bolo73 Opublikowano 18 Października 2009 Opublikowano 18 Października 2009 To złącze czujnika poziomu płynu i jeżeli stamtąd cieknie, to masz pęknięty zbiorniczek, nie ma tam żadnego uszczelnienia.
mech15 Opublikowano 18 Października 2009 Opublikowano 18 Października 2009 Nie mam fis'a, licznik to standard. Czy po przekroczeniu minimalnego poziomu na tym czujniku coś mi zapiszczy na desce? czy to tylko w przypadku przekroczenia temp?
RedWolf Opublikowano 18 Października 2009 Autor Opublikowano 18 Października 2009 jezeli nie chcesz wywalac pieniedzy w bloto na wymiane uszczelki pod glowica, co jest raczej rzadko spotykane w tych dieslach, to bez testu na zawartosc CO2 w wodzie sie nie obejdzie.. Cisnienie w ukladzie musi byc bo zapobiega to wrzeniu plynu w 100 stopniach natomiast nawet jezeli jest za duze to moze to byc wina zaworka, ktory ma za zadanie utrzymywac odpowiednie cisnienie (chyba korek pelni ta funkcje?).. a wahania poziomu plynu moga tez byc spowodowane naturalnym dzialaniem nagrzewnicy i termostatu Przeczytaj cały moj post i zobaczysz ze np... Robozz miał identycznie i wymiana uszczelki mu pomogła a badanie na CO nie wykazało tego... to może być własnie mikro pekniecie uszczelki bo chyba nie powinno byc w wezach powietrza tylko sam płyn a skoro sie dostaje do układu powietrze to wzrasta cisnienie i zeby nie rozerwalo wezy to własnie jest zawor bezpieczenstwa na zbiorniku i dzieki korkowi własnie ubywa płynu nie powodujac zniszczen. Ciekawostka jest dla mnie ze płyn wlany koloru niebieskiego zamienia sie w kolor zgnitej zieleni czy to znak ze spaliny ida do układu chłodzenia??
artic75 Opublikowano 30 Listopada 2009 Opublikowano 30 Listopada 2009 Witam .Ja tez mam problem z ubywającym płynem.Nie wiem czy ma to znaczenie jak dolalem 1 l koncentratu,to po ok 1 tyg. zaulazylem pod samochodem kaluze. Wszystkie weze i opaski sa ok .ale zauwalywel wyciek pod uszcelka ( kolo takiego trojnika z tylu silnika ) . Czy to bedzie uszczelka pod głowica .?
Dżej Opublikowano 2 Grudnia 2009 Opublikowano 2 Grudnia 2009 Cieknie spod uszczelki tego trójnika. Też tak miałem.
andegrand Opublikowano 1 Lutego 2010 Opublikowano 1 Lutego 2010 witam ubywa płyn chłodniczy mazną szyby od środka czy nagrzewnica się rozszczelniła ? miesiąc temu wymieniałem termostat i było wszystko ok aż do dziś po przejechaniu 3 km ubyło z 0.7 cm ogrzewanie nie jest wcale takie dobre jak powinno być ??? wallbash
michal-oracz Opublikowano 1 Lutego 2010 Opublikowano 1 Lutego 2010 co do RedWolf jeśli masz mikropęknięcie lub wywaliła uszczelka to sprawdz czy przypadkiem nie kopci na niebiesko jak nie to nie uszczelka sprawdz dokładnie jeszcze raz wszystkie przewody u mnie tez chcieli mi wcisnać że uszczelka a okazało sie że ucieka z chłodnicy wody
el-mark Opublikowano 1 Lutego 2010 Opublikowano 1 Lutego 2010 Można odkręcić korek w zbiorniczku i obserwować czy nie pojawiają się bąbelki powietrza przy przygazowaniu. Znajomy tak miał, takie bulgotanie ale tylko przy wyższych obrotach.
Dżej Opublikowano 1 Lutego 2010 Opublikowano 1 Lutego 2010 witam ubywa płyn chłodniczy mazną szyby od środka czy nagrzewnica się rozszczelniła ? miesiąc temu wymieniałem termostat i było wszystko ok aż do dziś po przejechaniu 3 km ubyło z 0.7 cm ogrzewanie nie jest wcale takie dobre jak powinno być ??? wallbash Czuć płyn chłodzący w kabinie?
andegrand Opublikowano 1 Lutego 2010 Opublikowano 1 Lutego 2010 nic nie czuć olej i płyn bez zmian .Wczoraj dolałem płynu i na otwartym korku do 90 jak wsiadłem dziś to ogrzewanie na trasie było juz CIEPŁE .Jakiś miesiąc temu miałem wymieniany termostat może mechanik żle odpowietrzył i dopiero teraz go odpowietrzyłem . Mam jeszcze taki problem jak odkręcę korek to nic nie słychać żadnego syczenia tak jakby układ nie miał ciśnienia może korek się rozwalił i nie trzyma ciśnienia ???
