simon80bl Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Dzięki za odpowiedź, ale myślałem, że już ktoś przerabiał ten temat w tym modelu i coś podpowie. Nie mam możliwości przetestować interesujących fotelików (w sklepach w okolicy - albo tańsze modele bez atestów albo mały wybór, reszta na zamówienie), sprzedawcy są niechętni lub za przymiarkę pobierają opłaty.
hornet Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Jak to za przymiarkę kasę pobierają... IDIOCI czy jak ? W żadnym sklepie, w którym oglądałem foteliki nie robili problemów... ba nawet wózek pakowali do bagażnika. Nie masz gdzie podjechać nawet te 50km ? Warto bo w ciemno różnie może być. Jeżeli podpis się zgadza to z Tychów do Katowic rzut beretem... tam nie będzie problemów.
simon80bl Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Jak to za przymiarkę kasę pobierają... IDIOCI czy jak ? W żadnym sklepie, w którym oglądałem foteliki nie robili problemów... ba nawet wózek pakowali do bagażnika. Nie masz gdzie podjechać nawet te 50km ? Warto bo w ciemno różnie może być. Jeżeli podpis się zgadza to z Tychów do Katowic rzut beretem... tam nie będzie problemów. Życzą sobie 30 zł za przymiarkę fotelika, jeśli nie kupisz u nich w sklepie, a mają tylko 4 foteliki które by mnie interesowały ewentualnie (4 gwiazdki ADAC) więc prawdopodobieństwo, że nie podpasuje żadnego jest duże. W katowicach na pewno jest większy wybór.
hornet Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Jak to za przymiarkę kasę pobierają... IDIOCI czy jak ? W żadnym sklepie, w którym oglądałem foteliki nie robili problemów... ba nawet wózek pakowali do bagażnika. Nie masz gdzie podjechać nawet te 50km ? Warto bo w ciemno różnie może być. Jeżeli podpis się zgadza to z Tychów do Katowic rzut beretem... tam nie będzie problemów. Życzą sobie 30 zł za przymiarkę fotelika, jeśli nie kupisz u nich w sklepie, a mają tylko 4 foteliki które by mnie interesowały ewentualnie (4 gwiazdki ADAC) więc prawdopodobieństwo, że nie podpasuje żadnego jest duże. W katowicach na pewno jest większy wybór. nie zastanawiaj się tylko śmigaj do Katowic. Gościowi, który chce kasę za przymiarkę podziękuj.
ems Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Poszukując informacji na temat fotelików trafiłem na ten wątek i widzę, że część z was poleca foteliki z osłoną tułowia. Przypominało mi się, że jakiś czas temu oglądałem testy z dachowania auta z takim fotelikiem: od-lupa-ece/ więcej info: Foteliki z osłoną tułowia przegrały pod lupą ECE | Foteliki samochodowe pod lupą
hornet Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Poszukując informacji na temat fotelików trafiłem na ten wątek i widzę, że część z was poleca foteliki z osłoną tułowia. Przypominało mi się, że jakiś czas temu oglądałem testy z dachowania auta z takim fotelikiem: od-lupa-ece/ więcej info: Foteliki z osłoną tułowia przegrały pod lupą ECE | Foteliki samochodowe pod lupą To jest test pierwszych fotelików które miały te osłony..... teraz profile foteli się zmieniły też to sprawdzałem przed zakupem takiego fotelika
ems Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Opublikowano 9 Sierpnia 2013 więcej info: Foteliki z osłoną tułowia przegrały pod lupą ECE | Foteliki samochodowe pod lupą To jest test pierwszych fotelików które miały te osłony..... teraz profile foteli się zmieniły też to sprawdzałem przed zakupem takiego fotelika Nie chce szerzyć wrogiej propagandy ale artykuł mówiący o zmianach jest z 22 lipca 2013 roku a według tych zmian: Foteliki z osłoną tułowia – co dalej? Przecieki z Genewy. | Foteliki samochodowe pod lupą Obecnie zastanawiam się pomiędzy Maxi Cosi Tobi a Romer King Plus, mierzył ktoś z was oba te foteliki w B6?
