Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Alternatywa dla chip/remappingu w silnikach benzynowych - porady i doświadczenia


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Do APY wchodzą długie, z metalową końcówką. Do mojego nie podejdą...

a czym się ta końcówka różni-bo widziałem kiedyś,jak gościu wkładał długie do 1,8T i była tam jakaś jakby "wkładka" w gniezdzie na kolektorze...co to jest?
Opublikowano

dają takie jakby dystanse aby można było wsadzić wtrysk z dłuższą szyjką.

Opublikowano

To jest właśnie taka tulejka, ale nie wiem czy warto się wspinać na takie wtryski, tym bardziej że pod listwę paliwową też trza podkładać coś albo przerabiać bo cała listwa jest wtedy wyżej.

Opublikowano

To jest właśnie taka tulejka, ale nie wiem czy warto się wspinać na takie wtryski, tym bardziej że pod listwę paliwową też trza podkładać coś albo przerabiać bo cała listwa jest wtedy wyżej.

dokładnie-jest z tym rzeźba,więc chyba lepiej szukać EV6
Opublikowano

to jeszcze mi powiedzcie czy mam te wtryski jakoś wyczyścić przed włożeniem do auta ?? bo czytam i jakichś myjkach ultra coś tam albo płukaniu naftą...., no i czy montować jak już będę u tunera czy mogę wcześniej, będzie banglać ???? czy sie zaleje...

Opublikowano

ja bym założył przed samym programem,bo może zalewać na wolnych obrotach,a czyścić-to są środki ,które dolewasz do paliwa :wink4:

Opublikowano

Dokładnie wtryski założyć już na strojeniu najlepiej. Bo komp będzie miał zamęt. A co do wtrysków to myślę, że nie trzeba ich jakoś specjalnie czyścić- o ile były dobrze przechowywane, czyli w jakimś szczelnie zamkniętym woreczku lub słoiku z benzyną. Jak były przechowywane na powietrzu i przyschły to dobrze by je przepłukać benzyną przed założeniem.

Opublikowano

przepraszam za OT ale widzę że kilka osób szuka wtrysków 380cc

będe miał takie na sprzedaż za około tydzien, z mojej S3 1.8T APY

zainteresowanych zapraszam na priv

Chłopaki, podejdą do AEB?

Opublikowano

przepraszam za OT ale widzę że kilka osób szuka wtrysków 380cc

będe miał takie na sprzedaż za około tydzien, z mojej S3 1.8T APY

zainteresowanych zapraszam na priv

podaj nr z wtrysków,albo zrób fotkę-zobaczymy,czy wejdą na P&P do AEB
Opublikowano

Andrzej,może masz jakiś rzetelny wykaz wtrysków-to wklej jakiś zrzut :wink4: przyda się wszystkim :decayed:

Opublikowano

Wykazu wtrysków nie mam. Mam firmę, która sprzedaje części do aparatury wtryskowej silników Diesla ( mam również cewki do 1,8T Boscha po 95,00 z Vat-em :gwizdanie:). W związku z z prowadzoną działalnością gospodarczą mam program Bosch ESI-tronic i nim się podpieram. Są tam zdjęcia i zastosowanie poszczególnych wtryskiwaczy, ale nie ma danych technicznych.

Opublikowano

chłopaki ale przecież można zamontowac te wtryski na dodatkowych tulejkach...na audizine jest opisane co i jak :cool1:

Opublikowano

no można ale wtedy jest trochę rzeźby z tym, dobrać tulejki, podnieść listwę a tak p&p :)

Opublikowano

no można ale wtedy jest trochę rzeźby z tym, dobrać tulejki, podnieść listwę a tak p&p :)

jest podany rozmiar tulejek, wszystko gra i buczy wiec nie ma z tym problrmu :wink4:

Opublikowano

SID chyba nawet ma takie tulejki o ile dobrze się orientuję.

Czy może mi ktoś przybliżyć sprawę wymiany wtrysków, a wymiany regulatora paliwa w AEB ?

Opublikowano

Czy może mi ktoś przybliżyć sprawę wymiany wtrysków, a wymiany regulatora paliwa w AEB ?

Albo wymieniasz regulator na 5Bar, albo wtryski. Inaczej nie idzie. Na wymienionym regulatorze to trochę bardziej pompa paliwa jest obciążona i zależy w jakiej jest kondycji to może prędzej nie domagać żeby większy ciśnienie wytworzyć.

Opublikowano

Czy może mi ktoś przybliżyć sprawę wymiany wtrysków, a wymiany regulatora paliwa w AEB ?

Albo wymieniasz regulator na 5Bar, albo wtryski. Inaczej nie idzie. Na wymienionym regulatorze to trochę bardziej pompa paliwa jest obciążona i zależy w jakiej jest kondycji to może prędzej nie domagać żeby większy ciśnienie wytworzyć.

Właśnie o to pytam, bo gdzieś czytałem kiedyś - i nie potrafię tego znaleźć - że można wrzucić wydajniejszy regulator zamiast wtrysków.

Opublikowano

W 1.8T był stosowany albo 3Bar albo 4Bar. W AEB był 4Bar więc proszę nie wrzucać byle czego na forum co się gdzieś tam przeczytało na necie co ktoś pisał!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...