Piteros1 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Kanał 03 chyba i tam zmianiasz wartości średniego spalania i sa jakies specjalne wartosci dla danych silnikow czy na jakiej to zasadzie ? moze dobrze pokazuje ---------- Post dopisany 28-08-2013 at 13:20 ---------- Poprzedni post napisany 27-08-2013 at 19:55 ---------- i jaki ma byc wkoncu ten tranzystorw tym emulatorze polarny, bipolarny, czy unipolarny bo sie mnie pyta gosciu ktory to robi, bo mow ze irf to oznaczenie jakiegos tam a na rysunku symbol innego ---------- Post dopisany at 17:06 ---------- Poprzedni post napisany at 13:20 ---------- Kanał 03 chyba i tam zmianiasz wartości średniego spalania no ja mam 100, skad mam wiedziec ile dac i czy dobrze pokazuje i co z ta temp. mam licznik poliftowy i czujnik w podstawie filtra co zrobic zeby pokazalo temp na liczniku ?
bediks Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 najpierw musisz ustalic ile faktycznie pali czyli wiadomo do pelna z 500 km przejedz zobacz ile pokazuje znów do pelna i wylicz recznie i porównaj a pozniej metoda porób i bledow zmieniaj wartosci zeby zawycyc wskazanie badz zanizyc
Klejk Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Opublikowano 29 Sierpnia 2013 chlopaki... wiem ze lektura jest tutaj duza.. i szczerze mysle ze duzo szybciej bedzie jak zapytam kupilem sobie zegary po II lifcie z ful fisem bla bla bla ;p sa one firmy VDO i niestety to angliki... od czego moge spasowac tarczke? czy od A6 C5 bedzie pasic?
bediks Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Będzie ale wsad trzeba zmienić zeby dobrze prędkość pokazywało bonw angolach w pionie jest 130 a w europach 100
Klejk Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Opublikowano 29 Sierpnia 2013 nie nie kolego nie zrozumiales chyba mojego pytania chodzi mi o sama tarczke predkosciomierza... bo na fotkach na necie widzialem ze niektore podswietlaja sie na czerwono.. i teraz moje pytanie.. czy to jest tak bo ledy sa czerwone w zegarach czy tak jak w przedliftach tarczka jest poprostu czerwona?
bediks Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Opublikowano 29 Sierpnia 2013 w I lifcie juz tarczka sama w sobie nie jest czerwona tylko ja diosy podswietlaja na czerwono tarczka z i liftu rózni sie tym od II ze ikony w tarczy sa innego rodzaja, w I lifcie sa w kołkach a w II takie ładne gołe tarczka z I lifta pasuje to licznika z II lifta a i dobrze zrozumialem bo napisales ze chcesz wsadzic tarczke eu do angola i zeby to mialo sens trzeba zmienic wsad no chyba ze wiesz juz to ;-) ---------- Post dopisany at 20:54 ---------- Poprzedni post napisany at 20:51 ---------- tak wyglada ikona recznego w II lifcie a tak w I i tarczka z I lifta mozna wsadzic do II i na odwrót ale dla mnie brzydko
soulmaster3m Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Na obu z A4 B5 ostatni lift jest o góry napisane AUDI C5
bediks Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Opublikowano 29 Sierpnia 2013 a u mnie na białychj jest napisane quattro
soulmaster3m Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Ty to w ogóle masz dziwne te tarcze. Ja nie wiem jak za dnia można dobrze czytać białe liczby z białego blatu (Nie czytać)
bediks Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Opublikowano 29 Sierpnia 2013 a swoja droga szkoda ze nie mam zdjecia 1/2 fis jaeger po rozebraniu ma przystosowana obudowe pod wskazniki ladowania i temp oleju, sa nawet tarczki do tego zalozone i brak jest silniczkow tylko 1/2 fis z 6 zegarkami zauwazylem ze w a6 chyba montowali oooo: ---------- Post dopisany at 21:06 ---------- Poprzedni post napisany at 21:01 ---------- Ty to w ogóle masz dziwne te tarcze.Ja nie wiem jak za dnia można dobrze czytać białe liczby z białego blatu (Nie czytać) a co ja mam czytac na nich ?? nie mów ze predkosc kontrolowac czy nie za szybko :grin::polew::polew::decayed: nie no normalnie sie czyta a tam dziwne , oryginalne ---------- Post dopisany at 21:07 ---------- Poprzedni post napisany at 21:06 ----------
soulmaster3m Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Opublikowano 29 Sierpnia 2013 No widać widać, ale tak dobrze jak białe na czarnym. A jednak po przejściu z 1.7SDi 60KM na 1.8T 150KM mam pewne problemy ze zbyt mocnym naciskaniem pedału gazu. Chyba sobie zakoduję komunikat KM/H1 i KM/H2 na fisie coby się kontrolować.
Marcin6 Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Opublikowano 29 Sierpnia 2013 nie mów ze predkosc kontrolowac czy nie za szybko Zaraz zadzwonimy do wojewódzkiej, spokojnie :decayed::decayed::grin:
soulmaster3m Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Opublikowano 29 Sierpnia 2013 zaloz gaz Gaz ułatwi mi kontrolowanie się?
bediks Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Dzisiaj widziałem jak nagrali gliniarzy w poznaniu masakra A ja jeżdżę przepisów no bo jak można 1.6 prędkość przekraczać
Marcin6 Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Policjanci pod prąd, dziennikarz nagrywa. Zabierają mu telefon i kasują dane to? :facepalm: pato
bediks Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Opublikowano 29 Sierpnia 2013 To Gaz pozwoli Ci zapominiec o kontrolowaniu się
Piteros1 Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Chyba sobie zakoduję komunikat KM/H1 i KM/H2 na fisie coby się kontrolować. a propo jak to zrobici jak to dziala, bo ostatnio gdzies to wlaczylem ale teraz nie wiem gdzie
soulmaster3m Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Ah ta brutalność policji. Ja się dalej pytam jakim prawem skuto mnie i kolanem do ziemi trzymano przez kilka minut. To już w niedzielny poranek nie można przez godzinę spokojnie sobie siedzieć przed blokiem na ławeczce z AK47s na plecach? ---------- Post dopisany at 22:22 ---------- Poprzedni post napisany at 22:21 ---------- To Gaz pozwoli Ci zapominiec o kontrolowaniu się Jest w planach, ale za mało jeżdżę na razie aby się opłacało. ---------- Post dopisany at 22:22 ---------- Poprzedni post napisany at 22:22 ---------- Chyba sobie zakoduję komunikat KM/H1 i KM/H2 na fisie coby się kontrolować. a propo jak to zrobici jak to dziala, bo ostatnio gdzies to wlaczylem ale teraz nie wiem gdzie W instrukcji obsługi znajdziesz, ale strony ani metodologii nie pamiętam. Ale chyba robiło się to podczas jazdy.
bediks Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Opublikowano 29 Sierpnia 2013 W czasie jazdy przy wybranej prędkości wsiskasz i trzmasz lewy pałąk , kasujesz resetem w czasie jazdy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się