Grafit Opublikowano 3 Grudnia 2009 Opublikowano 3 Grudnia 2009 Witam, nie wiedziałem gdzie założyć ten temat, wiec zakładam go tu. Jeśli jest w zyłm miejscu to proszę o przeniesienie, ale nie koszujcie narazie Otóż mam kilka pytań (A4 B6 2003r. 1,9 TDI 130KM) 1. Czy wam też tak "chlupie" paliwo w baku jak jest go ponad połowa? 2. Ostatnio stało się tak, że wsiadłem do auta, włączyłem klime, naciskałem "+" aby podnieść temperaturę od strony kierowcy i zauważyłem, że temperatura po stronie pasażera też się podnosi równo z moją jak to się stało? Da się to jakoś włączyć? Zawsze się zastanawiałem czy da się tak robić no i przypadkiem mi sie udało, ale nie wiem jak 3. Przycisk "check" koło zegarów. Jak go nacisnę jak silnik jest włączony ale auto stoi to:pokazuje się BREMSE - na górze jest kółeczko w nawiasach -> (O), a pod spoden taki sam znaczek tylko jeszcze wykrzyknik w kółeczku, potem KUHLMITTEL i na górze symbol dystrybutora a pod spodem tak symbol jak jest koło wskaźnika temp. silnika, OLDRUCK i na górze 1km/h w kółku, a pod spodem taka "filiżanka" z kapiącym olejem. Co to wszystko oznacza?? dodam, że jak jadę i nacisnę "check" to pokazuje się to samo, a po chwili auto piszczy, ale nie pamiętam co pokazuje 4. Od czego jest przycisk ECON na panelu klimy? 5. Kupiłem auto, trzeszczał mi głośnik z przodu od strony pasażera, wymieniłem, i teraz po miesiącu mi zaczęło trzeszczeć po stronie pasażera ;/ strasznie to denerwujące.... typowa usterka czy coś więcej? 6. Felgi.. teraz mam opony 205/55/16 na ory alumach, chce kupić na zimę opony 195/65/15 (cena). Mogłby mi ktoś podać rozmiar, et, średnice otworu centrującego itp felg stalowych na które bym nałożył te oponki? Jest różnica miedzy 205 a 195 w WARUNKACH ZIMOWYCH? (nie na suchym asfalcie)? Proszę o pomoc
KOval81 Opublikowano 3 Grudnia 2009 Opublikowano 3 Grudnia 2009 1. Nie chlupie, albo lepiej sprecyzuj co wg Ciebie to oznacza 2. Nie zdarza się to normalnie, chyba, że nie masz 2-strefowej klimy 3. CHECK (kontrola) jest do sprawdzania "stanu" autka - czyli prześwietla Ci hamulce, klocki, płyn do spryskiwaczy, chłodzące ciecze, olej, itd. 4. ECON wyłącza Ci klimatyzację i zostawia sam nadmuch 5. Jeśli wsadziłeś dobry i sprawny głośnik, to nic nie powinno Ci trzeszczeć - posprawdzaj połączenia i sam głośnik 6. Różnicy nie poczujesz praktycznie żadnej między 205 a 195 - wiadomo, że za szerokie na zimę nie mogą być, bo nie spełnią swojego zadania. Otwór centrujący 57,1 mm, rozstaw śrub 5x112 mm, ET od 35 do 45 (ja mam ten sam rozmiar na ET 37)[br]Dopisany: 03 Grudzień 2009, 08:58_________________________________________________Tak apropo - wszystko jest na forum, wystarczy poszukać
Nosfer Opublikowano 3 Grudnia 2009 Opublikowano 3 Grudnia 2009 Tak apropo, aproposów to widzę, że przydałaby Ci się książka obsługi Audi B6. Poszukaj jest na forum link. Ściągnij i przeczytaj Poza tym masz chyba nieuzupełniony profil I polecam szukać zanim założysz temat.
