Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Dawka/kąt wtrysku - jak zmienić i jakie wartości najlepiej?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

którą śrubką na pompie zmienia sie dawkę paliwa ?

Opublikowano

Śrubki do zmiany dawki na pompie to były w escortach 1.8D.

Tutaj są inne sposoby i jeśli piszesz takie rzeczy, to proponuję, aby zajął się tym ktoś inny i ustawił ci pompę. W skrajnym przypadku nieumiejętne obchodzenie się z pompą może doprowadzić do jej uszkodzenia.

Opublikowano

spokojnie, zajmie sie tym kto inny

poprostu chce wiedziec jak sie to robi, bo na vagu z 4,6 zmiejszylem do 4,0 i dalej juz nie chce isc i wiem ze trzeba to ustawic mechanicznie, a narazie nie mam czasu podjechac do mechanika

Opublikowano

spokojnie, zajmie sie tym kto inny

poprostu chce wiedziec jak sie to robi, bo na vagu z 4,6 zmiejszylem do 4,0 i dalej juz nie chce isc i wiem ze trzeba to ustawic mechanicznie, a narazie nie mam czasu podjechac do mechanika

trzeba jeb**c mlotkiem w nastawnik .... :naughty:

Opublikowano
z tego co mi powiedzieli bardziej doświadczeni koledzy to login do wszystkich silników TDI bez pompowtrysków (VP) jest taki sam, czyli 12233

dziś prubowałem na skodzie octavi silnik ahf i nie dało rady wejść kodem 12233, w przeciwieństwie do mojej :a4fan: bez problemu zmieniam nastawy.

zeby byc dokladnym to do wszystkich 4-cylindrowych silnikow TDI

czy ten kod pasuje tylko do wszystkich :audi: vp, czy skoda ma swój kod?.

jak ktoś wie to proszę o pomoc . pozdrawiam.

Opublikowano

witam, podepnę się i mam pytanie na co wpływa zły statyczny kąt wtrysku, jakie są objawy jeśli jest za mały np 34 a powinien być jak piszecie dla silnika 90km 50 ??? proszę o odpowiedz ??? z góry dzieki

Opublikowano

witam, podepnę się i mam pytanie na co wpływa zły statyczny kąt wtrysku, jakie są objawy jeśli jest za mały np 34 a powinien być jak piszecie dla silnika 90km 50 ??? proszę o odpowiedz ??? z góry dzieki

może źle odpalac na zimno i twardziej pracować
Opublikowano

Jeszcze pytanko, w basic settings 000 - dawka mi wynosi: 34-37, za to w meas bloock 000 dawka jest 49-51 ,

- z czego to wynika ???

- co z tym zrobić ???

Opublikowano

Nie dawka tylko - wartosc statycznego kata wtrysku.

Skd roznica - ano stad ze w 000 normal - ECU "doregulowuje" sobie wartosc kąta do najbardziej optymalnego na podstawie wartosci odczytanych z czujników - tak w najwiekszym skrócie.

W 000 Basic Settings odczytujemy statyczny kąt wtrysku w tzn "nastawach zablokowanych" - mowiac wprost tak jakby auto nie mialo komputera ani zadnego czujnika - nalezy pamietac ze korekty statycznego kata wtrysku dokonujemy tylko przy pomocy grupy 000 Basic Settings.

Statyczny kat wtrysku zalezy li tylko od temperatury paliwa.

Dlatego prawidlowe ustawienie go jest tak wazne dla latwego rozruchu zimnego silnika.

Pozdrawiam

Opublikowano

zna ktoś może kod do silnika audi a4 b6 2,5 v6 180 ps aby zmienić te wartości?

spanky napisał:z tego co mi powiedzieli bardziej doświadczeni koledzy to login do wszystkich silników TDI bez pompo wtrysków (VP) jest taki sam, czyli 12233 żeby być dokładnym to do wszystkich 4-cylindrowych silników TDI ....
Opublikowano

A skoro już tak twardo rozmawiamy, to ktoś wie jaki wpływ będzie miał zbyt wczesny kąt wtrysku na pracę silnika? Znaczy zamiast powiedzmy 51, to tak np. koło 58-60?

Opublikowano

Na prace moze tak delikatnie wyprzedzony nie bedzie mial za to jak motorownia w kiepskim stanie to w zime bedzie lepiej odpalal,aha moze jeszcze troszke kopcic na bialo,ale to tak przy okolo 65-58

Opublikowano

na biało raz mi zakopcił przy -30C, wszystkich świecach spalonych i kącie wtrysku 18 :> było dużo fajniej niż na dyskotece w pobliżu maszyny do dymu :evil:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...