Gość cwiara Opublikowano 25 Lutego 2013 Opublikowano 25 Lutego 2013 Noo. Zeby jej nie uszkodzic. One sa wklejone wiec mega ciezko. Ale najpierw zrob na jedym kluczu i zobacz czy pojdzie. Sent from my iPhone using Tapatalk
bediks Opublikowano 25 Lutego 2013 Opublikowano 25 Lutego 2013 w razie co i tak mam kluczyk serwisowy na którym bede mógl latac na jaegerze
Marcin6 Opublikowano 25 Lutego 2013 Opublikowano 25 Lutego 2013 Pany jakby ktoś potrzebował na części czy coś: LICZNIK ZEGARY Audi A4 B5 LIFT pełny full FIS BENZ Złom z BCM
bediks Opublikowano 25 Lutego 2013 Opublikowano 25 Lutego 2013 panowie przewody z manetki do szarej kostki to skad beda szły z tej czarnej kostki duzej czy tej pomaranczowej małej??
danielom Opublikowano 25 Lutego 2013 Opublikowano 25 Lutego 2013 mala pomaranczowa ---------- Post dopisany at 18:55 ---------- Poprzedni post napisany at 18:54 ---------- chociaz to brazowe jest
bediks Opublikowano 25 Lutego 2013 Opublikowano 25 Lutego 2013 bo tak dzisiaj pozdejmowałem osłony z kolumny i widze ze mam juz ta pomaranczorwa / brozowa kostke, to idzie tam nawciskac piny bez problemu?? no bo nie zdjalem kierki i nie odlaczylem manetki bo raz ze licznika nie odpalilem a dwa ze zlamalem w rece srubokret ( t30)przy próbie odkrecenia poduchy jednak te srubokrety z biedronki nie sa wytrzymałe
tadzik997 Opublikowano 25 Lutego 2013 Opublikowano 25 Lutego 2013 Witam, udało mi się zamontować licznik z fisem w mojej A4Q - w załączeniu zdjęcia efektu i przejściówki jaką "zmordowałem" z wtyczek 26 pinowych na 32. Jednak nurtuje mnie jeszcze kilka kwestii może ktoś podpowie.. 1. Pin 32 niebieskiej wtyczki - system ESP - jaki sygnał idzie na ten pin czy jest to może masa, albo +12 czy jakiś inny? bo chciałbym pod tą kontrolkę od esp podłączyć pompę ABS/EDS tak aby widzieć kiedy działa (blokuje kołka) 2. Pin 14 zielonej wtyczki - elektroniczny układ sterownia mocą silnika - domyślam się że to będzie kontrolka od tempomatu. Tempomat mam oryginalnie w aucie na oryginalnym liczniku nie miałem żadnej kontrolki od tempomatu, chciał bym to podłączyć ale niewiem gdzie. 3. Przebieg - na starym liczniku ponad 270 tys a teraz 190 - czy istnieje możliwość coś samemu vagiem czy czymś tanim skorygować czy jest duże prawdopodobieństwo że coś sie spieprzy? 4. Po montażu tego licznika jakoś tak jeżdże nienormalnie, ciągle patrzę na to spalanie i chcę nogę sciągać z gazu - czy to normalne? hehe kiedy znów będę jeździł jak dawniej? hehe Pozdrawiam i życzę powodzenia wszystkim co rezaja zegarki w swoich a4
bediks Opublikowano 25 Lutego 2013 Opublikowano 25 Lutego 2013 vag commanderem zmienisz przebieg, koszt 74 zł z wysylka u viakena dałem, bez problemu odczytal mi pin, zmiany przebiegu nie probowałem choc bylo to w zasiegu kursora
horny devil Opublikowano 25 Lutego 2013 Opublikowano 25 Lutego 2013 Pany dzisiaj jechałem z częstochowy. Fakt że oszczędnie ale jak dojechałem do domu to wskazówka z paliwa była na ostatnim czerwonym polu a rezerwy ni widu ni słychu. Komp pokazywał że jeszcze 100km przejadę ale już nie wytrzymałem i dotankowałem. W domu zapiąłem VCDS i w 17 instruments dałem na kanale 01 wartość 128 po czym wskazówka sie delikatnie podniosła w stronę pełnego baku tak o 2-3mm. Wcześniej było na kanale 01 wartość 0 i jak ponownie wkodowałem tą wartość to wskazówka opadła. Pozostawiłem jednak teraz kodowanie na wartości 128 i pytanie czy teraz rezerwa mi zadziała na FIS?? Czy nie braknie mi przypadkiem paliwka teraz Pytanie co jest bardziej wiarygodne: - wskazanie licznika z fis - dystans do zabraknięcia paliwa? - licznik wskazówkowy? Co z tą rezerwą??
