bediks Opublikowano 5 Marca 2013 Opublikowano 5 Marca 2013 Podłączyłem dzisiaj manetke No i gra i buczy tylko parę pytań Czy normalnym jest to ze krótkie naciśnięcie reset powoduje wyłączenie wyświetlacza fis ale np rezerwa zostaje ? Ponowne naciśnięcie powoduje jego włączenie a długotrwałe przytrzymanie reset dopiero kasuje dana wartość ? Średnie i chwilowe pokazuje ok, jak przyspieszam chwilowe rośnie, jak odpuszczam gaz i schodzi z obrotów to pokazuje zero ale jak się zatrzymam to chwilowe pokazuje jakby ostatnia wartość jaka była podczas jazdy, nie pokazuje np 1,6 l bo tyle chyba chwilowe na jałowym wynosi , muszę pojeździć i zobaczyć jak z tym będzie czy na jałowym na postoju wejście na obroty zmieni chwilowe jakoś
misiek547 Opublikowano 5 Marca 2013 Opublikowano 5 Marca 2013 reset działa ci prawidłowo tak to działa a co do spalania to faktycznie to tak jest że jak się zatrzymasz to pokazuje ostatnie chwilowe niestety ;/
bediks Opublikowano 5 Marca 2013 Opublikowano 5 Marca 2013 Dzięki a powiedz jak miałeś wgrany wsad który nie pokazywał temp oleju to wywalalo Ci olej min co 100 km?
kris-07 Opublikowano 5 Marca 2013 Opublikowano 5 Marca 2013 Ktoś pomoże? http://a4-klub.pl/uklad-elektryczny-16/licznik-kontrolka-oleju-sensor-263972/ musiales nie podlaczyc cisnienia oleju do licznika. od poziomu oleju na duzym fisie nie zapala sie symbol oleju Jak odłączę z kostki pin z ciśnieniem oleju to zniknie błąd? nie zniknie bo nie masz wogole podlaczonego tego kabla albo jest w innym miejscu niz powinien. Czyli co mam zrobić? Tak po prostu zawsze będę miał ten błąd? wypnij wtyczke z czujnika oleju na silniku , sprawdz miernikiem na ktory pin ktorej wyczki ma przejscie i porownaj ze schematem czy w tym miejscu powinno byc wejscie od cisnienia oleju
grippen Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 pany mam jedno pytanie odnośnie licznika od anglika benzyny ale z A4 nie będzie problemów z odwrotnym wskazaniem paliwa ani z air Bag drugie pytanko chce aby pokazywało tak jak ori ikonke z kluczykiem (imobilizer) to trzeba gdzieś się wpiąć z kabelkiem czy jak. oraz kontrolka świec żarowych u mnie na osobnym kabelku w poliftach już w liczniku pod co to podpiąć
bronson Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 wskazanie odwrotne stanu paliwa to tylko jak do A4 wkładasz licznik z A6 z airbagiem to różnie, w sumie chyba zależy od sterownika Airbagu, u mnie nie było żadnych problemów kontrolka świec żarowych też miałem na osobnej żarówie, podłączyłęm pod właściwy pin licznika i chula.. immo to trza albo zakleić taśmą, albo diodę odlutować i przylutować do niej kabel który połączysz z tym co teraz idzie z pudełka immo do kontrolki licznika W warsztacie chyba kolega Paweł umieścił HowTo na temat zmiany licznika i sporo rzeczy tam jest wyjaśnionych...
grippen Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 spoko dzięki tak tylko pytam daj linka do tych schematów nie mogę znajść a wiem że były fajne rysunki
bediks Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 Pokaz mi ktoś albo napisz jak i którędy dostać się do kabli z sygnałami z drzwi ?
bronson Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 spoko dzięki tak tylko pytam daj linka do tych schematów nie mogę znajść a wiem że były fajne rysunki http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/montaz-licznika-fis-259033/
grippen Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 już znalazłem będzie ok tylko jeszcze musze pomyśleć jak krańcówki podłączyć aby na fisie to fajnie wyglądało ale chyba trzeba krańcówki zmienić bo te co są to one są połączone razem chyba, i mam jeszcze światełka w tapicerce i chce żeby to świeciło jak przetnę krańcówkę
luki195 Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 witam panowie mam takie pytanie odnosnie zmiany licznika na fis znalazlem licznik o takich nr 4B0 920 930 K czy spasuje on do mojej a4 z 97? jakie ewentualne problemy z immo moga byc?jakie jeszcze moga byc problemy z rezaniem tych zegarow? czy lepiej szukac licznika z anologowym zegarkiem? mowa o licznikach z a6 pozdrawiam
arre Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 witam panowie mam takie pytanie odnosnie zmiany licznika na fis znalazlem licznik o takich nr 4B0 920 930 K czy spasuje on do mojej a4 z 97? jakie ewentualne problemy z immo moga byc?jakie jeszcze moga byc problemy z rezaniem tych zegarow? czy lepiej szukac licznika z anologowym zegarkiem? mowa o licznikach z a6 pozdrawiam ZYcze powodzenia z tym licznikiem... Popierwsze to jest angol CRYPTO i benzyna wiec musisz wymieniac wsad a tego nie zrobisz byle kabelkiem za 100zl z allegro - i ja siedzialem przy crypto i cwiara i ciezka sprawa.... po drugie to jest licznik od 2001r a Ty masz bez fisa z a4 z 1997r wiec masz kostke do rezania 32 szara plus spalanie i temp. i oleje itd po trzecie nie bedziesz mial drzwi na fis bo a6 ma po module komfortu po czwarte lutowanie potencjometra bo w a6 sciemnia sie zegary przy wlaczaniu swiatel po piate nie wiem czy sie zgra immo po szuste jak nie zmienisz wsadu to bedziesz mial przeklamanie zegarow pb/on i odwrotnie wskazania paliwa-plywaka Jak nie masz najmniejszego pojecia o tym to stanowczo odradzam
luki195 Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 jeszcze jedno pytanie ten licznik jest z 2.5tdi a ja mam 1.9 w zwiazku z tym bedzie jakas roznica?
