Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 ASB] 3.0 tdi Audi Exclusive, Milltek, Kiera RS5, BOSE, MS Design DTM, pedały RS4, srabilizatory RS4, hamulce S4, skóry Valcona Black/Cognac


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W tym roku kryzys, trzeba oszczędzać :> jedziemy do Zieleńca, tam są teraz chyba najlepsze warunki w PL do jezdżenia ze względu na specyficzny mikroklimat :)

Śniegu nie ma (jak wszędzie) ale za to piwo dobrze wchodzi .... ;)

http://www.zieleniec.pl/

Póki co nie jest najgorzej jak na tegoroczną zimę, ale mam nadzieję, że do ferii coś sypnie.

Opublikowano

zima dobra w tym roku,moglem tego webasto nie kupowac bo nie potrzebne :embarrassed:

Opublikowano

zima dobra w tym roku,moglem tego webasto nie kupowac bo nie potrzebne :embarrassed:

:polew: parówki możesz grillować :decayed:

Opublikowano

firma ABT i MTM zakladaja 2 smic"ki i fmic widzialem juz kilka takich kombinacji ale tylko w a6 ale nie wiem jaka byla dmuchawka bo mi nie dali zagladnac tak dokladnie

Opublikowano

Ma ktoś dojście do jarzm w rozsądnych pieniądzach bo w aso 700/szt :wallbash:

numer 1K0 615 125 B lub 8E0 615 125 C (czarny, głęboki) - czy oprócz koloru się czymś różnią :mysli:[br]Dopisany: 04 Styczeń 2012, 21:10_________________________________________________

firma ABT i MTM zakladaja 2 smic"ki i fmic widzialem juz kilka takich kombinacji ale tylko w a6 ale nie wiem jaka byla dmuchawka bo mi nie dali zagladnac tak dokladnie

W a 6 całe powietrze idzie od turbo od razu do prawego coolera a z niego bezpośrednio do lewego, więc było by łatwiej wstawić pomiędzy nimi dodatkowy centralny cooler. W B7 jest to inaczej rozwiązane, bo od turbo część powietrza idzie do prawego a druga część od razu na lewy cooler.

coolery_B7_3_0_tdi.jpg

Opublikowano

Z nowości do auta wleciały nowe dolne tylne wahacze lemfordera. Stare nie wytrzymały nawet 2 lat. Po przejechaniu niecałych 75kkm kompletnie posypały się sworznie :thumbdown: Zawiozłem do Dzika do reklamacji, zobaczymy czy gwarancja zostanie uznana czy to tylko fikcja.

Dodatkowo w auce zostały wymienione napinacze, rolki i pasek + pasek wielorowkowy rozrządu od strony przedniej i znowu nastała błoga cisza przy odpalaniu auta, nic nie dzwoni. Miałem stracha, że to napinacze łańcuchów tylnego rozrządu, ale na szczęście mój mechanior, spec od audi powiedział, że o łańcuch i napincze w ASB nie mam się co martwić.

Aha, felgi letnie zostały znowu wypiaskowane. W tym sezonie będą jednak malowane proszkowo we wszystkich 3 warstwach.

Ostatnio proszkowy szedł tylko pokład ale niestety dostępne na rynku farby do nakładania natryskiem nie wytrzymują chemii i ciśnienia z Karchera :thumbdown:

Będzie biały podkład proszkowy, na to proszkowo bazowy kolor chrom 03690.MGV66 firmy Pulver i na koniec satynowy klar aby złamać blask chromu. Zobaczymy jak to wyjdzie :eusathink:

BTW. czy można jeszcze wstawiać fotki przez forum czy już tyko przez zewnętrzny serwer ?

Opublikowano

ja robię kopiuj wklej :thumbup1:

Opublikowano

Faktycznie kopiować z neta tak można, ale niestety z hdd kompa nie wychodzi.

Opublikowano

co masz za speca od audi?

Opublikowano

Tego co Ty chyba, Rafał :wink:

Opublikowano

heh :thumbup1: no Rafal to wiadomo ,Mystic pw

Opublikowano

u mnie też występuje dziwny dźwięk z pod maski przy odpalaniu zimnego silnika i też sie obawiam o łańcuch ale skoro piszesz że to może być tylko pasek i napinacze muszę to sprawdzić, łatwy jest dostęp do tego czy trzeba rozbebeszyć cały przód ??

Opublikowano

Trzeba ściągać zderzak. Po wymianie jest cisza puki co.

Opublikowano
Ma ktoś dojście do jarzm w rozsądnych pieniądzach bo w aso 700/szt :wallbash:

numer 1K0 615 125 B lub 8E0 615 125 C (czarny, głęboki) - czy oprócz koloru się czymś różnią :mysli:[br]Dopisany: 04 Styczeń 2012, 21:10_________________________________________________

firma ABT i MTM zakladaja 2 smic"ki i fmic widzialem juz kilka takich kombinacji ale tylko w a6 ale nie wiem jaka byla dmuchawka bo mi nie dali zagladnac tak dokladnie

W a 6 całe powietrze idzie od turbo od razu do prawego coolera a z niego bezpośrednio do lewego, więc było by łatwiej wstawić pomiędzy nimi dodatkowy centralny cooler. W B7 jest to inaczej rozwiązane, bo od turbo część powietrza idzie do prawego a druga część od razu na lewy cooler.

coolery_B7_3_0_tdi.jpg

Ciekawe Czy ta belka na zdjęciu oznaczona nr. 15 pełni rolę usztywniająca. Teraz jej nie używam i nie wiem czy nie warto było by to wymątować? Orientujesz się może jak to jest ??

Opublikowano

Jak się przypatrywaliśmy tej belce, która pełni funkcję kanałów dla coolerów, to z tego co pamiętam podtrzymuje również kierownice powietrza, wentylatory i chłodnicę wody ale teraz głowy nie dam czy tak jest.

Opublikowano

Kiepsko trochę w takim razie :/ Chyba w wolnym czasie ściągnę zderzak i zobaczę co trzeba zrobić :whistling:

Opublikowano

A czemu chcesz ściągać, w czym Ci przeszkadza ta belka ? Pisałeś, że w razie sprzedaży możesz wyciągnąć cooler i wstawić serię.

Opublikowano

Jeśli bym go wyciągnął to później mógłbym wstawić. A teraz widziałem że ta belka zaczęła trochę rdzewieć, poza tym zbędny ciężar :D

Opublikowano

Te fotele podchodzą trochę w pomarańcz? Szukam takich, będą pasować do mojej koncepcji black & orange :D

Opublikowano
Te fotele podchodzą trochę w pomarańcz? Szukam takich, będą pasować do mojej koncepcji black & orange :D

Co ty tam kombinujesz :zdjecie:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...