Lulek Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 jak oszukać czujnik poziomu płynu chłodzącego? zmostkowanie nic nie dało, jakaś dioda? Wsadz jakis opornik jako mostek ;-) np 1ohm Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
Krzysiekcalibra Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 Panowie dzisiaj wrzuciłem w winhex'a mój oryginalny wsad który był w liczniku (angol) i tam pokazuje że jest to D11 a te wsady co ja wgrywam to (europejczyki) D12 i D13 więc może tu tkwi problem , więc moje pytanie brzmi czy ktoś posiada wsad do diesla europe z D11 ??
assist Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 @Krzysiekcalibra dostałeś, czy gdzieś na serwer wrzucić.
Krzysiekcalibra Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 niedostałem wyślij na maila chyba że ci wygodniej na serwer obojętnie
assist Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 u mnie ori 920980k było d12, z fx'a jest d13 tutaj sznurek do wsadu http://przeklej.net/down/53472848088784921088450293769436672076c3fdbc18d559249d276.html
Krzysiekcalibra Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 Dobra mam ale wrzuciłem go w ten program MD5 i pokazuje dokładnie tyle samo co na twoim co na moim czyli bc19dcc62daf83fb2446f552d6a40dc2 nie wiem dlaczego tobie wychodziło 89aca433bbfbbe1f0b12662caaaec67d ?? a i jeszcze jedno pytanie czy na tym wsadzie normalnie ci działa temp oleju ??
assist Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 89aca433bbfbbe1f0b12662caaaec67d to suma u mnie, tak, wszystko bangla prawidłowo. EDIT: gówno prawda;) liczyłem nie ten plik najmocniej przepraszam prawidłowa suma pliku to bc19dcc62daf83fb2446f552d6a40dc2 pzdr. assist
assist Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 Krzychu, strzeliłem babola, przeczytaj moj poprzedni post
Krzysiekcalibra Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 hehe no właśnie teraz się zgadza wszystko dobra idę wrzucę tego wsada i zobaczymy czy to pomoże ale wątpie bo przecież miałem go wgranego ale zobaczymy
assist Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 zapisz kodowanie, ja koło 15 bede szedł na dół z kompem do kumpla auta, to zobacze u siebie..
Krzysiekcalibra Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 oki zapiszę kodowanie może właśnie chodzi o kodowanie może ten wskaźnik jest po prostu wyłączony, spisz jakie ty masz kodowanie ja zmienie wtedy tylko benzynę na diesla i zobaczymy
assist Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 spiszę wszystkie wartosci w kanałach BTW: ok, kto po szosie z majówki znalazł jakąś tarczkę prędkosci do VDO EU? bo znalazł ktoś na pewno.... ;> pzdr. assist
Arkadiush Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 Pany takie pytanie. Po zmianie licznika kontrolka AIR BAG nie wyświetla się co zrobić ?
assist Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 piny pewnie zamienic, ew. inwersja sygnału nr licznika podaj, stary/nowy
Krzysiekcalibra Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 Dobra pany wsad wgrany temp oleju dalej pokazuje tylko przez 10 sek zrobiłem taki mały teścik i odłączyłem wtyczkę od czujnika temp oleju, przekręciłem zapłon i temp oleju pokazało i nie opadło dopóki nie odpaliłem silnika wtedy wskazówka poleciała w dół, ponowne włączenie zapłonu wyświetliło kontrolkę czujnika więc go podłączyłem otworzyłem maskę kontrolka zniknęła i temp oleju dalej opada więc może faktycznie coś z tym czujnikiem jest nie tak ale czytałem że nie zawsze wymiana czujnika pomaga a szkoda mi trochę 300zł wyrzucić w błoto więc chyba muszę się pogodzić z tą kontrolką i niewyświetlaniem temp oleju .
szogun0 Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 Nieprawidłowa zawartość EEPROM. Dlatego tak ci działa lub też nie działa temp. oleju. A na zmianę skali prędkościomierza z mil na km jest inny sposób.
Krzysiekcalibra Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 czyli uważasz że jak jest licznik angol to nie bedzie działał na wsadzie z europy trzeba przerabiać ten angielski wsad ??
kaju Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 Nieprawidłowa zawartość EEPROM. Dlatego tak ci działa lub też nie działa temp. oleju.A na zmianę skali prędkościomierza z mil na km jest inny sposób. Mówisz o swapie hexów?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się