Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dla niektórych "tunerów" - niemożliwe


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na ile okreslacie wydajność tego coolera skoro AWX jest mniejszy i podoła do 170 ps , a ten jest wiekszy to moze styknie do 200 ps ?? Czy do B6 tez dalo by sie go zaadoptowac?? Pozdr. W sumie siedział w 2.0 t 210 ps ,ale benzyna to chyba co innego.

Opublikowano

Bardzo podoba mi się to rozwiązanie ... poszukam czegoś o podobnych rozmiarach do siebie. Ciekawe jak zmieniły się temperatury po zmianie .. napisz pls jeśli masz możliwość sprawdzenia. Poza tym możesz rozwinąć to co napisałeś w pierwszym poście o Bioestrze. Ja ostatnio tankuję Bioester i jestem w szoku ... korekcje znacznie lepsze i zupełny brak dymienia .. nie wiem na ile to niższe obecnie temperatury a na ile bioester.

Opublikowano

Robert my o tych zmianach wiemy zdecydowanie wcześniej :naughty:

ja mam tylko obawy ile trzeba mocniej wyciąć te mocowanie błotnika

no i czy to sie rzuca w oczy jak podniesiesz maskę??

Opublikowano

No znalazłem w piwnicy błotnik z "Rubinka" i seria wygląda tak jak na obrazku, więc w sumie dużo się nie wycina, a i tak nic nie widać - zasłania zderzak, od dołu też nawet seryjna osłona silnika się mieści.

blotnikrubin.jpg

poszukam jeszcze na allegro jakiejś fotki błotnika lifta[br]Dopisany: 05 Październik 2009, 14:14_________________________________________________o jest:

blotniklift.jpg

Opublikowano

Robert zaznacz na fotce co dokładnie wycinałeś??

Opublikowano

A co z temperaturami ??

Opublikowano

A co z temperaturami ??

nie ma stanu podgorączkowego :polew:

Opublikowano

A co z temperaturami ??

nie ma stanu podgorączkowego :polew:

Za to u Ciebie widać zdecydowanie zryty beret :naughty: jesli to wasza prywatna rozmowa to dajcie znać, nie będę przeszkadzał.

Opublikowano

A co z temperaturami ??

nie ma stanu podgorączkowego :polew:

Za to u Ciebie widać zdecydowanie zryty beret :naughty: jesli to wasza prywatna rozmowa to dajcie znać, nie będę przeszkadzał.

spoko panie :polew: :polew: to tylko forum techniczne a nie wyscig matrymonialny :polew: :polew: :polew:

sorki za OT

Robert jak wycinałeś tylko blache to spoko ja myślałem ze też plastykowe mocowania w pasie przednim

Opublikowano

A gdzie dorwać takiego ICka? Bo na allegro ich jak na lekarstwo...

Robert, jak tam temperatura? :naughty:

Opublikowano

Rtocki cieszę się, że fajnie wyszło i dałeś się namówic na program, tam gdzie robiłeś :decayed:

Co do IC to zrobiłeś to, nad czym zastanawiałem się 1,5 roku temu, przy robocie wozu mojego brata - w nadwoziu A4 B5 i w Passacie B5 przed liftem nie ma miejsca pomiędzy podłużnicą a błotnikiem na szerszy IC jak 180-185 mm (dlatego nie wchodzi ten od AWX i AVF). Tez zastanawiałem się nad IC z Alfy. Jest jedno małe "ale" jak chcesz wykorzystac optymalnie tego SMIC-a, to poza nadkolem S4 potrzebujesz jeszcze przerobiony dolot do IC i zrobioną od podstaw kierownicę powietrza (to nie jest problem bo da się przerobic seryjną kierownicę w każdym punkcie spawania plastików). Wloty powietrza do IC w grupie VAG to jakaś kpina była w tamtych latach - Passat B5 AFN/AJM ma wlot do IC jak pudełko fajek 25 szt :wallbash:

W ojca Passku zastosowałem więc kierownicę od A4 B5 i powycinałem kratkę.

Opublikowano

Kto napisał, że taki IC występował też w alfie 164 2.5TD :wallbash:

Ja tu się ludzi pytam i ciągle pokazują mi intercooler jak na zdjęciu, a ja im, że to nie taki miał być :kox:

4937485137ad9a8dm.jpg

Wychodzi na to, że tylko z wersji 2.0T benz. jak już?

Opublikowano

nie jest problemem spokojne bezdymne zestrojenie AFN/AVG z BRD i .230 ale na pompie 10 i bez FMIC-a, na jakieś jeżdżące konie. A nazywa się to: wiedza , doświadczenie i sprzęt.

170KM na seryjnej pompie 10-tce, to zawsze fajny wynik, ciesze sie że mogłem pomóc z wtryskami 230 i miło było poznać kiedyś tam...

Opublikowano

A mi nie było miło go poznać i mam nadzieję, że się ogarnie i odda pieniądze! :angry:

Sorki za OT!

Opublikowano

A mi nie było miło go poznać i mam nadzieję, że się ogarnie i odda pieniądze! :angry:

Jeszcze na Policji nie byles?!

EOT

Opublikowano

Nie byłem.

Musze poszukać jego danych.

EOT, bo mnie zjedzą mody :tongue4:

Opublikowano
Robert jak wycinałeś tylko blache to spoko ja myślałem ze też plastykowe mocowania w pasie przednim
To co z tymi plastikowym mocowaniem w pasie przednim, trzeba je rzeźbić, bo u mnie w garażu juz leży taki IC od Alfy
Opublikowano
Robert jak wycinałeś tylko blache to spoko ja myślałem ze też plastykowe mocowania w pasie przednim
To co z tymi plastikowym mocowaniem w pasie przednim, trzeba je rzeźbić, bo u mnie w garażu juz leży taki IC od Alfy

Odgrzałeś kotleta z 2010r :decayed: a auto już dawno trafiło na złom :whistling: :whistling:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...