Grafit Opublikowano 3 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2009 1. Nie chlupie, albo lepiej sprecyzuj co wg Ciebie to oznacza 2. Nie zdarza się to normalnie, chyba, że nie masz 2-strefowej klimy 3. CHECK (kontrola) jest do sprawdzania "stanu" autka - czyli prześwietla Ci hamulce, klocki, płyn do spryskiwaczy, chłodzące ciecze, olej, itd. 4. ECON wyłącza Ci klimatyzację i zostawia sam nadmuch 5. Jeśli wsadziłeś dobry i sprawny głośnik, to nic nie powinno Ci trzeszczeć - posprawdzaj połączenia i sam głośnik 6. Różnicy nie poczujesz praktycznie żadnej między 205 a 195 - wiadomo, że za szerokie na zimę nie mogą być, bo nie spełnią swojego zadania. Otwór centrujący 57,1 mm, rozstaw śrub 5x112 mm, ET od 35 do 45 (ja mam ten sam rozmiar na ET 37)[br]Dopisany: 03 Grudzień 2009, 08:58_________________________________________________Tak apropo - wszystko jest na forum, wystarczy poszukać 1. Jak jest tak między 1/2a 3/4 baku to na małych nierównościach, przy hamowaniu (po zatrzymaniu już) albo przy ruszaniu paliwo się "tłucze". Tzn puka i stuka. 2. Klima jest 2 strefowa. Czyli to jakiś "błąd" że temperatura się zmianiała i u kierowcy i u pasażera na raz? 3. To się domyśliłem. Chodzi mi o to, czy to co pokazuje (co opisałem) to znaczy że z tymi rzeczami jest wszystko ok, czy wręcz przeciwnie? 4. Nie wiedziałem. Przyda sie bo byłem pewien ze nie da sie bez klimy jezdzić Czyli daje ECON i moge normalnie zmieniać temperaturę na wyświetlaczu a klima bedzie wyłączona? 5. Wymieniony głośnik, od strony kierowcy gra teraz dobrze, problemy sie zaczęły z drugim, od strony pasażera 6. Czyli smialo moge kupić 195/65/15? To ponad 100zł roznicy na oponie w porównaniu do 205/55/16 Przeglądałem forum ale nie moglem znaleźć tych informacji Jedynie że są 3 wielkości tarczy hamulcowych montowane i jak mam największe to sie 15 nie zmieszą. Serdecznie dziękuję za pomoc Tak apropo, aproposów to widzę, że przydałaby Ci się książka obsługi Audi B6. Poszukaj jest na forum link. Ściągnij i przeczytaj Poza tym masz chyba nieuzupełniony profil I polecam szukać zanim założysz temat. Poszukam. Uzupełnię
mm.max Opublikowano 3 Grudnia 2009 Opublikowano 3 Grudnia 2009 :shocked: :shocked: Większość tych pytań jest z zakresu elementarnych zasad użytkowania samochodu mogę pozostać jedynie zszokowany tym iż nie wstyd ci ich zadawać. A merytorycznie mogę wypowiedzieć się jedynie iż klimatyzacja 2 strefowa ma również opcję pracy jednostrefowej reszte należy doczytać, douczyć sie dokształcić a poźniej zadawać tego typu pytanie.... Na niektóych forach taki post poszedłby od razu do kosza
