Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 ASB] 3.0 tdi Audi Exclusive, Milltek, Kiera RS5, BOSE, MS Design DTM, pedały RS4, srabilizatory RS4, hamulce S4, skóry Valcona Black/Cognac


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A ja tak trochę z innej beczki - kolega może z Mystic Production? :)

Opublikowano

A ja tak trochę z innej beczki - kolega może z Mystic Production? :)

Nie, nie :) ale już ktoś mnie tu o to pytał :).

Opublikowano

A już myślałem, że będzie się dało załatwić jakieś zniżki na bilety na koncerty :> Trudno.

A autko oczywiście za***iste :hi:

Opublikowano

A autko oczywiście za***iste :hi:

Dziękuję :)

Opublikowano

Znalazłem ją bo noszę sie z zamiarem kupna B7 z tym silniczkiem :good: przeglądając fotki stwierdziłem ze juz gdzieś ją widziałem więc zacząłem kopać na forum i znalazłem :)

Jak dla mnie to z ceną się komuś coś pojeba** bo za te pieniądze 129000 netto czyli 157380 :shocked: mozna juz latać B8 albo tak samo wyposażoną A6 C6 z 2007 roku :) ktoś chyba ne łeb upadł :naughty:

A tak ogólnie to masz chyba najpiękniejsze skóry na forum :slina:

Opublikowano

Znalazłem ją bo noszę sie z zamiarem kupna B7 z tym silniczkiem :good: przeglądając fotki stwierdziłem ze juz gdzieś ją widziałem więc zacząłem kopać na forum i znalazłem :)

Jak dla mnie to z ceną się komuś coś pojeba** bo za te pieniądze 129000 netto czyli 157380 :shocked: mozna juz latać B8 albo tak samo wyposażoną A6 C6 z 2007 roku :) ktoś chyba ne łeb upadł :naughty:

Dokładnie, w PL cena przesadzona na maxa. Jednak jak szukałem auta w DE, to taka sztuka z tym silnikiem i podobnym wypasem, przez polską chorą akcyzę 18,6% wychodziła ok 130/140 kPLN :kox: załamka.

A tak ogólnie to masz chyba najpiękniejsze skóry na forum :slina:

Jeszcze raz dziękuję :) bardzo mi się podobają, robią fajny klimat w aucie :gwizdanie:.

Opublikowano

A ile cie uczyniła jeśli mozna spytac? :cool1:

Opublikowano

mystic.pl fajny paździoch :decayed::good: Jak zmieniałeś podszybie na to od B6 to obudowę komputera też zmieniłeś ? Bo ja też jestem po tym modzie ale moja obudowa jest niższa i nie stanowi jednolitej całości z tym plastikiem podszybia...

Opublikowano

Dziękuje :wink4:

Obudowy kompa nie wymieniałem, została ta, która była zamontowana przez fabrykę :wink4: Wszystko pasuje jak w poczciwej B6.

Ale wiem, że jak zamawiałem w aso to za pierwszym razem przyszła nie taka jak trzeba i musieli zamawiać jeszcze raz.

Jak cię dokładnie interesuje spiszę numerki ze swojej i sobie porównasz :wink4:

Tymczasem w zrobiłem update w pierwszym poście, parę gratów wymieniłem, rezanko zimmermanów, bilsteinów i stabilizatorów RS4 skończone :naughty:

Pierwsze wrażenie po dniu jazdy na mega plus :good: W weekend zrobię dłuższą trasę i choć warunki nie pozwalają na wiele to mam nadzieję lepiej potestować :decayed:

Opublikowano

Osłona pełna na podszybie jest tylko jedna po prostu Ci się udało i miałeś inną obudowę kompa niż ja ( miałeś wyższą...) :wink4:

Opublikowano

Osłona pełna na podszybie jest tylko jedna po prostu Ci się udało i miałeś inną obudowę kompa niż ja ( miałeś wyższą...) :wink4:

W takim razie miałem farta :> ale tak czy siak aso coś pochrzaniło z zamówieniem i dwa razy zamawiali :wallbash:

Opublikowano

ładna sztuka - powodzenia w dalszych modach :kox:

Opublikowano

Dzięki bajk, wracając z nart widziałem w niemcowni B7 z dokładnie takim zderzakiem jak Twój - sztuka wyglądała :good:

Pod wyciągiem parkowała też ładna B7-S4 cała w blacku - miód malina, pod kierunkami bocznymi miała ładnie wyeksponowane oznaczenie V8, i tak sobie pomyślałem, czy sobie nie zapodać takich znaczków V6 w mojej niuni :gwizdanie:

Auto po montażu bilsteinów i stabilizatorów od RS4 prowadzi się wyśmienicie, chodzi jak na szynach, po prostu rewelacja.

Oto parę fotek w narciarskim ubraniu :decayed:

fg4VJ.jpg

gnSpA.jpg

WGnki.jpg

WGuOJ.jpg

W weekend lecę jeszcze pośmigać na deskach do Włoch i po przyjeździe czeka mnie następna wymiana oleju :confused4:.

