Gość cwiara Opublikowano 30 Stycznia 2013 Opublikowano 30 Stycznia 2013 No tego nie sprawdzilem jeszcze , ale to jutro. Jeszcze jedna rzecz. Po wlutowaniu starej pamięci wyświetlacze świeciły, i napis def. Odczytałem tą pamięć i zrobiłem kopie. Chciałem ją wyczyścić i przy weryfikacji wyświetlilo błąd. I nie dało się jej ponownie zaprogramować więc ewidentnie uwalona. To co odczytalem z tej kości wgrałem na nową i wyświetlacze ciemne.
assist Opublikowano 30 Stycznia 2013 Opublikowano 30 Stycznia 2013 na starej po weryfikacji juz było ciemno? ch*jnia, ze zapakowałes smieci na nową
arre Opublikowano 30 Stycznia 2013 Opublikowano 30 Stycznia 2013 ja jutro podlacze swoja szafe na stole zobaczymy co bedzie... moim skromnym zdaniem Cwiara gdzies nie ma przejscia bo ze pamiec czy wsad to nie wierze... nie wiadomo jakimi elektrowstrzasami szyba ta szafe traktowal ;P
Gość cwiara Opublikowano 30 Stycznia 2013 Opublikowano 30 Stycznia 2013 Tak, starej nie dało się do końca wykasować. Zamiast FF było 7F. Tym samym nie można było wgrać nowej zawartości. Te śmieci to zapakowałem na nową pamięć dopiero po wszystkich próbach opisanych powyżej. Oczywiście do następnego programowania użyłem nowej pamięci. Kurde, już pomyslów brak. Ja nie wiem, od B6/B7 tyle szaf sie zrobilo a tu na A6 C5 kicha. ---------- Post dopisany at 23:43 ---------- Poprzedni post napisany at 23:40 ---------- ja jutro podlacze swoja szafe na stole zobaczymy co bedzie...moim skromnym zdaniem Cwiara gdzies nie ma przejscia bo ze pamiec czy wsad to nie wierze... nie wiadomo jakimi elektrowstrzasami szyba ta szafe traktowal ;P Jutro jeszcze raz ściągnę starą cyne wyczyszcze i wlutuje kość , ale o zimnych lutach to raczej nie ma mowy bo wszystko na dobrych topnikach robione.
arre Opublikowano 30 Stycznia 2013 Opublikowano 30 Stycznia 2013 Bys moje luty i moja lutownice zobaczyl to bys padl na zawal zapewne slyszalem juz parokrotnie ze te poliftowe szafy z a6 sa bardzo oporne na wszelkie zmiany a moja angolska miniliftowa bangla na ori wsadzie i cuda juz przezywala i gdyby nie ten pipszony oil temp i min co 100km to bym jej dal spokoj nawet
kaju Opublikowano 31 Stycznia 2013 Opublikowano 31 Stycznia 2013 Grzesiek, nie ma chyba bardziej opornej szafy, jak B5/C5, spróbuj jak assist mówi, zacryptować wsad, bo zarówno mój licznik jak i Maćka są prawdopodobnie licznikami crypto. Info jeszcze nie potwierdzone, ale dzisiaj będę to weryfikował. Assist, mój mail [email protected] teraz jak jestem w PL rzadziej tu zaglądam, bo spędzam czas z dzieciakami, to łapcie mnie pod telefonem. Ci co mają, to mają, Ci co nie mają, to proszę bardzo 884-998-276, jak nie odbiorę - oddzwonie. Assist, ja mam dwóch takich łobuzów, więc pomnóż wygłupy swojego razy 3, bo ja też swoje zawsze dodam do tego, także w domu ciągle się coś dzieje i jest bardzo głośno.
