Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 2.5Tdi Quattro 150KM] warto nie warto ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

3 dni temu kupiłem Audi A4 2.5 quattro 150km przebieg 246tys.

Dopiero zdazylem podatek zapłacić. Dzisiaj idę zarejestrować , pozniej opony kupić ( bo sa zimówki ) załozyc multilocka , autoalarm, pasek rozrzadu wlasciciel mowil ze dopiero wymienił, a olej jest do wymiany przy 248tys, łożyska z lewej strony w tyle bo cos tam wieje( ale to 200zł kosztuje chyba ). Narazie spokojnie chodzi, juz sie nim przejechałem 500km.

Ale tak sobie czytam o tym silniku to widze ze to ten silnik to nienajlepszy wybor po 250tys km. Wiec nie wiem czy warto to wszystko zrobic czy odsprzedac ją ?; / ( wiem ze troche plytko mysle ale strasznie sie przejalem tymi postami o tym silniku ) ;/

Opublikowano

Jedź do kumatego gościa, który ma pojęcie o tdi v6 i niech autko porządnie sprawdzi, vag diagnoza, oględziny wałków..., szkoda że nie zrobiłeś tego przed kupnem.

pasek rozrzadu wlasciciel mowil ze dopiero wymienił,

Na słowo chyba mu nie wierzysz :question: Niech ci da fakture na to co zmienił podczas robienia rozrządu. Tak naprawde komplet części przy wymianie rozrządu, to koszty ok 2000 zł, cena zależna od rabatów na części. Na liście części powinna znależsć się również pompa wody.

Książke serwisową masz :question:

Ogólnie silniczek daje radość z jazdy, ale trzeba dbać, dbać, dbać.

[ Dodano: 09-05-2007, 09:42 ]

Ps, Jak ja kupowałem autko, gość też mówił , że pasek wymieniał, ale i tak zaraz po zarejestrowaniu auta, robiłem kompletną wymiane rozrządu. Poprostu nie wierze ludziom.

:audi::wink:

Opublikowano

Ile zapłaciłes za to autko jeżeli można wiedzieć??

Opublikowano

Stary, no nie panikuj. Poza tym czytaj dokładnie posty. Grono maniaków 1,9 i innych :biggrin: najeżdża na 2,5, ale jak dbasz o autko, to będziesz miał dużo radości z jazdy.

A poza tym, trochę zabawnie zagrałeś - kupiłeś autko i dopiero pytasz pytasz czy warto :rotfl:

Opublikowano

--------------------------------------------------------------------------------

Stary, no nie panikuj. Poza tym czytaj dokładnie posty. Grono maniaków 1,9 i innych najeżdża na 2,5, ale jak dbasz o autko, to będziesz miał dużo radości z jazdy.

Popieram ja też posiadam ten silnik i do tej pory jestem zadowolony a przejechałem od listopada ok 30 tyś.

Opublikowano
Ile zapłaciłes za to autko jeżeli można wiedzieć??

24300. z 25900 zszedl do tej ceny

A poza tym, trochę zabawnie zagrałeś - kupiłeś autko i dopiero pytasz pytasz czy warto :rotfl:

bo teraz nudzilo mi sie i tak sobie znalazlem to forum : {

Na słowo chyba mu nie wierzysz :question: Niech ci da fakture na to co zmienił podczas robienia rozrządu. Tak naprawde komplet części przy wymianie rozrządu, to koszty ok 2000 zł, cena zależna od rabatów na części. Na liście części powinna znależsć się również pompa wody.

Książke serwisową masz :question:

Ogólnie silniczek daje radość z jazdy, ale trzeba dbać, dbać, dbać.

serwisowana byla do 2003. koles sie wydawal porzadny. wiem ze ludziom nie ufac ale jak znajomy mojego taty pojechal to mowil ze w porzadku autko. Tez mam taka nadzieje

pozatym czy wiecie czy w tej audi jest mechanizm rożniwcowy ?

Opublikowano

JA MAM A4 2,5 V6 150 PS I NIE NAŻEKAM TIPTRONIC MA NIESAMOWITA SIPE JAK PRZESIADŁEM SIE W 1,9 TDI TO NORMALNIE MUŁ TYLKO 2,5 V6 8,9 LITRÓW GUTA PRZY NAJWOLNIESZEJ JEZDZIE 2,5TDI NIE SA WADLIWE TYLKO UCZULONE NA POPRZEDNIEGO WŁASCICELA MOJE AUTO MA 210TYS I SPOKOJNIE A TAK A PROPO NA GIEŁDZIE JEZDZIŁEM A4 A6 2,5 V6 TDI 150 PS MANUALAMI I TIPTRONICKAMI I NA 1000% TIPTRONIC ZBIERA SIE LEPIEJ NA 1000%

[ Komentarz dodany przez: pre_pl: 12-05-2007, 19:05 ]

przepisz proszę ten tekst na normalne litery

Opublikowano
J A TAK A PROPO NA GIEŁDZIE JEZDZIŁEM A4 A6 2,5 V6 TDI 150 PS MANUALAMI I TIPTRONICKAMI I NA 1000% TIPTRONIC ZBIERA SIE LEPIEJ NA 1000%

[ Komentarz dodany przez: pre_pl: 12-05-2007, 19:05 ]

przepisz proszę ten tekst na normalne litery

No to cos z tymi manualami bylo nie tak bo moja 155 w manualu robie 180 w tiptroniku, oba autka 100% zdrowe. Tip to straszne cugle dla silnika, wygoda owszem spora ale manual zawsze bedzie szybszy ( o przepraszam zapomnialem o DSG :) ale to inna bajka :) )( i mowa o rownych umiejetnosciach kierowcow ).

A wracajac do tematu to Tatusik jak auto zadbane to sie nic nie martw tylko jezdzij i ciesz fajnym autkiem :cool: .

Opublikowano
No to cos z tymi manualami bylo nie tak
czesc to moje pierwsze auto jest nim audi a4 2,5tdi tiptronic napisce mi wady silnika no i plusy
Opublikowano

przy wymianie rozrządu nie zapomnij o takich rzeczach jak termostat i pompa wody

Opublikowano

JA MAM A4 2,5 V6 150 PS I NIE NAŻEKAM TIPTRONIC MA NIESAMOWITA SIPE JAK PRZESIADŁEM SIE W 1,9 TDI TO NORMALNIE MUŁ TYLKO 2,5 V6 8,9 LITRÓW GUTA PRZY NAJWOLNIESZEJ JEZDZIE 2,5TDI NIE SA WADLIWE TYLKO UCZULONE NA POPRZEDNIEGO WŁASCICELA MOJE AUTO MA 210TYS I SPOKOJNIE A TAK A PROPO NA GIEŁDZIE JEZDZIŁEM A4 A6 2,5 V6 TDI 150 PS MANUALAMI I TIPTRONICKAMI I NA 1000% TIPTRONIC ZBIERA SIE LEPIEJ NA 1000%

[ Komentarz dodany przez: pre_pl: 12-05-2007, 19:05 ]

przepisz proszę ten tekst na normalne litery

Tiptronick nie ma szans z manualem, jeżeli jest zdrowy.

Wg mnie manual , którym jeździłeś, najwidoczniej nie był w najlepszej kondycji.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...