SWARSZCZYK Opublikowano 6 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2014 Teraz patrze, nie wiesz gdzie ma być podłączony pin 19 z czerwonej kostki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
novwy Opublikowano 6 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2014 Teraz dopiero zobaczyłem kolego twoje fotki ja też mam go tak wkręconego. możesz podpowiedzieć jaki wkręciłeś czujnik i mniej więcej gdzie jest to miejsce wolne z gwintem? gdzieś za filtrem oleju? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomekktm1 Opublikowano 6 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2014 Czujnik kupiony w sklepie motoryzacyjnym jak powiesz ze chcesz czujnik temperatury oleju wkrecany w podstawe to ci znajda a wkrecony w podstawe tak jak na fotkach ktore dodalem ze 2 strony wczesniej jest to pierwsza dziurka z gwintem widoczna w podstawie u mnie nie bylo tam zadnych zaslepek ani nic takiego poprostu dziurka z gwintem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielom Opublikowano 7 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2014 Jak wy chcecie mieć poprawny pomiar temperatury oleju jak czujnik nie ma z nim fizycznego kontaktu Jesli nie bylo zaslepki, to znaczy ze nie ma tam oleju, proste. Mozna jeszcze wkrecic w glowice, z tylu od strony grodzi jest zaslepiony kanal olejowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomekktm1 Opublikowano 7 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2014 Wedlug etki jest to miejsce w ktorym oryginalnie jest wkrecany czujnik pomiaru temperatury oleju nie wiem czemu nie ma styku z olejem tez mnie to zdziwilo ale skoro inrzynierowie z audi tak sobie wymyslili to nie bede podwarzal ich pomyslu i tak tez sobie wkrecilem czujniczek temperaturke podaje calkiem fajnie poniewasz wskazowka porusza sie w zaleznosc jak mocno butujesz autko przy normalnej jezdzie stoi lekko ponizej 100 a przy dynamicznej dochodzi do 110 i wyzej nie wchodzi potem przy odpuszczeniu spowrotem powraca do 100 wiec jakis tam pomiar jest A co do wkrecenia w glowice to bodajrze czujnik ma inna srednice gwintu niz to miejsce w glowicy wiec zaczelo by sie kombinowanie z dopasowaniem czujnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielom Opublikowano 7 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2014 Wedlug etki jest to miejsce w ktorym oryginalnie jest wkrecany czujnik pomiaru temperatury oleju nie wiem czemu nie ma styku z olejem tez mnie to zdziwilo ale skoro inrzynierowie z audi tak sobie wymyslili to nie bede podwarzal ich pomyslu i tak tez sobie wkrecilem czujniczek temperaturke podaje calkiem fajnie poniewasz wskazowka porusza sie w zaleznosc jak mocno butujesz autko przy normalnej jezdzie stoi lekko ponizej 100 a przy dynamicznej dochodzi do 110 i wyzej nie wchodzi potem przy odpuszczeniu spowrotem powraca do 100 wiec jakis tam pomiar jest A co do wkrecenia w glowice to bodajrze czujnik ma inna srednice gwintu niz to miejsce w glowicy wiec zaczelo by sie kombinowanie z dopasowaniem czujnika Robilem to u siebie wiec nie wyskakuj mi z inzynierami, w afnie mialem te gniazdo o ktorym mowisz oraz obok korek zaslepiajacy kanal w podstawie. Mialem poczatkowo wkrecone w glowice a potem w podstawe. Gwint jest identyczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SWARSZCZYK Opublikowano 7 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2014 Teraz dopiero zobaczyłem kolego twoje fotki ja też mam go tak wkręconego. możesz podpowiedzieć jaki wkręciłeś czujnik i mniej więcej gdzie jest to miejsce wolne z gwintem? gdzieś za filtrem oleju? W moim tak samo jest u ciebie, w podstawie filtra oleju jest korek na imbus5 ,obok czujnika oleju ciut wyżej nad nim korek wykręcasz i wkręcasz czujnik temp. oleju i ciągniesz przewód od niego do czerwonej kostki do FIS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
novwy Opublikowano 7 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2014 wkręcasz czujnik temp. oleju i ciągniesz przewód od niego do czerwonej kostki do FIS jaka czerwona kostka? ja mam w fisie niebieską zieloną i szarą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fenrir Opublikowano 7 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2014 Czerwona kostka byla w przedlifcie, u Ciebie jest inny rozklad pinow. Najlepiej sprawdz w rozpisce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bediks Opublikowano 8 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2014 Novwy Ci nie trzeba czujnika w podstawe filtra a w miske wraz z miska nowa no chyba ze masz emulator i wskaźnik przedliftowy w liczniku poliftowym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
novwy Opublikowano 8 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2014 Tak szczerze to w tym temacie jest tyle stron że zrobił się moim skromnym zdaniem galimatias, niektórzy coś ogarneli i to opisali ale to odnaleźć to masakra. Na fisie mam jeszcze błąd 'konewki oleju i podpis sensor' coś kojarze że olej trzeba zalać pod max i będzie ok czy się mylę? Do tego małego zegarka od temp. oleju muszę zmienić miskę oleju czy można to inaczej rozwiązać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bediks Opublikowano 8 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2014 Napis sensor i konewka to efekt tego ze masz czujnika w misce , daje on sygnal cyfrowy do licznika , czyli inaczej niż w przdlifcie, wyjścia są dwa, zmieniasz miskę na taka z czujnikiem, albo dajesz taki czujnik w podstawę, ale musisz zmontować sobie slawny juz emulator, i przelutowac przedliftowy wskaźnik do licznika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sqizzy Opublikowano 8 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2014 Bediks wiesz co dokładnie trzeba zrobić z tym przelutowaniem tego wskaźnika? W które miejsce po tym zabiegu podać sygnał z czujnika Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bediks Opublikowano 8 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2014 Pytaj uzytkownika The A4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The a4 Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 Witam Panowie Brak czasu ale zajrzec tu musze Panowie moze w tym tygodniu sie zabiore i zobacze czy dam jescze rade zmontowac cos porobie foty nawet juz mialem ale karta powiedziala papa i po fotach Wszystko tu jest jak kolega wyzej ale cos znalesc ??? Ale jest przeciez to w kilku stronach opisane zebrane do kupy Postaram sie o dokladniejsze opisy ale nie dzis na weekendzie sie ogarne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
novwy Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 mam pytanie co na fisie wyświetlają się za kilometry? bo u mnie jakoś ta wartość wariuje, powinien to chyba być dystans do przejechania na paliwie w zbiorniku czy się mylę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bediks Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 Tak to wartość kilometrów do przejechania na paliwie w zbiorniku . Zmienia się bardzo dynamicznie w zależności od spalania chwilowego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
novwy Opublikowano 10 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2014 Tak tylko u mnie zamiast spadać podczas jazdy rośnie co może być nie tak? Coś źle podłączone? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bediks Opublikowano 10 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2014 A licznik masz z a4 czy z a6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
novwy Opublikowano 10 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2014 Z A4, kodowanie zrobiłem na 4 cylindry bo to był z 2,5TDI wszystko podłączone zgodnie z wytycznymi wątku, tylko tej temp. oleju mały zegarek w rogu nie mam no i błąd oleju sensor. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się