Dżej Opublikowano 2 Lutego 2010 Opublikowano 2 Lutego 2010 Jeżeli korek był by nieszczelny to nadal by ubywał płyn. a na postoju, po zgaszeniu silnika słychać by było syczenie spod korka.
andegrand Opublikowano 2 Lutego 2010 Opublikowano 2 Lutego 2010 zamieniłem korek i było lekkie syknięcie ale jakos dziwnie te korki bardzo lekko sie dokrecaja i jakby byla mala szpara pod nimi
inta Opublikowano 2 Lutego 2010 Opublikowano 2 Lutego 2010 Kupiłem kiedyś A4 rocznik"99" AVG z identycznym objawem, chłodziwa ubywało tylko przy ostrej jeździe,wywalało go właśnie przez otwór przelewowy korka zbiorniczka, zroiłem nim około 80 kkm dolewając przez ten czas ok 10l płynu chłodzącego. Przez ten czas objawy nasiliły się tylko nieznacznie, na korku zbiorniczka wyrównawczego widać było ślady sadzy ale bez oleju, więc przyjołem za pewnik że to raczej mikropęknięcie głowicy, bo usczelka to raczej by się wysrała przez ten czas do końca. Nie miałem czasu bawić się w remonty silnika, więc go sprzedałem braciakowi za dobrą cenę mówiąc że najwyżej zrobi sobie reoncik lub wymieni motorówkę. Brat zrobił już nim następne 40 kkm, a z racji lżejszej nogi dolał narazie tylko 2l chłodziwa, i bardzo sobie autko chwali, leje oranżadę i jeździ taniutko.... Czwóreczka ma obecnie najechane 440 kkm i jak na razie brat nie ma zamiaru nic poprawiać. Gdy zapala mu się kontrolka pożiomu płynu chłodzącego na fisie, to dolewa ok 0,3 l płynu, bo jak się wleje na max to ubywa dużo szybciej.... :gwizdanie: leje oranzade do avg...ciekawe... powiedz cos wiecej...ile zrobil km... czy byly jakies problemy itp... ;>
Dżej Opublikowano 3 Lutego 2010 Opublikowano 3 Lutego 2010 zamieniłem korek i było lekkie syknięcie ale jakos dziwnie te korki bardzo lekko sie dokrecaja i jakby byla mala szpara pod nimi Jak syknęło to było ciśnienie w układzie.
SkOs Opublikowano 13 Czerwca 2011 Opublikowano 13 Czerwca 2011 dobra i u mnie z tej malej rurki cieknie zrobie test na CO2 oby nie uszczelka bo kurde rozrzad robiony niedawno [br]Dopisany: 13 Czerwiec 2011, 11:00_________________________________________________a własnie a nie da nic wymiana zbiorniczka ?
olovski Opublikowano 16 Lipca 2011 Opublikowano 16 Lipca 2011 no Panowie pisac bo u mnie podobny problem sie pojawil z tym ze przy temp roboczej po odkreceniu korka plyn dopiero zaczal zapietruszac z tego odpowietrznika mysle ze zaczne od wymiany zbiornika i korka to bedzie najmniejszy koszt [br]Dopisany: 15 Lipiec 2011, 22:46_________________________________________________posprawdzalem troche i w sumie powiem tak zadnego masla pod korkiem nie ma plyn czysty w zbiorniku zadnych oleistych plamek nie ma w zbiorniku nic nie bulgocze weze robia sie w miare twarde ale ba sie bez problemu scisnac w rece oba w sumie mam wieczny katar ale tak jakby bylo czuc cos ze zbiornika, problem w tym ze nie m pewnosci ze to spaliny gdyby to byly one chyba pojawialy by sie tez jakies babelki powietrza a nic takiego nie ma zastanawia mnie jeszcze jedno w etce jest jakis oring gumowy u siebie go nie znalalem ani z zbiorniku ani pod korkiem sam korek juz znalazlem http://moto.allegro.pl/meyle-korek-chlodnicy-audi-100-80-a2-a3-a4-a6-a8-i1686982739.html zastanawiam sie czy w ASO dostane ten oring przejrzalem weze nigdzie nie widac zadnego nalotu poki co przymierzam sie do rady kolegi SoTom i bede plukal uklad octem kilka razy potem zmiana chlodnicy
SotoM Opublikowano 17 Lipca 2011 Opublikowano 17 Lipca 2011 oring jest na zaworku korka przyjrzyj sie dokładnie... twarde przewody chłodzace , brak nieszczelnosci na przewodach króćcach ,ubywanie plynu chłodzacego przez kranik zbiorniczka w niektorych przpadkach - bulgotanie w nagrzewnicy/brak ciepłego powietrza - uszczelka pod głowicą tak miałem ja jak z układu wypłukałem srodek uszczelniajacy... nieszczelnosc na 3cim cylindrze po str. kolektorów wydech/ssacy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się