midqard Opublikowano 30 Października 2009 Opublikowano 30 Października 2009 shell, statoil itd itp i tak wszyscy biora paliwo od orlenu i lotosu. Jak macie mozliowsc to zobaczcie w Gdansku przy lotosie jakie cysterny zajezdzaja do rafinerii. Mieszkam w olsztynie i przedstawicielem lotosu na war-maz. jest firma falco i tam myslicie ze przyjezdza tylko statoil? W miescie sa 3 stacje lotosu 2 patronackie i jedna firmowa Lotosu i co 2 zaoptaruje w/w faclo a ta 1: sam lotos Co do ulepszonych paliw: prosze zobaczyc ceny hurtowe paliw (np. lotos ma tylko On (eurodiesel) PB95 i 98 oraz olej opalowy, orlen?? on super miejski to "wasza" verwa zrodlo: reflex.pl ) Dodam jeszcze ze moj dobry znajomy zaleca lanie zwyklego ON (ja leje na firmowej stacji Lotosu - jedyna dla mnie pewna stacja, choc mam kawalek do niej). a! kiedys na forum passata byl poruszany temat paliwa do klekota, zwykly czy ulepszony olej napedowy. Kolega powyzej napisal o nowym paliwie statoil. "Dzięki nowatorskiej technologii SDP (Statoil Diesel Protection) nowy olej napędowy pozwala utrzymać czystość i sprawność wysokoprężnych silników diesla. Czystość systemów wtryskowych zapewnia dodany do paliwa DieselGold wielofunkcyjny dodatek uszlachetniający, który posiada właściwości czyszczące. Przekłada się to na dłuższą żywotność i mniejszą awaryjność układów wtryskowych, a także niższe zużycie paliwa. Statoil zapewnił sobie wyłączność na stosowanie wybranego przez siebie dodatku do paliw." zrodlo: nafta.wnp.pl wole sam dolac do baku buteleczke STP czy LM
siemian Opublikowano 30 Października 2009 Opublikowano 30 Października 2009 dokladnie. Popieram przedmówce w 1000000%
jejkus Opublikowano 2 Listopada 2009 Opublikowano 2 Listopada 2009 ja lałem ultimate było ok ale przesiadłem się na v-power i było jeszcze lepiej i nawet taniej ale to było w 1.9 TDI zobaczymy co teraz będzie, miałem kiedyś golfa IV (nówke) na pompowtrysku też lałem co było po drodze ale przy 80tyś padły pompowtryski i to co niby zaoszczędziłem na tańszym paliwie nie umywało się do kosztów naprawy, więc co do ON to jak ktoś nie musi niech na tym nie oszczędza
seegi Opublikowano 2 Listopada 2009 Opublikowano 2 Listopada 2009 czy wiecie , że : w Vervie Orlenowskiej, Ultimejcie BP, V-Powerze, i innych "lepszych" paliwach też jest dodatek BIO - w ilości 5% (czyli tak jak w zwykłym ON)? jedynie bez BIO - jest Olej Napędowy Miejski Super : czyli ONM Super, niestety nie ma tego w sprzedaży na zwykłych stacjach paliw, kupują to z Orlenu MPK'i (Miejskie Przedsiębiorstwa Komunikacji) i duże zakłady przemysłowe (np. Kopalnie), dodatkowo ONM Super zawiera mniej siarki od zwykłego ON, ma mniejsza gęstość i niższą granicę temperatury zablokowania zimnego filtra.
Madas Opublikowano 2 Listopada 2009 Opublikowano 2 Listopada 2009 kurcze mój kolega pracuje na nowoczesnych dźwigach ... może od niego brać olej bo z tego co wiem oni leją właśnie ten olej o którym pisze seegi
boseron Opublikowano 2 Listopada 2009 Opublikowano 2 Listopada 2009 mój ojciec ma 2.0 tdi b7 i leje gdzie ma blizej do stacji i nie narzeka, dziś różnica w paliwach nie jest az tak bardzo odczuwalna, moze dlatego ze mieszkam w duzym miescie i tutaj nikt nie moze sobie pozwolić na chrzczenie czy reklamacje paliwa bo taka stacja by upadła.to tylko moje zdanie, ja tez tankuje byle gdzie i nie miałem zadnych problemów a jezdze dieslami juz 10 lat
MAJKI Opublikowano 2 Listopada 2009 Opublikowano 2 Listopada 2009 Ja niestety nie tankuję już byle gdzie po wymianie 4 pompek po tankowaniu na LUKOIL, przejechałem 3 pełne zbiorniki i auto odmówiło posłuszeństwa, jak zobaczyłem co spuszczali z baku i przewodów to nie wierzyłem ale wyglądało jak płynny mazut, oczywiście zero paragonów i nic nie wskurałem, poprostu omijam tą stację z daleka. Teraz tankuje zwykły ON na dużym Orlenie i co 5 tyś wlewam STP i narazie zrobiłem 35 tyś i wszystko OK.
