Dominik93 2 Opublikowano 23 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 Po świętach wyciągne poloski i sprawdzę na tokarce czy nie są Skrzywione. Gdybym wiedział na 100% że to poloski to kupiłbym bez zastanowienia drugie ale nie chce wpakowac kasy żeby potem okazała się że to nie poloski.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lopes1987 0 Opublikowano 23 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 Do Bart-S W sumie potrzebowałem półosi ale na forum była tak błyskawiczny odzew że po 5 minutach dobiłem targu. Ja zakupiłem używki kompletne z przegubami w idealnym stanie, zobaczymy co będzie po zmianie. Mam jeszcze takie pytanie jak auto stoi na zapalonym silniku i jest wrzucone P to czuć wibracje a jak wrzucę D to wibracje jeszcze narastają, czy to jest objaw zużytych/zużytej poduszki silnika lub skrzyni biegów??? Cy to może początki końca sprzęgła??? Jakie były by wtedy objawy??? Podobne do moich? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gplaza 0 Opublikowano 23 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 Ja to bym raczej strzelał w poduche W moim multi mam pandnietą elektronike, nie działają elektrozawory, mimo to jedzie, ale co to za jazda Przy odpalaniu nic nie telepie, na P absolutnie nic, D - i tu się dopiero zaczyna telepawka, lecz samo wrzucenie D na hamulcu nie powoduje ciągłych wibracji tylko lekkie szrpnięcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lopes1987 0 Opublikowano 23 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 Zobaczę co się będzie działo po zmianie półosiek ale powoli zaczynam też szukać poduszek, bo coś za bardzo mi to drga ale może to drgania przenosi coś innego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilu8 0 Opublikowano 24 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 Pamietajcie że jest też dwumasa która może powodować drgania i szarpnięcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 24 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 Rany błagam nie piszcie bzdur... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dominik93 2 Opublikowano 24 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 Barts,jakie są objawy zużytego dwumasa w multitronic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt65c453 0 Opublikowano 24 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 Właśnie o to chyba mu chodzi bo w 3 litry asn dwumasy nie ma, jak z resztą nie wiem Wysłane za pomocą Commodore C64 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 24 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 Dwumasu nie ma w bezyniakach 2.4 i 3.0. Dwumas prawie nigdy nie daje objawów - a już na pewno nie szarpanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dominik93 2 Opublikowano 24 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 A w 1.8 T występował dwumas? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 24 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 Dominik kurde... przecież napisałem gdzie nie występował. Automatycznie wszystkie pozostałe jednostki wyposażone w CVT mają dwumas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dominik93 2 Opublikowano 24 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 Pardo mój błąd niedoczytania. Ok ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lopes1987 0 Opublikowano 26 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2016 Mój problem rozwiązany , wszystkie drgania i wibracje znikły po zmianie kompletnych półosi z przegubami na używane oryginały. Poza tym te zdemontowane zaczęliśmy oglądać, oglądać i jeszcze raz oglądać i nasza diagnoza padła na przeguby wewnętrzne które były zamiennikami i miały spawy czyli były wykonane z 2 elementów a oryginały to całość odlew. Bart-S dzięki, Ty w pierwszej odpowiedzi podałeś już przyczynę, Graty trafnej diagnozy na odległość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 26 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2016 Mój problem rozwiązany , wszystkie drgania i wibracje znikły po zmianie kompletnych półosi z przegubami na używane oryginały. Poza tym te zdemontowane zaczęliśmy oglądać, oglądać i jeszcze raz oglądać i nasza diagnoza padła na przeguby wewnętrzne które były zamiennikami i miały spawy czyli były wykonane z 2 elementów a oryginały to całość odlew. Bart-S dzięki, Ty w pierwszej odpowiedzi podałeś już przyczynę, Graty trafnej diagnozy na odległość. Taaaaaddddąąąąą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dominik93 2 Opublikowano 26 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2016 Ja po świętach kupuje używki ori od gościa z forum i tez dam znać czy drgania ustaly Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frankPL 0 Opublikowano 27 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2016 Przed tygodniem byłem we Wrześni u Barta-S na zmianie oleju po 60 tys. Samochód płynie, skrzynia śpiewa - brzmi jak basso continuo. Warto było przejechać prawie 900 km. Ale najważniejsze: poznać pięknego człowieka! Dzięki Bartek! Dobrych Świąt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dominik93 2 Opublikowano 27 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2016 Miałeś wymianę oleju w skrzyni statyczna czy dynamiczna? Wymiana filtra rozumiem że tylko zewnętrznego czy i wewnętrznego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banan 106 Opublikowano 27 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2016 Na pewno statyczna , filtrów się nie wymienia przy wymianie oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frankPL 0 Opublikowano 28 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 Miałeś wymianę oleju w skrzyni statyczna czy dynamiczna? Wymiana filtra rozumiem że tylko zewnętrznego czy i wewnętrznego? Dominik, Wymiana była statyczna. “W Multitronicu nie robi się wymiany dynamicznej ”, Bart-S. Jedynie można powtórzyć wymianę albo skrócić okres do następnej wymiany. Ponieważ olej w mojej skrzyni był “przepracowany” i zawierał nieliczne, ale jednak, metalowe opiłki, Bartek zalecił powtórzenie wymiany za ok. 10 tys. km. Filtrów oczywiście nie zmieniałem; zewnętrzny na przewodach chłodnicy oleju był drożny. Miałem natomiast okazję zobaczenia w garażu Barta-S, jak wygląda filtr wewnętrzny (magnetyczny). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diegokarol 1 Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Mam pytanie dlaczego w elsa nie ma procedury wymiany łańcucha w multitronic 0AW? Jest tylko w starszych modelach . Tak samo etka nie zawiera pełnego opisu multitronic 0AW tylko wałek ze sprzęgłami brak opisu łańcucha i wariatorów . A może moje wersje programów nie są pełne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się