witek1234 Opublikowano 18 Lutego 2013 Opublikowano 18 Lutego 2013 ale przeciez wczesniej jak miałem concert 1 wszystko szło analogowo i fis działał to dziwi mnie to jak kupie symulator can ze nie bedzie działał przeciez on przetwaza te sygnały ? szukac zegarów od a6 czy od a4 i czy bedzie mozliwosc do zegarów od a6 przełozyc moje tarcze wskazówki i przylitowac diody ? takie cudo bedzie działac ? ZEGARY LICZNIK AUDI A6 C5 LIFT 2.0 01-05 (3003581167) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
arre Opublikowano 18 Lutego 2013 Opublikowano 18 Lutego 2013 Po pierwsze cena kosmos po drugie to angol... czyli nic z nim nie zrobisz chyba ze masz jakiegos mega magika co jest w crypto obcykany... mam dwa takie liczniki (o tych samych nr) w domu jeden pokazal kolano po roznych operacjach drugi nie chce przyjac zadnego wsadu innego (narazie) tarczki sobie mozesz przelozyc tylko nic Ci to nie da chyba ze kupisz tarczki zeskalowane na angola i tak bedziesz jezdzil
witek1234 Opublikowano 18 Lutego 2013 Opublikowano 18 Lutego 2013 no to ja juz nie wiem jak to ruszyc ;/ jutro pojade do magika <ponoc kozak> zobaczymy bo mi juz pomysłów brak ....
arre Opublikowano 18 Lutego 2013 Opublikowano 18 Lutego 2013 Ja jezdze bez rds-a na fisie ( nie ori radio) i zyje...
witek1234 Opublikowano 18 Lutego 2013 Opublikowano 18 Lutego 2013 no tak ale jak juz poczyniłem takie kroki to bede walczył do skutku!
bediks Opublikowano 18 Lutego 2013 Opublikowano 18 Lutego 2013 chlopaki pilnie potrzebuje fote jak wyglada wtyczka od manetki fisa !!!!!!!!!!!!
arre Opublikowano 18 Lutego 2013 Opublikowano 18 Lutego 2013 no tak ale jak juz poczyniłem takie kroki to bede walczył do skutku! I prawidlowo jak bym mial fajne ori radio tez bym walczyl... tak samo jak ja walcze z olej min wyskakujacym co 100km:facepalm:
pawelwor Opublikowano 18 Lutego 2013 Opublikowano 18 Lutego 2013 tak samo jak ja walcze z olej min wyskakujacym co 100km:facepalm: Próbowałeś dać masę na pin25 zielonej kostki licznika?
bediks Opublikowano 18 Lutego 2013 Opublikowano 18 Lutego 2013 nie ma nikt na wierzchu moze kostki od manetki zeby zrobic foto??
arre Opublikowano 18 Lutego 2013 Opublikowano 18 Lutego 2013 Po co mam mase dawac jak generalnie wszystko mam ori - czytaj auto a6 licznik a6 sensor jest ori tak jak i przewody tyle ze po wymianie licznika mam takie cyrki ze temp oleju spada i co 100km mam olej min mimo ze olej na max na bagnecie to jakis blad softowy jest - licznik z angola diesla a wsad ma moj ori z 1.8T quattro
pawelwor Opublikowano 18 Lutego 2013 Opublikowano 18 Lutego 2013 A wybacz, zapomniałem że nie masz A4
Marcin6 Opublikowano 18 Lutego 2013 Opublikowano 18 Lutego 2013 nie ma nikt na wierzchu moze kostki od manetki zeby zrobic foto?? Ja mam tylko takie (to chyba ta jasna po prawej stronie): Wiem, nie ratuje Nie ma na necie?
danielom Opublikowano 18 Lutego 2013 Opublikowano 18 Lutego 2013 nie ma nikt na wierzchu moze kostki od manetki zeby zrobic foto?? a po co Ci, skoro ja masz tylko dokladasz do niej 4 piny?
horny devil Opublikowano 18 Lutego 2013 Opublikowano 18 Lutego 2013 Ja mam zrobione zdjęcie tej kostki w środku. A jak byś potrzebował kolor kabli który to pin to też mam gdzieś zapisane ---------- Post dopisany at 18:32 ---------- Poprzedni post napisany at 18:30 ---------- Panowie uporałem się z płynem (odłączyłem od masy), ale wyskakuje bremse lichte na przemian z żarówką. Zegar piszczy już 1 raz a nie 2 jak poprzednio. Any idea??
horny devil Opublikowano 18 Lutego 2013 Opublikowano 18 Lutego 2013 Dobra czytam patrze i chyba wiem. Czy może się to świecić przez to że mam zmienione światła na międzylifty a tam żarówka stop jest dwuwłóknowa??
danielom Opublikowano 18 Lutego 2013 Opublikowano 18 Lutego 2013 Ja mam zrobione zdjęcie tej kostki w środku. A jak byś potrzebował kolor kabli który to pin to też mam gdzieś zapisanehttps://lh5.googleusercontent.com/-wTeHNrZ8wN0/USJlBmmwPXI/AAAAAAAAA1I/Qgbn3BJCEt8/s640/WP_000246.jpg ---------- Post dopisany at 18:32 ---------- Poprzedni post napisany at 18:30 ---------- Panowie uporałem się z płynem (odłączyłem od masy), ale wyskakuje bremse lichte na przemian z żarówką. Zegar piszczy już 1 raz a nie 2 jak poprzednio. Any idea?? To jest kostka przedliftowa a kolega bediks ma polifta, tam zostaje stara kostka tylko uzupelnia sie piny.
bediks Opublikowano 18 Lutego 2013 Opublikowano 18 Lutego 2013 czy zakladajac manetke do fisa dokladam do istniejacej kostki 3 piny tak, nie zmieniam kostki tak?? ---------- Post dopisany at 18:51 ---------- Poprzedni post napisany at 18:51 ---------- i powiedzcie czy normalnym jest to ze na tarczach od licznika a4 angol po zdjeciu szybki miedzy wskaznikami temp i paliwa widnieje napis " audi c5 " ??
horny devil Opublikowano 18 Lutego 2013 Opublikowano 18 Lutego 2013 acha. A ktoś może coś potwierdzić z tą żarówką bremse??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się