Yelo Opublikowano 3 Grudnia 2009 Opublikowano 3 Grudnia 2009 moja żona też moim jeździ.. i co? i jest super zadowolona. W zimie i na śliskim jest nie do porównania. Wystarczy że troszkę popada śniegu a służby się opierniczają ludzie mielą kołami a ona spokojnie jedzie. A prawda jest taka że na początku nawet nie wiedziała że jest tak ślisko i ciężko się jeździ... Właściwie, to to jest argument na przeciw Q dla kierowcy bez wyczucia.Jak rusza, to nawet nie zauważy, że warunki są trudne i jest bardzo ślisko, a później przy hamowaniu będzie tak samo ciężko, ale pomocy brak...
polkr Opublikowano 3 Grudnia 2009 Opublikowano 3 Grudnia 2009 moja żona też moim jeździ.. i co? i jest super zadowolona. W zimie i na śliskim jest nie do porównania. Wystarczy że troszkę popada śniegu a służby się opierniczają ludzie mielą kołami a ona spokojnie jedzie. A prawda jest taka że na początku nawet nie wiedziała że jest tak ślisko i ciężko się jeździ... Właściwie, to to jest argument na przeciw Q dla kierowcy bez wyczucia.Jak rusza, to nawet nie zauważy, że warunki są trudne i jest bardzo ślisko, a później przy hamowaniu będzie tak samo ciężko, ale pomocy brak... prawda, dlatego ważne jest wciskanie do głowy że jak ślisko, pada itp. no noga leciutko na gazik.. bo hamuje jak każde inne.. najlepiej z taką osobą pojeździć i troszkę pokazać.. moja teraz już nie chce do inwalidy wsiadać.
Yelo Opublikowano 3 Grudnia 2009 Opublikowano 3 Grudnia 2009 No własnie panowie,a jak w 1.8 T wygląda sparawa LPG?tzn.silnik dobrze znosi zagazowanie?jaką instalkę polecacie? A co do ogłoszenie z otomoto które powyżej zapodałem,dzwoniłem do kolesia mam VIN jestem w trakcie weryfikacji. Nie widzę sensu zamiany 1.9TDI na 1.8T + LPG. Lepiej już skoksować nieco klekota, jeżeli za słabo jedzie.
adams78 Opublikowano 3 Grudnia 2009 Opublikowano 3 Grudnia 2009 Ja myślę, że jego TDI jest mocno zjechane i dlatego chce zmienić :gwizdanie: Inne powody mnie nie przekonują.
darkopolo Opublikowano 3 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2009 Ja myślę, że jego TDI jest mocno zjechane i dlatego chce zmienić :gwizdanie: Inne powody mnie nie przekonują. No nie właśnie o to chodzi,że nie jest zjechane.Silnik zdrowy,bez wycieków ciągnie bez problemu do 4500obr/min(więcej nie cisnąłem).Zresztą od jakiegoś czasu przymierzam się do zrobienia logów(stat i BS już mam)ale nie mam gdzie zrobić dynamicznych(brak odpowiednio długiej prostej ).Ale co do tematu 1.8 T Q,trochę od zmian odwodzi mnie spalanie.Chyba zastanowię się jeszcze nad "skoksowaniem" jak kolega Yelo napisał.Dzięki panowie za sugestie
retroav Opublikowano 6 Grudnia 2009 Opublikowano 6 Grudnia 2009 To ja się może wypowiem na temat spalania 1.8t w silniku AEB miasto-12/13l trasa 110-130-7.5l tak więc tragedii nie ma.Chociaż biorąc pod uwagę to że 90% śmigam po mieście to z chęcią bym się na takiego tdi-ka zamnił
Dev Opublikowano 6 Grudnia 2009 Opublikowano 6 Grudnia 2009 To ja się może wypowiem na temat spalania 1.8t w silniku AEB miasto-12/13l trasa 110-130-7.5l tak więc tragedii nie ma.Chociaż biorąc pod uwagę to że 90% śmigam po mieście to z chęcią bym się na takiego tdi-ka zamnił junkersa załóż :polew:
Łukasz 23 Opublikowano 6 Grudnia 2009 Opublikowano 6 Grudnia 2009 w temacie 1.8T ja mam ten motorek ze 190kucami i do tego gaz wsadzony ,spisuje sie dobrze spalanie w granicy 11L na mocy nie widze ubytku a frajda z jazdy jest wielka :>
tw182 Opublikowano 7 Grudnia 2009 Opublikowano 7 Grudnia 2009 hahah, chyba na trasie kurcze fantazje na temat spalania powinny byc zakazane bo to juz robi sie załosne, niedługo AJL będzie palił mniej niz ADP, żal poprostu. Ja mam ADP i wiem ze pali 10 w miescie co i tak jest duzo, ale mam tez drugi samochod z 3 razy wiekszym silnikiem i jakos nie wmawiam sobie ze pali tyle mniej, chce się miec v8 400nm w benzynce to trzeba bulic, a po co kupowac turbo i jezdzic delikatniej niz 1,6 sorry za ot ale juz nie moge..
szogun0 Opublikowano 7 Grudnia 2009 Opublikowano 7 Grudnia 2009 Może się zdziwisz, ale na tej samej trasie w bardzo podobny sposób pokonywanej 1.8T pali zaledwie 1L LPG więcej niż 1.6 ADP. Osobiście sprawdzamy to z kumplem, który ma 1.6 kilka razy w miesiącu, bo razem jeździmy do pracy na zmianę swoimi samochodami.
Pancin Opublikowano 7 Grudnia 2009 Opublikowano 7 Grudnia 2009 Jeśli żona jeździ jak znacząca większość kobiet, to nigdy nie wykorzysta możliwości T, a z Q skorzysta tylko na głębszym śniegu, na jakiejś bocznej drodze.Więc nie wiem czy to oczywiste Święta racja. Też to przerabiam u siebie. W zasadzie poza moją przyjemnością przez kilkanaście śnieżnych dni w roku, zalet 1.8TQ nie dostrzegam. Żonie i tak wszystko jedno w jeździe na co dzień. W dodatku jak jeździ się tym na krótkich odcinkach, to spalanie nie jest przyjemne. Zostań przy klekocie.
Emeryt52 Opublikowano 10 Grudnia 2009 Opublikowano 10 Grudnia 2009 Witam ja nie zamieniłbym swojej laluni na klekota.1,8T i jest czym pośmigać :tongue4:
Piotrek98igo Opublikowano 10 Grudnia 2009 Opublikowano 10 Grudnia 2009 myslalem ze temat bedzie ciekawy ,ale jak narazie to 70% to OT na temat spalania i 1.6 czego tez nie zabraklo ON vs PB zaraz kazdy bedzie wpisywal ze klekot ble itd
moskal Opublikowano 10 Grudnia 2009 Opublikowano 10 Grudnia 2009 co tu można pisać na ten temat ??? normalne ze 1.8T jest mocniejsze , szybsze , zrywniejsze. chyba normalne ze zawieszenie to samo , środek to samo , co można jeszcze napisać ????
Rekomendowane odpowiedzi