Labiel Opublikowano 15 Października 2013 Opublikowano 15 Października 2013 Obok kolumny kierownicy po prawej stronie. Biala puszka. Sent from my iPhone5 using Tapatalk A faktycznie, kojarzę coś takiego. Kiedyś właśnie zastanawiałem się co to za pierdolnik.
Frimuś Opublikowano 15 Października 2013 Opublikowano 15 Października 2013 Powiedzcie mi jeszcze czy licznik z angola mozna przerobic a jesli to jak ? Ma ktos moze na zbyciu jakies pierdoly do podlaczenia fisa ?
Labiel Opublikowano 15 Października 2013 Opublikowano 15 Października 2013 Przekodowanie na eu jest banalnie proste. Potem możesz ewentualnie wymienić tarczę prędkościomierza.
arre Opublikowano 15 Października 2013 Opublikowano 15 Października 2013 Przekodowanie na eu jest banalnie proste. Potem możesz ewentualnie wymienić tarczę prędkościomierza. Mylisz sie kolega sie pytal o przerobienie tj zmiana wsadu by mozna bylo eu tarczke zalozyc przekodowanie o ktorym mowisz to zupelnie inna sprawa... przekodujesz na eu to bedzie zle wskazywal na tarczce eu bo wsad dalej bedzie angolski... Czytac Panowie czytac wszystko bylo... ---------- Post dopisany at 23:10 ---------- Poprzedni post napisany at 23:08 ---------- Cwiara masz kogos we wro kto by ogarnol montaz licznika? Wysłane z mojego XT910 przy użyciu Tapatalk 4 Cwiary sie nie pytaj bo on to licznik za licznikiem uwala i ilez to roboty
Labiel Opublikowano 15 Października 2013 Opublikowano 15 Października 2013 Przekodowanie na eu jest banalnie proste. Potem możesz ewentualnie wymienić tarczę prędkościomierza. Mylisz sie kolega sie pytal o przerobienie tj zmiana wsadu by mozna bylo eu tarczke zalozyc przekodowanie o ktorym mowisz to zupelnie inna sprawa... przekodujesz na eu to bedzie zle wskazywal na tarczce eu bo wsad dalej bedzie angolski... Czytac Panowie czytac wszystko bylo... No akurat czytałem ten wątek i z tego co wyczytałem to nie zawsze konieczna jest wymiana wsadu, kwestia jak wyskalowane są tarcze.
arre Opublikowano 15 Października 2013 Opublikowano 15 Października 2013 po czesci masz racje mozna kupic angola wsadzic PODROBKE TARCZY EU i bedzie ok ale to nie bedzie orginalnie tak jak inglostad nakazalo sam tak robilem ostatnio i da sie zyc ale by bylo jak ori to do ori tarczy eu MUSI byc wsad eu a przekodowanie to tylko zmiana kraju => czytaj zmiana mil na km ALE TO NIE ZMIENIA WSKAZAN PREDKOSCIOMIERZA!
Frimuś Opublikowano 16 Października 2013 Opublikowano 16 Października 2013 Przekodowanie na eu jest banalnie proste. Potem możesz ewentualnie wymienić tarczę prędkościomierza. Dziekuje. ---------- Post dopisany at 10:24 ---------- Poprzedni post napisany at 10:22 ---------- Tak czytam dalej watek i wymiane waszych zdan. Czekam na licznik jaki kolega przywiezie. Wiem ze angol i nie wiem czy bezyna czy dizel. A piszecie ze jest troche roboty:/
xxxSzYbAxxx Opublikowano 16 Października 2013 Opublikowano 16 Października 2013 Przekodowanie na eu jest banalnie proste. Potem możesz ewentualnie wymienić tarczę prędkościomierza. Dziekuje. ---------- Post dopisany at 10:24 ---------- Poprzedni post napisany at 10:22 ---------- Tak czytam dalej watek i wymiane waszych zdan. Czekam na licznik jaki kolega przywiezie. Wiem ze angol i nie wiem czy bezyna czy dizel. A piszecie ze jest troche roboty:/ najlepiej szukać diesla pod diesla bene pod bene eu pod eu, zastosowanie innych jest półśrodkiem i np mnie drażniło.. miałem 6 liczników i wiem co mówie
bediks Opublikowano 16 Października 2013 Opublikowano 16 Października 2013 po czesci masz racjemozna kupic angola wsadzic PODROBKE TARCZY EU i bedzie ok ale to nie bedzie orginalnie tak jak inglostad nakazalo sam tak robilem ostatnio i da sie zyc ale by bylo jak ori to do ori tarczy eu MUSI byc wsad eu a przekodowanie to tylko zmiana kraju => czytaj zmiana mil na km ALE TO NIE ZMIENIA WSKAZAN PREDKOSCIOMIERZA! jedynie w pierwszych licznikach przedliftowych benzynach warcza eu równiez byla wyskalowana na 130 w pionie ale nie w dieslu, tylko w takim jednym przypadku zmiana wsadu nie jest potrzebna tylko zmiana tarczki predkosci oooo:
