pawelwor Opublikowano 27 Września 2010 Opublikowano 27 Września 2010 Niepotrzebnie napisałeś o jaką Ci chodzi... Napisz mu, żeby zrobił zdjęcie z numerem, to wtedy kupisz
gottagetaway Opublikowano 28 Września 2010 Opublikowano 28 Września 2010 ''witam podał bym panu bardzo chetne numer ale tam gdzie jest ta kartka z numeram nic nie widac pozdrawiam a mnie sie wydaje ze to nie ma roznicy jaki numer ma byc'' ech....
gottagetaway Opublikowano 28 Września 2010 Opublikowano 28 Września 2010 ... też tak myślę. poczekam na inną okazje
pawlopwl Opublikowano 28 Września 2010 Opublikowano 28 Września 2010 Ja dziś zamontowałem licznik z Fisem Jest on od anglika i od benzyny. O dziwo po założeniu nie ma żadnych przekłamań, pokazuje dobrze i obroty i prędkość, oczywiście na tarczach angielskich. Tak wszystko nawet fajnie śmiga, tylko potrzebuję go przekodować z mil na kilometry no i na diesel bo w tej chwili spalanie pokazuję ciągle jedną wartość czyli 5.0 MPG, mysle że to od tego że nie jest przekodowany. I tu moja prośba, czy jest ktoś z okolic częstochowy dysponujący Vagiem, umiejętnościami i odrobiną czasu żeby mi w tym pomóc? Ja niestety nie mam Vaga Ps. Kupię kostke do FIS (20 PIN)
yuras33 Opublikowano 28 Września 2010 Opublikowano 28 Września 2010 concerta chyba mozna podpiac ale chyba potrzebny emulgator sygnalu..nie znam sie na tym specjalnie ale cos mi sie obilo o uszy..podaje linka na allegro,tam cos widzialem Pozdrawiam http://allegro.pl/can-bus-adapter-concert-2-chorus-2-symphony-i1250454582.html
pawlopwl Opublikowano 29 Września 2010 Opublikowano 29 Września 2010 Naprawdę nie ma nikogo kto mógłby to zrobić? potrzebuję poprostu kogoś z VAGiem z Częstochowy lub okolic (najlepiej w stronę Szczekocin). Roboty na 5 minut, a oczywiście nie za darmo :gwizdanie: Już nie aktualne nikt jednak się nie znalazł Dziś dołączam do grona bardzo zadowolonych użytkowników FIS Wszystko zrobiłem z tego postu (przeczytałem cały :gwizdanie:) , są tu wszystkie potrzebne informacje, cały komp działa bez zarzutu. Kosztorys to: Budziki - 100zł (anglik, benzyna) Manetki (homemade gdzieś czytałem że ktoś zrobił na mikrostycznikach w oryginalne miejsca i ja zrobiłem tak samo ) - 3zł czujnik temperatury - 20zł (jeszcze nie podłączony) jakieś tam pierdołki, kabelki, zapinki, kostka od komputera - groszowe sprawy Ogólnie jestem super zadowolony Swoją drogą mam do sprzedania licznik mój stary jak coś dla klubowicza taniej http://allegro.pl/licznik-zegary-audi-a4-1-9-tdi-europejski-diesel-i1253697485.html
PaWeł111 Opublikowano 4 Października 2010 Opublikowano 4 Października 2010 koledzy mam pytanko odnośnie czarnej wtyczki (20pin) do licznika przed 1998 r pod 1 pin podłączam spalanie pod 5 temperaturę zew. ze starego licznika pod 9 podaje masę pod 11 manetka reset pod 14 manetka lewy pod 16 podaje masę pod 18 manetka prawy pod 19 podaje masę i rozumiem ze wszystko działa czy cos pokręciłem
pawlopwl Opublikowano 5 Października 2010 Opublikowano 5 Października 2010 pod pin 9 nic nie podłączaj, chyba że masz wskaźnik poziomu płynu chłodzącego to go podłącz
pablo_9 Opublikowano 6 Października 2010 Opublikowano 6 Października 2010 pod pin 9 podłącza się masę jeśli nie posiada czujnika płynu spryskiwaczy
pawelwor Opublikowano 6 Października 2010 Opublikowano 6 Października 2010 pod pin 9 podłącza się masę jeśli nie posiada czujnika płynu spryskiwaczy Info o tym czujniku wyłącza się w vagu i nie trzeba go zwierać do masy, tak samo jak kontrola klocków hamulcowych.
manny90 Opublikowano 6 Października 2010 Opublikowano 6 Października 2010 pod pin 9 podłącza się masę jeśli nie posiada czujnika płynu spryskiwaczy Ja masy nie dawałem i błędów nie wywala...
