Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Chłopaki robi któryś na handel te emulatory do sensora oleju ?

ja moze bede mial na dniach i emul i wskaznik z przedlifta jak zaloze miske

a czy uzywana miska oleju z czujnikiem jest warta 150zl ??? bo cos mi gosciu pisze ze te za allegro zamienniki to sa dwa razy ciensze ?

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Jezeli czujnik ori hella i dziala to czemu nie. Zobacz ile sam oryginalny czujnik kosztuje :facepalm: a miska czy ja wiem czy ciensza jak montowalem ta za 109pln to dosc gruba byla i ciezka

Doreczone przez Edzia listonosza poprzez Tapatalk 4

Opublikowano

czyli teraz jak bede mial cala ta kostke z miski to gdzie mam sie wpiac, zeby sygnal doszedl pod pin 15, bo pin 15 mam tylko gdzie sie wpiac zeby nadac mu sygnal

Opublikowano
Chłopaki robi któryś na handel te emulatory do sensora oleju ?

ja moze bede mial na dniach i emul i wskaznik z przedlifta jak zaloze miske

a czy uzywana miska oleju z czujnikiem jest warta 150zl ??? bo cos mi gosciu pisze ze te za allegro zamienniki to sa dwa razy ciensze ?

mozesz wstawić link do aukcji, chcę zobaczyć jak ta miska wygląda

Opublikowano
Chłopaki robi któryś na handel te emulatory do sensora oleju ?

ja moze bede mial na dniach i emul i wskaznik z przedlifta jak zaloze miske

a czy uzywana miska oleju z czujnikiem jest warta 150zl ??? bo cos mi gosciu pisze ze te za allegro zamienniki to sa dwa razy ciensze ?

mozesz wstawić link do aukcji, chcę zobaczyć jak ta miska wygląda

nie ma aukcji, ale jak przyjdzie to moge wstawic zdjecie

Opublikowano
Chłopaki robi któryś na handel te emulatory do sensora oleju ?

ja moze bede mial na dniach i emul i wskaznik z przedlifta jak zaloze miske

a czy uzywana miska oleju z czujnikiem jest warta 150zl ??? bo cos mi gosciu pisze ze te za allegro zamienniki to sa dwa razy ciensze ?

Jak zakladasz miske to po co Ci emulator ?

Opublikowano
Chłopaki robi któryś na handel te emulatory do sensora oleju ?

ja moze bede mial na dniach i emul i wskaznik z przedlifta jak zaloze miske

a czy uzywana miska oleju z czujnikiem jest warta 150zl ??? bo cos mi gosciu pisze ze te za allegro zamienniki to sa dwa razy ciensze ?

Jak zakladasz miske to po co Ci emulator ?

no teraz po nic zlecenie wykonania emu i zegarek zamowilem, zanim kupilem miske ;p a jak znalazlem miske to nie chce kombinowac z przekladaniem zegarkow bo zaraz cos pojdzie nie tak, a tak to bede mial jak w orginale przynajmniej, a wogole podejdzie miska od avv ponoc takie sami miski i bloki jak w afn

Opublikowano

Ok

Czyli latwiej wymienic miske niz wylutowac 2 luty i pociagnac 2 kable?:facepalm:

Kolego widze ze nie rozkminiles tego co Ci pisalem jak to ogarnac

Jak miske wymienisz sam czy mechanik ?

Opublikowano
Ok

Czyli latwiej wymienic miske niz wylutowac 2 luty i pociagnac 2 kable?:facepalm:

Kolego widze ze nie rozkminiles tego co Ci pisalem jak to ogarnac

Jak miske wymienisz sam czy mechanik ?

no sam wczym problem odkrecic pare srub, wole to krecic jak grzebac w elektryce i lutowac ;pa i dodatkowo bede mial poziom oleju sugnalizowany

Opublikowano
Ok

Czyli latwiej wymienic miske niz wylutowac 2 luty i pociagnac 2 kable?:facepalm:

