bidzio1 Opublikowano 13 Września 2013 Opublikowano 13 Września 2013 Jak klimat na zapłon? Który pin? A płynu pełen zbiornik. Tak dla pewności. Kolor kabla brązowy z czerwonym paskiem. Pin 15 szarej kostki do pinu 9 w czerwonej kostce.
kaju Opublikowano 13 Września 2013 Opublikowano 13 Września 2013 Dawno mnie tu nie było... Ze dwa miechy? Ale paczcie na to...: [ALL B5] Efekt wymiany licznika na FIS - Kto odpowiedział? i kto tu jest przec**j?!
arre Opublikowano 13 Września 2013 Opublikowano 13 Września 2013 nawaliles w galoty spamu prezesie 4 jestem widziales jatke u mnie w watku?
kaju Opublikowano 13 Września 2013 Opublikowano 13 Września 2013 nawaliles w galoty spamu prezesie 4 jestem widziales jatke u mnie w watku? ide
xxxSzYbAxxx Opublikowano 13 Września 2013 Opublikowano 13 Września 2013 O w dupe 2 jestem Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
kaju Opublikowano 13 Września 2013 Opublikowano 13 Września 2013 dobra. jadke widział. bez komentarza to zostawie. rezygnuje ponownie z subskrypcji, żebyście mogli mnie w końcu dogonić w razie problemów z FISem - zapraszam na PW
arre Opublikowano 13 Września 2013 Opublikowano 13 Września 2013 raz dwa trzy pijemy Andrzeju ryju jest flaszka do zrobienia ---------- Post dopisany at 23:53 ---------- Poprzedni post napisany at 23:51 ---------- Karol mam nadzieje ze literek mi nie wyczytales bo to nie sa tanie rzeczy i komentuj smialo hehe wlasnie sie zastanawiam czy nowcyh letnich 17 na tyl nie zamowic
kaju Opublikowano 13 Września 2013 Opublikowano 13 Września 2013 raz dwa trzy pijemy Andrzeju ryju jest flaszka do zrobienia ---------- Post dopisany at 23:53 ---------- Poprzedni post napisany at 23:51 ---------- Karol mam nadzieje ze literek mi nie wyczytales bo to nie sa tanie rzeczy i komentuj smialo hehe wlasnie sie zastanawiam czy nowcyh letnich 17 na tyl nie zamowic PW
bidzio1 Opublikowano 13 Września 2013 Opublikowano 13 Września 2013 Pany i co z tym moim wskazaniem płynu spryskiwaczy? Czemu to wywala? ---------- Post dopisany at 00:07 ---------- Poprzedni post napisany at 00:05 ---------- Do spania. raz dwa. Gorzej hot aira już na niedzielę. Numer mam będę dzwonił gdzie mam cię tam Znaleźć i jak tam dojechać.
arre Opublikowano 13 Września 2013 Opublikowano 13 Września 2013 Bidzio odwrotnie nie jest czasem w polifcie? zwarcie rozwarcie itp dobra dosc tych OT-ow
bidzio1 Opublikowano 13 Września 2013 Opublikowano 13 Września 2013 Tak jest w zbiorniku płynu chłodniczego. Zbiornik wymieniony. Ale czego te spryski wywala?
grippen Opublikowano 14 Września 2013 Opublikowano 14 Września 2013 bo jest inny czujnik inne sterowanie w przedliftach miałeś czujnik w pompce a w poliftach jest tzw grzybek dziękuje dobranoc dla potomnych jeszcze raz napiszę : 1995-1998 FIS PRZEDLIFT info wyświetlane na FIS o małej ilości płynu spryskiwaczy jest za pośrednictwem tylko i wyłącznie pomki z czujnikiem w środku (tzw pływak). Ma ona 3 piny numer tej pompki jest 4A0 955 651 B sterowanie w modelach przedliftowych jest na zasadzie takiej że im jest więcej płynu pływak wtej pompce rozłącza masę natomiast gdy jest go mało pływak opada na dół i zwiera masę i na fisie wyskakuje niski poziom płynu taka powinna być pompka z czujnikem: W modelach: 1999-2000 FIS POLIFT Informacja o niskim poziomie płynu odbywa sie za pomocą osobnego czujnika tzw grzybka który montowany jest osobno w zbiorniczku, czujnik ten steruje odwrotnie niż w przedliftach, gdy mamy płyn piny czujnika są zwarte czyli zmasowane, jeżeli poziom płynu opadnie pod te piny to automatycznie rozwiera mase i fis krzyczy o małej ilości płynu. Czujnik dla poliftów ma numer 7M0 919 376 czujnik ten wyglada tak jak na fotce oraz montowany jest
fanthomas18 Opublikowano 14 Września 2013 Opublikowano 14 Września 2013 A jeśli do przedlifta założyłem czujnik, tzn tego "grzybka" to jak będzie poniżej poziomu to nie pokaże mi tego na fisie? Na razie mam płyn prawie na full (powyżej czujnika) i nic mi nie wywalało:wink:
xxxSzYbAxxx Opublikowano 14 Września 2013 Opublikowano 14 Września 2013 A jeśli do przedlifta założyłem czujnik, tzn tego "grzybka" to jak będzie poniżej poziomu to nie pokaże mi tego na fisie? Na razie mam płyn prawie na full (powyżej czujnika) i nic mi nie wywalało:wink: a jaki masz licznik? poliftowy czy przedliftem?
