Dev Opublikowano 29 Grudnia 2009 Opublikowano 29 Grudnia 2009 zauważyłem, że kolega marewel do wiekszości wątków ma uraz to Panie jaki klocek polecasz i tarcze na Zimmermanie mam przelatane juz 7 miesiecy na tarczy 312mm z klockiem Textar i jest Jesli polecasz ATE to życze powodzenie podejrzewam że sam jezdzi na jakims Breck-u albo czymś "szybszym" :polew: :polew:
marewel Opublikowano 29 Grudnia 2009 Opublikowano 29 Grudnia 2009 na Zimmermanie mam przelatane juz 7 miesiecy na tarczy 312mm z klockiem Textar i jest Akurat uważam ze gładka tarcza i DS to najrozsądniejsze rozwiązanie ale nie najtańsze. Zimerman i DS to strata kasy,ogólnie zimerman to szajs na szczęście przekonałem się o tym na skórze kolegi
lukaszr Opublikowano 30 Grudnia 2009 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Zobaczysz jak bedzie wygladal taki zimerman po roku. Jeżdżę już na tych tarczach 1,5 roku i zrobiłem 40 tyś. Nie mam żadnego bicia, hamuje bardzo ładnie. Jak już coś piszesz to podaj jakieś fakty, bo wszystko to są gołe słowa. A jeżeli gdzieś coś przeczytałeś, a nie testowałeś to napisz skąd to wiesz, bo takie gadanie jest raczej mało przekonywujące.
marewel Opublikowano 30 Grudnia 2009 Opublikowano 30 Grudnia 2009 A jeżeli gdzieś coś przeczytałeś, a nie testowałeś to napisz skąd to wiesz, bo takie gadanie jest raczej mało przekonywujące. A nie umiesz przeczytać co napisałem wyżej? Poczytaj wlasne forum jest zdjęcie zajechanych zimerow. Poza tym nie jestem tu od tego żeby kogoś do czegoś przekonywać.
poziek Opublikowano 30 Grudnia 2009 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Poza tym nie jestem tu od tego żeby kogoś do czegoś przekonywać. Wiemy Ty jesteś od zadań specjalnych
lukaszr Opublikowano 30 Grudnia 2009 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Poczytaj wlasne forum jest zdjęcie zajechanych zimerow. Po 1 to nie jest moje forum. Po 2 jedna zajechana tarcza nie czyni firmy felerną - pokaż mi firmę, która ma w 100% udane produkty. Oczywiście jak Ty byś produkował tarcze to pewnie Twoje byłyby w 100% niezawodne. Poza tym nie jestem tu od tego żeby kogoś do czegoś przekonywać. Masz rację, bo przekonywanie bez argumentów raczej ma mizerne skutki.
rtocki Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 Muszę taką mieszaną wypowiedź o Zimmerach dać, od razu przy swapie na 312, założyłem 312 wiercone Zimmermany, klocki textar, zestaw zrobił ok. 30 tysięcy niedawno była konieczność zmiany klocków (teraz poszły Ate) i przy okazji dokładne oględziny tarcz. Wnioski mniej więcej takie (o niektórych gdzieś już wcześniej wspominałem): ze skuteczności a zwłaszcza na mokro, zawsze byłem b. zadowolony - ale tu może być także duża zasługa gum GY Optigrip (moim zdaniem rewelacja wśród niesportowych opon), wszelkie mity o pękaniu wokół dziurek obalone - to chyba jak ktoś źle dotarł albo przegrzał przez dyletanctwo wielokrotnie, a zaznaczam że w życiu tych dziurek nie czyściłem!- jak niektórzy radzą, zwichrowań czy bicia również żadnego, ale zużycie po 30 tys. faktycznie duże, tak naprawdę to w sumie chyba już powinienem zmienić bo i tak do granicy (22mm) pewnie już za 10 tysi dojdę. Lekko u mnie na pewno nie miały, lubię za***rdalać, po górzystych drogach także. W sumie teraz dla odmiany założę Ate Powerdisc ale chyba od razu ze swapem na 320 (poszukiwane jarzma 312 będą do sprzedania wiosną, zbierać kasę ) zobaczymy jakie będą wrażenia
Dev Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 odpusc sobie PD-ki, szczerze radze, mialem z nimi mase problemow. Do zacisku na tarcze 320mm tez mozesz wrzucic perforowane OZ-ty, ale gorzej bedzie z solidnym klockiem do tego wszystkiego.
