kosik1234 Opublikowano 15 Września 2009 Opublikowano 15 Września 2009 To za ile będzie gotowy układ do zamontowania u pospolitego Kowalskiego w jego A czwóreczce?? o $$ i date.
a4dg Opublikowano 16 Września 2009 Opublikowano 16 Września 2009 karbonek poza modułem na który czekam z niecierpliwością , a jesteś tak dobry w elektronice, dałbyś radę odpowiedzieć na pytanie które było już poruszane na forum ale niestety nie padła odpowiedź . Mianowicie w przedliftowych A4 nie ma regulacji czasowych wycieraczek (na manetce nie ma dzyndzelka z regulacją) W związku z tym mam pytanie które zapewne zainteresuje wszystkich właścicieli przedliftowych modeli. Czy wystarczy wymiana samej manetki na taką co ma już płynną regulację, czy trzeba wymieniać jeszcze jakieś dodatkowe elementy aby cieszyć się płynną zmianą natężenia pracy wycieraczek. Może przebadasz ten temat :?:
sołtys85 Opublikowano 16 Września 2009 Opublikowano 16 Września 2009 Po przeczytaniu całego wątku jestem pod mega wrażeniem. I w zwiazku z tym podsuwam sposób na zarobienie dobrej kasy. Minowicie naprawa uszkodzonego fis. Na allegro oferuja naprawe od 300 do 500zł
karbonek Opublikowano 17 Września 2009 Autor Opublikowano 17 Września 2009 Ja w swojej mam tą manetkę i na samym początku zaglądałem do każdego przekaźnika aby poprawić luty. Moduł od wycieraczek posiada układ który na podstawie danej oporności reguluje częstotliwość załączania wycieraczek. Jeżeli chcesz dodać do swojego bolida wycieraczki z regulacją musisz jeszcze dorzucić ten moduł.
a4dg Opublikowano 17 Września 2009 Opublikowano 17 Września 2009 a więc manetka plus moduł dopiero zadziała i pewnie jeszcze jakaś instalacja której pewnie nie ma w mojej A4, to raczej nic z tego A jak postępują testy modułu ?
karbonek Opublikowano 18 Września 2009 Autor Opublikowano 18 Września 2009 Mam problem z zasilaczem, nie ma odpowiedniej wydajności prądowej aby zasilić 2 halogeny i jeden kierunek (na stole operacyjnym w domu). W sobotę zdobędę mocniejszy zasilacz i zobaczymy, jak nie będzie większych problemów z programem (już jednego babola znalazłem) to w poniedziałek będzie moduł w aucie i podam cennik i info odnośnie sprzedaży.[br]Dopisany: 17 Wrzesień 2009, 17:36_________________________________________________Aby nie było że inc nie robię Pzedstawiam kolejny filmik ze stołu opearacyjnego. Pokazuje on na początku rozbrojenie alarmu i otwarcie centralnego zamka (halogeny oba zapalają się i gasną po 25s lub po przekręceniu kluczyka w stacyjce). Później zapalenie i gaszenie pokazuje jak się będą zachowywały przy wrzucaniu kierunków lub skrętu kierownicą. http://komfort3.patrz.pl
a4dg Opublikowano 24 Września 2009 Opublikowano 24 Września 2009 nie wiem dlaczego ale zapanowała cisza na forum w tej sprawie ?? ciekawe dlaczego ??
Korzeń Opublikowano 24 Września 2009 Opublikowano 24 Września 2009 nie wiem dlaczego ale zapanowała cisza na forum w tej sprawie ?? ciekawe dlaczego ?? bo chciałbyś dostać na tacy i tylko korzystać. poczekaj, kolega karbonek ma napewno też inne zajecia jak robienie tego układu cierpliwosci
karbonek Opublikowano 24 Września 2009 Autor Opublikowano 24 Września 2009 To prawda, mam teraz troche innej roboty (taki styl pracy - informatyka), z bierzącą robotą wyrobię się do poniedziałku i dalej walczę z komfortem.
a4dg Opublikowano 24 Września 2009 Opublikowano 24 Września 2009 Nie chodzi mi o kolegę karbonka tylko o wszystkich zainteresowanych tą sprawą.
