Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Tarcze firmy MIKODA - opinie i przemyślenia


aju

Rekomendowane odpowiedzi

TRW daje rade, na MIKODE zdarzaly sie reklamacje ale sprawdzcie adresy firm Brembo Polska i Mikoda - przypadek?

Jestem zwolennikiem zimmermana.

Klocki ferodo(ale premier jakość OE), takze TEXTAR ,to producenci którzy trzymaja jedną jakość. ATE na wschodni rynek to najczęściej II i III liga.

Bosch tylko konfekcionuje klocki, ale wkladaja raczej dobre (ferodo,textar,najczesciej Remse)

.. bo Mikodę i Brembo robią na tych samych halach w Dąbrowie Górniczej :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Textar bdb ale pyli i szybko leci

Generalnie te co nie pylą i się wolno zużywają to też nie hamują :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i orają tarcze

z Mikodami nie jest tak zle jak niektórzy tutaj piszą

w piatek miałem na warsztacie mondeo III na wymiane tyłu

zdejmowałem też przednie koła, 2 lata temu montowałem tam klocki Ferodo Premier i tarcze Mikoda, nacinane, nawiercane

przebieg 53 tkm, klocka została połowa, otwory zostały wyczyszczone wiertłem a calośc szczotą na szlifierce

i musze przyznac że tarcze sa w super stanie jak na ten przebieg :shocked: :shocked: :shocked:

oczywiscie do kazdego auto trzeba podchodzic indywidualnie

ale z doswiadczenia wiem ze jak jest dobry tył to przód nie dostaje tak po du...pie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dużo zależy od sposobu eksploatacji :gwizdanie:

Mniej więcej w tym samym czasie u siebie zmieniałem hamulce ( perypetie opisane wcześniej w tym wątku ),

przebieg czterdzieści tysięcy na tarczach, z przodu właśnie tydzień temu założony trzeci komplet textarów a grubość tarcz to około 23,7 mm. :decayed:

Tak że przy następnych klockach muszę zaopatrzyć się też w nówki tarcze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dużo zależy od sposobu eksploatacji :gwizdanie:

Mniej więcej w tym samym czasie u siebie zmieniałem hamulce ( perypetie opisane wcześniej w tym wątku ),

przebieg czterdzieści tysięcy na tarczach, z przodu właśnie tydzień temu założony trzeci komplet textarów a grubość tarcz to około 23,7 mm. :decayed:

Tak że przy następnych klockach muszę zaopatrzyć się też w nówki tarcze :)

na Twoim miejscu przeszedłbym od razu na 320/30mm

288 jest cienkie nawet do B5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

288 przód i 245 tył wyrzuciłem na złom wlaśnie dla tego, aktualnie przód 312 a tył 255 i nie narzekam, dają radę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak pisali koledzy - TRW tarcze i klocki bardzo dobry stosunek jakości do ceny. Z resztą montowane na serie w VW i Audi ale chyba tylko na tył bo przód to już ATE. Znowu BMW i np Lexus lata na Textarze. A prawda jest tak że wszystko to prawie to samo :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja śmigam na MIKODACH plus klocki TEXTARY, moim zdaniem bardzo dobry zestaw jeśli chodzi o stosunek jakości do ceny.Miałem już parę razy hamowanie np. z 160km\h do 80km\h (Autostrada) i nie odczuwam żadnego negatywnego wpływu na ten zestaw.Polecam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i orają tarcze

z Mikodami nie jest tak zle jak niektórzy tutaj piszą

w piatek miałem na warsztacie mondeo III na wymiane tyłu

zdejmowałem też przednie koła, 2 lata temu montowałem tam klocki Ferodo Premier i tarcze Mikoda, nacinane, nawiercane

przebieg 53 tkm, klocka została połowa, otwory zostały wyczyszczone wiertłem a calośc szczotą na szlifierce

i musze przyznac że tarcze sa w super stanie jak na ten przebieg :shocked: :shocked: :shocked:

oczywiscie do kazdego auto trzeba podchodzic indywidualnie

ale z doswiadczenia wiem ze jak jest dobry tył to przód nie dostaje tak po du...pie

Mondeo jest jakiś zaczarowany, nie wiem jakim cudem, ale w większości tarcze są gładkie do końca swojego żywota, gdzie w A4 zastanawiam się nad wywaleniem po pierwszym komplecie klocków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po pół roku uzytkowania mikody jestem zadowolony - i z siły hamowania i z żywotności tarczy, do dopiero jakieś 2-3 mm jej ubyło...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po pół roku uzytkowania mikody jestem zadowolony - i z siły hamowania i z żywotności tarczy, do dopiero jakieś 2-3 mm jej ubyło...

Z Twojego profilu nie wynika jakim sprzętem jeździsz, ale w większości tarcz zużycie powyżej 2mm kwalifikuje je do wymiany ........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odświeżę temat...

czy coś się zmieniło w jakości MIKODA?

Jestem na etapie szukania tarcz do przodu...312

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bierz Otto Zimmermany plus ori klocek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli byłbyś tak miły i powiedział mi które to są ori klocki, byłbym wdzięczny.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam tarcze mikody wentylowane nacinane nawiercane + oryginalne klocki i bardzo dobrze hamują, pyłu niema ani nic

w poprzednich autach też maiłem mikody i żadnych problemów....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli byłbyś tak miły i powiedział mi które to są ori klocki, byłbym wdzięczny.....

Jak chcesz to mam jeden wolny komplet

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mówisz o klockach czy cały zestaw?

poproszę o cenę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...