pawelwor Opublikowano 12 Października 2010 Opublikowano 12 Października 2010 Jeśli bierzesz licznik z A6 to już musisz już kupić sobie nową. Kupisz tam gdzie dorabiają kluczyki do samochodu, choć sobie za nie liczą trochę... A i z tego co wiem to pastylka nie ma rodzaju kolego jesteś pewny, że jak licznik z innego modelu to trzeba nowe pastylki. Bo zastanawiam się nad licznikiem z A6 i nie chciałbym się jeszcze z pastylkami bawić Nie jestem pewny, bo nie robiłem tego. Powtórzyłem tylko to co wyczytałem kiedyś na forum
ic3ek Opublikowano 12 Października 2010 Opublikowano 12 Października 2010 Kolego Vag tacho nie ruszy tego licznika. Podaj numerek licznika. Jesli chodzi o wskaznik paliwa to wystarczy zmienic wsad i powiino smigac ok. A jesli nie to zmiana płytki pływaka w baku i bedzie oki. Jesli chodzi o immo to nic nie trzeba zmieniac wystarczy pin i programujesz stare.
msuchecki90 Opublikowano 13 Października 2010 Opublikowano 13 Października 2010 Kolego nie mam chwilowego dostepu do swojego obecnego licznika , Vag Tacho nie ruszy mojego obecnego licznika czy tego z 2004 od a6?
ic3ek Opublikowano 13 Października 2010 Opublikowano 13 Października 2010 Jesli stary to Jagger lub magneti marelli 1/2 fis to tacho 3,5 powinno dac rade chociaz mojego jaggera nie chciał ruszyc. jesli chodzi o nowy bedzie napewno VDO i jego vag tacho juz na pewno nie ruszy!
pawelwor Opublikowano 14 Października 2010 Opublikowano 14 Października 2010 VDO vag-tacho nie rusza? Od kiedy? Mój ładnie czyta liczniki VDO...
msuchecki90 Opublikowano 15 Października 2010 Opublikowano 15 Października 2010 Koledzy mam pytanie licznik od A6 2,5 tdi automat smialo podejdzie pod moje auto ? chodzi mi o to czy nie bedzie zadnych przekłamań
pawelwor Opublikowano 15 Października 2010 Opublikowano 15 Października 2010 Pisane już było - jeśli z A6 C5 to poza paliwem NIE. BTW. W 2000r. takiego silnika jak masz w podpisie jeszcze nie montowali, chyba że swapa robiłeś
vauxhall95 Opublikowano 25 Października 2010 Opublikowano 25 Października 2010 Witam.Czy ktos moze dysponuje wsadem: 8D0 919 881 H 8D0 919 881 R
Dawid0 Opublikowano 27 Października 2010 Opublikowano 27 Października 2010 mam pytanie, pierwszy raz montuje fisa po 97 roku do auta z 95roku, mam pytanie co podłączyć na wtyki z pinami 32 , jakie tam idą odpowiedniki z wtyczek 26 pinowych: Wtyczka Niebieska 32pin: 7 - zacisk 31 (masa czujnika) co tu dac? 9 - zacisk 31 (masa obciążająca) co tu dac? 14 - regulacja poziomu ... co tu dac??? 20 - zacisk 58s (tu nawet nie mam pojęcia co mozę być???) 25 - przewód K co tu dac? Wtyczka zielona: 5- przewód W ??? 10 - rezerwa paliwa? 29 - zacisk 58d ????? proszę o w miarę szybką odpowiedź bo auto stoii i nie mogę jezdzić... (znaczy mogę ale bez licznika nie chce)
waldi919 Opublikowano 27 Października 2010 Opublikowano 27 Października 2010 Panowie czy do licznika w wersji angielskiej A6 po II lifcie(4BO 920 980 G) mogę wgrac europejski wsad z licznika od A4? Jeśli tak to który to będzie?