bediks Opublikowano 25 Lutego 2013 Opublikowano 25 Lutego 2013 wyjmuj plywak z baku, na wierzch ale podlacz wtyczke i ruszaj reka plywakiem po miarce i oczywiscie zaplon wlaczony patrz co sie dzieje na liczniku tj wskazowka i przejechany dystans, wtedy bedziesz wiedzial co klamie swoja droga jak zmienialem wartosci na kanale 30 w swoim liczniku to akurat wskazówka unosila sie i podnosila w okolicy granicy rezerwy i nie wazne czy dałem wartosc do góry ( wskazówka szla do dołu ) czy wartosc do dołu ( wskazówka szla do góry) to kontrolka rezerwy i tak wlaczala sie w miejscu gdzie powinna teraz tak mnie naszlo, moze masz krzywo zalozona wskazówke, rób test licznika i patrz czy zatrzyma sie od paliwa idealnie na srodku ---------- Post dopisany at 20:02 ---------- Poprzedni post napisany at 20:00 ---------- tadzik masz wszystko mowiacy nick
horny devil Opublikowano 25 Lutego 2013 Opublikowano 25 Lutego 2013 sprawdzę ten test jeszcze. Nie jest tak że rezerwa się włączy jak będzie <100km na baku?? Kurede w starym liczniku działało dobrze. Za tydzień i tak zmieniam na następny więc ewnie się nie dowiem co było nie tak
bediks Opublikowano 25 Lutego 2013 Opublikowano 25 Lutego 2013 wlacza sie tak jak wskazówka wchodzi na rezerwe a dlaczego zmieniasz na inny?
xxxSzYbAxxx Opublikowano 25 Lutego 2013 Opublikowano 25 Lutego 2013 Też sie zesralem ze plywak nie dziala ale u mnie rezerwa wyskakuje przy 70km do konca.. raz go tylko przetrzymalem tak zeby zobaczyc czy dziala.. a tak to mnie rezerwa omija
horny devil Opublikowano 25 Lutego 2013 Opublikowano 25 Lutego 2013 wlacza sie tak jak wskazówka wchodzi na rezerwe a dlaczego zmieniasz na inny? Na niewypalony fis. Ten będzie albo do testów albo na sprzedaż. Poza wypalonymi liniami wsio sprawne
xxxSzYbAxxx Opublikowano 25 Lutego 2013 Opublikowano 25 Lutego 2013 szyba szyba wysłana ?? Panie jutro, wybacz mialem urwanie jaj dzis, nie dalem rady choc lezy spakowana wybacz i nie strasz mnie jeszcze policja
Gość cwiara Opublikowano 25 Lutego 2013 Opublikowano 25 Lutego 2013 szyba szyba wysłana ?? Panie jutro, wybacz mialem urwanie jaj dzis, nie dalem rady choc lezy spakowana wybacz i nie strasz mnie jeszcze policja Urwanie jaj to Ty w piatek miales. Sent from my iPhone using Tapatalk
bediks Opublikowano 25 Lutego 2013 Opublikowano 25 Lutego 2013 Spoko bo juz myślałem ze zabrałeś sianko i pojechałeś do Ingolstadt z żołnierzami walczyć
bronson Opublikowano 25 Lutego 2013 Opublikowano 25 Lutego 2013 Spoko bo juz myślałem ze zabrałeś sianko i pojechałeś do Ingolstadt z żołnierzami walczyć nie no Maciek pożądna firma..
Szarik Opublikowano 25 Lutego 2013 Opublikowano 25 Lutego 2013 wlacza sie tak jak wskazówka wchodzi na rezerwe a dlaczego zmieniasz na inny? Na niewypalony fis. Ten będzie albo do testów albo na sprzedaż. Poza wypalonymi liniami wsio sprawne Kupie tarczke predkosciomierza jesli europejska:decayed:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się