Kolego widze ze nie rozkminiles tego co Ci pisalem jak to ogarnac

Jak miske wymienisz sam czy mechanik ?

moze bys podpowiedzial co trzeba zrobic krok po kroku

mam wskaznik od tzw pierwszego liftu

ale nie mam emulatora i watpie zebym sobie go sam potrafil zlozyc

Opublikowano
Ok

Czyli latwiej wymienic miske niz wylutowac 2 luty i pociagnac 2 kable?:facepalm:

Kolego widze ze nie rozkminiles tego co Ci pisalem jak to ogarnac

Jak miske wymienisz sam czy mechanik ?

moze bys podpowiedzial co trzeba zrobic krok po kroku

mam wskaznik od tzw pierwszego liftu

ale nie mam emulatora i watpie zebym sobie go sam potrafil zlozyc

to daj komus niech ci zrobi emulator

Opublikowano

Co 2 moj post to jak to zrobic

sorry ale nie bede pisal wkolo jedno i to samo czytacie cos co tu jest pisane czy co nowa strona to to samo trzeba powtarzac

Powtorze do 80 strony jest jak na widelcu opisane krok po kroku porady jest tez tutek przez kolege zrobiony

Co do miski to ja wiem czy latwo tak wymienic a pozniej w strachu jezdzisz czy nie cieknie hmmm skoro wylutowanie 2 nozek i pociagniecie 2 kabli to problem ...

Jak ktos naprawde chce cos sam zrobic to poswieci na forum 2 wieczory i co wazniejsze wyczyta ale komu sie chce jak tu trzeba na talezu podac a i tak zawsze cos nie tak

Pany czyyyytac

Kolega vauxhall wan zrobi wskaznik oliwy trzeba mu podeslac blat i macie gotowca kolega grzanek 85 zrobi(o ile beda chcieli i mieli czas na takie pierdoly) emula itd itd trzeba tylko chciec

Powodzenia w rezaniu

Opublikowano
Co 2 moj post to jak to zrobic

sorry ale nie bede pisal wkolo jedno i to samo czytacie cos co tu jest pisane czy co nowa strona to to samo trzeba powtarzac

Powtorze do 80 strony jest jak na widelcu opisane krok po kroku porady jest tez tutek przez kolege zrobiony

Co do miski to ja wiem czy latwo tak wymienic a pozniej w strachu jezdzisz czy nie cieknie hmmm skoro wylutowanie 2 nozek i pociagniecie 2 kabli to problem ...

Jak ktos naprawde chce cos sam zrobic to poswieci na forum 2 wieczory i co wazniejsze wyczyta ale komu sie chce jak tu trzeba na talezu podac a i tak zawsze cos nie tak

Pany czyyyytac

Kolega vauxhall wan zrobi wskaznik oliwy trzeba mu podeslac blat i macie gotowca kolega grzanek 85 zrobi(o ile beda chcieli i mieli czas na takie pierdoly) emula itd itd trzeba tylko chciec

Powodzenia w rezaniu

z alladynem sie chyba uporalem bez emulatora.

pozostaje mi tylko uruchomic wskaznik oleju.

czytalem od 50 do 80 strony i nic tam nie ma o tym jak to sie robi

mysle ze jakbym przeczytal to dal bym rade sobie sam przerobic zegar

Opublikowano

Z jaką częstotliwością odświeża wam sie spalanie chwilowe? Bo u mnie jakoś to powoli działa :facepalm:

Opublikowano
Z jaką częstotliwością odświeża wam sie spalanie chwilowe? Bo u mnie jakoś to powoli działa :facepalm:

na odcinku 30 metrow liczy okolo

a co mysliscie o tym ze na radiu wyswietla mi sie co jakis czas " no rds" moze da sie polaczyc z licznikiem ??

Opublikowano

Ok, podłączanie licznika ogarnięte.

