domjenick Opublikowano 12 Marca 2010 Autor Opublikowano 12 Marca 2010 Do APY wchodzą długie, z metalową końcówką. Do mojego nie podejdą... a czym się ta końcówka różni-bo widziałem kiedyś,jak gościu wkładał długie do 1,8T i była tam jakaś jakby "wkładka" w gniezdzie na kolektorze...co to jest?
udy Opublikowano 12 Marca 2010 Opublikowano 12 Marca 2010 dają takie jakby dystanse aby można było wsadzić wtrysk z dłuższą szyjką.
gregory Opublikowano 12 Marca 2010 Opublikowano 12 Marca 2010 To jest właśnie taka tulejka, ale nie wiem czy warto się wspinać na takie wtryski, tym bardziej że pod listwę paliwową też trza podkładać coś albo przerabiać bo cała listwa jest wtedy wyżej.
domjenick Opublikowano 12 Marca 2010 Autor Opublikowano 12 Marca 2010 To jest właśnie taka tulejka, ale nie wiem czy warto się wspinać na takie wtryski, tym bardziej że pod listwę paliwową też trza podkładać coś albo przerabiać bo cała listwa jest wtedy wyżej. dokładnie-jest z tym rzeźba,więc chyba lepiej szukać EV6
udy Opublikowano 12 Marca 2010 Opublikowano 12 Marca 2010 to jeszcze mi powiedzcie czy mam te wtryski jakoś wyczyścić przed włożeniem do auta ?? bo czytam i jakichś myjkach ultra coś tam albo płukaniu naftą...., no i czy montować jak już będę u tunera czy mogę wcześniej, będzie banglać ???? czy sie zaleje...
domjenick Opublikowano 12 Marca 2010 Autor Opublikowano 12 Marca 2010 ja bym założył przed samym programem,bo może zalewać na wolnych obrotach,a czyścić-to są środki ,które dolewasz do paliwa
gregory Opublikowano 13 Marca 2010 Opublikowano 13 Marca 2010 Dokładnie wtryski założyć już na strojeniu najlepiej. Bo komp będzie miał zamęt. A co do wtrysków to myślę, że nie trzeba ich jakoś specjalnie czyścić- o ile były dobrze przechowywane, czyli w jakimś szczelnie zamkniętym woreczku lub słoiku z benzyną. Jak były przechowywane na powietrzu i przyschły to dobrze by je przepłukać benzyną przed założeniem.
adams78 Opublikowano 14 Marca 2010 Opublikowano 14 Marca 2010 przepraszam za OT ale widzę że kilka osób szuka wtrysków 380cc będe miał takie na sprzedaż za około tydzien, z mojej S3 1.8T APY zainteresowanych zapraszam na priv Chłopaki, podejdą do AEB?
domjenick Opublikowano 14 Marca 2010 Autor Opublikowano 14 Marca 2010 przepraszam za OT ale widzę że kilka osób szuka wtrysków 380cc będe miał takie na sprzedaż za około tydzien, z mojej S3 1.8T APY zainteresowanych zapraszam na priv podaj nr z wtrysków,albo zrób fotkę-zobaczymy,czy wejdą na P&P do AEB
godski Opublikowano 14 Marca 2010 Opublikowano 14 Marca 2010 Do AEB wchodzą 0280150447. Są grube i krótkie. Te od S3 APY nie podejdą.
domjenick Opublikowano 14 Marca 2010 Autor Opublikowano 14 Marca 2010 Andrzej,może masz jakiś rzetelny wykaz wtrysków-to wklej jakiś zrzut przyda się wszystkim
godski Opublikowano 14 Marca 2010 Opublikowano 14 Marca 2010 Wykazu wtrysków nie mam. Mam firmę, która sprzedaje części do aparatury wtryskowej silników Diesla ( mam również cewki do 1,8T Boscha po 95,00 z Vat-em :gwizdanie:). W związku z z prowadzoną działalnością gospodarczą mam program Bosch ESI-tronic i nim się podpieram. Są tam zdjęcia i zastosowanie poszczególnych wtryskiwaczy, ale nie ma danych technicznych.
poziek Opublikowano 14 Marca 2010 Opublikowano 14 Marca 2010 chłopaki ale przecież można zamontowac te wtryski na dodatkowych tulejkach...na audizine jest opisane co i jak
udy Opublikowano 14 Marca 2010 Opublikowano 14 Marca 2010 no można ale wtedy jest trochę rzeźby z tym, dobrać tulejki, podnieść listwę a tak p&p
poziek Opublikowano 14 Marca 2010 Opublikowano 14 Marca 2010 no można ale wtedy jest trochę rzeźby z tym, dobrać tulejki, podnieść listwę a tak p&p jest podany rozmiar tulejek, wszystko gra i buczy wiec nie ma z tym problrmu
bakuś Opublikowano 14 Marca 2010 Opublikowano 14 Marca 2010 SID chyba nawet ma takie tulejki o ile dobrze się orientuję. Czy może mi ktoś przybliżyć sprawę wymiany wtrysków, a wymiany regulatora paliwa w AEB ?
gregory Opublikowano 14 Marca 2010 Opublikowano 14 Marca 2010 Czy może mi ktoś przybliżyć sprawę wymiany wtrysków, a wymiany regulatora paliwa w AEB ? Albo wymieniasz regulator na 5Bar, albo wtryski. Inaczej nie idzie. Na wymienionym regulatorze to trochę bardziej pompa paliwa jest obciążona i zależy w jakiej jest kondycji to może prędzej nie domagać żeby większy ciśnienie wytworzyć.
bakuś Opublikowano 14 Marca 2010 Opublikowano 14 Marca 2010 Czy może mi ktoś przybliżyć sprawę wymiany wtrysków, a wymiany regulatora paliwa w AEB ? Albo wymieniasz regulator na 5Bar, albo wtryski. Inaczej nie idzie. Na wymienionym regulatorze to trochę bardziej pompa paliwa jest obciążona i zależy w jakiej jest kondycji to może prędzej nie domagać żeby większy ciśnienie wytworzyć. Właśnie o to pytam, bo gdzieś czytałem kiedyś - i nie potrafię tego znaleźć - że można wrzucić wydajniejszy regulator zamiast wtrysków.
gregory Opublikowano 15 Marca 2010 Opublikowano 15 Marca 2010 W 1.8T był stosowany albo 3Bar albo 4Bar. W AEB był 4Bar więc proszę nie wrzucać byle czego na forum co się gdzieś tam przeczytało na necie co ktoś pisał!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się