Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak klimat na zapłon? Który pin? A płynu pełen zbiornik. Tak dla pewności. Kolor kabla brązowy z czerwonym paskiem. Pin 15 szarej kostki do pinu 9 w czerwonej kostce.

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

nawaliles w galoty spamu prezesie :polew:

4 jestem :shock3:

:guma:

widziales jatke u mnie w watku? :whistling:

:grin:

Opublikowano
nawaliles w galoty spamu prezesie :polew:

4 jestem :shock3:

:guma:

widziales jatke u mnie w watku? :whistling:

:grin:

ide

Opublikowano

nie ma po co :decayed:

Opublikowano

O w dupe 2 jestem :grin:

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

dobra. jadke widział. bez komentarza to zostawie. rezygnuje ponownie z subskrypcji, żebyście mogli mnie w końcu dogonić :grin: w razie problemów z FISem - zapraszam na PW :decayed:

Opublikowano

raz dwa trzy pijemy :decayed:

Andrzeju ryju jest flaszka do zrobienia :naughty:

---------- Post dopisany at 23:53 ---------- Poprzedni post napisany at 23:51 ----------

Karol mam nadzieje ze literek mi nie wyczytales bo to nie sa tanie rzeczy :polew:

i komentuj smialo hehe wlasnie sie zastanawiam czy nowcyh letnich 17 na tyl nie zamowic :polew:

Opublikowano
raz dwa trzy pijemy :decayed:

Andrzeju ryju jest flaszka do zrobienia :naughty:

---------- Post dopisany at 23:53 ---------- Poprzedni post napisany at 23:51 ----------

Karol mam nadzieje ze literek mi nie wyczytales bo to nie sa tanie rzeczy :polew:

i komentuj smialo hehe wlasnie sie zastanawiam czy nowcyh letnich 17 na tyl nie zamowic :polew:

PW :kox:

Opublikowano

Pany i co z tym moim wskazaniem płynu spryskiwaczy? Czemu to wywala?

---------- Post dopisany at 00:07 ---------- Poprzedni post napisany at 00:05 ----------

Do spania. raz dwa.:grin:

Gorzej hot aira już na niedzielę. Numer mam będę dzwonił gdzie mam cię tam Znaleźć i jak tam dojechać.

Opublikowano

Bidzio odwrotnie nie jest czasem w polifcie?

zwarcie rozwarcie itp :whistling:

dobra dosc tych OT-ow

Opublikowano

Tak jest w zbiorniku płynu chłodniczego.

Zbiornik wymieniony.

Ale czego te spryski wywala?

Opublikowano

bo jest inny czujnik inne sterowanie :decayed: w przedliftach miałeś czujnik w pompce a w poliftach jest tzw grzybek dziękuje dobranoc :decayed:

dla potomnych jeszcze raz napiszę :

1995-1998 FIS PRZEDLIFT

info wyświetlane na FIS o małej ilości płynu spryskiwaczy jest za pośrednictwem tylko i wyłącznie pomki z czujnikiem w środku (tzw pływak). Ma ona 3 piny numer tej pompki jest 4A0 955 651 B sterowanie w modelach przedliftowych jest na zasadzie takiej że im jest więcej płynu pływak wtej pompce rozłącza masę natomiast gdy jest go mało pływak opada na dół i zwiera masę i na fisie wyskakuje niski poziom płynu taka powinna być pompka z czujnikem:

pompka.jpg

W modelach:

1999-2000 FIS POLIFT

Informacja o niskim poziomie płynu odbywa sie za pomocą osobnego czujnika tzw grzybka który montowany jest osobno w zbiorniczku, czujnik ten steruje odwrotnie niż w przedliftach, gdy mamy płyn piny czujnika są zwarte czyli zmasowane, jeżeli poziom płynu opadnie pod te piny to automatycznie rozwiera mase i fis krzyczy o małej ilości płynu. Czujnik dla poliftów ma numer 7M0 919 376 czujnik ten wyglada tak jak na fotce

2549144477.jpg

oraz montowany jest

zbiornikl.jpg

Opublikowano

A jeśli do przedlifta założyłem czujnik, tzn tego "grzybka" to jak będzie poniżej poziomu to nie pokaże mi tego na fisie? Na razie mam płyn prawie na full (powyżej czujnika) i nic mi nie wywalało:wink:

Opublikowano
A jeśli do przedlifta założyłem czujnik, tzn tego "grzybka" to jak będzie poniżej poziomu to nie pokaże mi tego na fisie? Na razie mam płyn prawie na full (powyżej czujnika) i nic mi nie wywalało:wink:

a jaki masz licznik? poliftowy czy przedliftem?

