Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 ASB] 3.0 tdi Audi Exclusive, Milltek, Kiera RS5, BOSE, MS Design DTM, pedały RS4, srabilizatory RS4, hamulce S4, skóry Valcona Black/Cognac


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No to Robert musisz koniecznie z czasem wypieprzyc DPF... bo ja bym chyba nie wydal tyle kasy na wydech Millteka zeby go nie slyszec ! :kox:

Zobaczymy, zobaczymy :decayed: ... jak znam siebie pewnie tak zrobię :gwizdanie: wszystko jest tak zrobione, że wykręcam dpf a wstawiam łącznik :wink4: wydech zakładałem na szybko aby był pogląd jak to wyjdzie. Na tą chwilę zostanie jak jest, teraz myślę nad coolerami :wink4: Ale fakt, faktem wyślałem, że będzie trochę głośniej :decayed:

Opublikowano

wyglada super :cool1:

Opublikowano

znajomo wygląda :decayed:

Opublikowano

Mystic 12,13,14 marzec bede w Szczecinie dasz posluchac :rolleyes:

Opublikowano

Mystic 12,13,14 marzec bede w Szczecinie dasz posluchac :rolleyes:

Spoko David, jak się zgramy w czasie to nie widzę problemu :wink4:

To co wczoraj nagrałem:

http://www.youtube.com/watch?v=yjwvVu0LMnM

Dzisiaj zrobiłem stówkę i mam wrażenie, że coraz bardziej go słychać :mysli:

Opublikowano

Brzmi rzeczywiście bardziej basowo. Ale szczerze mówiąc liczyłem na coś więcej - na taki rasowy pomruk. Jednak DPF chyba dużo zmienia.

Opublikowano

Brzmi rzeczywiście bardziej basowo. Ale szczerze mówiąc liczyłem na coś więcej - na taki rasowy pomruk. Jednak DPF chyba dużo zmienia.

Na tą chwilę dźwięk szału nie robi, zobaczymy z czasem czy się zmieni po wygrzaniu. Jak się będę wybierał w przyszłości na korektę może przy okazji dpfa wywalę.

Opublikowano

a ja wiem gdzie to nagrywane :kox: brzmi calkiem fajnie ale mogloby bardziej buczec. w Szczecinie slonce tak ladnie swieci ? :wink4:

Opublikowano

Dobrze że nikt Ci kamery nie zwinął i nie przejechał :decayed:

Opublikowano

Nastepny filmik bedzie z kamera przy wydechu :rolleyes:

Opublikowano

Wracam do sprawy coolerków do mojej :a4fan:

Przeglądałem w katalogach różne coolery do aut z grupy vag i zwróciły moją uwagę smicki od audi TT. Choć są minimalnie mniejsze (no właśnie czy ma ktoś dokładnie pomierzone rdzenie coolerów od A4 3.0 tdi, bo swoje wnioski opieram tylko na wymiarach z ramki w kierownicy powietrza, nie mam jak teraz zderzaka zrzucać, a może ktoś z was na takowe na półce i mógłby sprawdzić :naughty:) od moich coolerów to są sporo grubsze bo mają 85mm gdzie w 3.0tdi mają 63mm grubości.

Można tanio wyrwać takie używki i przerobić boczki. Tylko nie jestem pewny co do ich wydajności i czy wymiana na takie poprawi coś u mnie :mysli:

Wyglądają mniej więcej tak, jak te na rdzeniach nissens'a:

http://www.motoneo.pl/t/z1/NIS96747

http://www.thepartsbin.com/brands/nissens/nissens_intercooler.html

Opublikowano

Jesli nie masz nikogo u siebie na miejscu, to moze wybierz sie do Warszawy na jakis weekend...

Pawel wyspawa Ci 2 customowe SMIC'ki + potrzebne orurowanie przez np. sobote od rana do wieczora (albo i do nocy :decayed:) na rdzeniach Nissensa.

Wczesniej tylko trzebaby skonsultowac to z kims kto ma pojecie o coolerach.

Generalnie im grubszy rdzen tym chyba lepiej... ale ja sie nie znam. Wiem, ze u mnie bedzie rdzen fest :kox:

Do tego dorezac lepsze kierownice powietrza i moim zdaniem powinno byc git.