antonio Opublikowano 3 Grudnia 2009 Opublikowano 3 Grudnia 2009 Witam, nie wiedziałem gdzie założyć ten temat, wiec zakładam go tu. Jeśli jest w zyłm miejscu to proszę o przeniesienie, ale nie koszujcie narazie Otóż mam kilka pytań (A4 B6 2003r. 1,9 TDI 130KM) 1. Czy wam też tak "chlupie" paliwo w baku jak jest go ponad połowa? 2. Ostatnio stało się tak, że wsiadłem do auta, włączyłem klime, naciskałem "+" aby podnieść temperaturę od strony kierowcy i zauważyłem, że temperatura po stronie pasażera też się podnosi równo z moją jak to się stało? Da się to jakoś włączyć? Zawsze się zastanawiałem czy da się tak robić no i przypadkiem mi sie udało, ale nie wiem jak 3. Przycisk "check" koło zegarów. Jak go nacisnę jak silnik jest włączony ale auto stoi to:pokazuje się BREMSE - na górze jest kółeczko w nawiasach -> (O), a pod spoden taki sam znaczek tylko jeszcze wykrzyknik w kółeczku, potem KUHLMITTEL i na górze symbol dystrybutora a pod spodem tak symbol jak jest koło wskaźnika temp. silnika, OLDRUCK i na górze 1km/h w kółku, a pod spodem taka "filiżanka" z kapiącym olejem. Co to wszystko oznacza?? dodam, że jak jadę i nacisnę "check" to pokazuje się to samo, a po chwili auto piszczy, ale nie pamiętam co pokazuje 4. Od czego jest przycisk ECON na panelu klimy? Proszę o pomoc pyt 1. chlupie chlupie pyt 2. jeżeli chcesz sterować obiema temperaturami równocześnie to musisz przytrzymać ok 5 sekund przycisk AUTO, jeżeli chcesz lewą i prawą stroną osobno wystarczy dotknąć + lub - po stronie pasażera pyt. 3 przypadek który opisujesz pokazuje jak wyglądają komunikaty które mogą Ci się pokazać podczas awarii pyt. 4 przycisk ECON służy do wyłączania sprężarki klimy w lecie ( nawiew jest ale bez klimy)
Grafit Opublikowano 3 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2009 :shocked: :shocked: Większość tych pytań jest z zakresu elementarnych zasad użytkowania samochodu mogę pozostać jedynie zszokowany tym iż nie wstyd ci ich zadawać. A merytorycznie mogę wypowiedzieć się jedynie iż klimatyzacja 2 strefowa ma również opcję pracy jednostrefowej reszte należy doczytać, douczyć sie dokształcić a poźniej zadawać tego typu pytanie.... Na niektóych forach taki post poszedłby od razu do kosza Wiesz, jeździłem wcześniej starym autem bez kilmy itp. , więc wydaje mi się że mogę nie wiedzieć do czego jest przycisk ECON, jaki jest rozmiar otworu centrujacego w audi oraz czy we wszystkich egzemplarzach chlupie paliwo.... Pozdrawiam i dziękuję wszystkim za pomoc
fayera Opublikowano 3 Grudnia 2009 Opublikowano 3 Grudnia 2009 3. Przycisk "check" koło zegarów. Jak go nacisnę jak silnik jest włączony ale auto stoi to:pokazuje się BREMSE - na górze jest kółeczko w nawiasach -> (O), a pod spoden taki sam znaczek tylko jeszcze wykrzyknik w kółeczku, potem KUHLMITTEL i na górze symbol dystrybutora a pod spodem tak symbol jak jest koło wskaźnika temp. silnika, OLDRUCK i na górze 1km/h w kółku, a pod spodem taka "filiżanka" z kapiącym olejem. Co to wszystko oznacza Jeżeli coś Ci piszczy to coś jest nie tak-sprawdz. Przy odpalaniu też piszczy???
