Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

Dobra Pany liczę na krótką odpowiedź mam liczk kupiony z polifta anglik benzyna białe podświetlenie cyfrowy zegarek do tego tarcze zmienione na tdi wszystko jest tak jak powinno. Jest możliwość zrobienia tego imobilizera aby nie migał chodzi mi o to że przecinam ścieżki od diody i w ich miejsce wlutuje dwa kabelki od puszki od immo tylko które dokładnie.

Następne pytanko to piszczał o płynie chłodzącym ale to już rozwiązałem i zmostkowałem wtyczkę od czujnika. Natomiast nie piszczy gdy otworze drzwi na włączonych światłach ustawia się go jakoś czy może w poliftach było to sterowane z modułu komfortu. I jak zrobić aby każde drzwi pokazywało na fisie taki mały rysunek co gdzie jak z diodą prostowniczą i jakiej właściwości. Może trzeba krańcówki wymienić ???. Liczę na waszą pomoc bo przecież dla was to 10 sekund pisania :decayed:

a i czy nie powinny się palić cyfrowy zegarek i kilometry po otwarciu drzwi czy nie czy to też było po komforcie sterowane:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

napisz jeszcze z jakiego auta pochodzi licznik czy z a4 czy a6 bo to jest ważne co do wyświetlania otwartych drzwi na fisie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tym przelutowanie to zapewne chodzi o to żeby spiąć dwie diody od poduszki i od immo i wtedy obydwie się zapala a później zgasną. W a4 te sygnały odpowiedzialne za te funkcje nie idą przez moduł komfortu tylko z krańcówek. może nie podpiąłeś krańcówki od drzwi kierowcy do licznika i dla tego nie piszczy lub krańcówka padła albo buzzer. aby wyeliminować niedziałający głośniczek w liczniku zrób test zegarów tam w którymś teście powinno uruchomić gong. Co do wyświetlania drzwi to jeszcze u siebie też tego nie podłączyłem ale trzeba się wpiąć w krańcówki od drzwi i w odpowiednie piny w szarej kostce i powinno działać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko odnośnie immo, czy jeśli w vag k+can commander 1.4 wyłączę immo to rozumiem że samochód normalnie będę mógł odpalić pomijając adaptacje kluczyków?

Pomijam kwestie, że potem będzie można je odpalić "patyczkiem od lodów" :)

A jak z powrotem przestawie na IMMO ON to czy będzie konieczna adaptacja żeby zadziałało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak bedziesz mogl odpalic. Po ponownym wlaczeniu immo (immo on) immo zacznie dzialac ale tylko z kluczykami ktore byly wczesniej wpsane.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pany powiedzcie mi jeszcze jedno nie gaśnie mi airbag co mam zamienić aha i zauważyłem jedną rzecz że jak jest ciemno to nawiewy są podświetlone słabiej a jak poswiece latarką w licznik to się rozświetlają da się coś z tym zrobić czy aby było jaśniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a przede wszystkim do Bediks'a. Jak sie okazalo mój sprzecik także ogarnia odczyt/zapis EEPROM w licznikach Jaeger oraz Magnetti Marelli. Prawdopodobnie także odczyt pinu immo, ale to potwierdze jak przetestuje :) Więc jak coś to możemy coś podziałać.

---------- Post dopisany at 18:29 ---------- Poprzedni post napisany at 18:27 ----------

pany powiedzcie mi jeszcze jedno nie gaśnie mi airbag co mam zamienić aha i zauważyłem jedną rzecz że jak jest ciemno to nawiewy są podświetlone słabiej a jak poswiece latarką w licznik to się rozświetlają da się coś z tym zrobić czy aby było jaśniej