Opublikowano
bo jest inny czujnik inne sterowanie :decayed: w przedliftach miałeś czujnik w pompce a w poliftach jest tzw grzybek dziękuje dobranoc :decayed:

dla potomnych jeszcze raz napiszę :

1995-1997

info wyświetlane na FIS o małej ilości płynu spryskiwaczy jest za pośrednictwem tylko i wyłącznie pomki z czujnikiem w środku (tzw pływak). Ma ona 3 piny numer tej pompki jest 4A0 955 651 B sterowanie w modelach przedliftowych jest na zasadzie takiej że im jest więcej płynu pływak wtej pompce rozłącza masę natomiast gdy jest go mało pływak opada na dół i zwiera masę i na fisie wyskakuje niski poziom płynu taka powinna być pompka z czujnikem:

http://img43.imageshack.us/img43/9287/pompka.jpg

W modelach:

1998-2000

Informacja o niskim poziomie płynu odbywa sie za pomocą osobnego czujnika tzw grzybka który montowany jest osobno w zbiorniczku, czujnik ten steruje odwrotnie niż w przedliftach, gdy mamy płyn piny czujnika są zwarte czyli zmasowane, jeżeli poziom płynu opadnie pod te piny to automatycznie rozwiera mase i fis krzyczy o małej ilości płynu. Czujnik dla poliftów ma numer 7M0 919 376 czujnik ten wyglada tak jak na fotce

http://img809.imageshack.us/img809/6692/2549144477.jpg

oraz montowany jest

http://img214.imageshack.us/img214/6229/zbiornikl.jpg

Dzięki kolego tego mi było trzeba.

Opublikowano
bo jest inny czujnik inne sterowanie :decayed: w przedliftach miałeś czujnik w pompce a w poliftach jest tzw grzybek dziękuje dobranoc :decayed:

dla potomnych jeszcze raz napiszę :

1995-1997

info wyświetlane na FIS o małej ilości płynu spryskiwaczy jest za pośrednictwem tylko i wyłącznie pomki z czujnikiem w środku (tzw pływak). Ma ona 3 piny numer tej pompki jest 4A0 955 651 B sterowanie w modelach przedliftowych jest na zasadzie takiej że im jest więcej płynu pływak wtej pompce rozłącza masę natomiast gdy jest go mało pływak opada na dół i zwiera masę i na fisie wyskakuje niski poziom płynu taka powinna być pompka z czujnikem:

http://img43.imageshack.us/img43/9287/pompka.jpg

W modelach:

1998-2000

Informacja o niskim poziomie płynu odbywa sie za pomocą osobnego czujnika tzw grzybka który montowany jest osobno w zbiorniczku, czujnik ten steruje odwrotnie niż w przedliftach, gdy mamy płyn piny czujnika są zwarte czyli zmasowane, jeżeli poziom płynu opadnie pod te piny to automatycznie rozwiera mase i fis krzyczy o małej ilości płynu. Czujnik dla poliftów ma numer 7M0 919 376 czujnik ten wyglada tak jak na fotce

http://img809.imageshack.us/img809/6692/2549144477.jpg

oraz montowany jest

http://img214.imageshack.us/img214/6229/zbiornikl.jpg

A ja dodam, że jak ktoś montuje pompke przedliftową z czujnikiem to niech wywierci otwór o 5mm wyżej niż mu się wydaje, bo będzie miał taki problem jak ja ze wsadzeniem pompki i będzie musiał wszystko uszczelniać silikonem.

Polecam uszczelkę z ASO nr 443955465 za całe 2,69 PLN :) Otwór pod nią: 11-12mm.

Opublikowano
Przedliftowy

jeżeli masz licznik przedliftowy to ci nie pokarze na grzybku :decayed: bo jest inne sterowanie musisz dać pompke z pływakiem

a tak na marginesie to juz powinien drzeć że masz mało płynu bo tam jest na odwrót sterowanie a i jeszcze trzeba w liczniku wpisać odpowiednie kodowanie na płyn :decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...