Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Korzystając z wolnej, od niepamiętnych czasów, soboty:

9sRMFZol.jpg

W końcu te drzwi :decayed::banan:

---------- Post dopisany at 20:50 ---------- Poprzedni post napisany at 20:47 ----------

A mnie prace wstrzymał brak aż jednego pinu w wtyku przekaźnika ;/ niestety gniazdo ma aż 3 różne rodzaje konektorów i zabrakło jednej sztuki jednego z nich ;/

Daj potem znać w końcu jak z tą kontrolą żarówek... i zrób foto pobojowiska jak wygląda kabelkologia w okolicach przekaźników itd :decayed:

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Przebieg za***isty :decayed: realny?! :kox:

Opublikowano
Przebieg za***isty :decayed: realny?! :kox:

Tak :banan:

Jak go kupiłem ~rok temu to miał 151kkm.... ładnie leci :facepalm:

Opublikowano

a gdzie się wpinałeś żeby tak ładnie wyświetlało

Opublikowano
a gdzie się wpinałeś żeby tak ładnie wyświetlało

Tu masz w miarę ładnie opisane: http://a4-klub.pl/uklad-elektryczny-16/all-b5-efekt-wymiany-licznika-fis-6227/index390.html#post3671735

Ja już wcześniej tam miałem kable wpięte, ale mi w kulki leciało bo obojętnie, które drzwi otworzyłem FIS monitował o wszystkich :wink:

Więc to odłączyłem (aż do dziś :decayed:)

W toku tematu wyszło że trzeba wyjąć z tej wtyczki podane kable, dać swoje, albo uciąć i przylutować do istniejących (jak np. nie masz pinów).

(tzn już dawno tu chłopaki o tym mi mówili ale jakoś nie potrafiłem tego przyjąć, że gdzieś tam dalej nie będzie tego sygnału, ale wychodzi na to że to potem się łączy tylko w jeden kabel, a nie spełnia jakichś szczególnych ról :wink:)

Opublikowano
Z manetki ciagniesz 3 druty do wtyczki fisa, jdnego druga ciagniesz do masy, z kostki licznika 3 druty ciagniesz do kostki sygnałów drzwi a 3 druty od spryskiwacza i świateł do masy o ile nie chce Ci się tego podłączać

Z ciagania drutów to by było na tyle

Wbrew pozorom boleć będą palce a nie morda :polew:

od tego polfisa masz pin immo ? Bo może być potrzebny , polfis masz vdo czy jaeger

nie wiem jakiego mam polfisa, nie sprawdzalem, narazie zbieram info aby sie przygotowac na swapa licznika:decayed: moj polfis pokazuje ktore sa drzwi otwarte a mimo to do pelnego fisa trzeba ciagnac te druty zeby bylo widoczne ktore sa otwarte drzwi? Do zbiorniczka spryskow czujnik trzeba dokladac i od niego tez ciagnac az pod fisa kable?

Opublikowano
Z manetki ciagniesz 3 druty do wtyczki fisa, jdnego druga ciagniesz do masy, z kostki licznika 3 druty ciagniesz do kostki sygnałów drzwi a 3 druty od spryskiwacza i świateł do masy o ile nie chce Ci się tego podłączać

Z ciagania drutów to by było na tyle

Wbrew pozorom boleć będą palce a nie morda :polew:

od tego polfisa masz pin immo ? Bo może być potrzebny , polfis masz vdo czy jaeger

nie wiem jakiego mam polfisa, nie sprawdzalem, narazie zbieram info aby sie przygotowac na swapa licznika:decayed: moj polfis pokazuje ktore sa drzwi otwarte a mimo to do pelnego fisa trzeba ciagnac te druty zeby bylo widoczne ktore sa otwarte drzwi? Do zbiorniczka spryskow czujnik trzeba dokladac i od niego tez ciagnac az pod fisa kable?

jak to Ci półfis pokazuje które drzwi otwarte? chyba tylko kierowce i klape bagaraja? od zbiornika sprysków ciągniesz jeden kabelek do blatu, drugi do masy, bo czujnik dwupinowy. Prawdę powiedziawszy jak dwa gwoździe w zbiornik wpierdolisz, to będzie działać, bo drze jape jak przerwiesz obwód. Na tej zasadzie on działa.

Opublikowano
moj polfis pokazuje ktore sa drzwi otwarte

jak to Ci półfis pokazuje które drzwi otwarte? chyba tylko kierowce i klape bagaraja?.

Właśnie, gadaj :D

Mój pokazywał bagażnik oraz wszystkie drzwi, tzn które bym nie otworzył to pokazywała się ta sama ikonka.

Opublikowano
moj polfis pokazuje ktore sa drzwi otwarte

jak to Ci półfis pokazuje które drzwi otwarte? chyba tylko kierowce i klape bagaraja?.

Właśnie, gadaj :D

Mój pokazywał bagażnik oraz wszystkie drzwi, tzn które bym nie otworzył to pokazywała się ta sama ikonka.