hornet Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Opublikowano 9 Sierpnia 2013 OŚWIADCZENIE DYSTRYBUTORA MARKI CYBEX NA RYNKU POLSKIM FIRMY BABY LAND W SPRAWIE OPUBLIKOWANEGO TESTU Szanowni Państwo, Chcielibyśmy podkreślić, że produkt pokazany w filmie udostępnionym na kanale You Tube przez Britax UK nie jest fotelikiem marki Cybex. Foteliki marki Cybex wyglądające wizualnie podobnie do testowanego fotelika, wyposażone są w zupełnie inną konstrukcyjnie, regulowaną osłonę tułowia. Głównym celem i istotą kultury firmy CYBEX jest wprowadzanie na rynek fotelików samochodowych wyposażonych w najnowocześniejsze technologie, które zapewniają najwyższe bezpieczeństwo i maksymalną ochronę dzieciom w każdego typu wypadku na drodze. Ponadto celem i elementem polityki handlowej firmy Cybex jest dostarczanie wyczerpujących informacji na temat swoich produktów bez niepokojenia klientów i oczywiście bez publicznego oczerniania innych firm na rynku. Firma Cybex szanuje wszystkich graczy na rynku, którzy także szanują jej pracę i poświęcają swoje starania, aby poprawić bezpieczeństwo dzieci w ruchu ulicznym. Chcielibyśmy zwrócić uwagę na następujące fakty: Wszystkie produkty CYBEX spełniają wszystkie legislacyjne normy (ECE R-44/04 i inne). Aby został dopuszczony do użytku, fotelik musi zostać przetestowany w następujących rodzajach wypadków: - ZDERZENIE CZOŁOWE: uderzenie przy prędkości ok. 50 km/h - ZDERZENIA TYLNE: przy prędkości ok. 30 km/h - DACHOWANIE: tutaj symulowane jest dachowanie Fotelik nie może być używany w samochodzie ani wprowadzony na rynek, jeżeli nie przejdzie wszystkich przewidzianych przez prawo testów. Odkąd powstał CYBEX, wszystkie jego foteliki samochodowe były poddawane niezależnym testom przeprowadzanym przez wiodące i uznane na świecie organizacje konsumenckie. CYBEX może z dumą twierdzić, że jest jednym z niewielu producentów fotelików samochodowych, który regularnie zdobywa najwyższe oceny w zakresie bezpieczeństwa swoich produktów. Oceny te są przyznawane przez takie organizacje jak ADAC, Stiftung Warentest, Auto Bild, Auto Motor und Sport i Auto Zeitung z Niemiec, RACE z Hiszpanii, “Which?” z Wielkiej Brytanii Quo “Que Choisir” z Francji – aby wymienić tylko niektóre. Na przestrzeni lat badania przeprowadzone przez prestiżowe instytucje oraz organizacje konsumenckie niezaprzeczalnie potwierdziły, że najbezpieczniejszym sposobem przewożenia niemowląt i małych dzieci jest: 1. przewożenie tyłem do kierunku jazdy, a zaraz po nim jest 2. przewożenie w fotelikach z osłoną tułowia – która jak napompowana poduszka powietrzna powoduje równomierny rozkład sił działających w czasie zderzenia na całej powierzchni osłony. A więc suma sił działających w czasie wypadku jest znacznie mniejsza niż w przypadku fotelika z szelkami bezpieczeństwa. Foteliki z osłoną tułowia regularnie otrzymują najwyższe oceny w testach Stiftung Waretest i ADAC i są jednymi z najwyżej ocenianych w swoich grupach. W testach Stiftung Warentest z lat 2007-2012 trzy najwyżej oceniane foteliki w grupie I to foteliki z osłoną tułowia. Wśród fotelików, które rosną razem z dzieckiem z grupy I/II/III wyższość fotelików z osłoną tułowia jest jeszcze bardziej wyraźna – 9 z 10 najwyżej ocenianych fotelików jest wyposażonych w to rozwiązanie i uzyskuje doskonałe rezultaty w kategorii bezpieczeństwo w czasie wypadku. W zeszłym roku w teście 06/2012 po raz pierwszy od wielu lat Stiftung Warentest oraz ADAC przyznały fotelikowi z grupy I ocenę „BARDZO DOBRY” w kategorii bezpieczeństwo w czasie wypadku – był to zwycięzca testu 2012, fotelik CYBEX Juno-fix (grupa I), czyli FOTELIK Z OSŁONĄ TUŁOWIA! Statystycznie nieznane są nam przypadki wypadków, w których brały udział dzieci siedzące w foteliku z osłoną tułowia i doznałyby one poważnych lub śmiertelnych obrażeń w czasie dachowania. Podkreślamy, że w całej historii firmy CYBEX nie znamy przypadku, gdy dziecko ucierpiałoby lub zginęło w foteliku CYBEX w takim wypadku, jak pokazano na filmie.