Sporo kilometrów natłukę przez te 3 miechy, ale za to odpukać auto sprawuje się bez zastrzeżeń. Jedynie co to przy dużym obciążeniu przydało by się parę kucy pod maską i zaczynam coraz poważniej myśleć o wirusie, także chyba prędzej niż myślałem zawitam u kolegi patroxa we Wrocku.

Opublikowano

Fajnie się prezentuje w narciarskim ubranku.:)

Co do znaczka V6, jakoś nie za bardzo lubię się afiszować. Do tego stopnia, że mam zamiar pozbyć się znaczka 3.0TDI Quattro.

A wirusik u Patroxa... dobra myśl. Sam chyba go odwiedzę w okolicach wiosny.:)

Opublikowano

W związku z tym, że zdecydowałem sie na zrobienie wirusa robiłem ostatnio odczyt stanu wtryskiwaczy w moim motorku.

VagCanProfesional podaje, że prawidłowe wartości NMK powinny wynosić:

- dla 300 bar (-45 ms) <

- dla 600 bar (-15 ms) <

u mnie po diagnostyce wynoszą odpowiednio dla poszczególnych cylindrów:

- 1 - 300/600 bar : 10,00 / 10,00 ms

- 2 - 300/600 bar : 4,00 / 14,00 ms

- 3 - 300/600 bar : 6,00 / 18,00 ms

- 4 - 300/600 bar : 6,00 / 12,00 ms

- 5 - 300/600 bar : 20,00 / 18,00 ms

- 6 - 300/600 bar : 26,00 / 28,00 ms

Czy ktoś zorientowany może powiedzieć czy zakresy ciśnień są w normie, czy konieczna jest jakaś dodatkowa diagnostyka ?

Czy powyższe pomiary wystarczą do stwierdzenia stanu w jakim się znajdują ?

Z tego co się dowiedziałem, to tych wtrysków faktycznie nie poddaje się korekcji, w grę wchodzi wyłącznie wymiana na nowe, a to już koszt nie mały. Jedyna kodowanie to wpisanie do ecu numerków z naklejki na wtryskach po montażu nowych.

Opublikowano

nie jestem mocny w te klocki ale dokładnie to samo robiłem u mnie ostatnio i wtryski mam do wymiany ( na 6szt. 4 leją a ich wskazania przkraczały -45 i dochodziły do -58

wg mnie u Ciebie jest wszystko cacy - na tyle na ile coś wiem w temacie :wink4:[br]Dopisany: 10 Luty 2010, 11:13_________________________________________________dodatkowo w ASB nie były montowane wadliwe wtryski ( z końcówką nr kat. Q ) więc chyba nie masz się czym przejmować - nic tylko jechać na program :)

Ps. oczywiście poczekaj jeszcze na wypowiedź kogoś bardziej biegłego w temacie

Opublikowano

THX's miro, trochę mnie uspokoiłes bo szczerze mówiąc w ogóle się na tym nie znam, a na oko wg. mnie rozpiętości wyglądają trochę za duże, ale tak jak mówię nie znam się na tym więc może tak powinno być jak piszesz.

Powiedz tylko czy robiłeś diagnostykę swoich wtrysków przed wirusowaniem ? Była by możliwość porównania.

Opublikowano

Na a6klub.pl widziałem temat, w którym był odczyt z diagnostyki wtryskiwaczy z komentarzem.

Poszukaj tam :wink4:

Opublikowano

Dzięki AndyN, oczywiście poczytam. Niestety nie mam możliwości podłączenia VCDS'a, dysponuję jedynie VCPro,a nie chcę lecieć z tym do aso bo raz że skroją słono, a dwa, że jeśli coś wyjdzie to od razu będą chcieli wymieniać wtryski nie zwracając uwagi na przepustnicę i kolektor ssący.

Dodam, że auto miało wymieniane kolektory ssące na gwarancji przez poprzedniego właściciela w marcu 2009 przy przebiegu 56850 km, teraz mam przelatane 92kkm.

Odczyt robiłem w procedurze zapisanej w programie, i to są wartości jakie pokazuje. Czy ktoś bardziej rozeznany wie jak zrobić pomiary VCPro w sposób bardziej dokładny ?

Opublikowano

Powiedz tylko czy robiłeś diagnostykę swoich wtrysków przed wirusowaniem ? Była by możliwość porównania.

przed nie robiłem - ale z tego co wiem to te - dla 300 bar (-45 ms) < jest niezmienne ( dla serii czy softu )[br]Dopisany: 10 Luty 2010, 11:53_________________________________________________i jeszcze jedno - osobiście diagnozy nie robiłem, była robiona w serwisie i tam mi tłumaczono ( jakie wartości są prawidłowe jakie nie ile przekroczone i.t.d. ) a było to tydzień temu :wink4:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...