Tomekktm1 Opublikowano 23 Grudnia 2014 Opublikowano 23 Grudnia 2014 Ja mam licznik z a6 ponoc w tych licznikach to nie dziala
mobopx Opublikowano 23 Grudnia 2014 Opublikowano 23 Grudnia 2014 (edytowane) Kupiłeś od A6 to teraz się męcz Edytowane 23 Grudnia 2014 przez mobopx
Tomekktm1 Opublikowano 23 Grudnia 2014 Opublikowano 23 Grudnia 2014 Dziek a dokladniej to moj brat kupil auto od arka z forum z tym licznikiem i teraz prubuje mu to ogarnac
mobopx Opublikowano 23 Grudnia 2014 Opublikowano 23 Grudnia 2014 ThePanKot kostki zagrają, dołożysz tylko szarą. Szukaj full fis z zegarkiem analogowym (z cyferkami) lub jeśli fundusze pozwalają to z zegarkiem cyfrowym a nawet z radiowym Nie wiem tylko jak z immo, bo przedliftach immo jest po za licznikiem więc nigdy mnie ten problem nie dotyczył.
Tomekktm1 Opublikowano 23 Grudnia 2014 Opublikowano 23 Grudnia 2014 Po 97 roku immo jest w liczniku z tego co wiem Ale do ogarniecia vagiem
ThePanKot Opublikowano 23 Grudnia 2014 Opublikowano 23 Grudnia 2014 (edytowane) Tomekktm1, i tu mam problem bo kupiłem ta kostke obd2 co się łaczy przez bt i wyskakuje bład połaczenia z ecu z tego co wyczytałem przedlifty nie miały tej funkcji obd2Więc jak wytłumaczyć to ze auto mam przedliftowe a kostki od zegarów niby polift ? mobopx, Czyli takie coś powinno spiknąć ?http://allegro.pl/licznik-zegary-a4-b5-8d0919880e-ful-fis-bez-can-eu-i4906703398.html#tabsAnchor Edytowane 23 Grudnia 2014 przez ThePanKot
mobopx Opublikowano 23 Grudnia 2014 Opublikowano 23 Grudnia 2014 (edytowane) Pierwszy lift był w 97, jak masz 98 to masz polift wg mnie oczywiście, bo widzę, że jesteś innego zdania Mogą być, tylko jakaś przejściówka z którą się jeszcze nie spotkałem, bo kostka fis ma 20 pinów, ale rozpiska w razie czego jest na pierwszej stronie. Bądź co bądź ja bym szukał z cyfrowym... Edytowane 23 Grudnia 2014 przez mobopx
ThePanKot Opublikowano 23 Grudnia 2014 Opublikowano 23 Grudnia 2014 (edytowane) Z cyfrowym nie widze pozatym słyszałem że drogie a nie bede inwestował w coś co moze się nie nadawać. O której kostce mówisz tej od fisa ?co z nią nie tak ?Jeszcze pytanie czyli teoretycznie nie bd musiał zmieniac np zbiorniczka wyrównawczego ? Edytowane 23 Grudnia 2014 przez ThePanKot
mobopx Opublikowano 23 Grudnia 2014 Opublikowano 23 Grudnia 2014 Kostka ok, tylko myślałem że albo są piny 2x26 + 20 (przedlift) albo 3x32 (polift) a tutaj mamy 2x32 + 20 z czym się po prostu jeszcze nie spotkałem. Zbiorniczek to zobaczysz. Jak będzie wrzeszczał że coś nie halo z chłodzeniem to zmienisz, a jak nie to nie Ja za zbiorniczek poliftowy razem z czujnikiem dałem uwaga... 10 zł.
