Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Sprawdzales koszt gratow? Ja mam czlowieka ktory produkuje plytki drukowane i dam mu schemat to zrobi ladna profesjonalna plytke i moze cos zaczne produkowac , ale to jakby chetni byli.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Opublikowano
najpierw musze je zacząć a dokładniej graty zamówić...

wszystko jest opisane.. TinyTOG - ALM

poczekam bo co mi pozostaje . zobaczymy czy cos z tego bedzie :wink:

Opublikowano

trza by prototyp złożyć i wsad sprawdzić... graty powinny się w 20 zł zmieścić + płytka

widziałem na dwóch prockach: Attiny 15 i Attiny 25

resztę to w większości sklepów i tak trza brać po 5-50 szt min.

z małą produkcją to tzra by zebrać chętnych...

ja musze sie zmobilizować do zamówienia elementów i złożenia prototypu

Opublikowano
trza by prototyp złożyć i wsad sprawdzić... graty powinny się w 20 zł zmieścić + płytka

widziałem na dwóch prockach: Attiny 15 i Attiny 25

resztę to w większości sklepów i tak trza brać po 5-50 szt min.

z małą produkcją to tzra by zebrać chętnych...

ja musze sie zmobilizować do zamówienia elementów i złożenia prototypu

ja jestem chetny :wink:

moze jeszcze ktos sie znajdzie .

ja zaplace za taki emulator jakbys mi go zmontowal .

napisz ile by to wyszlo ( czesci + twoja robota )

Opublikowano

musiales nie podlaczyc cisnienia oleju do licznika. od poziomu oleju na duzym fisie nie zapala sie symbol oleju

Jak odłączę z kostki pin z ciśnieniem oleju to zniknie błąd?

Opublikowano
najpierw musze je zacząć a dokładniej graty zamówić...

wszystko jest opisane.. TinyTOG - ALM

skomplikowane wcale nie jest poskładać to to pewnie z 20 min roboty jak się ma wszystkie komponenty

Opublikowano
z tą opadającą wskazówką to na 70 % jest wina nieodpowiedniego wsadu w liczniku. Miałem taki sam problem czujnik w misę wrzucony licznik i czujnik pochodzą z tego samego auta. Jak wsadu nie zmieniałem to wszystko śmigało aż miło razem z temp. oliwy po zabawach z wsadami i przerobieniem na Europe na niektórych wsadach właśnie temp. oleju zachowywała się w taki sposób że wskazówka opadała. Mam teraz wgrany wsad od Europejczyka ale tez do końca chyba nie działa tak jak powinno bo wygląda to tak żę temp. oleju rośnie i niby ok ale jak zgaszę auto a następnie przekręcę zapłon to temperaturę wskazuje wyższą niż przed zgaszeniem po czym po chwili opada do poprzedniego stanu

dlatego stwierdziłem ze olewam temat bo nie mam możliwości aby tak sobie swobodnie lataćc do gościa i zmieniać wsady bo utrafic taki żeby to działało, to loteria, co prawda mam vag commandera ale po niepowodzeniach ze zwykłym kodowaniu immo nie chce próbować wrzucić wsad i nie ogarnąć immo bo jak znowu mi sie nie uda to zostanę na lodzie i nigdzie nie odjadę , i znowu koszty żeby mi to ktoś ogarnął , leży to leży, tym bardziej ze na 99 % na ang wsadzie też tak było, wnioskuje po zdjęciu jakie zrobiłem podłączając licznik na ciepłym silniku i 90 stopni na temp płynu a olej leży na 60 , hujowe decyzje mam juz chyba wpisane rejestr po prostu

jak znajdę za grosze czujnik to sobie zmienię i zobaczę co to da, bo i tak kiedyś miałem go zmienić bo dwukrotnie wywalił mi komunikat sensor a nie ruszałem go nigdy typu brudna kostka czy coś

Jak to nic nie da , to postaram się w przyszlym roku kupić ori licznik Europa i zmienić a ten sprzedać o ile fis się nie wypali, może ogarne na jakimś spocie kogoś kto pożyczy licznik na chwile i na gorącym podlacze i zobaczę jak się zachowa , a narazie temat odpuszczam, płakaćc nie będę z tego powodu ze leży

Opublikowano

Skomplikowane nie jest , ale na uniwersalnej plytce jest troche zabawy. No i zaprogramowac procka.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Opublikowano

A potwierdź mi ktoś jeszcze, w kostce manetki fisa tej jasno brązowej 1 to lewo, 2 - prawo, 3 - masa, 4 -reset?