Grafit Opublikowano 3 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2009 3. Przycisk "check" koło zegarów. Jak go nacisnę jak silnik jest włączony ale auto stoi to:pokazuje się BREMSE - na górze jest kółeczko w nawiasach -> (O), a pod spoden taki sam znaczek tylko jeszcze wykrzyknik w kółeczku, potem KUHLMITTEL i na górze symbol dystrybutora a pod spodem tak symbol jak jest koło wskaźnika temp. silnika, OLDRUCK i na górze 1km/h w kółku, a pod spodem taka "filiżanka" z kapiącym olejem. Co to wszystko oznacza Jeżeli coś Ci piszczy to coś jest nie tak-sprawdz. Przy odpalaniu też piszczy??? Przy odpalaniu nic nie piszczy. Za chwilę mam wyjazd to nacisnę check w czasie jazdy i zobaczę co pokazuje
marekg Opublikowano 3 Grudnia 2009 Opublikowano 3 Grudnia 2009 W głowach wam piszczy amatorzy. W czasie jazdy wciśnięcie Check powoduje ustawienie aktualnej prędkości jako granicznej. Każde późniejsze jej przekroczenie powoduje pisk i wyświetlenie na FIS odpowiedniego znaczka. Ot cała filozofia...
Gość Trzeniu Opublikowano 3 Grudnia 2009 Opublikowano 3 Grudnia 2009 W głowach wam piszczy amatorzy. W czasie jazdy wciśnięcie Check powoduje ustawienie aktualnej prędkości jako granicznej. Każde późniejsze jej przekroczenie powoduje pisk i wyświetlenie na FIS odpowiedniego znaczka. Ot cała filozofia... dokładnie tak to wygląda
antonio Opublikowano 3 Grudnia 2009 Opublikowano 3 Grudnia 2009 W głowach wam piszczy amatorzy. W czasie jazdy wciśnięcie Check powoduje ustawienie aktualnej prędkości jako granicznej. Każde późniejsze jej przekroczenie powoduje pisk i wyświetlenie na FIS odpowiedniego znaczka. Ot cała filozofia... jak najbardziej masz rację co do ustawienia prędkości podczas jazdy gdy wciśnie CHECK :oklaski: ale pytanie kolegi było odnośnie tego co te symbole oznaczają
boseron Opublikowano 4 Grudnia 2009 Opublikowano 4 Grudnia 2009 z ta temperaturą po wciśnięciu i przytrzymaniu Auto to nie wiedziałem ze mozna obiema naraz sterować , musze sprawdzić
Grafit Opublikowano 4 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2009 Przy odpalaniu też piszczy??? Przy odpalaniu nic nie piszczy. Za chwilę mam wyjazd to nacisnę check w czasie jazdy i zobaczę co pokazuje Więc przy wciśnięciu jak się jedzie, pokazuje się "1(km/h)". Na początku skojarzyłem to z olejem, bo taki znaczek się pokazuje jak się naciśnie CHECK na postoju. Ale rzeczywiście, jak przyśpieszalem to znów sie to pokazywało, wychodzi więc na to że: W głowach wam piszczy amatorzy. W czasie jazdy wciśnięcie Check powoduje ustawienie aktualnej prędkości jako granicznej. Każde późniejsze jej przekroczenie powoduje pisk i wyświetlenie na FIS odpowiedniego znaczka. Ot cała filozofia... Jednak, poza tym ale pytanie kolegi było odnośnie tego co te symbole oznaczają Co prawda nikt konkretnie nie odpowiedział, ale traktuje to jako znak że nic złego się nie dzieje. I to mi wystarczy z ta temperaturą po wciśnięciu i przytrzymaniu Auto to nie wiedziałem ze mozna obiema naraz sterować , musze sprawdzić Działa jak sie jezdzi samemu to jest to przydatne
boseron Opublikowano 6 Grudnia 2009 Opublikowano 6 Grudnia 2009 Działa jak sie jezdzi samemu to jest to przydatne działa , przydaje sie jak sam jade
Grafit Opublikowano 29 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2009 Jako że wcześniej mi pomogliście to mam kolejne pytanie tematu nowego nie chciałem zakładać więc zapytam tu. Wczoraj wieczorem miałem mały wyjazd autem (pisze o tym bo nie wiem czy to ma znaczenie). Silnik był całkiem zimny, przejechałem ok 4 km, i czekałem na znajomych - jako że było zimno to silnika nie gasiłem żeby się trochę rozgrzał. Wskazówka od temperatury ciągle pokazywała prawie zimniutki silnik, no i stoję tak sobie z zapalonym silnikiem i czekam czekam, aż po minucie usłyszałem dziwny szum, potem cisza więc olałem sprawe, za chwile znów to samo. Przypomniałem sobie że już kiedyś miałem tak wcześniej (ale to olałem bo myślałem ze cos mi sie zdawało). okazało się że szyberdach się otwiera i zamyka... odkąd mam auto (3-4 miesiące) to już drugi raz się tak stało (tzn na postoju, czy dzieje się tak w czasie jazdy a ja tego nie słysze to nie wiem). Poprostu stoję sobie, nic nie naciskam, niczym się nie bawię, a szyberdach sam się otwiera (do góry, nie odsuwa) i zamyka :| tak ma być?