FIS działa, zero problemu z kontrolkami itp. temp. oleju oraz ładowanie działają bez zarzutu. Po podłączeniu licznika również kabelek z ecu był w serii gdzieś w wiązce

Mam tylko wątpliwości co do wskazań komputera... Wczoraj robiłem troszkę kilometrów i średnia z ponad 100km wyszła 4.4l/100km :facepalm:

Raczej nie możliwe żeby tyle spaliła (wiem, że to TDI ale bez przesady :decayed:) Korygowałem spalanie VAGiem w instruments kanał 3... Doszedłem do wartości 115 i moim zdaniem nadal komputer trochę zaniża wskazania... Chciałem ustawić większą wartość ale wyskakiwał ERROR... Można jeszcze w jakiś sposób korygować spalanie? Co jest nie tak?

Czy może być to wina tego, że licznik jest z ANGLIKA? (przekodowałem na kilometry) :wink:

Silnik to 1.9 TDI AHH po usunięciu katalizatora, tłumika środkowego, montażu kolektora z AWX (usunięcie EGR) oraz zmianie wtrysków na ASV.

Opublikowano

Ja bym się takim cieszył :P Mnie pokazuje 1,7-2,1, ale to dla tego, że już jedynka z przodu czasem nie świeci :decayed: Może tobie też jedynkę wycięło :grin:

A tak na poważnie to porównywałeś to z wyliczeniami spalania z kalkulatora? Wiesz, zatankować do pełna, przejechać ileś tam, niekoniecznie 100 i dotankować do pełna. Przeliczyć kalkulatorem ile wyszło i porównać to z licznikiem, ale oczywiście po pierwszym zatankowaniu trzeba zresetować stan średniego spalania.

Wiem, że tłumaczę jak dla dziecka, ale życie i kilku moich znajomych pokazali, że nie jest to dla każdego tak oczywiste jak sprawdzić spalanie.

Opublikowano

Nie, jeszcze nie mierzyłem spalania kalkulatorem.

Wczoraj wyregulowałem VAGiem korekcje spalania i zostawiam na kilka dni i jak zrobie z 200km to zerknę na średnie spalanie wg. FIS-a

Co do wyświetlacza to może i racja :decayed: Moje linie też są tak powypalane, że nie widać czasem czy 3 to nie przypadkiem 8 :decayed:

Będe bacznie obserwował wyświetlacz :wink:

Ciekawi mnie temat modyfikacji w silniku - czy po takiej zmianie wtrysków zachodzą jakieś zmiany w zliczaniu spalania? :eusathink:

Opublikowano
Ok, podłączanie licznika ogarnięte.

FIS działa, zero problemu z kontrolkami itp. temp. oleju oraz ładowanie działają bez zarzutu. Po podłączeniu licznika również kabelek z ecu był w serii gdzieś w wiązce

Mam tylko wątpliwości co do wskazań komputera... Wczoraj robiłem troszkę kilometrów i średnia z ponad 100km wyszła 4.4l/100km :facepalm:

Raczej nie możliwe żeby tyle spaliła (wiem, że to TDI ale bez przesady :decayed:) Korygowałem spalanie VAGiem w instruments kanał 3... Doszedłem do wartości 115 i moim zdaniem nadal komputer trochę zaniża wskazania... Chciałem ustawić większą wartość ale wyskakiwał ERROR... Można jeszcze w jakiś sposób korygować spalanie? Co jest nie tak?

Czy może być to wina tego, że licznik jest z ANGLIKA? (przekodowałem na kilometry) :wink:

Silnik to 1.9 TDI AHH po usunięciu katalizatora, tłumika środkowego, montażu kolektora z AWX (usunięcie EGR) oraz zmianie wtrysków na ASV.

wymieniales na licznik z bialym podswietlaniem?

Opublikowano

Tak, licznik jest z marca 2000 - moj stary był z kwietnia 2000. Oba liczniki z białym podświetlaniem i cyfrowym zegarkiem.

Różnica to stary - Jeager a nowy VDO. Mój stary był z VP a nowy z PD AJM

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...