bediks Opublikowano 6 Grudnia 2014 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Czujnik orginalny czy podjebka? Nie działa ze co nie pokazuje wogóle lezy na glebie czy cały czas 60 ?
soulmaster3m Opublikowano 6 Grudnia 2014 Opublikowano 6 Grudnia 2014 (edytowane) Informacja dla ADMINA, MODA, czy innego stróża opiekuna tematu coby dorzucił informację o schematach do pierwszego postu. Dorzuciłem 3 schematy dla FIS (Driver information system). Mam tylko dla Avanta, ale od Sedana różnić je będą tylko oznaczenia kostek z tyłu. - Driver information system, Audi Avant - From model year 2000 - Driver information system, Audi Avant - From model year 1999, 8D-X-200001 ▸ - Driver information system, Audi Avant - From model year 1998, ▸ 8D-X-200000 http://chomikuj.pl/soulmaster3m/VAG+AUDI+VW+itd/Wymiana+FIS Na szybko przejrzałem schematy i powinno być tam wszystko. Sprawdzanie żarówek, płyn sprysków, manetka i co tam jeszcze. Edytowane 6 Grudnia 2014 przez soulmaster3m
novwy Opublikowano 6 Grudnia 2014 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Oryginalny jak przekrecam kluczyk na zaplon tak jak by wskazowka drgnela ale caly czas 60 pokazuje
bediks Opublikowano 6 Grudnia 2014 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Licznik Anglik był czy ori eu A nie jest tak ze jak pojeździsz i jest te 60 i zgasisz auto i od razu dasz zapłon to wejdzie na jakas temp np 90 i spadnie i lezy na 60 ?
novwy Opublikowano 7 Grudnia 2014 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Licznik EU, 2,5tdi, tego efektu nie ma co piszesz.
bediks Opublikowano 7 Grudnia 2014 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Czasem czujniki nie współgrają z licznikami nie wiem dlaczego sam mam eu i tez mam dziwne zachowanie czujnika w postaci chwilowego zawyżenia temperatury oleju po włączeniu zaplonu a potem opada na właściwa , najpierw miałem Anglika i co wsad to inne zachowanie . Napewno podłączyłeś dobrze ? Moze czujnik c**jowy tylko podmiana na inny da odpowiedz bo rozumiem ze test zegarów licznik przechodzi normalnie skoro wstaje na 60
animavili Opublikowano 7 Grudnia 2014 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Koledzy jak poradzić sobie w sytuacji kiedy zakupiłem licznik vdo z anglika/benzyny i nie mogę przełożyć tarcz ponieważ u mnie siedzi jaeger eu/diesel. Taniej wyjdzie mnie wyszukanie nowego licznika europa/diesel czy dokupienie z jakiegoś padła samych tarcz.Czy tarcze z licznika vdo a6c5 pasują do vdo a4b5 bo widzę jakieś liczniki i opłacało by się je nabyć dla samych ringów.
soulmaster3m Opublikowano 7 Grudnia 2014 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Jeśli masz Jaegera/Jogurta to z góry każdy poradzi ci aby inwestować w VDO. Oszczędzisz sobie wielu problemów, stresów, nerwów i wydatków.
animavili Opublikowano 7 Grudnia 2014 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Taką decyzję ,że nie będę naprawiał jogurta podjąłem już dawno.Problem w tym,że zakupiłem licznik z benzyny/anglika z myślą o przełożeniu tarcz przed sprawdzeniem co u mnie siedzi.Jak wiadomo z tego jogurta nie podejdą.Stąd moje pytanie co teraz zrobić.
soulmaster3m Opublikowano 7 Grudnia 2014 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Ano Jogurt nie abla w VDO, chyba ramka odometra ma inny rozmiar. Najlepiej sprzedaj benzynę i szukaj diesela a jak się postarasz, poszukasz i dobrze sobie wszelkie koszta przeliczysz to bez problemu podejmiesz decyzję, że warto dać te 150-300zł za ori europę/diesel gdzie te 300zł to już za taki z dobrym/bardzo dobrym fisem.
novwy Opublikowano 7 Grudnia 2014 Opublikowano 7 Grudnia 2014 bediks jest jednak tak mnie więcej jak pisales, jak zgasze silnik i zaraz zaplon wskazowka wstaje a po odpaleniu opada na 60 o co kaman?
arre Opublikowano 7 Grudnia 2014 Opublikowano 7 Grudnia 2014 bediks jest jednak tak mnie więcej jak pisales, jak zgasze silnik i zaraz zaplon wskazowka wstaje a po odpaleniu opada na 60 o co kaman? zly wsad/ licznik nie wspolgra z czujnikiem w misce
novwy Opublikowano 7 Grudnia 2014 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Czyli ? Można prosić o wyjaśnienie jak to naprawić.
Chadury89 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Musze pokombinowac z tym co pisaliscie, ale jak znowu rezerwa mi sie zapali bo zatankowalem do pelna, dzieki:)
bediks Opublikowano 7 Grudnia 2014 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Tego to nawet w inglostadt nie wiedza czemu tak jest
arre Opublikowano 7 Grudnia 2014 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Tego to nawet w inglostadt nie wiedza czemu tak jest pewnie wiedza ale nam nie powiedza bo dla nich te roczniki to juz powinny na wiecznym odpoczynku byc....
Sqizzy Opublikowano 8 Grudnia 2014 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Z tego co wiem do maxterr podobno miał na to jakieś rozwiązanie poprzez zmiany we wsadze Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka
novwy Opublikowano 8 Grudnia 2014 Opublikowano 8 Grudnia 2014 A podmiana czujnika załatwi sprawę, na taki że swizszego rocznika np B6
bediks Opublikowano 8 Grudnia 2014 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Moze Jak nie zmienisz to sie nie przekonasz w razie co mam wsad od gnojówki taki działający tez mozna spróbować od 1,9 tdi
mobopx Opublikowano 13 Grudnia 2014 Opublikowano 13 Grudnia 2014 Witam, właśnie kończe rezanko VDO z A4 99r. (full, białe podświetlanie) do 1.9 TDi 96r. Pytanko odnośnie rezerwy paliwa. Gdzie go wpiąć w nowych kostkach to wiem, natomiast problem polega na tym, że w żółtej starej kostce 26 pin na pinie nr 12 powinien być taki kabelek - a go nie ma. Rezerwa na starym liczniku działała, więc mam rozumieć że podłączenie tego jest zbędne czy raczej szukać jakiegoś rozwiązania?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się