Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0 TFSI AXX by DynoSoft Wrocław 441KM i 510Nm


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jak ktoś pyta o cenę Bentleya to wiadomo, że go na niego nie stać..... :polew: :polew: :polew: :polew: :polew:

Opublikowano

Do A4 nie podchodzi turbo z S3 i to jest największy problem więc póki co zestaw jaki można zaproponować to:

A jakie jest optymalne turbulum do takiego setupu w przypadku A4 B7?

Opublikowano

Weźcie jeszcze pod uwagę 400-konne S3 od Compotów :)

2.0 TFSI to znakomita baza do modów.

1.8T się zdecydowanie może schować...

Opublikowano

Weźcie jeszcze pod uwagę 400-konne S3 od Compotów :)

2.0 TFSI to znakomita baza do modów.

1.8T się zdecydowanie może schować...

2.0TFSi przez swój układ wtryskowy jest rewelacyjnym silnikiem do modyfikacji, ale 1.8 T jeszcze wkrótce pokaże pazury

Opublikowano

mirass jak tam Ibi się sprawuje?

Opublikowano

Dzięki wspólpracy z firmą KLS-Sport kończy sie budowąc nowy silnik na naprawde męskim turbo:)

Kute tłoki 83mm,seria 82,5

Kute korbowody

Szpilki ARP

Lekkie koło zamachowe sachs racing wraz z nowym sprzęgłem itd itd.

i55zdj121.jpgi56zdj124.jpgi57zdj126.jpg

i58zdj127.jpgi60zdj133.jpgi61zdj138.jpg

i62zdj156.jpgi63zdj165.jpgi64zdj167.jpg

Opublikowano

Dobra mów jakie turbo :kox:

Opublikowano

Dobra mów jakie turbo :kox:

wlasnie. co tam szpilki i inne duperele :kox:

Opublikowano

Na zaworach ssących widać słynny osad z oleju nękający silniki typu GDI (w tym FSI i TFSI). Normalnie zmywa go paliwo, a w tego typu konstrukacjach przysmala się on na trzonku zaworu i narasta sobie...

Dlatego cholernie ważne są oleje o jak najmniejszej pozostałości po spopieleniu i możliwie wysokim punkcie zapłonu.

To takie małe OT ;)

Opublikowano

To takie małe OT ;)

To bardzo ważne OT :wink4: . Swoją drogą takie zwały spalonego oleju na zaworach ssących na pewno są wrogiem przepływu :rolleyes:

Opublikowano

dzieje się coś dalej w tym temacie?? silnik złożony?? :cool1:

Opublikowano

Do A4 nie podchodzi turbo z S3 i to jest największy problem więc póki co zestaw jaki można zaproponować to:

A jakie jest optymalne turbulum do takiego setupu w przypadku A4 B7?

dolaczam sie do pytania bo odpowiedzi nie bylo :gwizdanie: :mysli:

Opublikowano

Ja również jestem zainteresowany :)

Opublikowano

47830323.jpg

47830323.jpg

66062704.jpg

Opublikowano

o curwa ale motorownia :shocked::kox:

Opublikowano

To auto do jazdy czy do latanie :kox:

Opublikowano

To auto do jazdy na codzień, ma juz wstępnie skalibrowane wtryskiwacze i jest na etapie dotarcia. Musi zrobic ok 3000tys km zanim wjedzie na rolki. Strojenie więc niebawem :decayed: :decayed: :decayed:

Opublikowano

gruuubo :naughty:

Opublikowano

To auto do jazdy na codzień, ma juz wstępnie skalibrowane wtryskiwacze i jest na etapie dotarcia. Musi zrobic ok 3000tys km zanim wjedzie na rolki. Strojenie więc niebawem :decayed: :decayed: :decayed:

no to zaczekamy :naughty:

Opublikowano

Faajnie.....fajnie, ale po co ta zwężka na dolocie? Jaka jest średnica wej. turbo?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...