kaju Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 Pytam, bo u siebie też chce montować, ale to za jakiś czas. Podrzuć na PW w którym momencie trójnik wrzucałeś pod ryjem
pioteros Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 gdzie podpiety czy ktoredy idzie wezyk?
Polko_V Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 I szacun na dzielni Tobie ma się podobać :hi:od kogoś miałem brać licznik z A6, niech się do mnie, pamiętam Seba a dalej... och...Karol... to jest SebaMC
kaju Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 O właśnie, w ciągu niedzieli mu napiszę, bo dzisiaj to już troche w szyje poszło... tak, gdzie w dolocie dawałeś trójnik, który wężyk gdzie odczepiałeś i podłączałeś przez trójnik z kompletu wskaźnika.
Polko_V Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 właśnie...pioteros ujawnij rąbka tajemnicy
pioteros Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 ten silikonowy wywalilem i kupilem zbrojonego paliwowego FI 5mm, trojnik wpialem w kolektor tam gdzie idzie wezyk do DVki ale zmienie to chyba i wepne w wezyk regulatora paliwa, wezyk idzie normalnie przez dziure w scianie grodziowej obok weza idacego do serwa i dalej wypaloną dziurą w obudowie kompa do kabiny, tam jeszcze trzeba bylo zrobic dziure w tunelu powietrznym za kratkami, i trzeba bylo podciac tez skrzydlo ktore zamyka pokretło od nawiewu srodkowej kratki zeby nei wadzilo o wcisniety wskaznik
Polko_V Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 ten silikonowy wywalilem i kupilem zbrojonego paliwowego FI 5mm, trojnik wpialem w kolektor tam gdzie idzie wezyk do DVki ale zmienie to chyba i wepne w wezyk regulatora paliwa, wezyk idzie normalnie przez dziure w scianie grodziowej obok weza idacego do serwa i dalej wypaloną dziurą w obudowie kompa do kabiny, tam jeszcze trzeba bylo zrobic dziure w tunelu powietrznym za kratkami, i trzeba bylo podciac tez skrzydlo ktore zamyka pokretło od nawiewu srodkowej kratki zeby nei wadzilo o wcisniety wskaznik spoko ale do ogarnięcia, ale to dopiero będzie jak CAHA będzie siedziało pod maską
witek1234 Opublikowano 17 Lutego 2013 Opublikowano 17 Lutego 2013 Panowie jak zakodowac licznik po 2 lifcie od e-sy (dwa cyfrowe lcd) (ale czerwone podświetlenie) zebym na fisie miał info radia concert 2 kodowanie licznika 00342 kanał 60 1024 kanał 61 256 kanał 62 17 radio 03200 dodam ze mam system bose dwa kable od can z licznika podłączone 5 i 6 siwa kostka podswietelenie po can idzie logike zapłonu tez ma przednie głosniki aktywne tylko brak inf. na fisie Moze ktoś mi pomóc ogarnąc temat ?
kaju Opublikowano 17 Lutego 2013 Opublikowano 17 Lutego 2013 Już Ci to powinno chodzić, ale zmień kanał 62 na wartość 1 i wtedy patrz co się dzieje. CANy rozumiem w skrętce?
witek1234 Opublikowano 17 Lutego 2013 Opublikowano 17 Lutego 2013 ide sprubowac, no w skrętce ale nie prykładałem do tego duzej wagi
kaju Opublikowano 17 Lutego 2013 Opublikowano 17 Lutego 2013 Delikatne pasemko warkoczyka, nie za mocno, nie za lekko, w sam raz
witek1234 Opublikowano 17 Lutego 2013 Opublikowano 17 Lutego 2013 niestety zmiana na 1 nie pomogła;/ VAG-COM Version: Release 409.1-S adam Control Module Part Number: 8D0 920 930 C Component and/or Version: B5-KOMBIINSTR. VDO D09 Software Coding: 00342 Work Shop Code: WSC 07777 Additional Info: ˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙ AUZ7Z0X1255709 4 Faults Found: 01128 - Immobilizer Pickup Coil (D2) 35-00 - - 01176 - Key 07-00 - Signal too Low 01177 - Engine Control Unit 49-00 - No Communications 01304 - Radio 49-10 - No Communications - Intermittent błędy licznika ROBIĆ JESZCZE RAZ TEN WARKOCZ ?
kaju Opublikowano 17 Lutego 2013 Opublikowano 17 Lutego 2013 Nie, zostaw. Ostatnia szansa, to kodowanie główne zmienić na X1XXX. ---------- Post dopisany at 10:45 ---------- Poprzedni post napisany at 10:41 ---------- A błędy jak kasujesz, to rozumiem, że wracają, tak? Tutaj ewidentnie jest spierdzielona komunikacja pomiędzy radiem a licznikiem, miałem to samo, jak miałem źle CANy przez majstra podpięte u siebie z RNS-E. Zamiast do CANów info, szyli w szarej wtyczce, to mi się podłączył pod kontrole trakcji i ABS i mi waliło na blacie błędy. Targaj licznik i radio i sprawdź jeszcze raz połączenia, przede wszystkim, czy CANy nie wyskoczyły gdzieś i czy są prawidłowo połączone w sensie CAN L do CAN L i CAN H do CAN H.
bediks Opublikowano 17 Lutego 2013 Opublikowano 17 Lutego 2013 Pioteros o co to za jakieś karty nawtykane w radio?
witek1234 Opublikowano 17 Lutego 2013 Opublikowano 17 Lutego 2013 kostka siwa pin 5 can H pin6 pod can L chyba tak powinno byc ? błędy wracają ale te 2 pierwsze to immo mam nie podłączone
Polko_V Opublikowano 17 Lutego 2013 Opublikowano 17 Lutego 2013 Pioteros o co to za jakieś karty nawtykane w radio? to jest nowa odmiana kluczy do wyciągania radia:decayed:
kaju Opublikowano 17 Lutego 2013 Opublikowano 17 Lutego 2013 kostka siwa pin 5 can H pin6 pod can L chyuba tak powinno byc ? Tak, pin 5 to CAN H, a pin 6 to CAN L. Do radia wiadomo - analogicznie.
witek1234 Opublikowano 17 Lutego 2013 Opublikowano 17 Lutego 2013 kodowanie główne zmienić na X1XXX. nie pomaga
kaju Opublikowano 17 Lutego 2013 Opublikowano 17 Lutego 2013 No to targaj szafe, jadaczke i szukaj co tam się wydarzyło, będziemy kminić co począć.
horny devil Opublikowano 17 Lutego 2013 Opublikowano 17 Lutego 2013 Panowie a ten wyświetlacz ma jakieś oznaczenie by sobie zamówić w sklepie elektronicznym czy trzeba szarpać ten z aledrogo w kosmicznej kasie??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się