Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Pawelwor fajny opis gratulacje nareszcie cos w 1 miejscu :thumbup1::drunk:

---------- Post dopisany at 20:30 ---------- Poprzedni post napisany at 20:25 ----------

Dzieki Maciek u mnie przy takim ustawieniu to mi pokazuje 125 a w to nie wieze H,,, wie jak toto teraz skalibrowac ?

Sensor dziala jesli jakos to ustawie to mam wsio oprocz drzwi i klapy ale to juz mniejsze zlo jak sie cieplej zrobi to rozkminie albo wsad inny :fool:

a masz oryginalny sensor czy nie??

U mnie pokazuje różnie w czasie jazdy, nie raz trzyma cały czas 80-95 stopni olej, a nie raz i nie osiem skoczy do 120-130, ale momentalnie chłodniczka jak schłodzi, to w 3-4 sekundy za***rdala wskazówka spowrotem na 80. Prawidłowa temperatura rozgrzania oleju waha się właśnie w przedziale 80-130 stopni, więc bez stresu.

no dobra Byku ale jak pierwsze wskazanie ma 125st od razu to może sensor jest trzepnięty...:whistling:

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

a...to jak piłowałem swoje ałdi z V-max i miałem 125*C to może być, tak ??:mysli::wink:

Jak najbardziej tak. Temperatura w normie. Jak na starcie masz 125 to coś nie halo.

Opublikowano
Pawelwor fajny opis gratulacje nareszcie cos w 1 miejscu :thumbup1::drunk:

---------- Post dopisany at 20:30 ---------- Poprzedni post napisany at 20:25 ----------

Dzieki Maciek u mnie przy takim ustawieniu to mi pokazuje 125 a w to nie wieze H,,, wie jak toto teraz skalibrowac ?

Sensor dziala jesli jakos to ustawie to mam wsio oprocz drzwi i klapy ale to juz mniejsze zlo jak sie cieplej zrobi to rozkminie albo wsad inny :fool:

a masz oryginalny sensor czy nie??

U mnie pokazuje różnie w czasie jazdy, nie raz trzyma cały czas 80-95 stopni olej, a nie raz i nie osiem skoczy do 120-130, ale momentalnie chłodniczka jak schłodzi, to w 3-4 sekundy za***rdala wskazówka spowrotem na 80. Prawidłowa temperatura rozgrzania oleju waha się właśnie w przedziale 80-130 stopni, więc bez stresu.

a...to jak piłowałem swoje ałdi z V-max i miałem 125*C to może być, tak ??:mysli::wink:

pewnie że tak, potem chłodniczka oleju próbuje ogarnąc temat schłodzenia...:whistling:

Opublikowano

jak pierwsze...powoli rosnło od "min" do tych właśnie 125* może ~130* byłem zbytnio zajęty drogą:grin: potem oczywiście zmalała do 90:wink:

Opublikowano

Licznik doszedł z A6, teraz będzie jazda to ogarnąć :facepalm:

pany, w międzylifcie (99 rok z czerwonym podświetleniem) był immo w liczniku czy w innym miejscu? bo niewiem czy mam szukać speca od immo czy nie będę go potrzebować

Opublikowano
Licznik doszedł z A6, teraz będzie jazda to ogarnąć :facepalm:

pany, w międzylifcie (99 rok z czerwonym podświetleniem) był immo w liczniku czy w innym miejscu? bo niewiem czy mam szukać speca od immo czy nie będę go potrzebować

no Sebo...tu pytaj a dane Ci będzie odpowiedź:wink:

...bo już myślałem, że "zagotowałem" olej:decayed:

Opublikowano

Ja z98 na 00 zmienilem wiec sie da Seba imo w liczniku masz rezania w h,, ale jak ktos lubi to ma

CHLOPACY ZADNEGO SENSORA-u nie mam temperatura od 0 do 125 spokojnie bez zadnych skokow ale skoro wskazowka raz zdjeta to jak ja teraz dobrze zalozyc jak to zmierzyc na tescie zegarow ten budzik nie dziala bo mam zrezanego pod czujnik 1 pin.w podstawie f.