vauxhall95 Opublikowano 29 Października 2010 Opublikowano 29 Października 2010 Witajcie,mam pytanko wsad 8D0 919 930 N na jaki europejski diesel trzeba wymienic
pawelwor Opublikowano 29 Października 2010 Opublikowano 29 Października 2010 Z wymianą tarczki prędkościomierza na te które mają 260km/h, bez wymiany na te 160mph: 8D0 919 880 M 260 KM/H 8D0 919 881 A 260 KM/H 8D0 919 930 H 160 MPH 8D0 919 880 D 260 KM/H 8D0 919 930 D 160 MPH 8D0 919 881 H 260 KM/H 8D0 919 881 R 260 KM/H 8D0 919 930 M 160 MPH
Dawid0 Opublikowano 31 Października 2010 Opublikowano 31 Października 2010 kolejny fis założony :-) tym razem liczniki z modelowego 1998 do audi z 1995, i teraz mam kilka problemów: 1. Przestały świecić przyciski od klimatronica (rozwiązał już ktoś ten problem) został mi pin wolny sprężarka klimatyzacji)? 2. Świeci się Airbag ? 3. Immo miga ( tu albo bedę zaślepiał albo kombionował z ori) jeśli ktoś ma jakieś info to proszę o pomoc (w tych schamatach jest u nas w wątku kilka błedów jak bede miął czas to rozpiske przejścia opisze) a w tygodni zakładam liczniki z 2000 roku do audi z 1996 .. i tu się szykuję trochę zabawy :-)
pablo_9 Opublikowano 31 Października 2010 Opublikowano 31 Października 2010 Dawid ja mogę tylko zasugerować co do pytania ze świecącą poduchą, u siebie miałem odwrotny problem z tym ,że ja do siebie (rok '97) zakładałem licznik ze starszego czyli 95-96 i pojawiały się problemy m.in z nie zapalającą się kontrolką AIRBAG (czyli sytuacja odwrotna od twojej bo ty zakładasz do starszego auta licznik z nowszego) i kolega rookiezgierz podał rozwiązanie moich problemów ( w moim przypadku zmiana licznika na licznik o konkretnym oznaczeniu). W moim aucie w porównaniu ze starszymi były zmienione sterowania, tutaj link do informacji: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=10354.msg1571560#msg1571560 Jeśli chodzi o immo to chyba będzie trzeba kombinować z ori żeby się wpiąć w sterowaniu kontrolką z ori immo(wiadomo '98 immo jest w liczniku dlatego nie gaśnie).
szogun0 Opublikowano 31 Października 2010 Opublikowano 31 Października 2010 kolejny fis założony :-) tym razem liczniki z modelowego 1998 do audi z 1995, i teraz mam kilka problemów: 3. Immo miga ( tu albo bedę zaślepiał albo kombionował z ori) jeśli ktoś ma jakieś info to proszę o pomoc (w tych schamatach jest u nas w wątku kilka błedów jak bede miął czas to rozpiske przejścia opisze) a w tygodni zakładam liczniki z 2000 roku do audi z 1996 .. i tu się szykuję trochę zabawy :-) Do przejścia, tylko trzeba nowe transpondery i zrobi się wszystko jak należy.
Dawid0 Opublikowano 31 Października 2010 Opublikowano 31 Października 2010 Do przejścia, tylko trzeba nowe transpondery i zrobi się wszystko jak należy. hmmm a ja bym nóżkę diody od immo jedną odlutował i podał tam sygnał z ori Immo , nie było by to dobre roziwzanie ? lampka by spełniała swoją funkcje?
ic3ek Opublikowano 1 Listopada 2010 Opublikowano 1 Listopada 2010 kolejny fis założony :-) tym razem liczniki z modelowego 1998 do audi z 1995, i teraz mam kilka problemów: 1. Przestały świecić przyciski od klimatronica (rozwiązał już ktoś ten problem) został mi pin wolny sprężarka klimatyzacji)? 2. Świeci się Airbag ? 3. Immo miga ( tu albo bedę zaślepiał albo kombionował z ori) jeśli ktoś ma jakieś info to proszę o pomoc (w tych schamatach jest u nas w wątku kilka błedów jak bede miął czas to rozpiske przejścia opisze) a w tygodni zakładam liczniki z 2000 roku do audi z 1996 .. i tu się szykuję trochę zabawy :-) Jak juz ktos wczesniej napisał idze rozwiazac oba twoje problemy bez problemu AIRBAG + IMO -> Airbag zamieniasz wyjscie w sterowniku AIRBAG "przełaczasz kabel pod inny pin" było opisane to na forum musisz tylko dobrze poszukac. -> tu tak jak napisałes wystarczy z sterownika imo podłaczy sie do licznika i bedzie hulało jak ori, tez już ktoś to opisywał jak to zrobic, wiec wystarczy dobrze poszukac JEST NAPEWNO
Dawid0 Opublikowano 1 Listopada 2010 Opublikowano 1 Listopada 2010 Jak juz ktos wczesniej napisał idze rozwiazac oba twoje problemy bez problemu AIRBAG + IMO wiem wiem :-) ale myślałem że może już ktoś bardziej temat rozkminił i podał kolejne rozwiązania, bo jak widać do czasu mojego pierwszego montażu fisa sporo mineło :-) a nadal wiedzą dysponujemy niewiele większa :-) a nie wiem czy zwróciliście uwage zegary po 97 po przekreceniu zapłonu wyświeltają napis ...zeby sprzegło wcisnąć zapalając auto .... jest możliwe wpisac cos na jakimś kanale do zegarów z 96 zeby tez było takie info?4
waldi919 Opublikowano 1 Listopada 2010 Opublikowano 1 Listopada 2010 Wtyczka Niebieska 32pin: 7 - zacisk 31 (masa czujnika) co tu dac? 9 - zacisk 31 (masa obciążająca) co tu dac? Czym się różnia te masy?
bin85 Opublikowano 2 Listopada 2010 Opublikowano 2 Listopada 2010 Niczym się nie różnią, łączysz je po prostu do masy Poniżej fragment schematu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się