arre Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 Kup sobie lepiej kolego tu z forum ktos mial z analogowym zegarkiem z igla fisem... za 200 zlociszy bodajze w dziale sprzedam dokladasz manetke... pare kabelkow - spalanie temp i kabelki do manetki jak masz piny to kablem vag adoptujesz immo i zostanie ewentualnie zmiana wsady jesli licznik jest od pb a masz on i ustawienie przebiegu
luki195 Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 witam panowie mam takie pytanie odnosnie zmiany licznika na fis znalazlem licznik o takich nr 4B0 920 930 K czy spasuje on do mojej a4 z 97? jakie ewentualne problemy z immo moga byc?jakie jeszcze moga byc problemy z rezaniem tych zegarow? czy lepiej szukac licznika z anologowym zegarkiem? mowa o licznikach z a6 pozdrawiam ZYcze powodzenia z tym licznikiem... Popierwsze to jest angol CRYPTO i benzyna wiec musisz wymieniac wsad a tego nie zrobisz byle kabelkiem za 100zl z allegro - i ja siedzialem przy crypto i cwiara i ciezka sprawa.... po drugie to jest licznik od 2001r a Ty masz bez fisa z a4 z 1997r wiec masz kostke do rezania 32 szara plus spalanie i temp. i oleje itd po trzecie nie bedziesz mial drzwi na fis bo a6 ma po module komfortu po czwarte lutowanie potencjometra bo w a6 sciemnia sie zegary przy wlaczaniu swiatel po piate nie wiem czy sie zgra immo po szuste jak nie zmienisz wsadu to bedziesz mial przeklamanie zegarow pb/on i odwrotnie wskazania paliwa-plywaka Jak nie masz najmniejszego pojecia o tym to stanowczo odradzam tu jest link do aukcji zegary europa przynajmniej tak wygladaja... LICZNIK 2.5 TDI A6 C5 (3071385118) - motoAllegro ---------- Post dopisany at 13:40 ---------- Poprzedni post napisany at 13:40 ---------- Kup sobie lepiej kolego tu z forum ktos mial z analogowym zegarkiem z igla fisem... za 200 zlociszy bodajze w dziale sprzedamdokladasz manetke... pare kabelkow - spalanie temp i kabelki do manetki jak masz piny to kablem vag adoptujesz immo i zostanie ewentualnie zmiana wsady jesli licznik jest od pb a masz on i ustawienie przebiegu czyli z analogowym nie ma problemow? dzieki wielkie za odpowiedz
bronson Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 immo w tym szystkim to najmniejszy problem bo w aucie masz je poza zegarami w osobnej puszce
arre Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 zwracam honor ten mialem na mysli LICZNIK ZEGARY AUDI A6 C5 1.8 T 150 AWT 4B0920981K (3070076208) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. ten co piszesz jest taki jak u mnie czyli minilift... zmienisz w nim wsad bez problemu ( comanderem) jak nie zmienisz wsadu bedziesz mial przeklamanie predkosci angole maja inna tarcze i dalej pozostanie rezanie plus potencjometr plus jak nie zmienisz wsadu to odwrotnie plywak i napewno brak wskazania drzwi co jest do a6 to jest do a6:jerk: ---------- Post dopisany at 13:50 ---------- Poprzedni post napisany at 13:44 ---------- Ten co podales jest EU ale dalej jest od a6 wiec i tak wsad trzeba zmieniac bo plywak bedzie odwrotnie i lutowac potencjometr i rezac kosc 32 i manetke itd... ---------- Post dopisany at 13:51 ---------- Poprzedni post napisany at 13:50 ---------- I bankowo nie bedzie mial w 100% fisa sprawnego - bedzie mial wypalone linie jak wiekszosc miniliftow
luki195 Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 za duzo roboty z tym licznikiem:facepalm: poszukam czegos z przed 2000r dzieki ---------- Post dopisany at 14:20 ---------- Poprzedni post napisany at 13:51 ---------- no dobra kupujac licznik do a4 tyle ze pb do zrobienia jest tylko zmiana wkladu i tarczy obrotomierza? a co ze starym licznikiem idzie go przerobic na benzyne pozniej?
bediks Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 byłem przed chwila w aucie zeby zalozyc eu tarcze i ringi i moje spostrzezenia ( dla Cwiary) w obecnym liczniku na wsadzie 8d0 920 930 cx na liczniku pokazuje mój vin auta i kod immo login do licznika jest taki sam jak od immo i ten sam co był w jeagerze !!!!!!!!!!!! o co chodzi z ta wersja d11 d12 itp bo wsad angol licznika 8d0920980 K mial wersje d12 a obecny wsad d11 moze dlatego temp oliwy nie pokazuje musi byc ta sama wersja?? brak mozliwosci wejscia na kanał 19, podswietlenie icznika po zaplonie non stop cwiara powiedz co myslisz o tym vinie i kod immo , moglem byc w stanie ogarnac to sam?? w któryms kanale pokazywalo wartosc 1025 co wg opisu w vagu w chmurce mówi ze to immo III:shock3: a wartosc 0000 byla by immo II WTF???
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się