mcarena Opublikowano 29 Grudnia 2009 Opublikowano 29 Grudnia 2009 A ja się podłączę pod temat instrukcji obsługi. Niestety szukaj nie pokazał mi żadnej instrukcji (tylko propozycje kupna na alledrogo). Ma ktoś linka do b6 avant 2004?
elmo814 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Jako że wcześniej mi pomogliście to mam kolejne pytanie tematu nowego nie chciałem zakładać więc zapytam tu. Wczoraj wieczorem miałem mały wyjazd autem (pisze o tym bo nie wiem czy to ma znaczenie). Silnik był całkiem zimny, przejechałem ok 4 km, i czekałem na znajomych - jako że było zimno to silnika nie gasiłem żeby się trochę rozgrzał. Wskazówka od temperatury ciągle pokazywała prawie zimniutki silnik, no i stoję tak sobie z zapalonym silnikiem i czekam czekam, aż po minucie usłyszałem dziwny szum, potem cisza więc olałem sprawe, za chwile znów to samo. Przypomniałem sobie że już kiedyś miałem tak wcześniej (ale to olałem bo myślałem ze cos mi sie zdawało). okazało się że szyberdach się otwiera i zamyka... odkąd mam auto (3-4 miesiące) to już drugi raz się tak stało (tzn na postoju, czy dzieje się tak w czasie jazdy a ja tego nie słysze to nie wiem). Poprostu stoję sobie, nic nie naciskam, niczym się nie bawię, a szyberdach sam się otwiera (do góry, nie odsuwa) i zamyka :| tak ma być? nie powinno tak byc podepnij VAG-a
smajko Opublikowano 30 Grudnia 2009 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Wczoraj wieczorem miałem mały wyjazd autem (pisze o tym bo nie wiem czy to ma znaczenie). Silnik był całkiem zimny, przejechałem ok 4 km, i czekałem na znajomych - jako że było zimno to silnika nie gasiłem żeby się trochę rozgrzał. Ciezki sposob na rozgrzewke silnika To nie benzynka, nie rozgrzeje ci sie chodząc na jałowym (albo będzie trwało to baaardzo długo) ostatnio sprawdzilem pokonujac trase tą co zawsze zwykle rozgrzewal mi sie do 90 pod koniec trasy, ale jadąc nią w korku mimo ze czasowo dluzej ledwo doszedl do polowy na rozgrzewke diesla lepiej sie przejechac niz stac w miejscu, i przyjemniej i mniej paliwka spalisz i autko sie szybciej rozgrzeje
espeer Opublikowano 23 Maja 2010 Opublikowano 23 Maja 2010 w pytke zbysia ale tu sie mozna duzo dowiedziec czytajac wasze stare posty, bo wlasnie co wrocilem z dalekiej trasy i mialem tez kilka problemow ktore mnie przerazily i na szczescie polowe juz rozkminiłem, ale jednego nie wiem: MOTOR ABSTELLEN UND KOHLIHTTEL PROFEN, moglby ktos z was to krotko zwiezle i na temat bo nie chce zawracac glowy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się