Myslalem zeby podmienic piny z tym od temp.plynu ale to chyba inny sygnal to nie wiem jak to zadzaila no przeciez sie nie spali nic = chyba

Opublikowano

Czyli immo mam w liczniku? a jak to zrobić żeby banglało?:decayed:

Opublikowano
Licznik doszedł z A6, teraz będzie jazda to ogarnąć :facepalm:

pany, w międzylifcie (99 rok z czerwonym podświetleniem) był immo w liczniku czy w innym miejscu? bo niewiem czy mam szukać speca od immo czy nie będę go potrzebować

licznik...

Opublikowano
Licznik doszedł z A6, teraz będzie jazda to ogarnąć :facepalm:

pany, w międzylifcie (99 rok z czerwonym podświetleniem) był immo w liczniku czy w innym miejscu? bo niewiem czy mam szukać speca od immo czy nie będę go potrzebować

licznik...

I rozumiem, że żeby to ogarnąć trzeba znać kod od immo (taki jak na zawieszce którą się dostawało razem z kluczykami, której nie mam:facepalm: ) ?

Opublikowano
Ja z98 na 00 zmienilem wiec sie da Seba imo w liczniku masz rezania w h,, ale jak ktos lubi to ma

CHLOPACY ZADNEGO SENSORA-u nie mam temperatura od 0 do 125 spokojnie bez zadnych skokow ale skoro wskazowka raz zdjeta to jak ja teraz dobrze zalozyc jak to zmierzyc na tescie zegarow ten budzik nie dziala bo mam zrezanego pod czujnik 1 pin.w podstawie f.

Myslalem zeby podmienic piny z tym od temp.plynu ale to chyba inny sygnal to nie wiem jak to zadzaila no przeciez sie nie spali nic = chyba

Na teście zegarów powinien Ci ruszyć.

Opublikowano
Licznik doszedł z A6, teraz będzie jazda to ogarnąć :facepalm:

pany, w międzylifcie (99 rok z czerwonym podświetleniem) był immo w liczniku czy w innym miejscu? bo niewiem czy mam szukać speca od immo czy nie będę go potrzebować

licznik...

I rozumiem, że żeby to ogarnąć trzeba znać kod od immo (taki jak na zawieszce którą się dostawało razem z kluczykami, której nie mam:facepalm: ) ?

vag tacho albo vag commanderem odczytasz pin.. :whistling:

Opublikowano
Licznik doszedł z A6, teraz będzie jazda to ogarnąć :facepalm:

pany, w międzylifcie (99 rok z czerwonym podświetleniem) był immo w liczniku czy w innym miejscu? bo niewiem czy mam szukać speca od immo czy nie będę go potrzebować

licznik...

I rozumiem, że żeby to ogarnąć trzeba znać kod od immo (taki jak na zawieszce którą się dostawało razem z kluczykami, której nie mam:facepalm: ) ?

vag tacho albo vag commanderem odczytasz pin.. :whistling:

A później przypisanie kluczyków pod immo z licznika? czy coś jeszcze?

Posiada któs coś takiego na śląsku z forum?

Opublikowano
Licznik doszedł z A6, teraz będzie jazda to ogarnąć :facepalm:

pany, w międzylifcie (99 rok z czerwonym podświetleniem) był immo w liczniku czy w innym miejscu? bo niewiem czy mam szukać speca od immo czy nie będę go potrzebować

licznik...

I rozumiem, że żeby to ogarnąć trzeba znać kod od immo (taki jak na zawieszce którą się dostawało razem z kluczykami, której nie mam:facepalm: ) ?

Podłączasz vag commandera i sam Ci zczytuje PIN. Potem vagcom, dajesz licznik, logowanie, potem adaptacja, kanał 21, wpisujesz wartość w zależności ile kluczyków chcesz dopisać, jeśli 3, no to dajesz 3, test, save, po 2 sekundach zgaśnie Ci kontrolka immo, potem wkładasz kolejny kluczyk, jak zgaśnie kontrolka immo wyciągasz i wkładasz następny, przy ostatnim kluczyku jak zgaśnie dajesz zakończ i cześć jak czapka.

