nandoz Opublikowano 5 Października 2009 Opublikowano 5 Października 2009 Na ile okreslacie wydajność tego coolera skoro AWX jest mniejszy i podoła do 170 ps , a ten jest wiekszy to moze styknie do 200 ps ?? Czy do B6 tez dalo by sie go zaadoptowac?? Pozdr. W sumie siedział w 2.0 t 210 ps ,ale benzyna to chyba co innego.
MRoger Opublikowano 5 Października 2009 Opublikowano 5 Października 2009 Bardzo podoba mi się to rozwiązanie ... poszukam czegoś o podobnych rozmiarach do siebie. Ciekawe jak zmieniły się temperatury po zmianie .. napisz pls jeśli masz możliwość sprawdzenia. Poza tym możesz rozwinąć to co napisałeś w pierwszym poście o Bioestrze. Ja ostatnio tankuję Bioester i jestem w szoku ... korekcje znacznie lepsze i zupełny brak dymienia .. nie wiem na ile to niższe obecnie temperatury a na ile bioester.
Cristoforo Opublikowano 5 Października 2009 Opublikowano 5 Października 2009 Robert my o tych zmianach wiemy zdecydowanie wcześniej ja mam tylko obawy ile trzeba mocniej wyciąć te mocowanie błotnika no i czy to sie rzuca w oczy jak podniesiesz maskę??
rtocki Opublikowano 5 Października 2009 Autor Opublikowano 5 Października 2009 No znalazłem w piwnicy błotnik z "Rubinka" i seria wygląda tak jak na obrazku, więc w sumie dużo się nie wycina, a i tak nic nie widać - zasłania zderzak, od dołu też nawet seryjna osłona silnika się mieści. poszukam jeszcze na allegro jakiejś fotki błotnika lifta[br]Dopisany: 05 Październik 2009, 14:14_________________________________________________o jest:
Cristoforo Opublikowano 5 Października 2009 Opublikowano 5 Października 2009 Robert zaznacz na fotce co dokładnie wycinałeś??
rtocki Opublikowano 5 Października 2009 Autor Opublikowano 5 Października 2009 Mniej więcej chyba tak to leciało: (porównaj z zamontowanym na aucie)
Cristoforo Opublikowano 5 Października 2009 Opublikowano 5 Października 2009 A co z temperaturami ?? nie ma stanu podgorączkowego
MRoger Opublikowano 5 Października 2009 Opublikowano 5 Października 2009 A co z temperaturami ?? nie ma stanu podgorączkowego Za to u Ciebie widać zdecydowanie zryty beret jesli to wasza prywatna rozmowa to dajcie znać, nie będę przeszkadzał.
rtocki Opublikowano 5 Października 2009 Autor Opublikowano 5 Października 2009 bez nerw, będę mierzył niedługo bo mam pomiary na ori IC (i słabszym silniku) z wiosny jak było ok. +15C
Cristoforo Opublikowano 5 Października 2009 Opublikowano 5 Października 2009 A co z temperaturami ?? nie ma stanu podgorączkowego Za to u Ciebie widać zdecydowanie zryty beret jesli to wasza prywatna rozmowa to dajcie znać, nie będę przeszkadzał. spoko panie :polew: to tylko forum techniczne a nie wyscig matrymonialny :polew: sorki za OT Robert jak wycinałeś tylko blache to spoko ja myślałem ze też plastykowe mocowania w pasie przednim
Voucher Opublikowano 9 Października 2009 Opublikowano 9 Października 2009 A gdzie dorwać takiego ICka? Bo na allegro ich jak na lekarstwo... Robert, jak tam temperatura?
jaro4444 Opublikowano 2 Listopada 2009 Opublikowano 2 Listopada 2009 Rtocki cieszę się, że fajnie wyszło i dałeś się namówic na program, tam gdzie robiłeś Co do IC to zrobiłeś to, nad czym zastanawiałem się 1,5 roku temu, przy robocie wozu mojego brata - w nadwoziu A4 B5 i w Passacie B5 przed liftem nie ma miejsca pomiędzy podłużnicą a błotnikiem na szerszy IC jak 180-185 mm (dlatego nie wchodzi ten od AWX i AVF). Tez zastanawiałem się nad IC z Alfy. Jest jedno małe "ale" jak chcesz wykorzystac optymalnie tego SMIC-a, to poza nadkolem S4 potrzebujesz jeszcze przerobiony dolot do IC i zrobioną od podstaw kierownicę powietrza (to nie jest problem bo da się przerobic seryjną kierownicę w każdym punkcie spawania plastików). Wloty powietrza do IC w grupie VAG to jakaś kpina była w tamtych latach - Passat B5 AFN/AJM ma wlot do IC jak pudełko fajek 25 szt W ojca Passku zastosowałem więc kierownicę od A4 B5 i powycinałem kratkę.
pawelwor Opublikowano 5 Października 2010 Opublikowano 5 Października 2010 Kto napisał, że taki IC występował też w alfie 164 2.5TD Ja tu się ludzi pytam i ciągle pokazują mi intercooler jak na zdjęciu, a ja im, że to nie taki miał być Wychodzi na to, że tylko z wersji 2.0T benz. jak już?
cowboy Opublikowano 6 Października 2010 Opublikowano 6 Października 2010 nie jest problemem spokojne bezdymne zestrojenie AFN/AVG z BRD i .230 ale na pompie 10 i bez FMIC-a, na jakieś jeżdżące konie. A nazywa się to: wiedza , doświadczenie i sprzęt. 170KM na seryjnej pompie 10-tce, to zawsze fajny wynik, ciesze sie że mogłem pomóc z wtryskami 230 i miło było poznać kiedyś tam...
_Bartek_ Opublikowano 7 Października 2010 Opublikowano 7 Października 2010 A mi nie było miło go poznać i mam nadzieję, że się ogarnie i odda pieniądze! Sorki za OT!
Flyer Opublikowano 7 Października 2010 Opublikowano 7 Października 2010 A mi nie było miło go poznać i mam nadzieję, że się ogarnie i odda pieniądze! Jeszcze na Policji nie byles?! EOT
_Bartek_ Opublikowano 7 Października 2010 Opublikowano 7 Października 2010 Nie byłem. Musze poszukać jego danych. EOT, bo mnie zjedzą mody
GregorX Opublikowano 6 Marca 2013 Opublikowano 6 Marca 2013 Robert jak wycinałeś tylko blache to spoko ja myślałem ze też plastykowe mocowania w pasie przednim To co z tymi plastikowym mocowaniem w pasie przednim, trzeba je rzeźbić, bo u mnie w garażu juz leży taki IC od Alfy
grzes1150 Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 Robert jak wycinałeś tylko blache to spoko ja myślałem ze też plastykowe mocowania w pasie przednim To co z tymi plastikowym mocowaniem w pasie przednim, trzeba je rzeźbić, bo u mnie w garażu juz leży taki IC od Alfy Odgrzałeś kotleta z 2010r a auto już dawno trafiło na złom :whistling:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się