DOGI Opublikowano 5 Listopada 2009 Opublikowano 5 Listopada 2009 Witam Panowie! Sytuacja ma się następująco dziś byłem wyciąć 2 katy z mojego s4( te pod autem)- w ich miejsce zostały wstawione rurki o średnicy mniejszej o jakieś 5 mm- bo Pan nie potrafił innych dobrać. Auto stało się nieco głośniejsze to fakt, ale po przejeżdżeniu całego dnia, efekt jest taki jakby auto gorzej się zbierało i zamiast lepiej wydmuchiwać to po prostu jest odczucie że auto idzie gorzej. Nie będę drugi raz wspawywał katów bo chcę zrobić programik. Mam wrażenie że z racji tego że rozprężanie spalin teraz przeniosło się na środkowy tłumik auto nie może rozprężyć ich wcześniej i jest przyduszone. Jak myślicie czy wstawienie czegoś takiego powinno rozwiązać problem i polepszyć osiągi? Czy miał ktoś styczność z tymi produktami? http://moto.allegro.pl/item807184316_tlumik_przelotowy_z_nierdzewki_awg.html z tego co wymierzyłem to wymiarom kata najlepiej odpowiada zdaje się model o zewnętrznej średnicy 55mm płaski o szerokości 17cm i długości 40cm?
Kowi87 Opublikowano 5 Listopada 2009 Opublikowano 5 Listopada 2009 Moim zdaniem nie potrzebnie wstawil Ci ten mechanior zwężke, lepiej by było żebyś miał tam rurke o tej samej średnicy :gwizdanie:
DOGI Opublikowano 5 Listopada 2009 Autor Opublikowano 5 Listopada 2009 lipa właśnie nie miał takiej samej średnicy - i teraz trzeba robić poprawke bo czuje że to nie jedzie- może po wstawieniu czegoś takiego nie będzie nadmiernie odprężało i będzie wmiarę kompatybilne?
Kowi87 Opublikowano 5 Listopada 2009 Opublikowano 5 Listopada 2009 Ja taki przelocik u siebie wstawiłem zamiast kata, na mocy nie stracił ale również nie zyskał :gwizdanie:
poziek Opublikowano 5 Listopada 2009 Opublikowano 5 Listopada 2009 Zrób proste rury identycznej średnicy. Środkowy tłumik możesz zrobić przelotowy.
DOGI Opublikowano 5 Listopada 2009 Autor Opublikowano 5 Listopada 2009 tylko jeżeli zrobie środek w przelocie to czy nie będzie głowy urywało we wnętrzu? Jeżeli środek w przlocie to jaki- coś takiego? http://moto.allegro.pl/item799501137_tlumik_przelotowy_nie_strumienica_awg_dlugi_55cm.html Czy coś konkretniejszego? Dalej zastanawiam się nad tym miejscem na katalizatory- i tymi tłumikami AWG- bo jeszcze jest dodatkowa sprawa że po wycięciu w okolicach 2,5 -3 rpm jest taki dziwny dźwięk brzeczący dostaje takich dziwnych wibracji może po wstawieniu takiego wynalazku spowrotem efekt brzeczenia by zniknął? Ps. wiem że najlepiej było by zrobic cały układ w el-tecu albo MG ale narazie próbuje poekspertmentować na serii- jak narazie efekt wstawienia rurek- w moim oczach jest na minus
Kowi87 Opublikowano 5 Listopada 2009 Opublikowano 5 Listopada 2009 Na początek wspawaj kawałek rurki o tej samej średnicy
DOGI Opublikowano 5 Listopada 2009 Autor Opublikowano 5 Listopada 2009 Poziek co proponujesz wstawić zamiast środkowego konkretnie żeby nie było zbyt małej średnicy a było wystarczające pod program?
grzesu3 Opublikowano 6 Listopada 2009 Opublikowano 6 Listopada 2009 Ja wstawiałem owy tłumik przelotowy. To Firma z Olsztyna. Dobrze doradzili, jak coś to bierz ten łumik przelotowy. pozdrawiam
.i.KALI.i. Opublikowano 6 Listopada 2009 Opublikowano 6 Listopada 2009 To przymulenie to zapewne efekt tego, że masz wspomnianą zwężke wstawioną. 5 mm na kazdej to już 1 cm w stosunku całego układu czyli jednak sporo. Spróbuj na razie dopasować zwykłe rurki o średnicy takiej jak reszta i zobacz jak będzie. Koszt bedziesz miał najmniejszy i zweryfikujesz zmiany. A potem możesz sobie kombinować z jakimis tłumikami itd. Aczkolwiek ja u siebie mam 2 strumiennice założone, które sa wymiarami zew. takie same jak katy, nawet kształt ten sam i odczułem znaczną poprawe. Szybsza reakcja na gaz i ładniejszy dzwięk. Wspawaj rurki odpowiednie i napisz jakie efekty.
poziek Opublikowano 6 Listopada 2009 Opublikowano 6 Listopada 2009 Poziek co proponujesz wstawić zamiast środkowego konkretnie żeby nie było zbyt małej średnicy a było wystarczające pod program? duży tłumik przelotowy
Flyer Opublikowano 6 Listopada 2009 Opublikowano 6 Listopada 2009 1cm srednicy mniej w wydechu to wlasnie Twoj problem z brakiem mocy. Pozbadz sie tego jak najszybciej...
DOGI Opublikowano 6 Listopada 2009 Autor Opublikowano 6 Listopada 2009 ok Panowie w poniedziałek spawam rurki bo normalnie mam szlag mnie trafia...
Dev Opublikowano 6 Listopada 2009 Opublikowano 6 Listopada 2009 ok Panowie w poniedziałek spawam rurki bo normalnie mam szlag mnie trafia... jak bedziesz miał problem z rurą to możesz wrzucić nierdzewkę w tej firmie www.heco.pl mają tego opór ja zawsze u nich kupuje jak robie kompletne wydechy jeden metr rury fi63 (2.5'') kosztuje 40 pln
łysy1406837913 Opublikowano 6 Listopada 2009 Opublikowano 6 Listopada 2009 pare lat temu miałem to samo tyle ze winnym aucie po wycieciu i wspawani węższej rurki samochód juz niechodził tak samo wytnij to jak najszybciej
MaQ_WWA Opublikowano 6 Listopada 2009 Opublikowano 6 Listopada 2009 Ja proponuje el-tec szkoda kasy na półśrodki
DOGI Opublikowano 7 Listopada 2009 Autor Opublikowano 7 Listopada 2009 El- Tec nie bo daleko na śląsku MG Motorsport spawa bardzo dobre wydechy- będzie za jakieś 3 miesiące dopiero ale teraz musi być coś co nie bedzie zamulało auta. Panowie przemierzyłem dziś te wstawione rurki i one są węższe ale o 5 mm z każdej strony co daje 1 cm na rure a 2cm w sumie więc nie zdawało mi się że lekko przymuliło....
poziek Opublikowano 7 Listopada 2009 Opublikowano 7 Listopada 2009 Ja proponuje el-tec szkoda kasy na półśrodki szkoda kasy na el-tec
MaQ_WWA Opublikowano 7 Listopada 2009 Opublikowano 7 Listopada 2009 Ja proponuje el-tec szkoda kasy na półśrodki szkoda kasy na el-tec zależy co kto chce osiągnąć i jaką jakość uzyskać ps. nie zamierzam nikogo przekonywać do el-tecu to tylko moje zdanie
poziek Opublikowano 7 Listopada 2009 Opublikowano 7 Listopada 2009 można zrobić za 60% ceny elteca z takich samych materiałów
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się