Opublikowano

Jesli nie masz nikogo u siebie na miejscu, to moze wybierz sie do Warszawy na jakis weekend...

Pawel wyspawa Ci 2 customowe SMIC'ki + potrzebne orurowanie przez np. sobote od rana do wieczora (albo i do nocy :decayed:) na rdzeniach Nissensa.

Wczesniej tylko trzebaby skonsultowac to z kims kto ma pojecie o coolerach.

Generalnie im grubszy rdzen tym chyba lepiej... ale ja sie nie znam. Wiem, ze u mnie bedzie rdzen fest :kox:

Do tego dorezac lepsze kierownice powietrza i moim zdaniem powinno byc git.

A kim jest Paweł ? To kolega od nas z forum ? Mógłbym wysłać mu seryjne coolery od 3.0 i na ich podstawie mógłby zrobić, widziałem takie na allegro za 200 ma gostek od nas do sprzedania :wink4:

Jak by customowe były zrobione tak jak seryjne to nie trzeba by było spawać nowych rurek :mysli:

Opublikowano

Tylko, ze jak juz robic, to moim zdaniem tylko wieksze nieco, a tak wypadaloby miec auto do spasowania.

Orurowanie serie faktycznie mozna zostawic.

Opublikowano

220x200x85mm lub w ostateczności 200x200x85mm by mnie zadowalało w zupełności. Teraz na oko mam 200x180x63. Rurki by zostały stare :mysli: problemem jest dorwanie dobrego rdzenia w tych wymiarach.

Opublikowano

Nastepny filmik bedzie z kamera przy wydechu :rolleyes:

no jeszcze jakis by sie przydal :good:

i tak jest zdecydowanie lepszy niz poprzedni wydech, jak dpfa wywalisz to powinien jeszcze lepiej gadac :wink4:

Opublikowano

Nastepny filmik bedzie z kamera przy wydechu :rolleyes:

no jeszcze jakis by sie przydal :good:

i tak jest zdecydowanie lepszy niz poprzedni wydech, jak dpfa wywalisz to powinien jeszcze lepiej gadac :wink4:

Im dłużej się wygrzewa tym lepiej go słychać. Na razie nie mam czasu nic nakręcić, może jak David przyjedzie i się spotniemy to coś nagramy. DPFa na tą chwilę nie wywalam bo to kosztuje majątek, a i tak filtr dostał większy przelot. Wolę tą kasę wsadzić w coolery co powinno trochę poprawić chłodzenie na lato i ewentualnie zrobić korektę. Na razie nie widzę dobrej opcji do seryjnych DSMIC poza dużym centralnym. Nie znalazłem na razie nic lepszego od moich seryjnych puszek.[br]Dopisany: 04 Marzec 2011, 12:49_________________________________________________

220x200x85mm lub w ostateczności 200x200x85mm by mnie zadowalało w zupełności. Teraz na oko mam 200x180x63. Rurki by zostały stare :mysli: problemem jest dorwanie dobrego rdzenia w tych wymiarach.

No i małe ździwko bo w 3.0tdi prawy cooler ma standardowo 63mm grubości a lewy już 85mm i jest leciutko wyższy :kox: [br]Dopisany: 04 Marzec 2011, 14:13_________________________________________________Szukam od dłuższego czasu felg na lato i niestety jest posucha we wzorach, które by ładnie podeszły do avanta :wallbash: .

Finalnie zdecydowałem się na stary sprawdzony wzór tylko, które brać :mysli:

Z czarnym środkiem, front polerowany:

image.jpgimage.jpgimage.jpg

czy całe w graficie :mysli:

image.jpgimage.jpgimage.jpg

Opublikowano

oczywiście, że grafit :polew: widzę planujesz kupno z allegro - brałem od tego typka swoje poprzednie koła :good:

Opublikowano

bajk dobrze mówi... bierz grafit... ja przymierzałem do siebie ten pierwszy model co pokazujesz z polerowaną szprychą i felga optycznie bardzo się pomniejsza przez tą polerkę właśnie a ramiona wyglądają poprostu źle.

Opublikowano

w ogóle chromy i polerki felg to gejnia :polew: :polew: :polew:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...