Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

ThePanKot kostki zagrają, dołożysz tylko szarą. Szukaj full fis z zegarkiem analogowym (z cyferkami) lub jeśli fundusze pozwalają to z zegarkiem cyfrowym a nawet z radiowym :P

Nie wiem tylko jak z immo, bo przedliftach immo jest po za licznikiem więc nigdy mnie ten problem nie dotyczył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomekktm1, i tu mam problem bo kupiłem ta kostke obd2 co się łaczy przez bt i wyskakuje bład połaczenia z ecu z tego co wyczytałem przedlifty nie miały tej funkcji obd2
Więc jak wytłumaczyć to ze auto mam przedliftowe a kostki od zegarów niby polift ?

mobopx, Czyli takie coś powinno spiknąć ?

http://allegro.pl/licznik-zegary-a4-b5-8d0919880e-ful-fis-bez-can-eu-i4906703398.html#tabsAnchor

Edytowane przez ThePanKot
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy lift był w 97, jak masz 98 to masz polift :) wg mnie oczywiście, bo widzę, że jesteś innego zdania :P

Mogą być, tylko jakaś przejściówka z którą się jeszcze nie spotkałem, bo kostka fis ma 20 pinów, ale rozpiska w razie czego jest na pierwszej stronie.

Bądź co bądź ja bym szukał z cyfrowym...

Edytowane przez mobopx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z cyfrowym nie widze pozatym słyszałem że drogie a nie bede inwestował w coś co moze się nie nadawać. O której kostce mówisz tej od fisa ?co z nią nie tak ?

Jeszcze pytanie czyli teoretycznie nie bd musiał zmieniac np zbiorniczka wyrównawczego ?

Edytowane przez ThePanKot
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kostka ok, tylko myślałem że albo są piny 2x26 + 20 (przedlift) albo 3x32 (polift) a tutaj mamy 2x32 + 20 z czym się po prostu jeszcze nie spotkałem.

Zbiorniczek to zobaczysz. Jak będzie wrzeszczał że coś nie halo z chłodzeniem to zmienisz, a jak nie to nie ;)

Ja za zbiorniczek poliftowy razem z czujnikiem dałem uwaga... 10 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do kostki to jest 10pinowa czerwona z vw więc taka tu powinna podejść i juz nie wiem kupowac ten licznik czy nie :huh:

Nie wiecie czy jest możliwośc dorobienia sobie takiej kostki z tasmy ata od pc ? Wygląda na identyczne rozłożenie styków bo nie widze sensu płacić 40zł + kw za kawałek plastiku

Edytowane przez ThePanKot
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taśma od dysku pasuje ale to trochę druciarstwo, tutaj kolega z forum ma te kostki po 2 dyszki

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/296742-czerwona-kostka-fis-20-pin-sterownik-samopoziomowania/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie licznik wsadzony, ale świeci się kontrolka abs/ręcznego/ i brakuje kierunkowskazu prawego na liczniku.

Mój licznik nowy ma kostki

32niebieska

32zielona

20czerwona

a stary 26niebieska/żółta

Czy ma ktoś opis kabelków albo zdjęcie kostek 26niebieska/żółta co by rozwiać wszelkie wątpliwości że coś mogłem podpiąć nie tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opis kabelków masz w pierwszym poście, tyle że po angielski. Tam masz opis pinów w kostkach 26 pin. A jak chcesz dodatkowo opis pinów w kostkach 32 (wraz ze zdjęciami kostek) to znajdziesz je np. w poradnika soulmastera na chomikuj (link w pierwszym poście)

W kierunku może poszła żarówka, abs - może błędy? Podłącz vaga i sprawdź. A kontrolka ręcznego to sorry ale pierwsze co przychodzi na myśl to po prostu: spuść ręczny :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok temat ogarnięty oprócz kontrolki od ręcznego, cały opis zmiany jest niepoprawny jeżeli chodzi o przekładkę z 95 na 98rok gdzie występują kostki 32niebieska i zielona oraz 20 czerwona. Jak dokończę resztę to wrzucę schematy zaczerpnięte z innego forum.

Jeszcze jakby ktoś rozwiał moje wątpliwości co do koloru przewodu ręcznego to by było miło, bo został mi się niebiesko-siwy i po wpięciu go w 13pin zielonej kostki automatycznie zapala się kontrolka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wrzuć ten opis, ciekaw jestem jakie są różnice. Ja mam 96 rok i opis z tego forum pasował idealnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wyjmowałeś popielniczkę tylnią i sprawdzałeś kolory kabli ?? Gdy wyjmiesz i tam poświecisz to widać czujnik od recznego ale nie pamietam jakie tam kolory kabli szły. Gdybyś nie doszedł z tym to mozesz ta własnie kostkę od czujnika odpiąć i kontrolka zgaśnie ja musiałem tak zrobić bo tez się świeciła na okrogło mimo ze jeszcze zegarów nie zmieniałem.

Edytowane przez ThePanKot
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Powiedzcie mi czy jest ktoś w stanie z WLKP pomóc mi przy zmianie półFIS na fullFIS? Albo chociaż przegrać mi immo ze starego do nowego licznika abym mógł na nim jeździć i go zakodować odpowiednio? Resztę sobie ogarnę jak się cieplej zrobi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...