Marcin6 Opublikowano 20 Lipca 2013 Opublikowano 20 Lipca 2013 Korzystając z wolnej, od niepamiętnych czasów, soboty: W końcu te drzwi ---------- Post dopisany at 20:50 ---------- Poprzedni post napisany at 20:47 ---------- A mnie prace wstrzymał brak aż jednego pinu w wtyku przekaźnika ;/ niestety gniazdo ma aż 3 różne rodzaje konektorów i zabrakło jednej sztuki jednego z nich ;/ Daj potem znać w końcu jak z tą kontrolą żarówek... i zrób foto pobojowiska jak wygląda kabelkologia w okolicach przekaźników itd
Marcin6 Opublikowano 20 Lipca 2013 Opublikowano 20 Lipca 2013 Przebieg za***isty realny?! Tak Jak go kupiłem ~rok temu to miał 151kkm.... ładnie leci
misiek547 Opublikowano 20 Lipca 2013 Opublikowano 20 Lipca 2013 a gdzie się wpinałeś żeby tak ładnie wyświetlało
Marcin6 Opublikowano 20 Lipca 2013 Opublikowano 20 Lipca 2013 a gdzie się wpinałeś żeby tak ładnie wyświetlało Tu masz w miarę ładnie opisane: http://a4-klub.pl/uklad-elektryczny-16/all-b5-efekt-wymiany-licznika-fis-6227/index390.html#post3671735 Ja już wcześniej tam miałem kable wpięte, ale mi w kulki leciało bo obojętnie, które drzwi otworzyłem FIS monitował o wszystkich Więc to odłączyłem (aż do dziś ) W toku tematu wyszło że trzeba wyjąć z tej wtyczki podane kable, dać swoje, albo uciąć i przylutować do istniejących (jak np. nie masz pinów). (tzn już dawno tu chłopaki o tym mi mówili ale jakoś nie potrafiłem tego przyjąć, że gdzieś tam dalej nie będzie tego sygnału, ale wychodzi na to że to potem się łączy tylko w jeden kabel, a nie spełnia jakichś szczególnych ról )
slavko87 Opublikowano 20 Lipca 2013 Opublikowano 20 Lipca 2013 Z manetki ciagniesz 3 druty do wtyczki fisa, jdnego druga ciagniesz do masy, z kostki licznika 3 druty ciagniesz do kostki sygnałów drzwi a 3 druty od spryskiwacza i świateł do masy o ile nie chce Ci się tego podłączać Z ciagania drutów to by było na tyle Wbrew pozorom boleć będą palce a nie morda od tego polfisa masz pin immo ? Bo może być potrzebny , polfis masz vdo czy jaeger nie wiem jakiego mam polfisa, nie sprawdzalem, narazie zbieram info aby sie przygotowac na swapa licznika:decayed: moj polfis pokazuje ktore sa drzwi otwarte a mimo to do pelnego fisa trzeba ciagnac te druty zeby bylo widoczne ktore sa otwarte drzwi? Do zbiorniczka spryskow czujnik trzeba dokladac i od niego tez ciagnac az pod fisa kable?
kaju Opublikowano 20 Lipca 2013 Opublikowano 20 Lipca 2013 Z manetki ciagniesz 3 druty do wtyczki fisa, jdnego druga ciagniesz do masy, z kostki licznika 3 druty ciagniesz do kostki sygnałów drzwi a 3 druty od spryskiwacza i świateł do masy o ile nie chce Ci się tego podłączać Z ciagania drutów to by było na tyle Wbrew pozorom boleć będą palce a nie morda od tego polfisa masz pin immo ? Bo może być potrzebny , polfis masz vdo czy jaeger nie wiem jakiego mam polfisa, nie sprawdzalem, narazie zbieram info aby sie przygotowac na swapa licznika:decayed: moj polfis pokazuje ktore sa drzwi otwarte a mimo to do pelnego fisa trzeba ciagnac te druty zeby bylo widoczne ktore sa otwarte drzwi? Do zbiorniczka spryskow czujnik trzeba dokladac i od niego tez ciagnac az pod fisa kable? jak to Ci półfis pokazuje które drzwi otwarte? chyba tylko kierowce i klape bagaraja? od zbiornika sprysków ciągniesz jeden kabelek do blatu, drugi do masy, bo czujnik dwupinowy. Prawdę powiedziawszy jak dwa gwoździe w zbiornik wpierdolisz, to będzie działać, bo drze jape jak przerwiesz obwód. Na tej zasadzie on działa.
