retrikal Opublikowano 13 Października 2009 Opublikowano 13 Października 2009 jak ktoś pyta o cenę Bentleya to wiadomo, że go na niego nie stać..... :polew: :polew:
Flyer Opublikowano 13 Października 2009 Opublikowano 13 Października 2009 Do A4 nie podchodzi turbo z S3 i to jest największy problem więc póki co zestaw jaki można zaproponować to: A jakie jest optymalne turbulum do takiego setupu w przypadku A4 B7?
rex Opublikowano 15 Października 2009 Opublikowano 15 Października 2009 Weźcie jeszcze pod uwagę 400-konne S3 od Compotów 2.0 TFSI to znakomita baza do modów. 1.8T się zdecydowanie może schować...
mirass Opublikowano 16 Października 2009 Opublikowano 16 Października 2009 Weźcie jeszcze pod uwagę 400-konne S3 od Compotów 2.0 TFSI to znakomita baza do modów. 1.8T się zdecydowanie może schować... 2.0TFSi przez swój układ wtryskowy jest rewelacyjnym silnikiem do modyfikacji, ale 1.8 T jeszcze wkrótce pokaże pazury
_Bartek_ Opublikowano 11 Listopada 2009 Opublikowano 11 Listopada 2009 mirass jak tam Ibi się sprawuje?
Patrox Opublikowano 23 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2009 Dzięki wspólpracy z firmą KLS-Sport kończy sie budowąc nowy silnik na naprawde męskim turbo:) Kute tłoki 83mm,seria 82,5 Kute korbowody Szpilki ARP Lekkie koło zamachowe sachs racing wraz z nowym sprzęgłem itd itd.
Buba Opublikowano 23 Grudnia 2009 Opublikowano 23 Grudnia 2009 Dobra mów jakie turbo wlasnie. co tam szpilki i inne duperele
jaro4444 Opublikowano 27 Grudnia 2009 Opublikowano 27 Grudnia 2009 Na zaworach ssących widać słynny osad z oleju nękający silniki typu GDI (w tym FSI i TFSI). Normalnie zmywa go paliwo, a w tego typu konstrukacjach przysmala się on na trzonku zaworu i narasta sobie... Dlatego cholernie ważne są oleje o jak najmniejszej pozostałości po spopieleniu i możliwie wysokim punkcie zapłonu. To takie małe OT
gregory Opublikowano 27 Grudnia 2009 Opublikowano 27 Grudnia 2009 To takie małe OT To bardzo ważne OT . Swoją drogą takie zwały spalonego oleju na zaworach ssących na pewno są wrogiem przepływu
seba1-2 Opublikowano 23 Stycznia 2010 Opublikowano 23 Stycznia 2010 dzieje się coś dalej w tym temacie?? silnik złożony??
Adas Opublikowano 23 Stycznia 2010 Opublikowano 23 Stycznia 2010 Do A4 nie podchodzi turbo z S3 i to jest największy problem więc póki co zestaw jaki można zaproponować to: A jakie jest optymalne turbulum do takiego setupu w przypadku A4 B7? dolaczam sie do pytania bo odpowiedzi nie bylo :gwizdanie:
Patrox Opublikowano 27 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2010 To auto do jazdy na codzień, ma juz wstępnie skalibrowane wtryskiwacze i jest na etapie dotarcia. Musi zrobic ok 3000tys km zanim wjedzie na rolki. Strojenie więc niebawem :decayed:
miron78 Opublikowano 27 Stycznia 2010 Opublikowano 27 Stycznia 2010 To auto do jazdy na codzień, ma juz wstępnie skalibrowane wtryskiwacze i jest na etapie dotarcia. Musi zrobic ok 3000tys km zanim wjedzie na rolki. Strojenie więc niebawem :decayed: no to zaczekamy
gregory Opublikowano 29 Stycznia 2010 Opublikowano 29 Stycznia 2010 Faajnie.....fajnie, ale po co ta zwężka na dolocie? Jaka jest średnica wej. turbo?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się