Gość cwiara Opublikowano 31 Stycznia 2013 Opublikowano 31 Stycznia 2013 Wiem juz wczoraj o tym czytalem na zagranicznym forum. Trzeba zrobic tzw swap bytes czyli zamienic bajty miejscami. Mam fajny program do tego. Ale to dopiero za 8 godz. bo wlasnie zajechalem do pracy. Sent from my iPhone using Tapatalk
assist Opublikowano 31 Stycznia 2013 Opublikowano 31 Stycznia 2013 moze stoi w korku na serwerze.. ---------- Post dopisany at 10:18 ---------- Poprzedni post napisany at 10:17 ---------- jak nie doszło - krzycz
kaju Opublikowano 31 Stycznia 2013 Opublikowano 31 Stycznia 2013 Czerwone ma ---------- Post dopisany at 10:20 ---------- Poprzedni post napisany at 10:18 ---------- No nie mam nic właśnie
witek1234 Opublikowano 31 Stycznia 2013 Opublikowano 31 Stycznia 2013 witac panów wiem juz jak rozwiązac problem immo co prawda dzisiaj bede wiedział czy to działa ale ponoc tak . Odrazu mówie ze mi nie zalezy na działaniu immo tylko zeby kontrolka sie zachowywała jak w orginale. Ja mam immo wyłączone symulatorem. Trzeba dostac sie do przewodów cewki indukcyjnej tej co idą do stacyjki podpiąc je do zielonej 2-17 i doprogramowac transponder do legarów. i powinna dioda zachowywac sie jak w orginale . Prosze o opinie fachowców
kris-07 Opublikowano 31 Stycznia 2013 Opublikowano 31 Stycznia 2013 no to licznik prawie skonczony zostal ostatni problem czyi sensor oleju. ni hu.. nie wiem jak to najprosciej rozwiazac. w a4 b6 niby idzie wylaczyc kodowaniem kanal 38 zmiana 1 na 0 ale u mnie ten kanal jest niedostepny . ---------- Post dopisany at 12:43 ---------- Poprzedni post napisany at 12:41 ---------- witac panów wiem juz jak rozwiązac problem immo co prawda dzisiaj bede wiedział czy to działa ale ponoc tak . Odrazu mówie ze mi nie zalezy na działaniu immo tylko zeby kontrolka sie zachowywała jak w orginale. Ja mam immo wyłączone symulatorem. Trzeba dostac sie do przewodów cewki indukcyjnej tej co idą do stacyjki podpiąc je do zielonej 2-17 i doprogramowac transponder do legarów. i powinna dioda zachowywac sie jak w orginale . Prosze o opinie fachowców nie wiem czy dograsz transponder bo immo poza licznikiem to immo1 a w liczniku byly immo 2 i immo 3 . ale moze pojdzie . ja mialem immo 2 u siebie a traspondery szlo zaprogramowac do immo 3 tkze probuj moze cos z tego wyjdzie
STASIU227 Opublikowano 31 Stycznia 2013 Opublikowano 31 Stycznia 2013 Witam pany:hi: poczebuje jak przekodować licznik fis z benzyny na diesel i z mil na km? ma kto jaki schemat? i czy to zrobie VAG-COM 311-2
kris-07 Opublikowano 31 Stycznia 2013 Opublikowano 31 Stycznia 2013 Witam pany:hi: poczebuje jak przekodować licznik fis z benzyny na diesel i z mil na km? ma kto jaki schemat? i czy to zrobie VAG-COM 311-2 wejdz w licznik potem kodowanie i kod same zera z koncowka 40 czyli 000040 nie pamietam ile zer jest przed ale koncowka na pewno 40 jesli masz silnik 4 - cylindrowy
kaju Opublikowano 31 Stycznia 2013 Opublikowano 31 Stycznia 2013 00040. kodowanie główne jest w formie AABCD, czyli 5 znaków.
Gość cwiara Opublikowano 31 Stycznia 2013 Opublikowano 31 Stycznia 2013 witac panów wiem juz jak rozwiązac problem immo co prawda dzisiaj bede wiedział czy to działa ale ponoc tak . Odrazu mówie ze mi nie zalezy na działaniu immo tylko zeby kontrolka sie zachowywała jak w orginale. Ja mam immo wyłączone symulatorem. Trzeba dostac sie do przewodów cewki indukcyjnej tej co idą do stacyjki podpiąc je do zielonej 2-17 i doprogramowac transponder do legarów. i powinna dioda zachowywac sie jak w orginale . Prosze o opinie fachowców Musisz sprobowac. Wedlug mnie licznik zglosi blad ze nie ma komunikacji z ecu silnika i dalej immo bedzie swiecic. Bo zeby zasymulowac kompletne immo musi byc transponder, licznik i ecu silnika.
kris-07 Opublikowano 31 Stycznia 2013 Opublikowano 31 Stycznia 2013 macie jakis pomysl z tym sensorem oleju ? nie ma innej mozliwosci ? tylko czujnik albo ten modul ?
arre Opublikowano 31 Stycznia 2013 Opublikowano 31 Stycznia 2013 Wiem juz wczoraj o tym czytalem na zagranicznym forum. Trzeba zrobic tzw swap bytes czyli zamienic bajty miejscami. Mam fajny program do tego. Ale to dopiero za 8 godz. bo wlasnie zajechalem do pracy. Sent from my iPhone using Tapatalk Daj znac co i jak uwalczysz... bo mi sie wydaje ze mam to samo... Jutro bede mial klips pomiarowy wiec wsady beda fruwac bez lutowania
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się