mr.mark1 Opublikowano 13 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 A ja mam pytanie. Czy w multi występuje coś takiego jak elektroniczna blokada mechanizmu różnicowego (nie wiem dokładnie jak to się nazywa). Tak się pytam ponieważ jak na śniegu czy lodzie ruszam to słychać takie chrobotanie jak koła/koło wpada w poślizg. Jak miałem golfa IV tam właśnie miałem taką blokadę i się zastanawiam czy w tych skrzyniach to jest to samo czy coś innego?? To "chrobotanie", o którym piszesz to zapewne ingerujący ESP ESP to to nie jest, wiem jak działa esp. To co innego, nawet w tym momencie nie włącza się asr. To się dzieje tylko i wyłącznie podczas ruszania jak przednie koła czy koło traci przyczepność. Kontrolka ESP nie miga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0styyy. Opublikowano 13 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 Olej jest zimny i nie ma jeszcze prawidłowych parametrów - w takim przypadku, opisany przez Ciebie objaw jest całkowicie normalnym zjawiskiem. Uff, dobrze to słyszeć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cool506 Opublikowano 13 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 Czy 270A (przod) i 245A (wsteczny) to dobre parametry multi?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S Opublikowano 13 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 Czy 270A (przod) i 245A (wsteczny) to dobre parametry multi?? Nie jest to fabryka ale jak najbardziej OK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R Opublikowano 14 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2012 Bart, od kilku dni skrzynia zaczęła się dziwnie zachowywać. Na zimnym silniku (po nocy) jak przyśpieszam to przez pierwsze 2-3 minuty skrzynia jakoś zawyża obroty. Jadę sobie spokojnie od 0-40 i na 40 mam już 2tyś obrotów gdzie normalnie powinno być jakieś 1500 stałe a teraz przyśpiesza jakby to był manual, obroty rosną miarodajnie do prędkości, jak puszczę nogę z gazu to spadają wraz z prędkością. Tak jest tylko przy pierwszej jeździe po nocy. Jutro będę miał lapka to zobaczę, czy coś skrzyni się zapisało. Jeszcze coś sprawdzić? Olej jest zimny i nie ma jeszcze prawidłowych parametrów - w takim przypadku, opisany przez Ciebie objaw jest całkowicie normalnym zjawiskiem. Też mam taki objaw rano i przez to używam manuala aż osiągnie 90C. PS. Bartku da radę zastosować jakiś zwijak do pierwszego postu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0styyy. Opublikowano 16 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 No niby normalne, ale kurde wcześniej nawet przy -1 tak się nie działo, a teraz na dworze +5 i tak dziwnie chodzi na początku... Bardzo mnie to denerwuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smoku666 Opublikowano 16 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 mi też po nocy jak olej w skrzyni jest zimny to przez 3-5min skrzynia pracuje lekko ociężale, mniejsze przyśpieszenie lekko większe obroty przy ruszaniu itp.. ale nigdy nie 2000tyś obrotów.... u mnie jest ze 100-200 więcej niż normalnie puki nie złapie większej temp i już.... zawsze tak miałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S Opublikowano 16 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 mi też po nocy jak olej w skrzyni jest zimny to przez 3-5min skrzynia pracuje lekko ociężale, mniejsze przyśpieszenie lekko większe obroty przy ruszaniu itp.. ale nigdy nie 2000tyś obrotów.... u mnie jest ze 100-200 więcej niż normalnie puki nie złapie większej temp i już.... zawsze tak miałem Tja, ale weź poprawkę na to, że Frosty ma benzyniaka... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smoku666 Opublikowano 16 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 mi też po nocy jak olej w skrzyni jest zimny to przez 3-5min skrzynia pracuje lekko ociężale, mniejsze przyśpieszenie lekko większe obroty przy ruszaniu itp.. ale nigdy nie 2000tyś obrotów.... u mnie jest ze 100-200 więcej niż normalnie puki nie złapie większej temp i już.... zawsze tak miałem Tja, ale weź poprawkę na to, że Frosty ma benzyniaka... Frosty tak, ale H4mm3R już nie , na bank zachowanie benzyny może być odmienne niż klekota.... ale AVF i BLB powinno zachowywać się chyba podobnie ? popraw mnie bart jeśli się mylę ... a 2000rpm w multi tdi to chyba sporo nawet jak na zimny olej ? no chyba że jest -30C Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S Opublikowano 16 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 mi też po nocy jak olej w skrzyni jest zimny to przez 3-5min skrzynia pracuje lekko ociężale, mniejsze przyśpieszenie lekko większe obroty przy ruszaniu itp.. ale nigdy nie 2000tyś obrotów.... u mnie jest ze 100-200 więcej niż normalnie puki nie złapie większej temp i już.... zawsze tak miałem Tja, ale weź poprawkę na to, że Frosty ma benzyniaka... Frosty tak, ale H4mm3R już nie , na bank zachowanie benzyny może być odmienne niż klekota.... ale AVF i BLB powinno zachowywać się chyba podobnie ? popraw mnie bart jeśli się mylę ... a 2000rpm w multi tdi to chyba sporo nawet jak na zimny olej ? no chyba że jest -30C Na zimnym to normalne zachowanie - u mnie też jak nie pobawię się delikatnie gazem to leci przy niskich temperaturach na 2k. Troszkę go posmyram (nie wciskam jednostajnie) i DRP łapie o co mi chodzi zmieniając bieg. U mnie i Hammera jest inna skrzynka zaworów niż u Ciebie - bardzo prawdopodobne, że to ma znaczenie (soft mamy na tym samym poziomie). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0styyy. Opublikowano 17 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 Co nie zmienia faktu, że ot jest dziwne, bo wcześniej tak nie miałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S Opublikowano 3 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 Mam prośbę do posiadaczy AVF z CVT. Możecie podać swoje wyniki dot. spalania w trasie? Interesuje mnie 140km/h z zapiętym tempomatem (tylko bez oszustw - podawajcie realne dane, to bardzo ważne). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carpa84 Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 Jutro sprawdzę. Ma się rozumieć że auto jak i skrzynia mają być rozgrzane ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S Opublikowano 3 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 Jutro sprawdzę. Ma się rozumieć że auto jak i skrzynia mają być rozgrzane ? Tak - test na rozgrzanym silniku (temperatura robocza osiągnięta). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 U mnie 140km/h 2200obr/min spalanie według fisa 7.1-7.5/100 oponki 205/55/R16 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0styyy. Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 Ale Bartek prosił o AVF Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 Ale Bartek prosił o AVF To są dane do encyklopedii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carpa84 Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 U mnie - 140km/h też 2200obr/min spalanie według fisa 7.5-7.7/100 Temperatura powietrza -4. Opony 205/55/16. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smoku666 Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 U mnie - 140km/h - 2300obr/min spalanie według fisa 7.3-7.7/100 Temperatura powietrza -11,5C Opony 205/55/16. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lunio666 Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Bartku mam do ciebie małe pytanie, jak mógłbyś zerknąć na ta fotke i powiedzieć mi czy ta bieżnia jeszcze sie nadaje pod nowy łańcuch? Wedlug elsy sprawdza sie bieżnie paznokciem ale jak sprawdzałem w ten sposób to nigdzie paznokieć sie nie zahacza więc chyba sie nada ale wiem że masz doswiadczenie wiec sie pytam czy to normalne ślady użytkowania po 200 tys km. Dodam ze skrzynia nie nadawała sie do jazdy po wrzuceniu biegu samochód nie chciał jechać wydawało mi sie że slizgał sie łancuch. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się