O tym też mówię :whistling:

Opublikowano
:thumbup1:
Opublikowano
A mnie prace wstrzymał brak aż jednego pinu w wtyku przekaźnika ;/ niestety gniazdo ma aż 3 różne rodzaje konektorów i zabrakło jednej sztuki jednego z nich ;/

Daj potem znać w końcu jak z tą kontrolą żarówek... i zrób foto pobojowiska jak wygląda kabelkologia w okolicach przekaźników itd :decayed:

HueHueHue, jako, że u mnie nie bardzo jest gdzie wyjąć i ściąganie np tapicerek to też nie przyjemna sprawa to dopadłem się do Lupo matki i ściągnąłem ten malutki kawałek plasticzka ogólnie znanego jako tapicerka klapy :decayed:

A tam dwie piękne wtyczki gdzie osobno był, i to w obu, akurat ten PIN co go potrzebuję :D

Niestety jedna wtyczka okazała się być od alarmu, to nie będę lutować przy wyjącej w nocy syrenie.

Ale druga była od wycieraczki :D Co dziwne, po przecięciu tego kabla, który był masą nie można było tego zostawić ot tak sobie.

Okazało się, że bez masy silnika tylnej przednie napierdzielają na zapłonie z taką samą prędkością niezależnie czy są wyłączone czy włączone i na jakiej prędkości ustawione. Wstawiłem kawałek kabelka z własnymi konektorami i wszystko śmiga jak było :wink:

Coby uzmysłowić o czym mowa to przedstawiam rzeczone elementy:

Przekaźnik spalonej żarówki wraz z podwójnym gniazdem:

images?q=tbn:ANd9GcQGGktE7IePEZaXjaK20LrZJe-X0PyOCs8XXrTPpTzEeu27KYwJiw

Stety czy niestety, miałem dwie kości z pojedynczych przekaźników od Golfa, które oczywiście niczym się nie różnią od tych do Audi, ale brakło kilku pinów, które też miałem z Golfa, ale jakoś nie zobaczyłem czy mam wszystkie jakie potrzeba i akurat jednego zabrakło ;/

PINY:

- Tych potrzeba 4 sztuki i tyle miałem:

3395845670

- Tych wchodzi 8 lub 7, ale np takie same są w skrzynce bezpieczników MINI jakby ktoś chciał wsadzić jakiś bezpiecznik a nie miał. Ja na tych dokoptowałem bezpiecznik dla tempomatu. No i oczywiście większość wtyczek takie ma:

3353683533

- Tych potrzeba 6 sztuk a miałem 5 ;/ No i takie piny są w zwykłych bezpiecznikach.

3353630625

ale już mam komplet ;)

---------- Post dopisany at 00:03 ---------- Poprzedni post napisany at 00:00 ----------

Już późno i ciemno, więc zdjęć nie porobię, ale jutro mam nadzieję mieć owocny dzień ;)

btw. jeszcze chwila i dojedziemy do 400 strony :banan:

Opublikowano
Z manetki ciagniesz 3 druty do wtyczki fisa, jdnego druga ciagniesz do masy, z kostki licznika 3 druty ciagniesz do kostki sygnałów drzwi a 3 druty od spryskiwacza i świateł do masy o ile nie chce Ci się tego podłączać

Z ciagania drutów to by było na tyle

Wbrew pozorom boleć będą palce a nie morda :polew:

od tego polfisa masz pin immo ? Bo może być potrzebny , polfis masz vdo czy jaeger

nie wiem jakiego mam polfisa, nie sprawdzalem, narazie zbieram info aby sie przygotowac na swapa licznika:decayed: moj polfis pokazuje ktore sa drzwi otwarte a mimo to do pelnego fisa trzeba ciagnac te druty zeby bylo widoczne ktore sa otwarte drzwi? Do zbiorniczka spryskow czujnik trzeba dokladac i od niego tez ciagnac az pod fisa kable?

jak to Ci półfis pokazuje które drzwi otwarte? chyba tylko kierowce i klape bagaraja? od zbiornika sprysków ciągniesz jeden kabelek do blatu, drugi do masy, bo czujnik dwupinowy. Prawdę powiedziawszy jak dwa gwoździe w zbiornik wpierdolisz, to będzie działać, bo drze jape jak przerwiesz obwód. Na tej zasadzie on działa.

teraz to mam banie z tymi drzwiami bo w sumie nie zwracalem uwagi, ale jutro sprawdze to:decayed:

Opublikowano

Nie musisz sprawdzać - my wiemy, co mówimy :grin:

Opublikowano
Nie musisz sprawdzać - my wiemy, co mówimy :grin:
po prostu uwagi na to nie zwracalem:decayed:
Opublikowano
a gdzie się wpinałeś żeby tak ładnie wyświetlało

Tu masz w miarę ładnie opisane: http://a4-klub.pl/uklad-elektryczny-16/all-b5-efekt-wymiany-licznika-fis-6227/index390.html#post3671735

Ja już wcześniej tam miałem kable wpięte, ale mi w kulki leciało bo obojętnie, które drzwi otworzyłem FIS monitował o wszystkich :wink:

Więc to odłączyłem (aż do dziś :decayed:)

W toku tematu wyszło że trzeba wyjąć z tej wtyczki podane kable, dać swoje, albo uciąć i przylutować do istniejących (jak np. nie masz pinów).

