Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Kanał 03 chyba i tam zmianiasz wartości średniego spalania

i sa jakies specjalne wartosci dla danych silnikow czy na jakiej to zasadzie ? moze dobrze pokazuje

---------- Post dopisany 28-08-2013 at 13:20 ---------- Poprzedni post napisany 27-08-2013 at 19:55 ----------

i jaki ma byc wkoncu ten tranzystorw tym emulatorze polarny, bipolarny, czy unipolarny bo sie mnie pyta gosciu ktory to robi, bo mow ze irf to oznaczenie jakiegos tam a na rysunku symbol innego

---------- Post dopisany at 17:06 ---------- Poprzedni post napisany at 13:20 ----------

Kanał 03 chyba i tam zmianiasz wartości średniego spalania

no ja mam 100, skad mam wiedziec ile dac i czy dobrze pokazuje

i co z ta temp. mam licznik poliftowy i czujnik w podstawie filtra co zrobic zeby pokazalo temp na liczniku ?

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

najpierw musisz ustalic ile faktycznie pali

czyli wiadomo do pelna z 500 km przejedz zobacz ile pokazuje znów do pelna i wylicz recznie i porównaj a pozniej metoda porób i bledow zmieniaj wartosci zeby zawycyc wskazanie badz zanizyc

Opublikowano

chlopaki... wiem ze lektura jest tutaj duza.. i szczerze mysle ze duzo szybciej bedzie jak zapytam :):decayed:

kupilem sobie zegary po II lifcie z ful fisem bla bla bla ;p sa one firmy VDO i niestety to angliki... od czego moge spasowac tarczke? czy od A6 C5 bedzie pasic?

Opublikowano

Będzie ale wsad trzeba zmienić zeby dobrze prędkość pokazywało bonw angolach w pionie jest 130 a w europach 100

Opublikowano

nie nie kolego nie zrozumiales chyba mojego pytania :) chodzi mi o sama tarczke predkosciomierza... :)

bo na fotkach na necie widzialem ze niektore podswietlaja sie na czerwono.. i teraz moje pytanie.. czy to jest tak bo ledy sa czerwone w zegarach czy tak jak w przedliftach tarczka jest poprostu czerwona?

Opublikowano

w I lifcie juz tarczka sama w sobie nie jest czerwona tylko ja diosy podswietlaja na czerwono

tarczka z i liftu rózni sie tym od II ze ikony w tarczy sa innego rodzaja, w I lifcie sa w kołkach a w II takie ładne gołe :decayed:

tarczka z I lifta pasuje to licznika z II lifta

a i dobrze zrozumialem bo napisales ze chcesz wsadzic tarczke eu do angola i zeby to mialo sens trzeba zmienic wsad no chyba ze wiesz juz to ;-)

---------- Post dopisany at 20:54 ---------- Poprzedni post napisany at 20:51 ----------

tak wyglada ikona recznego w II lifcie

20110324402v.jpg

a tak w I

79765025_1_644x461_licznik-audi-a4-b5-98r-lublin.jpg

i tarczka z I lifta mozna wsadzic do II i na odwrót ale dla mnie brzydko :decayed:

Opublikowano

Na obu z A4 B5 ostatni lift jest o góry napisane AUDI C5

9352988055_810bff3df3_o.jpg

9355764574_428e156039_o.jpg

9352988351_762fac2e0a_o.jpg

Opublikowano

a u mnie na białychj jest napisane quattro :decayed:

WP_000152.jpg

Opublikowano

Ty to w ogóle masz dziwne te tarcze.

Ja nie wiem jak za dnia można dobrze czytać białe liczby z białego blatu :P

(Nie czytać) :P

Opublikowano

a swoja droga szkoda ze nie mam zdjecia 1/2 fis jaeger po rozebraniu ma przystosowana obudowe pod wskazniki ladowania i temp oleju, sa nawet tarczki do tego zalozone i brak jest silniczkow tylko

1/2 fis z 6 zegarkami zauwazylem ze w a6 chyba montowali oooo:

fis1.jpg

---------- Post dopisany at 21:06 ---------- Poprzedni post napisany at 21:01 ----------

Ty to w ogóle masz dziwne te tarcze.

Ja nie wiem jak za dnia można dobrze czytać białe liczby z białego blatu :P

(Nie czytać) :P

a co ja mam czytac na nich ?? nie mów ze predkosc kontrolowac czy nie za szybko :grin::grin::grin::polew::polew::polew::polew::decayed::decayed::decayed:

nie no normalnie sie czyta

a tam dziwne , oryginalne :decayed:

---------- Post dopisany at 21:07 ---------- Poprzedni post napisany at 21:06 ----------

WP_000170.jpg

Opublikowano

No widać widać, ale tak dobrze jak białe na czarnym.

A jednak po przejściu z 1.7SDi 60KM na 1.8T 150KM mam pewne problemy ze zbyt mocnym naciskaniem pedału gazu. :wink:

Chyba sobie zakoduję komunikat KM/H1 i KM/H2 na fisie coby się kontrolować.

Opublikowano
nie mów ze predkosc kontrolowac czy nie za szybko :grin:

Zaraz zadzwonimy do wojewódzkiej, spokojnie :decayed::decayed::decayed::decayed::grin::grin::grin:

Opublikowano

Dzisiaj widziałem jak nagrali gliniarzy w poznaniu masakra

A ja jeżdżę przepisów no bo jak można 1.6 prędkość przekraczać :decayed:

Opublikowano

To :decayed:

Gaz pozwoli Ci zapominiec o kontrolowaniu się :decayed:

Opublikowano

Chyba sobie zakoduję komunikat KM/H1 i KM/H2 na fisie coby się kontrolować.

a propo jak to zrobici jak to dziala, bo ostatnio gdzies to wlaczylem ale teraz nie wiem gdzie

Opublikowano

Ah ta brutalność policji.

Ja się dalej pytam jakim prawem skuto mnie i kolanem do ziemi trzymano przez kilka minut.

To już w niedzielny poranek nie można przez godzinę spokojnie sobie siedzieć przed blokiem na ławeczce z AK47s na plecach?

---------- Post dopisany at 22:22 ---------- Poprzedni post napisany at 22:21 ----------

To :decayed:

Gaz pozwoli Ci zapominiec o kontrolowaniu się :decayed:

Jest w planach, ale za mało jeżdżę na razie aby się opłacało.

---------- Post dopisany at 22:22 ---------- Poprzedni post napisany at 22:22 ----------

Chyba sobie zakoduję komunikat KM/H1 i KM/H2 na fisie coby się kontrolować.

a propo jak to zrobici jak to dziala, bo ostatnio gdzies to wlaczylem ale teraz nie wiem gdzie

W instrukcji obsługi znajdziesz, ale strony ani metodologii nie pamiętam. Ale chyba robiło się to podczas jazdy.

Opublikowano

W czasie jazdy przy wybranej prędkości wsiskasz i trzmasz lewy pałąk , kasujesz resetem w czasie jazdy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...