Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dokładnie taki

No jak normalnie manetka podłącza

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

manetke już zamontowałem czyli aby z tej białej kostki licznika podłanczam kable do manetki od fifsa i wszystko gra

Opublikowano

Kilka przewodów do manetki kilka do komputera (spalanie ) temperatura (z klimatronika) kilka do masy itp itd i przewód do wskaźnika temp oleju :) Wszystkie potrzebne przewody sa podciągnięte do komputera (spalanie temp olej ) wystarczy tylko przedłożyć je do licznika i pociągnąć jeden przewód do klimatronika aby pokazywał temperaturę zewnętrzna :)

Opublikowano (edytowane)

Wczesniej zle napisalem o radiu jakie mam, okazuje sie ze mam Concert I kaseciak + zmieniarka, bo z tego co sie dowiedzialem Concert II jest na plyte czyz nie? Wiec jesli mam podlaczone piny z radia data, ena, clock i nie wyswietla mi na fisie czego moze byc to przyczyna? Napewno dobrze podpiete. Czasem palacy alladyn nie zaslania tego?

Edytowane przez Chadury89
Opublikowano (edytowane)

Bingo! Jak się świecą informacje to zasłaniają :)

Edytowane przez Banan
Opublikowano (edytowane)

czy licznik od anglika z pełnym fisem bedzie smigać też po zmianie czy bedzie trzeba przekodować na wersje europejską

Edytowane przez pcmirek
Opublikowano

podepnę się pod temat,

mam problem, a mianowicie mam oryginalnie fisa w swoim audi i niestety raz za czas się wyłączy i nie można go w żaden sposób uruchomić.

Zachowuje się w taki sposób, jakby nacisnął 2 razy przycisk reset i po prostu go wyłączył

Stwierdziłem, że właśnie manetka świruje, więc rozebrałem ją na części pierwsze wyczyściłem, poprawiłem luty, sprawdziłem ścieżki i w ogóle, więc manetka jest na 100% sprawna ale niestety to nic nie pomogło, fis dalej świruje.

Miał ktoś z was może taki problem?

Gdzie szukać przyczyny takiego zjawiska?

Z góry dzięki za odp :)

Opublikowano

Ma ktos na zbyciu emulator poziomu oleju? Drugi dzien ciesze sie z Fisa i mnie alladyn drazni, zaslania mi rds:( dzisiaj na chwile zgasl i widzialem jak piknie stacje widac na fisie :wink:

Opublikowano

Kolega the a4 robi emulatory

Opublikowano

Wlasnie napisalem do niego, zobaczymy co odpisze:) dzieki

Opublikowano

Witam.

Potrzebny wsad do licznika 8D0 920 980K (angol,benzyna,mile) na europa,diesel,km.

Prawdopodobnie będzie to 8Do 920 932 FX ,ale nie mogę znaleźć.

Ktoś będzie jeszcze taki miły i podpowie mi co z rds'em na fisie z navigation plus rns-d jeśli nie posiadam tunera tmc nie odsyłając mnie do pierwszego posta w tym ogromnym wątku? ;-).Chyba nie mam ena,clock,data w rns. Sama linia k wystarcza?

Opublikowano

Daj maila to Ci wysle mam taki wsad

Opublikowano

Ale to pozniej jak z roboty wroce

Opublikowano

Tylko tuner Tmc cię ratuje

Opublikowano

Banan twoja antena przestała działać :D musiałem kupic druga za 11 zł z przesyłka :D

Opublikowano

No to bomba :(

Opublikowano

Pany sory za podpięcie pod temat Ale robiłem swapa na 2.7 Bit Zmieniłem na licznik polifta z S4 wszystko pięknie śmiga na zegarkach Pozostało mi podpiąć jeden kabelek z ECU do licznika i nie wiem o który biega Dodam że komp jest z literka ..551c Wiązka silnika do podszybia jest z s4 A od podszybia jest 2.4 polift i kurde wywala mi błąd 18028 P1620 Engine coolant temperature signal open/short to B+ Prosił bym o pomoc w rozwiązaniu problemu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...