Inkognito Opublikowano 31 Stycznia 2010 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Siemka U mnie też nic takiego sie nie dzieje wczoraj specjalnie sprawdzałem... po wrzuceniu na luz spada na 900 i tak zostaje!
Labiel Opublikowano 31 Stycznia 2010 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Siemka U mnie też nic takiego sie nie dzieje wczoraj specjalnie sprawdzałem... po wrzuceniu na luz spada na 900 i tak zostaje! Ale trzymałeś go wcześnie na biegu - to znaczy hamowałeś biegiem? Bo jak jadę normalnie i wrzucę na luz też nic nie ma. Ale jak mam powiedźmy 4tyś obrotów, puszczam nogę z gazu, daję mu zejść do 2,5tyś na biegu i wtedy dam mu luz to w tym momencie czasem pojawia się to "zafalowanie".
Inkognito Opublikowano 2 Lutego 2010 Opublikowano 2 Lutego 2010 Sprawdzałem każdą możliwość na żaden sposób nie mam tak zwanego falnięcia.
Radziu Audi A4 Opublikowano 2 Lutego 2010 Opublikowano 2 Lutego 2010 kurde, a ja mam...ech nioe jest to jakieś uciążliwe, no ale jest...
chrupek80 Opublikowano 2 Lutego 2010 Opublikowano 2 Lutego 2010 u mnie tez jest falnięcie, ale trochę w inny sposób. Przeczysciłem przepustnicę, wymieniłem odme, zaadoptowałem przep. przez vaga i dalej dzieje się to samo, a mianowicie gdy zdejme nogę z gazu i wrzucę luz to obroty spadają do około 400-500 i zaraz podnoszą sie na 900 i tak już zostaja. Ostatnio to nawet zaczeło się tak dziać że dwa razy spadają i sie podnoszą. Błędów żadnych nie ma i tak się zastanawiam czy przypadkiem znowu odma nie pękła, bo już innej przyczyny nie mogę znakeżć. Na szcęście mam jeszcze jedną odmę bo jak mi pękła pieerwsza to tak szukałem że załatwiłem sobie dwie. trochę mnie to wkurza.
jareks Opublikowano 8 Lutego 2010 Opublikowano 8 Lutego 2010 kolego chrupek80 mogę spytać gdzie załatwiałeś odmę (szrot czy nowa) i ile ię wyniosło???
Labiel Opublikowano 8 Lutego 2010 Opublikowano 8 Lutego 2010 U mnie też była pęknięta - standard. Przeczyściłem ją dokładnie, odtłuściłem, przymatowałem i dałem na klej z pistoletu, dość solidnie, dookoła. I póki co trzyma.
aron Opublikowano 9 Lutego 2010 Opublikowano 9 Lutego 2010 odnosnie 1) pytania watka-regulator cisnienia paliwa jest podlaczony do kolektora-blizko przepustnicy
Jarekt87 Opublikowano 14 Lutego 2010 Opublikowano 14 Lutego 2010 Jeśli chodzi o te obroty to miałem tak samo ale wyczyściłem przepustnice zaadaptowałem ja i było trochę lepiej.ale u mnie był problem z linką od gazu przycinała się i cuda działy się z obrotami ale po przesmarowaniu jej dokładnie olejem z silikonem jest ok.
Radziu Audi A4 Opublikowano 14 Lutego 2010 Opublikowano 14 Lutego 2010 Jeśli chodzi o te obroty to miałem tak samo ale wyczyściłem przepustnice zaadaptowałem ja i było trochę lepiej.ale u mnie był problem z linką od gazu przycinała się i cuda działy się z obrotami ale po przesmarowaniu jej dokładnie olejem z silikonem jest ok. Ja linkę mam nową
SiMn Opublikowano 16 Lutego 2010 Opublikowano 16 Lutego 2010 A u mnie jeżeli chodzi o obroty to dzieje się odwrotnie, tzn,nie podwyższają się na chwile tylko jak odpale to obniżą się raz albo dwa razy do 800 i wracają na 900 i tak trzymają delikatnie falując.
Jarekt87 Opublikowano 17 Lutego 2010 Opublikowano 17 Lutego 2010 Myślę że czyszczenie przepustnicy powinno Tobie pomóc.Ja miałem podobnie z reszta jest parę postów o czyszczeniu przepustnicy.U mnie pomogło.
bubss Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 Ja miałem dokładnie to samo lecz po wymianie odpowietrzenia skrzyni korbowej (odma) wszystko wróciło do normy koszt nowej 90,85 pln. serwis numer częsci 058103213
pasio85 Opublikowano 1 Marca 2010 Opublikowano 1 Marca 2010 witam. Ja tez tak mam ze czasem za faluja ale bardzo zadko przewaznie jak trzymam go na biegu tak do 2 tys. obrotow przepustnica wyczyszczona zadnych bledow na vagu. Mam natomiast inny problem moze ktos sie z nim spotkal? odpale po nocy samochod ujade powiedzmy 10km i dopuki go nie zgasze to jest dobrze a po zgaszeniu i ponownym odpaleniu i przejechaniu kilku km. czasem delikatnie przerwie. i jeszcze na biegu jalowym jak stoi z pare minut nie dodajac gazu obroty trzyma tak 900 a potem nagle spadna do 200, 300 i spowrotem wracaja na 900 dzieje sie tak co jakis czas mial ktos taki problem bo juz zaczyna mnie to denerwowac. podkreslam ze nie bylo zadnych bledow na vagu
KoDi Opublikowano 2 Marca 2010 Opublikowano 2 Marca 2010 Jeżeli chodzi o 2 pytanie to mam niestety tak samo...
damianADR Opublikowano 2 Marca 2010 Opublikowano 2 Marca 2010 witajcie . u mnie jest podobnie tylko dzieje sie to wtedy gdy włacze ogrzewanie tylnej szyby,faluja obroty na biegu jałowym od 700 do 900 .podobno to normalne, pozdro..
Labiel Opublikowano 2 Marca 2010 Opublikowano 2 Marca 2010 .podobno to normalne, Raczej na pewno normalne to nie jest. Chwilowy spadek obrotów w momencie włączenia ogrzewania tylnej szyby jest dopuszczalny bo nagle pojawia się większe obciążenie alternatora, więc silnika ma prawa chwilowo zmniejszyć sobie obroty, tak sam jak kręcimy kierownicą na postoju. W tym przypadku pompa wspomagania zaczyna mocniej obciążać silnik i też może pojawić się chwilowy delikatny spadek obrotów (jest to opisane nawet w instrukcji obsługi naszych Audi). Ale po tym chwilowym spadku obrotów silnik powinien odpowiednie dostosować sobie obroty do nowych warunków pracy i obroty powinny wrócić do właściwego poziomu. Jeśli u ciebie falują cały czas po włączeniu ogrzewania to coś masz nie tak.
seb2sjc Opublikowano 11 Marca 2010 Opublikowano 11 Marca 2010 ja tez mam normalnie ładnie obroty 900 czyli wszystko wporzo
dread535 Opublikowano 22 Marca 2010 Opublikowano 22 Marca 2010 z tymi wachnieciami obrotow mam tak samo. po wrzuceniu luzu i puszczeniu sprzegla obroty sie stabilizuja.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się