b3rs Opublikowano 19 Grudnia 2009 Opublikowano 19 Grudnia 2009 Jedyne paliwko po jakim zauważyłem różnicę to GOLD od Statoila, cała reszta zwykłych i uszlachetnionych ON jakie lałem do klekotów Audi (R4 i V6) nic nie różniła się, co nie zmienia faktu, że głownie latałem na Vervie. Z tym GOLDEM coś może jest, kumpel ma paska 2.0 PD i miał lekkie wibracje budy na wolnych obrotach, po dwóch zbiornikach cisza i spokój, sam jest w szoku, może rzeczywiście ma jakies właściwości czyszczące wtryski.
Gość PrZeMiAn Opublikowano 21 Grudnia 2009 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Ja niestety nie tankuję już byle gdzie po wymianie 4 pompek po tankowaniu na LUKOIL, przejechałem 3 pełne zbiorniki i auto odmówiło posłuszeństwa, jak zobaczyłem co spuszczali z baku i przewodów to nie wierzyłem ale wyglądało jak płynny mazut, oczywiście zero paragonów i nic nie wskurałem, poprostu omijam tą stację z daleka. Teraz tankuje zwykły ON na dużym Orlenie i co 5 tyś wlewam STP i narazie zrobiłem 35 tyś i wszystko OK. Tutaj też się nie zgodzę bo tankuje na Lukoil cały czas i Przejechalem blisko 20 tys KM i żadnej przygody nie miałem.
augustA4 Opublikowano 22 Grudnia 2009 Opublikowano 22 Grudnia 2009 Leje tylko Shell V-power i powiem tak: jak zatankowałem na orlenie verwę to trzęsło buda , przy innych paliwach np. z lukoil tez trzęsie i silnik nierówno pracuje. Po przejechaniu 50 tys km moge powiedziec że do mojej niuni tylko Shell V-power
Flaha Opublikowano 22 Grudnia 2009 Opublikowano 22 Grudnia 2009 verva lub v-power ze wskazaniem na to ostatnie, u mnie też potwierdza się to co zauważył augustA4
sedi Opublikowano 22 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2009 w sumie jak się czyta te opinie to wynika z tego że można lać każde paliwo albo żadnego :> Każdemu coś innego podchodzi,ciekaw jestem od czego to zależy
songo Opublikowano 22 Grudnia 2009 Opublikowano 22 Grudnia 2009 ja leje tylko ultimate na bp lub verve na orlenie i z obu jestem zadowolony choć z przewagą na bp ale tak naprawde wszystko zależy od stacji w której tankujemy bo np tankuje na orlenie w jednej miejsowości i jest ok a pare kilosów dalej też na orlenie total kicha bo już pare wózków po takim tankowaniu na tej stacji lądowało u kumpla na warsztacie.na pewno nie polecam podrzednych stacji a co do różnicy między lepszym dieselkiem a zwykłym to u mnie widać od razu bo na zwykłym mój cypisek gorzej chodzi a ponadto zdecydowanie bardziej kopci
Piero Opublikowano 22 Grudnia 2009 Opublikowano 22 Grudnia 2009 Ja po wymianie silnika leję TYLKO V-Power Diesel i tylko na stacji Gdańsk-Orunia (ul. Platynowa przy rondzie - bak starcza na 950km więc nie muszę tankować w trasie) + raz na 10.000km - STP do czyszczenia wtryskiwaczy diesla, przejechane 25.000km i jak na razie silnik jak nowy. Przy -14 odpala bez problemu po 1,5-2 sek. Czy jest różnica? Ciężko powiedzieć, ale przy mocno dynamicznej jeździe mieszanej mam spalanie na poziomie 6,4 - 6,7l/100km co bardzo mnie cieszy i póki co nie będę lał innego paliwka.