ThePanKot Opublikowano 23 Grudnia 2014 Opublikowano 23 Grudnia 2014 (edytowane) Co do kostki to jest 10pinowa czerwona z vw więc taka tu powinna podejść i juz nie wiem kupowac ten licznik czy nie Nie wiecie czy jest możliwośc dorobienia sobie takiej kostki z tasmy ata od pc ? Wygląda na identyczne rozłożenie styków bo nie widze sensu płacić 40zł + kw za kawałek plastiku Edytowane 23 Grudnia 2014 przez ThePanKot
Tomekktm1 Opublikowano 23 Grudnia 2014 Opublikowano 23 Grudnia 2014 Tak dorabiaja te kostki z ata od pc
mobopx Opublikowano 24 Grudnia 2014 Opublikowano 24 Grudnia 2014 Taśma od dysku pasuje ale to trochę druciarstwo, tutaj kolega z forum ma te kostki po 2 dyszki http://a4-klub.pl/index.php?/topic/296742-czerwona-kostka-fis-20-pin-sterownik-samopoziomowania/
gremlin112 Opublikowano 24 Grudnia 2014 Opublikowano 24 Grudnia 2014 Panowie licznik wsadzony, ale świeci się kontrolka abs/ręcznego/ i brakuje kierunkowskazu prawego na liczniku. Mój licznik nowy ma kostki 32niebieska 32zielona 20czerwona a stary 26niebieska/żółta Czy ma ktoś opis kabelków albo zdjęcie kostek 26niebieska/żółta co by rozwiać wszelkie wątpliwości że coś mogłem podpiąć nie tak?
mobopx Opublikowano 24 Grudnia 2014 Opublikowano 24 Grudnia 2014 Opis kabelków masz w pierwszym poście, tyle że po angielski. Tam masz opis pinów w kostkach 26 pin. A jak chcesz dodatkowo opis pinów w kostkach 32 (wraz ze zdjęciami kostek) to znajdziesz je np. w poradnika soulmastera na chomikuj (link w pierwszym poście) W kierunku może poszła żarówka, abs - może błędy? Podłącz vaga i sprawdź. A kontrolka ręcznego to sorry ale pierwsze co przychodzi na myśl to po prostu: spuść ręczny
gremlin112 Opublikowano 25 Grudnia 2014 Opublikowano 25 Grudnia 2014 No niestety brak komunikacji z fisem, może wiecie jaki kolor przewodu za niego odpowiada?
gremlin112 Opublikowano 25 Grudnia 2014 Opublikowano 25 Grudnia 2014 Ok temat ogarnięty oprócz kontrolki od ręcznego, cały opis zmiany jest niepoprawny jeżeli chodzi o przekładkę z 95 na 98rok gdzie występują kostki 32niebieska i zielona oraz 20 czerwona. Jak dokończę resztę to wrzucę schematy zaczerpnięte z innego forum. Jeszcze jakby ktoś rozwiał moje wątpliwości co do koloru przewodu ręcznego to by było miło, bo został mi się niebiesko-siwy i po wpięciu go w 13pin zielonej kostki automatycznie zapala się kontrolka.
mobopx Opublikowano 26 Grudnia 2014 Opublikowano 26 Grudnia 2014 No wrzuć ten opis, ciekaw jestem jakie są różnice. Ja mam 96 rok i opis z tego forum pasował idealnie.
ThePanKot Opublikowano 26 Grudnia 2014 Opublikowano 26 Grudnia 2014 (edytowane) A wyjmowałeś popielniczkę tylnią i sprawdzałeś kolory kabli ?? Gdy wyjmiesz i tam poświecisz to widać czujnik od recznego ale nie pamietam jakie tam kolory kabli szły. Gdybyś nie doszedł z tym to mozesz ta własnie kostkę od czujnika odpiąć i kontrolka zgaśnie ja musiałem tak zrobić bo tez się świeciła na okrogło mimo ze jeszcze zegarów nie zmieniałem. Edytowane 26 Grudnia 2014 przez ThePanKot
Sivy86 Opublikowano 28 Grudnia 2014 Opublikowano 28 Grudnia 2014 Witam! Powiedzcie mi czy jest ktoś w stanie z WLKP pomóc mi przy zmianie półFIS na fullFIS? Albo chociaż przegrać mi immo ze starego do nowego licznika abym mógł na nim jeździć i go zakodować odpowiednio? Resztę sobie ogarnę jak się cieplej zrobi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się