domjenick Opublikowano 29 Października 2009 Opublikowano 29 Października 2009 bardziej podgonie auto na 1 i 2 jak turbo zasysa przy nowym filtrze bedziesz to slyszec bardziej-przy przykurzonym,przytkanym juz tak nie-ale to wiadoma sprawa,filtry sie wymienia co jakis czas...
boniu Opublikowano 29 Października 2009 Autor Opublikowano 29 Października 2009 ja mam K&N wkladka wiec musze wyczyscic
poziek Opublikowano 30 Października 2009 Opublikowano 30 Października 2009 ja kupie 007 to bedzie 1000razy lepsze wyjście od BOV-a :good: fajnie się z Tobą zgodzić
zaku9999 Opublikowano 30 Października 2009 Opublikowano 30 Października 2009 witam mam problem , zapala mi sie na wyswietlaczu komputera kontrolka takie zolte kolko w nim jest napisane 1km/h , dzieje mi sie to gdy przeciagam go powyzej 3 tys obrotow z gory dziekuje za pomoc[br]Dopisany: 30 Październik 2009, 06:41_________________________________________________a co tam pioszecie o tym 007 to jest efekt nawet niezly pozdrawiam
Ambro Opublikowano 30 Października 2009 Opublikowano 30 Października 2009 To chyba nie wątek na takie pytania
udy Opublikowano 30 Października 2009 Opublikowano 30 Października 2009 u mnie po montażu tipa z kwasówki oraz już wczęsniej posiadanym forge 007 zaczeło bardzo ładnie psykać , moim zdaniem zupełnie wystarczająco nie wyobrażam sobie żebym miał bardziej popsykiwać jadąc przez miasto a tak jest w zupełności wystarczająco
SoMeS Opublikowano 30 Października 2009 Opublikowano 30 Października 2009 zmieniło się coś z blow offem do tdi? :gwizdanie: tzn jest już coś co mogę kupić?
zaku9999 Opublikowano 12 Listopada 2009 Opublikowano 12 Listopada 2009 witam po zalozeniu tego bova 007 mam , duzy dul ,gdy przyspieszam tak od 3 tys obrotow da sie cos z tym zrobic ,bo nie za bardzo da sie tak jezdzic, czy u kogos z was takie cos wystapilo
zaku9999 Opublikowano 16 Listopada 2009 Opublikowano 16 Listopada 2009 no wydaje mi sie ze tak , ten orginalny zawor zdjąłem , zaslepilem jedna dziure , a do drugiej podlaczylem bova
Dev Opublikowano 16 Listopada 2009 Opublikowano 16 Listopada 2009 no wydaje mi sie ze tak , ten orginalny zawor zdjolem , zaslepilem jedna dziure , a do drugiej podlaczylem bova syczy?
Gobi Opublikowano 18 Listopada 2009 Opublikowano 18 Listopada 2009 Nie wiecie może, jak zrobić w naszych wozidłach takie blow off -
bakuś Opublikowano 18 Listopada 2009 Opublikowano 18 Listopada 2009 :polew: :polew: wypas kup wabik na kaczki i załóż na bova hahah ;d
zaku9999 Opublikowano 19 Listopada 2009 Opublikowano 19 Listopada 2009 jak najbardziej syczy a da sie cos z tym zrobic, zeby ten dolek zniknol, i te obroty jeszcze nierowne
domjenick Opublikowano 19 Listopada 2009 Opublikowano 19 Listopada 2009 jak najbardziej syczy a da sie cos z tym zrobic, zeby ten dolek zniknol, i te obroty jeszcze nierowne i tu sie potwierdzxa teza,ze nie kazdy silnik 1,8T akceptuje BOVa
boniu Opublikowano 19 Listopada 2009 Autor Opublikowano 19 Listopada 2009 kolego zaku Ty masz bova czy forge 007??
boniu Opublikowano 20 Listopada 2009 Autor Opublikowano 20 Listopada 2009 hmmm to nie wiem co Ci sie tam dzieje bo przeciez to zamiennik do ori DV[br]Dopisany: 20 Listopad 2009, 17:14_________________________________________________co tam niby zaslepiales ?? przeciez foge 007 wyglada jak ori DV i ma takie same wyjscia...cos chyba pochrzaniles
Buba Opublikowano 20 Listopada 2009 Opublikowano 20 Listopada 2009 no wlasnie tez sie zastanawiam bo tam nie ma co zaslepiac
boniu Opublikowano 20 Listopada 2009 Autor Opublikowano 20 Listopada 2009 forge 007 robisz tak ze wyciagasz DV to jest ten nadole i wkladasz Forge... chyba ze sie myle to niech mnie ktos poprawi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się