ems Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Czytałeś w ogóle treść linków które podesłałem? edit. ze zrozumieniem ...
Banan Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Opublikowano 12 Sierpnia 2013 więcej info: Foteliki z osłoną tułowia przegrały pod lupą ECE | Foteliki samochodowe pod lupą To jest test pierwszych fotelików które miały te osłony..... teraz profile foteli się zmieniły też to sprawdzałem przed zakupem takiego fotelika Nie chce szerzyć wrogiej propagandy ale artykuł mówiący o zmianach jest z 22 lipca 2013 roku a według tych zmian: Foteliki z osłoną tułowia – co dalej? Przecieki z Genewy. | Foteliki samochodowe pod lupą Obecnie zastanawiam się pomiędzy Maxi Cosi Tobi a Romer King Plus, mierzył ktoś z was oba te foteliki w B6? U mnie w B5 King Plus pasuje idealnie więc myślę że w B6 będzie podobnie
ems Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Obecnie zastanawiam się pomiędzy Maxi Cosi Tobi a Romer King Plus, mierzył ktoś z was oba te foteliki w B6? U mnie w B5 King Plus pasuje idealnie więc myślę że w B6 będzie podobnie Wczoraj oglądałem na żywo oba foteliki i zasadniczo w przedbiegach wygrał Romer Pasuje idealnie, dzięki
Tomasz Opublikowano 1 Września 2013 Opublikowano 1 Września 2013 ja zrobiłem 1 krok i zdecydowałem że nie chcę fotelika 9-36, chcę 9-18:decayed:, budżet 1K, nie mam przekonania do tych nakładek na biodra zamiast pasów (bo mój mały powolutku rośnie i pewnie będzie widać tylko głowę nad tą nakładką), do pasów też nie bo w krzesełku w kuchni się wyślizguje z pasów:kwasny: myślę nad tymi: KIDDY PHOENIXFIX PRO 2 9-18KG GW.36M 24H+WYMIANA (3499971769) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. ROMER SAFEFIX PLUS 4*ADAC 9-18KG KOLEKCJA 2013 (3484431155) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
adadur Opublikowano 2 Września 2013 Opublikowano 2 Września 2013 Pomiędzy 9 a 18 kg dzieciak bardzo szybko rośnie i przybiera na wadze, naprawdę nie warto przesadzać z wydatkiem w tej kategorii. Bardzo rzadko pasażer nasz ma te 9 kg ... a fotelik gr.3 z kolei zaczynają się od 15 kg. Na ostatni fotelik nie ma co żałować ... będzie z wami jeździ latami, będzie musiał przeżyć znacznie więcej niż dotychczasowe foteliki.