Marcin6 Opublikowano 20 Lipca 2013 Opublikowano 20 Lipca 2013 moj polfis pokazuje ktore sa drzwi otwarte jak to Ci półfis pokazuje które drzwi otwarte? chyba tylko kierowce i klape bagaraja?. Właśnie, gadaj Mój pokazywał bagażnik oraz wszystkie drzwi, tzn które bym nie otworzył to pokazywała się ta sama ikonka.
kaju Opublikowano 20 Lipca 2013 Opublikowano 20 Lipca 2013 moj polfis pokazuje ktore sa drzwi otwarte jak to Ci półfis pokazuje które drzwi otwarte? chyba tylko kierowce i klape bagaraja?. Właśnie, gadaj Mój pokazywał bagażnik oraz wszystkie drzwi, tzn które bym nie otworzył to pokazywała się ta sama ikonka. O tym też mówię
soulmaster3m Opublikowano 20 Lipca 2013 Opublikowano 20 Lipca 2013 A mnie prace wstrzymał brak aż jednego pinu w wtyku przekaźnika ;/ niestety gniazdo ma aż 3 różne rodzaje konektorów i zabrakło jednej sztuki jednego z nich ;/ Daj potem znać w końcu jak z tą kontrolą żarówek... i zrób foto pobojowiska jak wygląda kabelkologia w okolicach przekaźników itd HueHueHue, jako, że u mnie nie bardzo jest gdzie wyjąć i ściąganie np tapicerek to też nie przyjemna sprawa to dopadłem się do Lupo matki i ściągnąłem ten malutki kawałek plasticzka ogólnie znanego jako tapicerka klapy A tam dwie piękne wtyczki gdzie osobno był, i to w obu, akurat ten PIN co go potrzebuję Niestety jedna wtyczka okazała się być od alarmu, to nie będę lutować przy wyjącej w nocy syrenie. Ale druga była od wycieraczki Co dziwne, po przecięciu tego kabla, który był masą nie można było tego zostawić ot tak sobie. Okazało się, że bez masy silnika tylnej przednie napierdzielają na zapłonie z taką samą prędkością niezależnie czy są wyłączone czy włączone i na jakiej prędkości ustawione. Wstawiłem kawałek kabelka z własnymi konektorami i wszystko śmiga jak było Coby uzmysłowić o czym mowa to przedstawiam rzeczone elementy: Przekaźnik spalonej żarówki wraz z podwójnym gniazdem: Stety czy niestety, miałem dwie kości z pojedynczych przekaźników od Golfa, które oczywiście niczym się nie różnią od tych do Audi, ale brakło kilku pinów, które też miałem z Golfa, ale jakoś nie zobaczyłem czy mam wszystkie jakie potrzeba i akurat jednego zabrakło ;/ PINY: - Tych potrzeba 4 sztuki i tyle miałem: - Tych wchodzi 8 lub 7, ale np takie same są w skrzynce bezpieczników MINI jakby ktoś chciał wsadzić jakiś bezpiecznik a nie miał. Ja na tych dokoptowałem bezpiecznik dla tempomatu. No i oczywiście większość wtyczek takie ma: - Tych potrzeba 6 sztuk a miałem 5 ;/ No i takie piny są w zwykłych bezpiecznikach. ale już mam komplet ---------- Post dopisany at 00:03 ---------- Poprzedni post napisany at 00:00 ---------- Już późno i ciemno, więc zdjęć nie porobię, ale jutro mam nadzieję mieć owocny dzień btw. jeszcze chwila i dojedziemy do 400 strony
slavko87 Opublikowano 20 Lipca 2013 Opublikowano 20 Lipca 2013 Z manetki ciagniesz 3 druty do wtyczki fisa, jdnego druga ciagniesz do masy, z kostki licznika 3 druty ciagniesz do kostki sygnałów drzwi a 3 druty od spryskiwacza i świateł do masy o ile nie chce Ci się tego podłączać Z ciagania drutów to by było na tyle Wbrew pozorom boleć będą palce a nie morda od tego polfisa masz pin immo ? Bo może być potrzebny , polfis masz vdo czy jaeger nie wiem jakiego mam polfisa, nie sprawdzalem, narazie zbieram info aby sie przygotowac na swapa licznika:decayed: moj polfis pokazuje ktore sa drzwi otwarte a mimo to do pelnego fisa trzeba ciagnac te druty zeby bylo widoczne ktore sa otwarte drzwi? Do zbiorniczka spryskow czujnik trzeba dokladac i od niego tez ciagnac az pod fisa kable? jak to Ci półfis pokazuje które drzwi otwarte? chyba tylko kierowce i klape bagaraja? od zbiornika sprysków ciągniesz jeden kabelek do blatu, drugi do masy, bo czujnik dwupinowy. Prawdę powiedziawszy jak dwa gwoździe w zbiornik wpierdolisz, to będzie działać, bo drze jape jak przerwiesz obwód. Na tej zasadzie on działa. teraz to mam banie z tymi drzwiami bo w sumie nie zwracalem uwagi, ale jutro sprawdze to:decayed:
kaju Opublikowano 20 Lipca 2013 Opublikowano 20 Lipca 2013 Nie musisz sprawdzać - my wiemy, co mówimy
slavko87 Opublikowano 20 Lipca 2013 Opublikowano 20 Lipca 2013 Nie musisz sprawdzać - my wiemy, co mówimy po prostu uwagi na to nie zwracalem:decayed:
bediks Opublikowano 21 Lipca 2013 Opublikowano 21 Lipca 2013 a gdzie się wpinałeś żeby tak ładnie wyświetlało Tu masz w miarę ładnie opisane: http://a4-klub.pl/uklad-elektryczny-16/all-b5-efekt-wymiany-licznika-fis-6227/index390.html#post3671735 Ja już wcześniej tam miałem kable wpięte, ale mi w kulki leciało bo obojętnie, które drzwi otworzyłem FIS monitował o wszystkich Więc to odłączyłem (aż do dziś ) W toku tematu wyszło że trzeba wyjąć z tej wtyczki podane kable, dać swoje, albo uciąć i przylutować do istniejących (jak np. nie masz pinów). (tzn już dawno tu chłopaki o tym mi mówili ale jakoś nie potrafiłem tego przyjąć, że gdzieś tam dalej nie będzie tego sygnału, ale wychodzi na to że to potem się łączy tylko w jeden kabel, a nie spełnia jakichś szczególnych ról ) w tym linku soul opisał piny w czarnej kostce od drzwi , a nie wkradł się tam czasem błąd ? Mianowicie chodzi mi o pin 11 który ma odpowiadać za drzwi pasażera i opisany jako brąz biel a na zdjęciu pokazany jest jako niebiesko czerwony ?