Najlepiej zrobić mostek na fotodiodzie w liczniku. Pytałeś jeszcze o diode immo. Nic z nią nie zrobisz, albo wylutować albo zakleić czymś pod tarczką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widzisz Cwiara teraz juz po ptokach bo juz nie mam tego jeagera :decayed:

ogólnie powiem wam ze ringi p zmroku robia robote :slina:

i szyba powiniene dostac pała po jajach za to ze ta szybka jest obgryziona i troche porysowana :polew: juz nie wspomne ze na srodku szybki jest jakby przytopione jakby polerem za mocno pojechane :polew: i plastik sie przytopil, taka mała delikatna deformacja :kox:

pół godziny cenne z zycia wyjete zeby wyczyscic scieche tak nawiasem :doh:

no ale nic :wink:

lepiej powiedz szyba czy masz jeszcze ta podjebke tarczy eu do licznika widzialem kiedys wystawiles, ile bys za nia chcial dukatów za to obgryzienie ?:naughty:

---------- Post dopisany at 18:56 ---------- Poprzedni post napisany at 18:47 ----------

a i jakos na dniach bede montowal te wyswietlanie wszytskich drzwi , i teraz tak skoro na 1/2 fis otwarcie jakichkolwiek drzwi generowalo kontrolke na połfisie to dlaczego teraz fis reaguje tylko na otwarcie drzwi kierowcy skoro nie ingerowalem w instalacje i wszystkie drzwi caly czas sa podlaczone pod jeden i ten sam pin?? logicznie otwarcie którychkolwiek drzwi powinno pokazywac otwarcie drzwi kierowcy a tak nie jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a przede wszystkim do Bediks'a. Jak sie okazalo mój sprzecik także ogarnia odczyt/zapis EEPROM w licznikach Jaeger oraz Magnetti Marelli. Prawdopodobnie także odczyt pinu immo, ale to potwierdze jak przetestuje :) Więc jak coś to możemy coś podziałać.

---------- Post dopisany at 18:29 ---------- Poprzedni post napisany at 18:27 ----------

pany powiedzcie mi jeszcze jedno nie gaśnie mi airbag co mam zamienić aha i zauważyłem jedną rzecz że jak jest ciemno to nawiewy są podświetlone słabiej a jak poswiece latarką w licznik to się rozświetlają da się coś z tym zrobić czy aby było jaśniej

Najlepiej zrobić mostek na fotodiodzie w liczniku. Pytałeś jeszcze o diode immo. Nic z nią nie zrobisz, albo wylutować albo zakleić czymś pod tarczką.

a z airbagiem co mam zrobić które piny zmienić lub coś innego

---------- Post dopisany at 19:59 ---------- Poprzedni post napisany at 19:39 ----------

piszesz że trzeba zrobić mostek ale to mam kabelkiem połączyć na liczniku przy przy fotodiodzie czy chodzi ci o kabelki przy kostkach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eh... rano w pracy przeglądałem a teraz siedzę już godzinkę i szukam tematu z rozpisanymi pinami do liczników (tabelka kolorowa). gdzie to jest na forum?

Wydrukuj sobie na kartce w kolumnie opis pinow z roku auta a w drugiej kolumnie z roku licznika i porownaj czym sie roznia i poprzepinaj po robocie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na płycie przy samej fotodiodzie. Mostkujesz prawą górną nóżkę z prawą dolną

kuźwa albo taki tempy jeste m to jest fotka z tyłu i zaznaczyłem tam gdzie to coś jest wlutowane ale to nie foto dioda chyba

DSC06188.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cwiara rozebrałem i to cos wygląda tak i co mam zmostkowac razem narysuj abym miał podswietlenie deski mocne bo teraz ledwo widac

dioda.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie o to chodzi. Nie narysuje Ci bo pisze z telefonu. Musisz zmostkowac te cienkie nozki gorna z dolna po prawej stronie fotodiody.

Sent from my iPhone using Tapatalk

---------- Post dopisany at 23:28 ---------- Poprzedni post napisany at 23:26 ----------

Tylko musisz zrobic mostek najlepiej jedna zylka przewodu bo jak dasz za gruby to ten bialy plastik nie dojdzie do plyty.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...