Labiel Opublikowano 16 Października 2013 Opublikowano 16 Października 2013 Przekodowanie na eu jest banalnie proste. Potem możesz ewentualnie wymienić tarczę prędkościomierza. Dziekuje. ---------- Post dopisany at 10:24 ---------- Poprzedni post napisany at 10:22 ---------- Tak czytam dalej watek i wymiane waszych zdan. Czekam na licznik jaki kolega przywiezie. Wiem ze angol i nie wiem czy bezyna czy dizel. A piszecie ze jest troche roboty:/ najlepiej szukać diesla pod diesla bene pod bene eu pod eu, zastosowanie innych jest półśrodkiem i np mnie drażniło.. miałem 6 liczników i wiem co mówie Nie zgodzę się z tobą. Jeśli chodzi pb/on to ok, bo sporo jest roboty z tym. Ale anglików bym nie odrzucał. Rynek takich liczników jest mały, ciężko dostać odpowiedni licznik eu, anglików jest więcej. Sam mam u siebie licznik od anglika z białym podświetlaniem. Nie zamierzam się bawić w zastępowanie go licznikiem z eu tak samo jak nie będę się bawił ze zmianą tarcz (kwestia dostania samych tarcz to już mega problem). Jeśli mam do wyboru stare zwykłe liczniki a liczniki z pełnego lifta, z białym podświetlaniem, pełnym fisem tyle że od anglika to dla mnie jest tylko jeden wybór.
bidzio1 Opublikowano 16 Października 2013 Opublikowano 16 Października 2013 Panowie orientuje się ktoś czy da się wyłączyć kontrolę spalonych żarówek? Pacjent to VW touran
Labiel Opublikowano 16 Października 2013 Opublikowano 16 Października 2013 Panowie orientuje się ktoś czy da się wyłączyć kontrolę spalonych żarówek? Pacjent to VW touran Teoretycznie powinno dać się przekodować wyłączając tą funkcję ale w moim liczniku z 2000 nie działało. Kodowanie było odpowiednie a mimo to funkcja działała.
Frimuś Opublikowano 16 Października 2013 Opublikowano 16 Października 2013 Czyli angol owszem ale tdi A jakis namiar na te tarczki? Wysłane z mojego XT910 przy użyciu Tapatalk 4
bediks Opublikowano 16 Października 2013 Opublikowano 16 Października 2013 diesel przedlift na 110 byl
horny devil Opublikowano 16 Października 2013 Opublikowano 16 Października 2013 Panowie orientuje się ktoś czy da się wyłączyć kontrolę spalonych żarówek? Pacjent to VW touran Wyślij mi pw ok 21 to podeślę Ci co i jak
Frimuś Opublikowano 16 Października 2013 Opublikowano 16 Października 2013 diesel przedlift na 110 byl http://img16.allegroimg.pl/photos/oryginal/36/26/99/53/3626995377 Byl?? :-( Wysłane z mojego XT910 przy użyciu Tapatalk 4
bediks Opublikowano 16 Października 2013 Opublikowano 16 Października 2013 ale tylko ten 95-97 , pozniej 100 w pionie, jaki ty masz licznik, masz cyferki w zegarku czy nie??
Frimuś Opublikowano 16 Października 2013 Opublikowano 16 Października 2013 jesli to domnie to wskazowki
Labiel Opublikowano 16 Października 2013 Opublikowano 16 Października 2013 Jeśli o mnie to ja mam licznik z polifta, białe podświetlanie, elektroniczny zegarek http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-74/b5-adr-kolejna-audi-labiel-swap-apu-69305/index2.html
bediks Opublikowano 16 Października 2013 Opublikowano 16 Października 2013 Do frimusia Ja wiem ze wskazowki ale są dwa rodzaje ze tak powiem przedliftow ze na skali zegarka albo są cyferki 3, 6 , 9 , 12 albo nie ma i jest zamiast tego dużo kreseczek ten z cyferkami jest 97-99 a bez 94-97 I jeśli masz ten pierwszy z cyferkami to trzeba wsad zmieniać , a jeśli bez cyferek to na 99 % nie bo widziałem gdzies w necie fotę angielskiego budzika 94-97 i też jest wyskalowany na 110 w pionie Pytanie jaki masz Ty
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się