Hesik Opublikowano 21 Lipca 2013 Opublikowano 21 Lipca 2013 ktos ma jakies sugestie dlaczego obrotomierz nie dziala? trzeba cos zakodowac adaptowac??
soulmaster3m Opublikowano 21 Lipca 2013 Opublikowano 21 Lipca 2013 w tym linku soul opisał piny w czarnej kostce od drzwi , a nie wkradł się tam czasem błąd ? Mianowicie chodzi mi o pin 11 który ma odpowiadać za drzwi pasażera i opisany jako brąz biel a na zdjęciu pokazany jest jako niebiesko czerwony ? Jak liczyłem, zrobiłem zdjęcie a później opisywałem to też mnie to zastanawiało, leciałem jeszcze raz sprawdzać. Wszystko jest ok. Tam na zdjęciu widać od lewej. Kostka jest 16 pinowa, więc po obu stronach powinno być po 8 pinów a tak nie jest, po tamtej jest 8 a po tej 7. pin 9. BR/GE 0,35/0,5mm^ - do światła lewego w nogach - PUSTA PRZESTRZEŃ, tam nie ma pinów wcale, nawet otworu na niego, to taka kontrolka aby czasem nie wsadzić wtyczka odwrotnie. Nie robiłem zdjęcia od strony otworów, ale widać to nawet tutaj, że nie ma na boku okienka na haczyk pinu. pin 10. GR/RO 0,5mm^ - Nogi oba światła pin 11. BR/WS 0,35/0,35mm^ - PASAŻER pin 12. BR/WS 0,35/0,35mm^ - TYŁ PRAWY pin 13. BR/WS 0,35/0,35mm^ - TYŁ LEWY pin 14. BR/WS 0,35/0,35mm^ - ZV T16/7 pin 15. BR/WS 0,35/0,35mm^ - MASKA
kaju Opublikowano 21 Lipca 2013 Opublikowano 21 Lipca 2013 ktos ma jakies sugestie dlaczego obrotomierz nie dziala? trzeba cos zakodowac adaptowac?? VAG-COM, licznik, adaptacja, kanał 60 wartość 1024, zapisz, odpal, zobacz co wyszło.
fanthomas18 Opublikowano 21 Lipca 2013 Opublikowano 21 Lipca 2013 w tym linku soul opisał piny w czarnej kostce od drzwi , a nie wkradł się tam czasem błąd ? Mianowicie chodzi mi o pin 11 który ma odpowiadać za drzwi pasażera i opisany jako brąz biel a na zdjęciu pokazany jest jako niebiesko czerwony ? Jak liczyłem, zrobiłem zdjęcie a później opisywałem to też mnie to zastanawiało, leciałem jeszcze raz sprawdzać. Wszystko jest ok. Tam na zdjęciu widać od lewej. Kostka jest 16 pinowa, więc po obu stronach powinno być po 8 pinów a tak nie jest, po tamtej jest 8 a po tej 7. pin 9. BR/GE 0,35/0,5mm^ - do światła lewego w nogach - PUSTA PRZESTRZEŃ, tam nie ma pinów wcale, nawet otworu na niego, to taka kontrolka aby czasem nie wsadzić wtyczka odwrotnie. Nie robiłem zdjęcia od strony otworów, ale widać to nawet tutaj, że nie ma na boku okienka na haczyk pinu. pin 10. GR/RO 0,5mm^ - Nogi oba światła pin 11. BR/WS 0,35/0,35mm^ - PASAŻER pin 12. BR/WS 0,35/0,35mm^ - TYŁ PRAWY pin 13. BR/WS 0,35/0,35mm^ - TYŁ LEWY pin 14. BR/WS 0,35/0,35mm^ - ZV T16/7 pin 15. BR/WS 0,35/0,35mm^ - MASKA A w przedlifcie nie ma takich bajerów żeby na fisie wyświetlało otwarte drzwi?
bediks Opublikowano 21 Lipca 2013 Opublikowano 21 Lipca 2013 Dobra juz obczailem nie zwróciłem uwagi ze jest 15 a nie 16 pinow W przedlifcie jak dasz licznik poliftowy to wtedy można to wyrezac
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się