The a4 Opublikowano 20 Marca 2013 Opublikowano 20 Marca 2013 Dla przypomnienia EMULATOR SENSORA OLEJU Nie do konca sprawdzilem ale.....to z polaczeniem licznika z a4 2.5 temp tez dziala z ori silnikiem i czujnikiem w podst.Vauxhall sory za sapy czujnik nowy sie nadaje do miezenia temp.w d,,,,umarlaka wsadzilem stary uzywka i 95 st jest ---------- Post dopisany at 21:17 ---------- Poprzedni post napisany at 20:49 ---------- Czyli co a czym sie tak naprawde roznia te tansze i drozsze od viakena COMANDERY oczywiscie
Gość cwiara Opublikowano 20 Marca 2013 Opublikowano 20 Marca 2013 Pany, oświadczam, że kończę ze spamem w tym temacie - odpowiadam tylko na temat w końcu Ci u góry maja dośc Twego pirtolenia? :grin: kupując b6 przelało szale goryczy na górze.. od jutra topnieje mu staż na forum.. ja juz nr telefonu skasowałem. :dziura: ---------- Post dopisany at 17:59 ---------- Poprzedni post napisany at 17:57 ---------- lbl? czy to nie plik z vag'a? (etykiety) ? Ja już z nim nie gadam odkad ma b6... :grin: Vag commander odczytuje .lbl:wink: Masz cos do B6 ? Jakos jak dupke moja beszostka woziles to sie morda cieszyla Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2 Morda sie cieszyla, bo wesoło mi było że tyle młodsze auto od mojego jest po prostu od niego gorsze a przede wszystkim woooooooooooooooooooolniejsze aby nie powiedziec ze Twe beszesc jest mułowate Sam nie wiesz co mowisz ) Ty sie cieszyles ze miales zaszczyt siasc za kolkiem takiej maszyny ze nawet o niej nie sniles. Co nie zmienia faktu ze mi ja zajebales. Ty wiesz gdzie Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
arre Opublikowano 20 Marca 2013 Opublikowano 20 Marca 2013 moj wczorajszy OT przy dziesiejszym waszym to maly pikus
luki195 Opublikowano 21 Marca 2013 Opublikowano 21 Marca 2013 witam nie mam u siebie fisa i szukam schematu podlaczenia czerwonej kostki ma ktos moze?? ---------- Post dopisany at 16:25 ---------- Poprzedni post napisany at 16:08 ---------- jeszcze jedno pytanie wg rozpiski spalanie podajemy na niebieska kostke pin 25? czy na czerwona na pin 1??
Szarik Opublikowano 21 Marca 2013 Opublikowano 21 Marca 2013 Spalanie to pin nr.1 w kostce 20 pin FIS
luki195 Opublikowano 21 Marca 2013 Opublikowano 21 Marca 2013 ok dziekowac a wie ktos moze czemu po podlaczeniu na stole nie wlacza sie fis? ---------- Post dopisany at 17:46 ---------- Poprzedni post napisany at 17:44 ---------- podswietlenie tez nie rusza... ---------- Post dopisany at 17:53 ---------- Poprzedni post napisany at 17:46 ---------- + podaje na pin1 mase na piny 7,9,24 w niebieskiej kostce ---------- Post dopisany at 18:06 ---------- Poprzedni post napisany at 17:53 ---------- ok poszlo potrzebowal +12 na 23pin
bediks Opublikowano 21 Marca 2013 Opublikowano 21 Marca 2013 Wiec tak Mam wgrany obecnie wsad d13 od miska Efekt taki jak pisał czyli wskazowka idzie wyżej i leci na chyba faktyczna temperaturę Po wgraniu d12 933b sytuacja ta sama, na d11 opadała Total w dół Ogólnie była chwila grozy bo po wgraniu byle jakiego wsadu przy próbie adaptacji vinu i immo wypierdalalo mulfunction i h*j Rzutem na taśmę po odpieciu aku odwiesilo się i zabanglalo Arre na wsadzie d11 jednak przeleciałem dzisiaj 200 km bez otwierania maski etc oil min brak , czyli jesteś niestety samotny z tym problemem Ostateczny test jutro jak będę wracał do domu i czy z zimnego totalnie podczas jazdy ruszy wskazowka w gore , bo sprawdzałem na razie tylko na ciepłym i jest jak wyżej czyli idzie za wysoko i opada na faktyczną Ogólnie chyba lepiej juz nie będzie Arre ten angol to miałeś tej samej wersji co stary licznik czyli np czy oba były d11 d12 czy d13 bo widzisz u mnie jeśli był starszy wsad to nie działało, po wgraniu tego samego lub wyższego efekt jakiś jest Może u Cibie wynika to z różnicy wersji bo chyba tego jeszcze nie pisałeś Ale teraz wiem ze chyba następnym razem wgranie wsadu i adaptacje ogarne sam bo widziałem jak to robi Kanał chyba 50 gdzie wartość była 3200 wpisywał pin immo który mam i adaptowalo vin ---------- Post dopisany at 19:25 ---------- Poprzedni post napisany at 19:23 ---------- A i na sto procent mam immo 3
Piteros1 Opublikowano 21 Marca 2013 Opublikowano 21 Marca 2013 jest ktos z dolnegoslaska co chciałby mi to zrobić w mojej 1,9tdi 98rok ? (za oplata)
The a4 Opublikowano 21 Marca 2013 Opublikowano 21 Marca 2013 Ja piernicze ale sie tu sieczka robi Pany jaka roznica w tych commanderach ? oprocz ceny ---------- Post dopisany at 19:46 ---------- Poprzedni post napisany at 19:43 ---------- Viaken.pl: Viaken - elektronika dla motoryzacji Viaken.pl: Viaken - elektronika dla motoryzacji
