Pawlo 2004 Opublikowano 4 Października 2009 Opublikowano 4 Października 2009 Siemka Właśnie oglądałem Moto ON i komentarze Kornackiego na temat nowej S4 z silnikiem 3.0 V6T Widział może ktoś ten odcinek? Co twierdzicie na to co on opowiada? Czerwone skury mu się nie podobały, czewone przeszycia w kierze i na mieszku drążka biegów tez zbytnio nie. Dla mnie ten samochód był bez zastrzezeń tymbardziej ze nie było to chyba maksymalnie wypasiona wersja za 380 tys Jak ktoś kto widział to niech się wypowie, ja zgadzam się z nim w kwesti tego, ze lepsze byłoby tam V8
szogun0 Opublikowano 4 Października 2009 Opublikowano 4 Października 2009 V8 jest tylko ciężkie. Czerwień naprawdę nie pasowała do tego auta. Lepsza była by czarna lub ciemnoszara alcantara.
Pawlo 2004 Opublikowano 4 Października 2009 Autor Opublikowano 4 Października 2009 No to jest fakt ze lepsza byłaby alcantara ale te przeszycia na kierownicy czerwoną nicią były
fidmac Opublikowano 4 Października 2009 Opublikowano 4 Października 2009 Ta czerwień ja wewnątrz ożywiala choć ja wolał bym wstawki z niebieskiej skory.Trochę sie czepiał tych obszyć z czerwonej nitki.To w końcu auto sportowe wiec nie może być nudne w środku.Żwawy silnik to i żywe wnętrze
aju Opublikowano 5 Października 2009 Opublikowano 5 Października 2009 ja się z nim zgadzam co do tej czerwieni, też jakoś mi się tam nie widziała, a co do testu całego no to cóż..... top gear to to nie jest
PIXI Opublikowano 5 Października 2009 Opublikowano 5 Października 2009 Dla mnie to nic dodać nic ująć - jak bym miał taką to bym nie marudził ... albo rybki , albo pipki P.S. Każdemu podoba się co innego i odwrotnie - kwestia gustu ( gdzie Polaków trzech tam cztery opinie ) a Kornacki prezentując auto musi coś gadać na antenie :gwizdanie: Pozdrawiam
1991Kamil Opublikowano 5 Października 2009 Opublikowano 5 Października 2009 Natknął się ktoś na ten odcinek w sieci? Chętnie bym zobaczył
ktokolwiek Opublikowano 6 Października 2009 Opublikowano 6 Października 2009 Przynajmniej to S4 będzie serie trzymać, i to jest na plus
lapek85 Opublikowano 8 Października 2009 Opublikowano 8 Października 2009 faktycznie ta czerwień tam nie pasowała wogóle nie lubie czerwonego koloru :>
Cineksik Opublikowano 8 Października 2009 Opublikowano 8 Października 2009 Czerwone skury mu się nie podobały... ja też jakoś nie jestem za :gwizdanie:
konrad_A4 Opublikowano 8 Października 2009 Opublikowano 8 Października 2009 Siemka Właśnie oglądałem Moto ON i komentarze Kornackiego na temat nowej S4 z silnikiem 3.0 V6T Widział może ktoś ten odcinek? Co twierdzicie na to co on opowiada? np. to, ze ten silnik ma turbo to troche odbiega od prawdy
ktokolwiek Opublikowano 9 Października 2009 Opublikowano 9 Października 2009 Właśnie przed chwilą skończyłem oglądać, bo leciała jakaś powtórka, rozwalił mnie stwierdzeniem że S4 produkowano od 2001, heh. Wnętrze bardzo mi się podoba, ta czerwień dodaje drapieżności. No i czemu on pałuje silnik od razu po włączeniu, i gasi zaraz po pałowaniu? Ale może to tylko tak nagrane. I ta cena :( Poczekamy pare lat aż stanieje i trzeba sie będzie na niego przerzucić Żadnych S4 z wolnossakiem
malik Opublikowano 9 Października 2009 Opublikowano 9 Października 2009 Żadnych S4 z wolnossakiem Wszelkie wyżyłowania silnika turbinkami czy kompreseorem to lekkie "oszustwo" Prawdziwa moc płynie z dużej pojemności. Poza tym jak tu porównywać skrzek V6 do pięknego mruku V8?
marcin j Opublikowano 9 Października 2009 Opublikowano 9 Października 2009 tez zwrocilem uwage , na gaszenie auta , praktycznie od razu hmmm ?? skury mi sie podobaly, ale nto ze jezdzil avantem juz nie , s4 podoba mi sie w sedanie . ,
ktokolwiek Opublikowano 10 Października 2009 Opublikowano 10 Października 2009 Żadnych S4 z wolnossakiem Wszelkie wyżyłowania silnika turbinkami czy kompreseorem to lekkie "oszustwo" Prawdziwa moc płynie z dużej pojemności. Poza tym jak tu porównywać skrzek V6 do pięknego mruku V8? No może i dźwięk bez porównania, z tym sięzgodze, ale jak Cię objeżdża takie S4 2,7 nawet w serii, a co dopiero po programie to nie czujesz się nieco nieswojo?
truckmaniac Opublikowano 10 Października 2009 Opublikowano 10 Października 2009 Poza tym jak tu porównywać skrzek V6 do pięknego mruku V8? :naughty Zgadzam się.Ale musisz przyznać, że V6 w porównaniu z R4 to już Jak to się mówi punkt widzenia zależy od punktu siedzenia
malik Opublikowano 10 Października 2009 Opublikowano 10 Października 2009 No może i dźwięk bez porównania, z tym sięzgodze, ale jak Cię objeżdża takie S4 2,7 nawet w serii, a co dopiero po programie to nie czujesz się nieco nieswojo? Nie wiem, nigdy żadne S4 2.7 mnie nie objechało więc nie mam pojęcia jak to jest. Ale rozumiem, że Ty objechałeś całą masę S4 B7 Co do Twoich "nieseryjnych" programów to do V8 4.2 jest kilka kompresorków podnoszących moc do 490PS. Spróbuj się ścignąć z takim "nieseryjnym" S4 B7
fidmac Opublikowano 10 Października 2009 Opublikowano 10 Października 2009 Żadnych S4 z wolnossakiem Wszelkie wyżyłowania silnika turbinkami czy kompreseorem to lekkie "oszustwo" Prawdziwa moc płynie z dużej pojemności. Poza tym jak tu porównywać skrzek V6 do pięknego mruku V8? Panowie turbinki i kompresory to zadne oszustwo-to swiezy oddech dla silnika!!!!!! Zycie i technika idzie do przodu,kiedys byly winyle,CD- teraz MP3 WMA i inne formaty. Poza tym jak tu porównywać skrzek V8 do pięknego mruku V12? :tongue4: :tongue4: :tongue4:
truckmaniac Opublikowano 11 Października 2009 Opublikowano 11 Października 2009 A widzisz. I tu się zaczynają schody Moim zdaniem nic nie brzmi tak pięknie jak V8. V10, V12 to już nie to
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się