PaWeł111 Opublikowano 6 Października 2010 Opublikowano 6 Października 2010 acha czyli spróbujemy na 9 pina nie podłączać zobaczymy co się stanie w razie czego mam Vaga i zobaczymy co tam wyświetla właśnie przyszedł licznik :) do mnie i tu mam jeszcze pytanko koleś zapewnił mnie ze wgrał wsad od benzyn ki ...033c a licznik jest od diesla czy jak przełożę tarczki od benzyn ki to bedzie źle pokazywało.
pawelwor Opublikowano 6 Października 2010 Opublikowano 6 Października 2010 acha czyli spróbujemy na 9 pina nie podłączać zobaczymy co się stanie w razie czego mam Vaga i zobaczymy co tam wyświetla właśnie przyszedł licznik :) do mnie i tu mam jeszcze pytanko koleś zapewnił mnie ze wgrał wsad od benzyn ki ...033c a licznik jest od diesla czy jak przełożę tarczki od benzyn ki to bedzie źle pokazywało. Jeśli wsad jest od benzyny, to musi być tarczka od benzyny, w przeciwnym wypadku będzie źle pokazywało obroty, nawet jak będziesz zmieniał kodowanie w vagu. Na pewno końcówka 033C? Na liście liczników nie znalazłem takiego Jeśli masz vaga to wejdź w grupę 17 (instruments) i zobacz jaki będziesz miał numer. BTW. Rozumiem, że licznik masz z zegarkiem bez cyfr?
PaWeł111 Opublikowano 6 Października 2010 Opublikowano 6 Października 2010 przepraszam ....033P no oczywiście ze zegek bez cyfr zobaczymy co Vag pokaże
Qwestor Opublikowano 6 Października 2010 Opublikowano 6 Października 2010 Witam Mam kilka pytań technicznych, zbieram części na wymianę licznika (licznik już mam ) Pytania: Chcę kupić manetkę tempomatu i manetkę do kompa, a jeden koleś zadał mi pytanie czy wtyki mam okrągłe czy prostokątne? Czy jak kupię samą manetkę do tempomatu to czy będzię on działał? Jaki czujnik temp. oleju bo znalazłem z jednym wtykiem i z dwoma wtykami. Czy czujnik do płynu do spryskiwaczy można kupić sam czy z pojemnikiem Pozdrawiam' Qwestor
przemciotorun Opublikowano 6 Października 2010 Opublikowano 6 Października 2010 ja widze ze najwiekszym problem w montazy pelnego fisiora jest przeczytanie tego watku od dechy do dechy..... :gwizdanie: wtyczki w manetce zaleza od roku auta dlatego pytal jakie (jest wszystko w tym watku) czujnika oleju - nawet sa fotki jak wyglada i linki do aukcji... i nawet jest gdzie go wkarecic :gwizdanie: (w tym watku) czujnik do plynu wystepuje sam, ale jak ma byc ori to jeszcze uszczelka, ja mam od vw i tez lata... (jest i o tym)...
Qwestor Opublikowano 6 Października 2010 Opublikowano 6 Października 2010 Tak wiem, że było o tym wszystkim ale nie pamiętam a nie chce mnie się wertować jeszcze raz 77 stron. Pamiętam, że trzeba to kupić. Czy mógłby mi ktoś, z lepszą pamięcią powiedzieć jakie te czujniki mam kupić? I czy w roczniku 98 są okrągłe wtyki czy prostokątne. Pozdrawiam Qwestor
PaWeł111 Opublikowano 7 Października 2010 Opublikowano 7 Października 2010 no i wsad jest taki jak oryginalnie tylko zmienione kodowanie Vagiem i tu mam pytanie czy wszystko będzie pokazywało ok czyli prędkość itd na zegarach od Diesla ?????
pawlopwl Opublikowano 7 Października 2010 Opublikowano 7 Października 2010 Tak, tylko czy skali ci nie braknie na obrotomierzu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się