Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pytam, bo u siebie też chce montować, ale to za jakiś czas. Podrzuć na PW w którym momencie trójnik wrzucałeś pod ryjem :hi:

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

gdzie podpiety czy ktoredy idzie wezyk?:P

Opublikowano
I szacun na dzielni :decayed: Tobie ma się podobać :hi:od kogoś miałem brać licznik z A6, niech się do mnie, pamiętam Seba a dalej... :facepalm:
och...Karol...:decayed: to jest SebaMC :wink:
Opublikowano

O właśnie, w ciągu niedzieli mu napiszę, bo dzisiaj to już troche w szyje poszło... :kox: tak, gdzie w dolocie dawałeś trójnik, który wężyk gdzie odczepiałeś i podłączałeś przez trójnik z kompletu wskaźnika.

Opublikowano

właśnie...pioteros ujawnij rąbka tajemnicy

Opublikowano

ten silikonowy wywalilem i kupilem zbrojonego paliwowego FI 5mm, trojnik wpialem w kolektor tam gdzie idzie wezyk do DVki ale zmienie to chyba i wepne w wezyk regulatora paliwa, wezyk idzie normalnie przez dziure w scianie grodziowej obok weza idacego do serwa i dalej wypaloną dziurą w obudowie kompa do kabiny, tam jeszcze trzeba bylo zrobic dziure w tunelu powietrznym za kratkami, i trzeba bylo podciac tez skrzydlo ktore zamyka pokretło od nawiewu srodkowej kratki zeby nei wadzilo o wcisniety wskaznik

Opublikowano
ten silikonowy wywalilem i kupilem zbrojonego paliwowego FI 5mm, trojnik wpialem w kolektor tam gdzie idzie wezyk do DVki ale zmienie to chyba i wepne w wezyk regulatora paliwa, wezyk idzie normalnie przez dziure w scianie grodziowej obok weza idacego do serwa i dalej wypaloną dziurą w obudowie kompa do kabiny, tam jeszcze trzeba bylo zrobic dziure w tunelu powietrznym za kratkami, i trzeba bylo podciac tez skrzydlo ktore zamyka pokretło od nawiewu srodkowej kratki zeby nei wadzilo o wcisniety wskaznik

:shock3: spoko :shock3: ale do ogarnięcia, ale to dopiero będzie jak CAHA będzie siedziało pod maską:wink:

Opublikowano

Panowie jak zakodowac licznik po 2 lifcie od e-sy (dwa cyfrowe lcd) (ale czerwone podświetlenie) zebym na fisie miał info radia concert 2

kodowanie licznika

00342

kanał 60 1024

kanał 61 256

kanał 62 17

radio 03200

dodam ze mam system bose

dwa kable od can z licznika podłączone 5 i 6 siwa kostka podswietelenie po can idzie logike zapłonu tez ma przednie głosniki aktywne tylko brak inf. na fisie

Moze ktoś mi pomóc ogarnąc temat ?

Opublikowano

Już Ci to powinno chodzić, ale zmień kanał 62 na wartość 1 i wtedy patrz co się dzieje. CANy rozumiem w skrętce?

Opublikowano

ide sprubowac, no w skrętce ale nie prykładałem do tego duzej wagi :D

Opublikowano

Delikatne pasemko warkoczyka, nie za mocno, nie za lekko, w sam raz :wink:

Opublikowano

niestety zmiana na 1 nie pomogła;/ VAG-COM Version: Release 409.1-S

adam

Control Module Part Number: 8D0 920 930 C

Component and/or Version: B5-KOMBIINSTR. VDO D09

Software Coding: 00342

Work Shop Code: WSC 07777

Additional Info: ˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙ AUZ7Z0X1255709

4 Faults Found:

01128 - Immobilizer Pickup Coil (D2)

35-00 - -

01176 - Key

07-00 - Signal too Low

01177 - Engine Control Unit

49-00 - No Communications

01304 - Radio

49-10 - No Communications - Intermittent

błędy licznika

ROBIĆ JESZCZE RAZ TEN WARKOCZ ?

Opublikowano

Nie, zostaw. Ostatnia szansa, to kodowanie główne zmienić na X1XXX.

---------- Post dopisany at 10:45 ---------- Poprzedni post napisany at 10:41 ----------

A błędy jak kasujesz, to rozumiem, że wracają, tak? Tutaj ewidentnie jest spierdzielona komunikacja pomiędzy radiem a licznikiem, miałem to samo, jak miałem źle CANy przez majstra podpięte u siebie z RNS-E. Zamiast do CANów info, szyli w szarej wtyczce, to mi się podłączył pod kontrole trakcji i ABS i mi waliło na blacie błędy. Targaj licznik i radio i sprawdź jeszcze raz połączenia, przede wszystkim, czy CANy nie wyskoczyły gdzieś i czy są prawidłowo połączone w sensie CAN L do CAN L i CAN H do CAN H.

Opublikowano

Pioteros o co to za jakieś karty nawtykane w radio?

Opublikowano

kostka siwa pin 5 can H pin6 pod can L chyba tak powinno byc ? błędy wracają ale te 2 pierwsze to immo mam nie podłączone

Opublikowano
Pioteros o co to za jakieś karty nawtykane w radio?

to jest nowa odmiana kluczy do wyciągania radia:decayed:

Opublikowano
kostka siwa pin 5 can H pin6 pod can L chyuba tak powinno byc ?

Tak, pin 5 to CAN H, a pin 6 to CAN L. Do radia wiadomo - analogicznie.

Opublikowano

kodowanie główne zmienić na X1XXX.

nie pomaga

Opublikowano

No to targaj szafe, jadaczke i szukaj co tam się wydarzyło, będziemy kminić co począć.

Opublikowano

Panowie a ten wyświetlacz ma jakieś oznaczenie by sobie zamówić w sklepie elektronicznym czy trzeba szarpać ten z aledrogo w kosmicznej kasie??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...