Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No tego nie sprawdzilem jeszcze , ale to jutro. Jeszcze jedna rzecz. Po wlutowaniu starej pamięci wyświetlacze świeciły, i napis def. Odczytałem tą pamięć i zrobiłem kopie. Chciałem ją wyczyścić i przy weryfikacji wyświetlilo błąd. I nie dało się jej ponownie zaprogramować więc ewidentnie uwalona. To co odczytalem z tej kości wgrałem na nową i wyświetlacze ciemne.

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

na starej po weryfikacji juz było ciemno?

ch*jnia, ze zapakowałes smieci na nową;)

Opublikowano

ja jutro podlacze swoja szafe na stole zobaczymy co bedzie...

moim skromnym zdaniem Cwiara gdzies nie ma przejscia bo ze pamiec czy wsad to nie wierze...

nie wiadomo jakimi elektrowstrzasami szyba ta szafe traktowal ;P

Opublikowano

Tak, starej nie dało się do końca wykasować. Zamiast FF było 7F. Tym samym nie można było wgrać nowej zawartości. Te śmieci to zapakowałem na nową pamięć dopiero po wszystkich próbach opisanych powyżej. Oczywiście do następnego programowania użyłem nowej pamięci. Kurde, już pomyslów brak. Ja nie wiem, od B6/B7 tyle szaf sie zrobilo a tu na A6 C5 kicha.

---------- Post dopisany at 23:43 ---------- Poprzedni post napisany at 23:40 ----------

ja jutro podlacze swoja szafe na stole zobaczymy co bedzie...

moim skromnym zdaniem Cwiara gdzies nie ma przejscia bo ze pamiec czy wsad to nie wierze...

nie wiadomo jakimi elektrowstrzasami szyba ta szafe traktowal ;P

Jutro jeszcze raz ściągnę starą cyne wyczyszcze i wlutuje kość , ale o zimnych lutach to raczej nie ma mowy bo wszystko na dobrych topnikach robione.

Opublikowano

Bys moje luty i moja lutownice zobaczyl to bys padl na zawal zapewne :decayed:

slyszalem juz parokrotnie ze te poliftowe szafy z a6 sa bardzo oporne na wszelkie zmiany

a moja angolska miniliftowa bangla na ori wsadzie i cuda juz przezywala i gdyby nie ten pipszony oil temp i min co 100km to bym jej dal spokoj nawet :naughty:

Opublikowano

Grzesiek, nie ma chyba bardziej opornej szafy, jak B5/C5, spróbuj jak assist mówi, zacryptować wsad, bo zarówno mój licznik jak i Maćka są prawdopodobnie licznikami crypto. Info jeszcze nie potwierdzone, ale dzisiaj będę to weryfikował. Assist, mój mail [email protected] teraz jak jestem w PL rzadziej tu zaglądam, bo spędzam czas z dzieciakami, to łapcie mnie pod telefonem. Ci co mają, to mają, Ci co nie mają, to proszę bardzo 884-998-276, jak nie odbiorę - oddzwonie. Assist, ja mam dwóch takich łobuzów, więc pomnóż wygłupy swojego razy 3, bo ja też swoje zawsze dodam do tego, także w domu ciągle się coś dzieje i jest bardzo głośno.

Opublikowano

Wiem juz wczoraj o tym czytalem na zagranicznym forum. Trzeba zrobic tzw swap bytes czyli zamienic bajty miejscami. Mam fajny program do tego. Ale to dopiero za 8 godz. bo wlasnie zajechalem do pracy.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Opublikowano

kaju - spr. poczte

Opublikowano
kaju - spr. poczte

Pusto :whistling:

Opublikowano

moze stoi w korku na serwerze..:grin:

---------- Post dopisany at 10:18 ---------- Poprzedni post napisany at 10:17 ----------

jak nie doszło - krzycz

Opublikowano

Czerwone ma :grin:

---------- Post dopisany at 10:20 ---------- Poprzedni post napisany at 10:18 ----------

No nie mam nic właśnie :kwasny:

Opublikowano

plan b - pw:facepalm:

Opublikowano

witac panów wiem juz jak rozwiązac problem immo co prawda dzisiaj bede wiedział czy to działa ale ponoc tak . Odrazu mówie ze mi nie zalezy na działaniu immo tylko zeby kontrolka sie zachowywała jak w orginale. Ja mam immo wyłączone symulatorem. Trzeba dostac sie do przewodów cewki indukcyjnej tej co idą do stacyjki podpiąc je do zielonej 2-17 i doprogramowac transponder do legarów. i powinna dioda zachowywac sie jak w orginale . Prosze o opinie fachowców :D

Opublikowano

no to licznik prawie skonczony :banan:

zostal ostatni problem czyi sensor oleju.

ni hu.. nie wiem jak to najprosciej rozwiazac.

w a4 b6 niby idzie wylaczyc kodowaniem kanal 38 zmiana 1 na 0

ale u mnie ten kanal jest niedostepny .

---------- Post dopisany at 12:43 ---------- Poprzedni post napisany at 12:41 ----------

witac panów wiem juz jak rozwiązac problem immo co prawda dzisiaj bede wiedział czy to działa ale ponoc tak . Odrazu mówie ze mi nie zalezy na działaniu immo tylko zeby kontrolka sie zachowywała jak w orginale. Ja mam immo wyłączone symulatorem. Trzeba dostac sie do przewodów cewki indukcyjnej tej co idą do stacyjki podpiąc je do zielonej 2-17 i doprogramowac transponder do legarów. i powinna dioda zachowywac sie jak w orginale . Prosze o opinie fachowców :D

nie wiem czy dograsz transponder bo immo poza licznikiem to immo1 a w liczniku byly immo 2 i immo 3 .

ale moze pojdzie . ja mialem immo 2 u siebie a traspondery szlo zaprogramowac do immo 3

tkze probuj moze cos z tego wyjdzie :wink:

Opublikowano

Witam pany:hi: poczebuje jak przekodować licznik fis z benzyny na diesel i z mil na km? ma kto jaki schemat? i czy to zrobie VAG-COM 311-2

Opublikowano
Witam pany:hi: poczebuje jak przekodować licznik fis z benzyny na diesel i z mil na km? ma kto jaki schemat? i czy to zrobie VAG-COM 311-2

wejdz w licznik potem kodowanie i kod same zera z koncowka 40 czyli 000040

nie pamietam ile zer jest przed ale koncowka na pewno 40

jesli masz silnik 4 - cylindrowy

Opublikowano

00040. kodowanie główne jest w formie AABCD, czyli 5 znaków.

Opublikowano
witac panów wiem juz jak rozwiązac problem immo co prawda dzisiaj bede wiedział czy to działa ale ponoc tak . Odrazu mówie ze mi nie zalezy na działaniu immo tylko zeby kontrolka sie zachowywała jak w orginale. Ja mam immo wyłączone symulatorem. Trzeba dostac sie do przewodów cewki indukcyjnej tej co idą do stacyjki podpiąc je do zielonej 2-17 i doprogramowac transponder do legarów. i powinna dioda zachowywac sie jak w orginale . Prosze o opinie fachowców :D

Musisz sprobowac. Wedlug mnie licznik zglosi blad ze nie ma komunikacji z ecu silnika i dalej immo bedzie swiecic. Bo zeby zasymulowac kompletne immo musi byc transponder, licznik i ecu silnika.

Opublikowano

macie jakis pomysl z tym sensorem oleju ?

nie ma innej mozliwosci ?

tylko czujnik albo ten modul ?

Opublikowano
Wiem juz wczoraj o tym czytalem na zagranicznym forum. Trzeba zrobic tzw swap bytes czyli zamienic bajty miejscami. Mam fajny program do tego. Ale to dopiero za 8 godz. bo wlasnie zajechalem do pracy.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Daj znac co i jak uwalczysz... bo mi sie wydaje ze mam to samo...

Jutro bede mial klips pomiarowy wiec wsady beda fruwac bez lutowania :decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...