Przemots Opublikowano 22 Grudnia 2009 Opublikowano 22 Grudnia 2009 Z tym GOLDEM coś może jest, kumpel ma paska 2.0 PD i miał lekkie wibracje budy na wolnych obrotach, po dwóch zbiornikach cisza i spokój, sam jest w szoku, może rzeczywiście ma jakies właściwości czyszczące wtryski. U mnie też trzęsło budą.Po zalaniu diesel gold nie ma żadnego drgania.Jak na razie dla mnie tylko diesel gold
bulk_1986 Opublikowano 23 Grudnia 2009 Opublikowano 23 Grudnia 2009 Też muszę pochwalić ten DIESEL GOLD ze Statoil'a. W szwecji tankuje zawsze zwykły diesel na shelu, gdy zatankowałam na stacji Preem to telepało budą niesamowicie. Zawsze jak wracałem do kraju to tankowałem także na shelu i zawsze V-powera i bujanie było ale bardzo delikatne. Tym razem jak przyjechałem zdecydowałem się na DIESEL GOLD i do tej pory auto pracuje bez żadnego bujania - jak na szwedzkim shelu.
H4mm3R Opublikowano 26 Grudnia 2009 Opublikowano 26 Grudnia 2009 Ja dość często leje V-Power na shellu w Raciborzu ale nie jest to co miało by być. Jak zalałem V-powera na nowo otwartym shellu w Rybniku to od razu odczułem poprawę a ostatnio nie czytając żadnego tematu o paliwach zalałem GOLD na statoil i byłem mile zaskoczony. Od razu była widoczna lepsza korekcja na PD. A jakiś czas temu wracałem z Niemiec i zatankowałem zwykłego ON na Orlenie na A4 we Wrocławiu i od razu było czuć wibracje i bujanie budą... Więc, co stacja to inne paliwo mimo tego, że niektórzy uważają, że rafineria orlenu wszystkich zaopatruje...[br]Dopisany: 26 Grudzień 2009, 18:08_________________________________________________Poza tym przestrzegam etykiety na klapce z wlewu, żeby nie lać BIO Diesla!
czarny Opublikowano 27 Grudnia 2009 Opublikowano 27 Grudnia 2009 powiem wlasnie ze róznicy nie widze ale wole lac verve
augustA4 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Opublikowano 29 Grudnia 2009 ja leje tylko ultimate na bp lub verve na orlenie i z obu jestem zadowolony choć z przewagą na bp ale tak naprawde wszystko zależy od stacji w której tankujemy bo np tankuje na orlenie w jednej miejsowości i jest ok a pare kilosów dalej też na orlenie total kicha bo już pare wózków po takim tankowaniu na tej stacji lądowało u kumpla na warsztacie.na pewno nie polecam podrzednych stacji a co do różnicy między lepszym dieselkiem a zwykłym to u mnie widać od razu bo na zwykłym mój cypisek gorzej chodzi a ponadto zdecydowanie bardziej kopci świeta racja . niestety w naszym kraju jest tak że niby ta sama stacja te same paliwo a w porównaniu to dwie zupełnie inne bajki. po przeczytaniu postów musze spróbować Disel Gold i zobaczę jak sprawuje sie silnik.
karolowoj Opublikowano 29 Grudnia 2009 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Panowie to zależy też głównie od zbiorników jakie mają stacje, jeżeli stacja ma tam kilkanaście lat i nie wymieniala zbiorników to wyobraźcie sobie jaki syf się leje do zbiornika. 2 sprawa nie wiem jak w waszych okolicach, ale jak ja jestem z okolic Szamotuł to zalałem tylko kilka razy na Bliskiej w Kaźmierzu i z Szamotuł i już nigdy tego nie zrobie autko poprostu umierało w oczach. Niby paliwko orlenowskie, a tu d*pa. Teraz tylko na orlenie ale zwykłym i jestem w 100 % zadowolony, a ewentualnie na znajomej stacji BP i to zwyklego ON. Autko będzie dobrze się sprawować jesli zalewa sie je stale tym samym, a nie ze co pochwila raz vpowerem a raz zwykłym a to jeszcze jakims wynalazkiem bio. Auto musi dostawac jeden rodzaj paliwa. I przedewszystkim co kilka tysiecy nalezy stosować dodatek do czysczenia pompowtryskiwaczy. Pozdro. Takie jest moje zdanie , czekam na opinie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się