(tzn już dawno tu chłopaki o tym mi mówili ale jakoś nie potrafiłem tego przyjąć, że gdzieś tam dalej nie będzie tego sygnału, ale wychodzi na to że to potem się łączy tylko w jeden kabel, a nie spełnia jakichś szczególnych ról :wink:)

w tym linku soul opisał piny w czarnej kostce od drzwi , a nie wkradł się tam czasem błąd ? Mianowicie chodzi mi o pin 11 który ma odpowiadać za drzwi pasażera i opisany jako brąz biel a na zdjęciu pokazany jest jako niebiesko czerwony ?

Opublikowano

ktos ma jakies sugestie dlaczego obrotomierz nie dziala? trzeba cos zakodowac adaptowac??

Opublikowano

w tym linku soul opisał piny w czarnej kostce od drzwi , a nie wkradł się tam czasem błąd ? Mianowicie chodzi mi o pin 11 który ma odpowiadać za drzwi pasażera i opisany jako brąz biel a na zdjęciu pokazany jest jako niebiesko czerwony ?

Jak liczyłem, zrobiłem zdjęcie a później opisywałem to też mnie to zastanawiało, leciałem jeszcze raz sprawdzać.

Wszystko jest ok. Tam na zdjęciu widać od lewej. Kostka jest 16 pinowa, więc po obu stronach powinno być po 8 pinów a tak nie jest, po tamtej jest 8 a po tej 7.

pin 9. BR/GE 0,35/0,5mm^ - do światła lewego w nogach

- PUSTA PRZESTRZEŃ, tam nie ma pinów wcale, nawet otworu na niego, to taka kontrolka aby czasem nie wsadzić wtyczka odwrotnie. Nie robiłem zdjęcia od strony otworów, ale widać to nawet tutaj, że nie ma na boku okienka na haczyk pinu.

pin 10. GR/RO 0,5mm^ - Nogi oba światła

pin 11. BR/WS 0,35/0,35mm^ - PASAŻER

pin 12. BR/WS 0,35/0,35mm^ - TYŁ PRAWY

pin 13. BR/WS 0,35/0,35mm^ - TYŁ LEWY

pin 14. BR/WS 0,35/0,35mm^ - ZV T16/7

pin 15. BR/WS 0,35/0,35mm^ - MASKA

Opublikowano
ktos ma jakies sugestie dlaczego obrotomierz nie dziala? trzeba cos zakodowac adaptowac??

VAG-COM, licznik, adaptacja, kanał 60 wartość 1024, zapisz, odpal, zobacz co wyszło.

Opublikowano

w tym linku soul opisał piny w czarnej kostce od drzwi , a nie wkradł się tam czasem błąd ? Mianowicie chodzi mi o pin 11 który ma odpowiadać za drzwi pasażera i opisany jako brąz biel a na zdjęciu pokazany jest jako niebiesko czerwony ?

Jak liczyłem, zrobiłem zdjęcie a później opisywałem to też mnie to zastanawiało, leciałem jeszcze raz sprawdzać.

Wszystko jest ok. Tam na zdjęciu widać od lewej. Kostka jest 16 pinowa, więc po obu stronach powinno być po 8 pinów a tak nie jest, po tamtej jest 8 a po tej 7.

pin 9. BR/GE 0,35/0,5mm^ - do światła lewego w nogach

- PUSTA PRZESTRZEŃ, tam nie ma pinów wcale, nawet otworu na niego, to taka kontrolka aby czasem nie wsadzić wtyczka odwrotnie. Nie robiłem zdjęcia od strony otworów, ale widać to nawet tutaj, że nie ma na boku okienka na haczyk pinu.

pin 10. GR/RO 0,5mm^ - Nogi oba światła

pin 11. BR/WS 0,35/0,35mm^ - PASAŻER

pin 12. BR/WS 0,35/0,35mm^ - TYŁ PRAWY

pin 13. BR/WS 0,35/0,35mm^ - TYŁ LEWY

pin 14. BR/WS 0,35/0,35mm^ - ZV T16/7

pin 15. BR/WS 0,35/0,35mm^ - MASKA

A w przedlifcie nie ma takich bajerów żeby na fisie wyświetlało otwarte drzwi?

Opublikowano

Dobra juz obczailem nie zwróciłem uwagi ze jest 15 a nie 16 pinow

W przedlifcie jak dasz licznik poliftowy to wtedy można to wyrezac

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...