Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Pytanie do posiadaczy ADR-ów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemka :hi:

U mnie też nic takiego sie nie dzieje wczoraj specjalnie sprawdzałem... po wrzuceniu na luz spada na 900 i tak zostaje!

Opublikowano

Siemka :hi:

U mnie też nic takiego sie nie dzieje wczoraj specjalnie sprawdzałem... po wrzuceniu na luz spada na 900 i tak zostaje!

Ale trzymałeś go wcześnie na biegu - to znaczy hamowałeś biegiem? Bo jak jadę normalnie i wrzucę na luz też nic nie ma. Ale jak mam powiedźmy 4tyś obrotów, puszczam nogę z gazu, daję mu zejść do 2,5tyś na biegu i wtedy dam mu luz to w tym momencie czasem pojawia się to "zafalowanie".

Opublikowano

Sprawdzałem każdą możliwość na żaden sposób nie mam tak zwanego falnięcia.

Opublikowano

u mnie tez jest falnięcie, ale trochę w inny sposób. Przeczysciłem przepustnicę, wymieniłem odme, zaadoptowałem przep. przez vaga i dalej dzieje się to samo, a mianowicie gdy zdejme nogę z gazu i wrzucę luz to obroty spadają do około 400-500 i zaraz podnoszą sie na 900 i tak już zostaja. Ostatnio to nawet zaczeło się tak dziać że dwa razy spadają i sie podnoszą. Błędów żadnych nie ma i tak się zastanawiam czy przypadkiem znowu odma nie pękła, bo już innej przyczyny nie mogę znakeżć. Na szcęście mam jeszcze jedną odmę bo jak mi pękła pieerwsza to tak szukałem że załatwiłem sobie dwie. trochę mnie to wkurza.

Opublikowano

U mnie też była pęknięta - standard. Przeczyściłem ją dokładnie, odtłuściłem, przymatowałem i dałem na klej z pistoletu, dość solidnie, dookoła. I póki co trzyma.

Opublikowano

odnosnie 1) pytania watka-regulator cisnienia paliwa jest podlaczony do kolektora-blizko przepustnicy :hi:

Opublikowano

Jeśli chodzi o te obroty to miałem tak samo ale wyczyściłem przepustnice zaadaptowałem ja i było trochę lepiej.ale u mnie był problem z linką od gazu przycinała się i cuda działy się z obrotami ale po przesmarowaniu jej dokładnie olejem z silikonem jest ok.

Opublikowano

Jeśli chodzi o te obroty to miałem tak samo ale wyczyściłem przepustnice zaadaptowałem ja i było trochę lepiej.ale u mnie był problem z linką od gazu przycinała się i cuda działy się z obrotami ale po przesmarowaniu jej dokładnie olejem z silikonem jest ok.

Ja linkę mam nową :naughty:

Opublikowano

A u mnie jeżeli chodzi o obroty to dzieje się odwrotnie, tzn,nie podwyższają się na chwile tylko jak odpale to obniżą się raz albo dwa razy do 800 i wracają na 900 i tak trzymają delikatnie falując.

Opublikowano

Myślę że czyszczenie przepustnicy powinno Tobie pomóc.Ja miałem podobnie z reszta jest parę postów o czyszczeniu przepustnicy.U mnie pomogło.

Opublikowano

Ja miałem dokładnie to samo :confused4:

lecz po wymianie odpowietrzenia skrzyni korbowej (odma) wszystko wróciło do normy :)

koszt nowej 90,85 pln. serwis numer częsci 058103213

Opublikowano

witam. Ja tez tak mam ze czasem za faluja ale bardzo zadko przewaznie jak trzymam go na biegu tak do 2 tys. obrotow przepustnica wyczyszczona zadnych bledow na vagu. Mam natomiast inny problem moze ktos sie z nim spotkal? odpale po nocy samochod ujade powiedzmy 10km i dopuki go nie zgasze to jest dobrze a po zgaszeniu i ponownym odpaleniu i przejechaniu kilku km. czasem delikatnie przerwie. i jeszcze na biegu jalowym jak stoi z pare minut nie dodajac gazu obroty trzyma tak 900 a potem nagle spadna do 200, 300 i spowrotem wracaja na 900 dzieje sie tak co jakis czas mial ktos taki problem bo juz zaczyna mnie to denerwowac. :wallbash: podkreslam ze nie bylo zadnych bledow na vagu :naughty:

Opublikowano

Jeżeli chodzi o 2 pytanie to mam niestety tak samo... :kwasny:

Opublikowano

witajcie . u mnie jest podobnie tylko dzieje sie to wtedy gdy włacze ogrzewanie tylnej szyby,faluja obroty na biegu jałowym od 700 do 900 .podobno to normalne, pozdro..

Opublikowano

.podobno to normalne,

Raczej na pewno normalne to nie jest. Chwilowy spadek obrotów w momencie włączenia ogrzewania tylnej szyby jest dopuszczalny bo nagle pojawia się większe obciążenie alternatora, więc silnika ma prawa chwilowo zmniejszyć sobie obroty, tak sam jak kręcimy kierownicą na postoju. W tym przypadku pompa wspomagania zaczyna mocniej obciążać silnik i też może pojawić się chwilowy delikatny spadek obrotów (jest to opisane nawet w instrukcji obsługi naszych Audi). Ale po tym chwilowym spadku obrotów silnik powinien odpowiednie dostosować sobie obroty do nowych warunków pracy i obroty powinny wrócić do właściwego poziomu. Jeśli u ciebie falują cały czas po włączeniu ogrzewania to coś masz nie tak.

Opublikowano

ja tez mam normalnie ładnie obroty 900 :cool1::naughty: czyli wszystko wporzo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...