Tomasz Opublikowano 3 Września 2013 Opublikowano 3 Września 2013 Pomiędzy 9 a 18 kg dzieciak bardzo szybko rośnie i przybiera na wadze, naprawdę nie warto przesadzać z wydatkiem w tej kategorii. Bardzo rzadko pasażer nasz ma te 9 kg ... a fotelik gr.3 z kolei zaczynają się od 15 kg. Na ostatni fotelik nie ma co żałować ... będzie z wami jeździ latami, będzie musiał przeżyć znacznie więcej niż dotychczasowe foteliki. te argumenty co podałeś do mnie nie przemawiają, najgorsze to że każdy ma inne zdanie na temat pasów lub ochrony bioder:kwasny:
hornet Opublikowano 3 Września 2013 Opublikowano 3 Września 2013 adadur ma rację... nie warto kupować 9-18 KG Tak samo ściema z tymi poduszkami, że dziecko wypadnie.
soolek Opublikowano 4 Września 2013 Opublikowano 4 Września 2013 A ja tam uważam, że warto, szczególnie jesli dziecko ma jeździć dłuższe trasy, czyli będzie spało. Żaden 9-36 nie rozłoży się do spania tak jak 9-18. Mój Młody przesiadł się do 9-18 jak miał 10 miesięcy chyba. Za 2 miesiące kończy 3 lata i to chyba będzie kres używania 9-18, bo w kurtce zimowej się już pewnie nie zmieści pod pasy, więc ponad 2 lata jazdy za 690 PLN. A teraz pewnie jeszcze bym sprzedał za 300-400 pln, bo stan fotelika praktycznie idealny, więc ... koszty żadne.
hornet Opublikowano 4 Września 2013 Opublikowano 4 Września 2013 mój ten pallas się rozkłada bardzo fajnie... można na pół leżąco nawet zrobić i jeszcze ma regulowany kąt zagłówka (takiej wkładki) Tylko mój młody jest wysoki i mając 17 miesięcy waży 14kg (taki byk)
soolek Opublikowano 4 Września 2013 Opublikowano 4 Września 2013 Pallas nie oglądałem, ale jak kupowałem fotelik, to patrzyłem na Recaro i inne Maxi-Cosi Romery, to żaden 9-36 nie rozkładał się tak jak 9-18, więc dla mnie odpadało, bo regularnie jeździmy w trasy, więc Młody często spał w foteliku.
hornet Opublikowano 4 Września 2013 Opublikowano 4 Września 2013 Pallas nie oglądałem, ale jak kupowałem fotelik, to patrzyłem na Recaro i inne Maxi-Cosi Romery, to żaden 9-36 nie rozkładał się tak jak 9-18, więc dla mnie odpadało, bo regularnie jeździmy w trasy, więc Młody często spał w foteliku. Właśnie też braliśmy to pod uwagę.... jak jeździe krótko to siedzi a jak śpi to "kładzie" się go. Oczywiście mowa o foteliku z iso fixem bo ten ma więcej możliwości regulacji niż ten bez.
Arturoo Opublikowano 4 Września 2013 Opublikowano 4 Września 2013 Pomiędzy 9 a 18 kg dzieciak bardzo szybko rośnie i przybiera na wadze, naprawdę nie warto przesadzać z wydatkiem w tej kategorii. Bardzo rzadko pasażer nasz ma te 9 kg ... a fotelik gr.3 z kolei zaczynają się od 15 kg. Na ostatni fotelik nie ma co żałować ... będzie z wami jeździ latami, będzie musiał przeżyć znacznie więcej niż dotychczasowe foteliki. być może ale i tak nawet jak w ciągu roku zmienię jeden fotel na drugi .....9-18 na 15-36 ...to jakie koszta poniosę ...(straty)........... odsprzedając ten pierwszy oczywiście.... myślę ,że nie dużo............... ile....?? kilka stuf .... patrząc na to ,że dalej rozmawiamy o komforcie i bezpieczeństwie ....to myślę ,że to żaden pieniądz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się