Piny odpowiedzialne za ostrzenia o zarowkach płynie i brems Licht to do masy?

I czy ktoś dokładnie może powiedzieć co trzeba zdjąć z plastików żeby dostać się do kostki gdzie sygnały z dzwi żeby podpiąć pod fis?

Opublikowano

bediks to ze lezy wskazkowka to pikus gorzej jak CI zacznie wywalac olej min co 100 km ;):facepalm:

Opublikowano

Wez mi nie mów nawet takich rzeczy :decayed:

Jadę w piątek w trase powyżej 100 km sie zobaczy :decayed:

Opublikowano

Ja tak niestety mam :/ denerwujace bo trza maske podnosic by skasowac :(

czujniki w misce podmienialem nawet kable zasilajace czujnik i ten do licznika zamienialem...

to z olejem to nie wina czujnika tylko licznika/wsadu :facepalm:

Opublikowano

A jaki miałeś oto licznik też z temp oleju wtedy działało, i powiedz czy wygląda to tak u Ciebie jak u mnie na filmiku ? I czy próbowałeś zmieniać wsady czy nie masz takiej możliwości?

Opublikowano

musiales nie podlaczyc cisnienia oleju do licznika. od poziomu oleju na duzym fisie nie zapala sie symbol oleju

Jak odłączę z kostki pin z ciśnieniem oleju to zniknie błąd?

nie zniknie bo nie masz wogole podlaczonego tego kabla albo jest w innym miejscu niz powinien.

Opublikowano
A jaki miałeś oto licznik też z temp oleju wtedy działało, i powiedz czy wygląda to tak u Ciebie jak u mnie na filmiku ? I czy próbowałeś zmieniać wsady czy nie masz takiej możliwości?

ja wymienialem licznik w swojej a6 na licznik a6 tyle ze na angola... wsad mam swoj orginalny i nie podmienialem na inny

wyglada to tak samo znaczy sie zimny silnik lezy wskazowka cieply tez lezy po przekreceniu stacyjki na cieplym wstaje i sie kladzie...

Opublikowano

Widze ze problem dalej z temp,oliwy jest :facepalm:

Ja mam emula 25 zl czujnik w podstawe filtra 15 kabel jest juz poprowadzony tylko schowany do kompa i wio pod licznik silniczek napewno da sie za pare gr wyrwac od przed lifta i tyle mnie tarcze Eu i silniczek ok 100 ale tercze kosztuja wiec te koszta to nie 300 za miche 100 czujnik ?

WSZYSTKO JEST TU NA POCZATKU DO 70 STRONY TYLKO CZYTAC

Chlopaki po co miche zmieniac jak nie cieknie nie dotykac jest dobrze lepiej nie zrobicie a po zmianie napewno kiedys pocieknie wczesniej czy pozniej nie ruszane gowno nie smierdzi

pozdro maniaki rezania

Opublikowano
Widze ze problem dalej z temp,oliwy jest :facepalm:

Ja mam emula 25 zl czujnik w podstawe filtra 15 kabel jest juz poprowadzony tylko schowany do kompa i wio pod licznik silniczek napewno da sie za pare gr wyrwac od przed lifta i tyle mnie tarcze Eu i silniczek ok 100 ale tercze kosztuja wiec te koszta to nie 300 za miche 100 czujnik ?

WSZYSTKO JEST TU NA POCZATKU DO 70 STRONY TYLKO CZYTAC

Chlopaki po co miche zmieniac jak nie cieknie nie dotykac jest dobrze lepiej nie zrobicie a po zmianie napewno kiedys pocieknie wczesniej czy pozniej nie ruszane gowno nie smierdzi

pozdro maniaki rezania

a można emula za cirka 30-35 zł i nie bawić się w silnik od przedlifta tylko czujnik w podstawę filtra i podpiąc emu pod liczniki po II lifcie..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...