Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Wymiana rozrządu i paru innych rzeczy, koszty gratów..


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W zasadzie powinno być wielorowkowy (czyli pasek zewnętrzny) i zębaty (pasek rozrządu) :wink4:

Opublikowano

Jaki ma zwiazek kolo pasowe alternatora ze sprzegielkiem alternatora bo piszecie ze sprzegielko w alcie tez czesto pada....

Opublikowano

W zasadzie powinno być wielorowkowy (czyli pasek zewnętrzny) i zębaty (pasek rozrządu) :wink4:

:wink4::tongue4:

wieloklinowy i wielorowkowy to to samo.

wieloklinowy poniewaz posiada wiele klinow wzdluznych, lub wielorowkowy poniewaz posiada wiele rowkow wzdluznych, zwyczjanie zalezy od spojrzenia. ale to to samo.

nie nalezy mylic ich z paskami zebatymi m.in. rozrzadu . zebaty poniewaz posiada poprzeczne zeby.

:hi:

Opublikowano

Jaki ma zwiazek kolo pasowe alternatora ze sprzegielkiem alternatora bo piszecie ze sprzegielko w alcie tez czesto pada....

Sprzęgiełko alternatora i koło pasowe alternatora to jest to samo. Cena ok 120 PLN

Opublikowano

Jaki ma zwiazek kolo pasowe alternatora ze sprzegielkiem alternatora bo piszecie ze sprzegielko w alcie tez czesto pada....

Sprzęgiełko alternatora i koło pasowe alternatora to jest to samo. Cena ok 120 PLN

dzieki za odpowiedz :)

Opublikowano

Ja juz jestem po wymianie, wszystkie graty kupiłem u TOM77 firmy INA i SKF z przesyłka wyniosło mnie to 833zł :) Wymieniałem wszystko oprócz napinacza paska wielorowkowego bo ten napinacz wymieniłem kilka miesiecy temu.

Sprzęghiełko alternatora było zatarte na amen :) tak więc tą częśc na moje trzeba wymieniać tak samo często jak rozrząd.

Opublikowano

A ja mam pytanko do oleju. Dlaczego lejecie 5W40 skoro do pompowtrysków zalecają 5W30?

do pompowtrysków zalecają normę 505.01, a jakie sobie lepkości wybierzesz to twój problem...

W30 będzie przy ekstremalnie wysokich temperaturach gorzej śmiagało (będzie jak woda) niż W40[br]

To w takim razie producent i inne firmy sprzedające oleje wprowadzają w błąd? bo wszędzie podają że najlepszy jest 5W30, a taki sobie 5W40

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...