Icetruckkiller Opublikowano 30 Lipca 2012 Opublikowano 30 Lipca 2012 co wchodzi w skład Pełnego FIS? -licznik z wyswietlaczem FIS -manetka z przelacznikami - co dalej .... ?
Krzysiekcalibra Opublikowano 30 Lipca 2012 Opublikowano 30 Lipca 2012 Dobra panowie ogarnąłem temat airbaga ale dalej nie działa tempomat i teraz tak tempomat jest aktywowany na starym liczniku z 1/2 fis działa a na nowym z pełnym fisem nie działa oprócz tego w kodach klimatronika tam gdzie jest prędkość pojazdu i temperatura płynu chłodniczego na starym liczniku wszystko pokazuje a nowym liczniku prędkość jest 0 mimo że na zegarach jest normalnie np50km/h a temp. płynu jest 12stopni na zegarach 90stopni myśle że tu może być przyczyna niedziałającego tempomatu tylko jak to ogarnąć dodam że mam licznik z a6 czy jest opcja że w a6 jakieś kabelki np od klimy lub tempomatu podłącz się inaczej?? Dodam jeszcze że na starym liczniku działa klima a na nowym nie działa , nie wiem dlaczego tak
devon00 Opublikowano 31 Lipca 2012 Opublikowano 31 Lipca 2012 co wchodzi w skład Pełnego FIS?-licznik z wyswietlaczem FIS -manetka z przelacznikami - co dalej .... ? jesli masz kostki do licznika to ok jak ich nie masz to tez musisz zdobyc...plus czujnik temp oleju ---------- Post dopisany 31-07-2012 at 13:13 ---------- Poprzedni post napisany 30-07-2012 at 22:42 ---------- panowie mam pytanie. Czy mogę jeździć z licznikiem z pełnym fisem bez podłączania funkcji i manetki? Chodzi o to że wlozylem nowy licznik w celu sprawdzenia jak wygląda fis (ku mojemu zdziwieniu świeci idealnie ) więc zanim ogarnę temat manetki licznik może być normalnie w aucie? ---------- Post dopisany at 14:51 ---------- Poprzedni post napisany at 13:13 ---------- przy okazji mam pytanie mam w starym liczniku wyswietlacz temp sygnal bralem z climatronika wystarczy teraz ze w pin 5 wepne sie z tym przewodem z kad bralem sygnal i temp bedzie wyswietlana?
janjazda Opublikowano 31 Lipca 2012 Opublikowano 31 Lipca 2012 heheja po wymianie licznika z fisem na licznik z fisem tez tak mam :/ do tego mam ze minimalna ilosc oleju mimo ze na bagnecie jest ok planuje wymienic czujnik i zobaczy sie co bedzie.... Obstawiam że chodzi o kodowanie (bo po co by tam był ten czujnik w misce) albo o pociągnięcie max 2 kabelków u mnie też jest czujnik w misce i wiązka idzie z niego do licznika, przejście jest bo sprawdzałem miernikiem, może i kwestia kodowania, ale ja nic się nie doszukałem, jak coś znajdziecie to dajcie znać
arre Opublikowano 31 Lipca 2012 Opublikowano 31 Lipca 2012 heheja po wymianie licznika z fisem na licznik z fisem tez tak mam :/ do tego mam ze minimalna ilosc oleju mimo ze na bagnecie jest ok planuje wymienic czujnik i zobaczy sie co bedzie.... Obstawiam że chodzi o kodowanie (bo po co by tam był ten czujnik w misce) albo o pociągnięcie max 2 kabelków u mnie też jest czujnik w misce i wiązka idzie z niego do licznika, przejście jest bo sprawdzałem miernikiem, może i kwestia kodowania, ale ja nic się nie doszukałem, jak coś znajdziecie to dajcie znać Hmm nie wierze ze to kodowanie... zmienilem licznik z a6 na licznik z a6 takie same wersje... wsad w calosci caly zgrany orginalny i czujnik nie smiga tzn objawy takie ze pokazuje po przekreceniu stacyjki i sie kladzie do tego wariuje wskazanie oleju - minimum - mimo ze kontroluje na bierzaco bagnetem moim zdaniem cos nie tak z czujnikiem bo kodowanai czujnika nigdzie nie widzialem - na zadnym z forum...