Opublikowano

Noo pewnie wsad ale niech sie tu madrzejsi wypowiedza ja zmienilem wsad sensor oleju zemulowalem i oczywiscie pare problemow jest ale po tym wszystkim jak siadlem i popatrzylem to k**wa za***iste te zegary :banan:

Opublikowano
Noo pewnie wsad ale niech sie tu madrzejsi wypowiedza ja zmienilem wsad sensor oleju zemulowalem i oczywiscie pare problemow jest ale po tym wszystkim jak siadlem i popatrzylem to k**wa za***iste te zegary :banan:

U mnie (nie chwaląc się) jest chyba najpełniejsze zestawienie dostępne. Wszystko co możliwe bangla, navi na FISie, MP3 na RDSie, wszystkie czujniki, bla bla bla h*je muje dzikie węże :decayed:

Opublikowano
Licznik doszedł z A6, teraz będzie jazda to ogarnąć :facepalm:

pany, w międzylifcie (99 rok z czerwonym podświetleniem) był immo w liczniku czy w innym miejscu? bo niewiem czy mam szukać speca od immo czy nie będę go potrzebować

licznik...

I rozumiem, że żeby to ogarnąć trzeba znać kod od immo (taki jak na zawieszce którą się dostawało razem z kluczykami, której nie mam:facepalm: ) ?

Podłączasz vag commandera i sam Ci zczytuje PIN. Potem vagcom, dajesz licznik, logowanie, potem adaptacja, kanał 21, wpisujesz wartość w zależności ile kluczyków chcesz dopisać, jeśli 3, no to dajesz 3, test, save, po 2 sekundach zgaśnie Ci kontrolka immo, potem wkładasz kolejny kluczyk, jak zgaśnie kontrolka immo wyciągasz i wkładasz następny, przy ostatnim kluczyku jak zgaśnie dajesz zakończ i cześć jak czapka.

Czyli po uzyskaniu tego PIN'u z Vag commandera co dalej robie z tym PIN'em? wpisuje go przy dopisywaniu kluczyków?

Opublikowano

Potrzebujesz go, żeby zalogować się do licznika. Potem już tylko w adaptacji wpisujesz ile kluczyków i to tyle, dalej go nie potrzebujesz :wink:

Opublikowano
Potrzebujesz go, żeby zalogować się do licznika. Potem już tylko w adaptacji wpisujesz ile kluczyków i to tyle, dalej go nie potrzebujesz :wink:

Aha, kumam, znacie kogoś z forum ogarniętego ze śląska w te tematy? bo nie mam vag commandera:kwasny:

Opublikowano
Licznik doszedł z A6, teraz będzie jazda to ogarnąć :facepalm:

pany, w międzylifcie (99 rok z czerwonym podświetleniem) był immo w liczniku czy w innym miejscu? bo niewiem czy mam szukać speca od immo czy nie będę go potrzebować

licznik...

I rozumiem, że żeby to ogarnąć trzeba znać kod od immo (taki jak na zawieszce którą się dostawało razem z kluczykami, której nie mam:facepalm: ) ?

Podłączasz vag commandera i sam Ci zczytuje PIN. Potem vagcom, dajesz licznik, logowanie, potem adaptacja, kanał 21, wpisujesz wartość w zależności ile kluczyków chcesz dopisać, jeśli 3, no to dajesz 3, test, save, po 2 sekundach zgaśnie Ci kontrolka immo, potem wkładasz kolejny kluczyk, jak zgaśnie kontrolka immo wyciągasz i wkładasz następny, przy ostatnim kluczyku jak zgaśnie dajesz zakończ i cześć jak czapka.

Czyli po uzyskaniu tego PIN'u z Vag commandera co dalej robie z tym PIN'em? wpisuje go przy dopisywaniu kluczyków?

Karol Ci napisał co z nim robisz, odpalasz Vaga, 17 - instrumenty/wskaźniki i log it i ogień wpisujesz i jazda potem kanał 21 i kodujesz... :whistling:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...