adadur Opublikowano 24 Września 2009 Opublikowano 24 Września 2009 Moduł faktycznie interesujący - też czekam na efekty, aby tylko karbonkowi udało się dopracować go jak należy
moskal Opublikowano 24 Września 2009 Opublikowano 24 Września 2009 Nie chodzi mi o kolegę karbonka tylko o wszystkich zainteresowanych tą sprawą. wszyscy obserwują i czekają na wyniki , a nie tak jak ty : nabijają liczniki :naughty: :naughty: ale mnie sie zrymowalo
ArtJG Opublikowano 24 Września 2009 Opublikowano 24 Września 2009 Jakby ktoś się pytał to ja też się piszę na takie cudeńko :>
domjenick Opublikowano 24 Września 2009 Opublikowano 24 Września 2009 Jeśli to ma działać tylko po włączeniu kierunku to żadna rewelacja. Sprawdza się tylko na skrzyżowaniach, które przeważnie i tak są doświetlone. A co z krętymi górskimi drogami? ja gdy jade takimi drozkami noca-wlaczam halogeny-hidy 6000 w soczewce i na dole w halogenie-jest na prawde dobrze doswietlone-jak ktos nadjezdza-wylaczam dol...
karbonek Opublikowano 27 Września 2009 Autor Opublikowano 27 Września 2009 Układ jest już zamontowany, pojeżdżę z nim chwilę i jak będzie dobrze się spisywał to idzie na handel Halogeny testowałem podpinając jeden halogen i jakąś żarówkę na siedzeniu. Niestety w chwili obecnej nie mam zamontowanych halogenów ponieważ jeden mam zbity (kratka od niego jest) a drugi sprawny (kratka ma inną dziurę). Kratkę jedną mi ukradli i nie mogłem dokupić z dziurą na płaski halogen, mam na okrągły teraz przez co pary halogenów nie mogę zamontować. Halogeny włączane przez rozbrojenie alarmu i wyłączane po 25s lub przekręceniu kluczyka. http://komfort.f1.patrz.pl Zachowanie się modułu komfotu. http://komfort.f2.patrz.pl http://komfort.f3.patrz.pl Zachowanie się halogenów. Po włączeniu kierunku następuje szybkie rozjaśnienie halogenu. Po wyłączeniu kierunku następuje po 1s. powolne ściemnianie. http://komfort.f4.patrz.pl
a4dg Opublikowano 28 Września 2009 Opublikowano 28 Września 2009 Wgląda i jak widać działa bardzo fajnie ,teraz faktycznie musisz trochę potestować, ale co z alarmem oryginalnym ale bez pilotów tylko uzbrajany przez przekręcenie kluczyka taki właśnie mam w mojej a4 (to pytanie tylko na marginesie).
karbonek Opublikowano 28 Września 2009 Autor Opublikowano 28 Września 2009 Wejście sterujące włączaniem halogenów po rozbrojeniu alarmu jest wyprowadzone i sterowane masą. Czujnika skrętu w tej wersji nie będzie, wyprowadzę w wejścia które będzie można później podpiąć do niego. Nie wyrobiłem się z pamięcią w mikrokontrolerze.
a4dg Opublikowano 29 Września 2009 Opublikowano 29 Września 2009 Karbonek moja propozycja abyś tak zaprogramował moduł aby doświetlanie zakrętów było urachamiane tylko przy włączonym kierunku, przy włączaniu komfortowym kierunków nie zapala się doświetlanie (z reguły komfortowy kierunek włącza się na przy wysokich prędkościach i przy małym koncie skrętu kierownicą).???
karbonek Opublikowano 5 Października 2009 Autor Opublikowano 5 Października 2009 Ten układ co sprzedają w ASO jest układem pracującym ciągle i tak też swój zrobiłem.[br]Dopisany: 29 Wrzesień 2009, 09:47_________________________________________________Pytanie do posiadaczy przedliftowych audi. Jak zachowuje się podświetlanie przycisku awaryjnych po wyłączeniu stacyjki, a jak przy włączeniu?
a4dg Opublikowano 7 Października 2009 Opublikowano 7 Października 2009 Po włączeniu stacyjki zapala się podświetlenie trójkąta i czerwony "kwadracik" a po wyłączeniu zapłonu wszystko gaśnie, ale jeszcze to sprawdzę dziś wieczorem bo słońce świeci, bo nie jestem pewny do tego trójkąta ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się