devon00 Opublikowano 31 Lipca 2012 Opublikowano 31 Lipca 2012 licznik wlozylem do auta przekodowalem tak jak byl poprzedni i wszystko smiga...pokazuje blad temp zew teraz pytanie czy moge pociagnac sygnal temp z climatronika do 5 pinu kostki 20 pinowej? i juz wszystko bedzie dzialac? w poprzednim liczniku dokladalem wyswietlacz i kwestia tego czy moge pociagnac juz to co bylo zrobione wczesniej i to wystarczy? manetki jeszcze nie montowalem mysle ze w ciagu tygodnia ogarne temat...fis stan idealny za licznik dalem 150zl
Krzysiekcalibra Opublikowano 31 Lipca 2012 Opublikowano 31 Lipca 2012 teoretycznie możesz podłączyć do klimatronika i powinien działać niektórzy dokładali osobny czujnik ale ja nie dokładałem i działa i pokazuje prawidłowo tak jak na klimatronie
devon00 Opublikowano 31 Lipca 2012 Opublikowano 31 Lipca 2012 panowie mam problem. Jechałem właśnie do pracy. Jak montowalem licznik było jasno teraz dopiero zobaczyłem że nie ma podświetlenia obrotomierza. Wszystko ładnie tylko nie ten jeden element. Orientuje się ktoś co może być przyczyną? Nawet temp oleju świeci a obroty klapa wskazówka też nie jest podświetlona. Pomocy panowie
Krzysiekcalibra Opublikowano 31 Lipca 2012 Opublikowano 31 Lipca 2012 jeżeli masz licznik przed liftem a chyba taki masz to pewnie żaróweczka się zjarał bo one często padają jak się odłącza licznik i podłącza spróbuj wymienić żaróweczkę w liczniku
devon00 Opublikowano 31 Lipca 2012 Opublikowano 31 Lipca 2012 to muszę ta biała obudowę licznika ściągać? Czy chodzi o te żarówki które są w tych czarnych obudowach na wierzchu
Krzysiekcalibra Opublikowano 31 Lipca 2012 Opublikowano 31 Lipca 2012 wtych czarnych oprawkach one się lubią spalić jak tylko obrotek masz niepodświetlony to zapewne właśnie się spaliła one są strasznie wrażliwe i często przy odłączaniu i podłączaniu licznika kilka potrafi się zjarać
devon00 Opublikowano 31 Lipca 2012 Opublikowano 31 Lipca 2012 czyli teoretycznie nie muszę ściągać tej białej obudowy licznika tylko wszystko jest na wierzchu zaraz po demontażu licznika? Jakoś nie zwróciłem uwagi na tył licznika poza podłączeniem kostek muszę zobaczyć jak to jest rozwiązane
Krzysiekcalibra Opublikowano 31 Lipca 2012 Opublikowano 31 Lipca 2012 raczej nie musisz z tego co pamiętam to w przed lifcie były te żarówki na wierzchu ale nie mam pewności na 100% jak będziesz miał licznik w ręku to sam zobacz czy trzeba zciągać obudowę czy nie
devon00 Opublikowano 31 Lipca 2012 Opublikowano 31 Lipca 2012 wiem że na wierzchu są żarówki z czarnymi oprawkami żeby je łatwo wyjąć. Tylko one odpowiadają za podświetlenie licznika?
janjazda Opublikowano 31 Lipca 2012 Opublikowano 31 Lipca 2012 heheja po wymianie licznika z fisem na licznik z fisem tez tak mam :/ do tego mam ze minimalna ilosc oleju mimo ze na bagnecie jest ok planuje wymienic czujnik i zobaczy sie co bedzie.... Obstawiam że chodzi o kodowanie (bo po co by tam był ten czujnik w misce) albo o pociągnięcie max 2 kabelków u mnie też jest czujnik w misce i wiązka idzie z niego do licznika, przejście jest bo sprawdzałem miernikiem, może i kwestia kodowania, ale ja nic się nie doszukałem, jak coś znajdziecie to dajcie znać Hmm nie wierze ze to kodowanie... zmienilem licznik z a6 na licznik z a6 takie same wersje... wsad w calosci caly zgrany orginalny i czujnik nie smiga tzn objawy takie ze pokazuje po przekreceniu stacyjki i sie kladzie do tego wariuje wskazanie oleju - minimum - mimo ze kontroluje na bierzaco bagnetem moim zdaniem cos nie tak z czujnikiem bo kodowanai czujnika nigdzie nie widzialem - na zadnym z forum... to samo mam, po przekręceniu zapłonu zaraz uciekana 60 stopni, i co 100km krzyczy że oliwy mało, a stan jest też myślałem, że to czujnik, wymieniłem i nadal to samo, no chyba, że trafiłem na uwalony, nie mam już żadnych pomysłów
devon00 Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Opublikowano 1 Sierpnia 2012 panowie 2 piny od świateł trzeba ciągnąć do masy czy mogę te dwa przewody śpiąc razem i jednym pociągnąć do masy? Jakiej orientacyjnie długości muszą być przewody z kostki 20pin żeby mi spokojnie wystarczyło od zegarów do manetki?
Krzysiekcalibra Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Opublikowano 1 Sierpnia 2012 możesz oba zpiąć razem i pociągnąć jednym przewodem do masy a przewody z kostki do manetki nie muszą być długie ale lepiej dać trochę zapasu więc myśle że 50cm powinno wystarczyć ale ja bym wolał wsadzić metr przewodu a później go ewentualnie przyciąć niż jak by miało być mało
devon00 Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Opublikowano 1 Sierpnia 2012 no dokladnie zawsze lepiej dac wiecej i lepiej ciac ---------- Post dopisany at 15:14 ---------- Poprzedni post napisany at 14:32 ---------- jaki czujnik temp oleju z jednym stykiem niebieski czy z dwoma stykami czarny? ---------- Post dopisany at 16:55 ---------- Poprzedni post napisany at 15:14 ---------- temat podswietlenia ogarniety...3 zarowki poszly do wymiany ---------- Post dopisany at 18:08 ---------- Poprzedni post napisany at 16:55 ---------- kurde gdzies bylo na forum jak podlaczyc czujnik temp oleju siedze godzine szukam i nic jak to ogarnac od czujnika do kompa i od kompa do licznika czy bezposrednio od czujnika do zegarow?
SowaBezOka Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Opublikowano 1 Sierpnia 2012 kurde gdzies bylo na forum jak podlaczyc czujnik temp oleju siedze godzine szukam i nic jak to ogarnac od czujnika do kompa i od kompa do licznika czy bezposrednio od czujnika do zegarow? Bezposrednio od czujnika do zegarow.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się