bidzio1 Opublikowano 14 Września 2013 Opublikowano 14 Września 2013 bo jest inny czujnik inne sterowanie w przedliftach miałeś czujnik w pompce a w poliftach jest tzw grzybek dziękuje dobranoc dla potomnych jeszcze raz napiszę : 1995-1997 info wyświetlane na FIS o małej ilości płynu spryskiwaczy jest za pośrednictwem tylko i wyłącznie pomki z czujnikiem w środku (tzw pływak). Ma ona 3 piny numer tej pompki jest 4A0 955 651 B sterowanie w modelach przedliftowych jest na zasadzie takiej że im jest więcej płynu pływak wtej pompce rozłącza masę natomiast gdy jest go mało pływak opada na dół i zwiera masę i na fisie wyskakuje niski poziom płynu taka powinna być pompka z czujnikem: http://img43.imageshack.us/img43/9287/pompka.jpg W modelach: 1998-2000 Informacja o niskim poziomie płynu odbywa sie za pomocą osobnego czujnika tzw grzybka który montowany jest osobno w zbiorniczku, czujnik ten steruje odwrotnie niż w przedliftach, gdy mamy płyn piny czujnika są zwarte czyli zmasowane, jeżeli poziom płynu opadnie pod te piny to automatycznie rozwiera mase i fis krzyczy o małej ilości płynu. Czujnik dla poliftów ma numer 7M0 919 376 czujnik ten wyglada tak jak na fotce http://img809.imageshack.us/img809/6692/2549144477.jpg oraz montowany jest http://img214.imageshack.us/img214/6229/zbiornikl.jpg Dzięki kolego tego mi było trzeba.
Kraker Opublikowano 14 Września 2013 Opublikowano 14 Września 2013 bo jest inny czujnik inne sterowanie w przedliftach miałeś czujnik w pompce a w poliftach jest tzw grzybek dziękuje dobranoc dla potomnych jeszcze raz napiszę : 1995-1997 info wyświetlane na FIS o małej ilości płynu spryskiwaczy jest za pośrednictwem tylko i wyłącznie pomki z czujnikiem w środku (tzw pływak). Ma ona 3 piny numer tej pompki jest 4A0 955 651 B sterowanie w modelach przedliftowych jest na zasadzie takiej że im jest więcej płynu pływak wtej pompce rozłącza masę natomiast gdy jest go mało pływak opada na dół i zwiera masę i na fisie wyskakuje niski poziom płynu taka powinna być pompka z czujnikem: http://img43.imageshack.us/img43/9287/pompka.jpg W modelach: 1998-2000 Informacja o niskim poziomie płynu odbywa sie za pomocą osobnego czujnika tzw grzybka który montowany jest osobno w zbiorniczku, czujnik ten steruje odwrotnie niż w przedliftach, gdy mamy płyn piny czujnika są zwarte czyli zmasowane, jeżeli poziom płynu opadnie pod te piny to automatycznie rozwiera mase i fis krzyczy o małej ilości płynu. Czujnik dla poliftów ma numer 7M0 919 376 czujnik ten wyglada tak jak na fotce http://img809.imageshack.us/img809/6692/2549144477.jpg oraz montowany jest http://img214.imageshack.us/img214/6229/zbiornikl.jpg A ja dodam, że jak ktoś montuje pompke przedliftową z czujnikiem to niech wywierci otwór o 5mm wyżej niż mu się wydaje, bo będzie miał taki problem jak ja ze wsadzeniem pompki i będzie musiał wszystko uszczelniać silikonem. Polecam uszczelkę z ASO nr 443955465 za całe 2,69 PLN Otwór pod nią: 11-12mm.
grippen Opublikowano 14 Września 2013 Opublikowano 14 Września 2013 Przedliftowy jeżeli masz licznik przedliftowy to ci nie pokarze na grzybku bo jest inne sterowanie musisz dać pompke z pływakiem a tak na marginesie to juz powinien drzeć że masz mało płynu bo tam jest na odwrót sterowanie a i jeszcze trzeba w liczniku wpisać odpowiednie kodowanie na płyn
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się