machina Opublikowano 21 Marca 2013 Opublikowano 21 Marca 2013 Wiec tak Mam wgrany obecnie wsad d13 od miska Efekt taki jak pisał czyli wskazowka idzie wyżej i leci na chyba faktyczna temperaturę Po wgraniu d12 933b sytuacja ta sama, na d11 opadała Total w dół Ogólnie była chwila grozy bo po wgraniu byle jakiego wsadu przy próbie adaptacji vinu i immo wypierdalalo mulfunction i h*j Rzutem na taśmę po odpieciu aku odwiesilo się i zabanglalo Arre na wsadzie d11 jednak przeleciałem dzisiaj 200 km bez otwierania maski etc oil min brak , czyli jesteś niestety samotny z tym problemem Ostateczny test jutro jak będę wracał do domu i czy z zimnego totalnie podczas jazdy ruszy wskazowka w gore , bo sprawdzałem na razie tylko na ciepłym i jest jak wyżej czyli idzie za wysoko i opada na faktyczną Ogólnie chyba lepiej juz nie będzie Arre ten angol to miałeś tej samej wersji co stary licznik czyli np czy oba były d11 d12 czy d13 bo widzisz u mnie jeśli był starszy wsad to nie działało, po wgraniu tego samego lub wyższego efekt jakiś jest Może u Cibie wynika to z różnicy wersji bo chyba tego jeszcze nie pisałeś Ale teraz wiem ze chyba następnym razem wgranie wsadu i adaptacje ogarne sam bo widziałem jak to robi Kanał chyba 50 gdzie wartość była 3200 wpisywał pin immo który mam i adaptowalo vin ---------- Post dopisany at 19:25 ---------- Poprzedni post napisany at 19:23 ---------- A i na sto procent mam immo 3 Jak bys miał immo 2 nie trzeba by było żadnego vinu przypisywać tylko adaptacja kluczy i bangla. Ciekawe dlaczego jedni mają immo 2 a inni immo 3 a rocznikowo to samo.
kaju Opublikowano 21 Marca 2013 Opublikowano 21 Marca 2013 witam panowie mam pytanko czy avancie 1,9tdi,rocznik 98 s-line byl orginalnie montowany licznik z wskaznikiem temperatury oleju i napiecia? czy to przekladka? Ya pyerdole
bediks Opublikowano 21 Marca 2013 Opublikowano 21 Marca 2013 Machina Ja mam auto z 11.2000 modelowo po vinie wychodzi 2001 dlatego immo 3 jeśli masz auto starsze niż listopad to masz modelowo 2000 tu jest różnica
kaju Opublikowano 21 Marca 2013 Opublikowano 21 Marca 2013 MachinaJa mam auto z 11.2000 modelowo po vinie wychodzi 2001 dlatego immo 3 jeśli masz auto starsze niż listopad to masz modelowo 2000 tu jest różnica I tu sięnie zgodzę. Moje B5 było z któregoś lipca i był to już model 2000 w VINie. Dziękuję dobranoc
bediks Opublikowano 21 Marca 2013 Opublikowano 21 Marca 2013 No to zgadza się a nie mi tu macisz Miałeś lipiec 2000 i modelowo w vinie 2000 do listopada wszystkie modelowo były 2000 a listopad i grudzień 2000 były modelowo 2001 przecież napisałem ze starsze niż listopad czyli od stycznia do listopada 2000
kaju Opublikowano 21 Marca 2013 Opublikowano 21 Marca 2013 No to zgadza się a nie mi tu macisz Miałeś lipiec 2000 i modelowo w vinie 2000 do listopada wszystkie modelowo były 2000 a listopad i grudzień 2000 były modelowo 2001 przecież napisałem ze starsze niż listopad czyli od stycznia do listopada 2000 1999
bediks Opublikowano 21 Marca 2013 Opublikowano 21 Marca 2013 A widzisz to może w tym roku tak robili, z dwóch źródełl sięe juz dowiedziałem ze akurat w 2000 w listopadzie była zmiana modelu i wychodzi na to ze zmiana z immo 2 na immo 3 ale mowie mam pin immo wiem jak z pozycji vcds przepisać vin i immo wiec myślę ze następnym razem jak będę miał zmienić np licznik na ori Eu to dam rade
kaju Opublikowano 21 Marca 2013 Opublikowano 21 Marca 2013 A widzisz to może w tym roku tak robili, z dwóch źródełl sięe juz dowiedziałem ze akurat w 2000 w listopadzie była zmiana modelu i wychodzi na to ze zmiana z immo 2 na immo 3 ale mowie mam pin immo wiem jak z pozycji vcds przepisać vin i immo wiec myślę ze następnym razem jak będę miał zmienić np licznik na ori Eu to dam rade U mnie w 1999 już siedział immo3. Pełnoliftowe zegary w a4, czyli białem podświetlenie, leciały już na immo 3
bediks Opublikowano 21 Marca 2013 Opublikowano 21 Marca 2013 To dlaczego ja musiałem przepisywać vin i immo do nowego licznika a ty nie ?
kaju Opublikowano 21 Marca 2013 Opublikowano 21 Marca 2013 To dlaczego ja musiałem przepisywać vin i immo do nowego licznika a ty nie ? Bo życie jest brutalne!
Marcin6 Opublikowano 21 Marca 2013 Opublikowano 21 Marca 2013 O Pany.... czyli jak będę miał licznik pochodzący z 1.9tdi 115km, to już raczej też będzie immo3... Bo te AJM to chyba tylko w 2001 były. Zgada się to z moim 99r, model 2000?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się