dudi75 Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 Co trzeba zmienic zeby wyrezac w B5 320 tarcze
Dev Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 Co trzeba zmienic zeby wyrezac w B5 320 tarcze jest przy tym sporo pierd.......a można wrzucic adaptery to tych zacisków i do starych zwrotnic ale uważam że to jest zbyt ryzykowne i trzeba je dokładnie wykonac jezeli chcesz zmieniac na zwrotnice z B6 musisz tez zmieniac półosie cos mi swita że mozna wrzucic zwrotnice od B5 S4 ale nie dam sobie za to ch...a uciąc tez mam ochote sie temu dokładniej przyjrzec jaki chcesz montowac zacisk Ate czy Lucas ????
lukaszr Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 odpusc sobie PD-ki, szczerze radze, mialem z nimi mase problemow. Popieram, po chyba 4-5 tyś musiałem oddać do reklamacji włącznie z klockami, które były zużyte w 80%.
wrclaguna Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 Muszę taką mieszaną wypowiedź o Zimmerach dać, od razu przy swapie na 312, założyłem 312 wiercone Zimmermany, klocki textar, zestaw zrobił ok. 30 tysięcy niedawno była konieczność zmiany klocków (teraz poszły Ate) i przy okazji dokładne oględziny tarcz. Wnioski mniej więcej takie (o niektórych gdzieś już wcześniej wspominałem): ze skuteczności a zwłaszcza na mokro, zawsze byłem b. zadowolony - ale tu może być także duża zasługa gum GY Optigrip (moim zdaniem rewelacja wśród niesportowych opon), wszelkie mity o pękaniu wokół dziurek obalone - to chyba jak ktoś źle dotarł albo przegrzał przez dyletanctwo wielokrotnie, a zaznaczam że w życiu tych dziurek nie czyściłem!- jak niektórzy radzą, zwichrowań czy bicia również żadnego, ale zużycie po 30 tys. faktycznie duże, tak naprawdę to w sumie chyba już powinienem zmienić bo i tak do granicy (22mm) pewnie już za 10 tysi dojdę. Lekko u mnie na pewno nie miały, lubię za***rdalać, po górzystych drogach także. W sumie teraz dla odmiany założę Ate Powerdisc ale chyba od razu ze swapem na 320 (poszukiwane jarzma 312 będą do sprzedania wiosną, zbierać kasę ) zobaczymy jakie będą wrażenia u mnie sa ATE Powerdisc 320 mm i klocki TRW hamowanie ok tylko uciazliwe piszczenie zwlaszcza w lecie
Dev Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 piszczenie to nic innego jak drgania masz takie klocki jak powinny byc w zacisku ????? kilka razy zdarzało mi sie ze nie były takie klocki jak powinny byc z czego masz zaciski i jakie masz oznaczenie klocków, to sprawdzimy
dudi75 Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 Co trzeba zmienic zeby wyrezac w B5 320 tarcze jest przy tym sporo pierd.......a można wrzucic adaptery to tych zacisków i do starych zwrotnic ale uważam że to jest zbyt ryzykowne i trzeba je dokładnie wykonac jezeli chcesz zmieniac na zwrotnice z B6 musisz tez zmieniac półosie cos mi swita że mozna wrzucic zwrotnice od B5 S4 ale nie dam sobie za to ch...a uciąc tez mam ochote sie temu dokładniej przyjrzec jaki chcesz montowac zacisk Ate czy Lucas ???? Zaduzo roboty wiec zostane przy 312
Artur27 Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 Co do firm klocków hamulcowych polecam Ferodo i Pagid(o ile się nie myle ta firma produkuje seryjnie klocki do RS6 c5) .
Dev Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 pagid :good: :good: :good: kto ma dystrybucje w Polsce ????
Buba Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 ja mam klocki i tarcze gladkie ATE, nie moge narzekac.15k przejechane. nie mialem okazji innych ale przy nastepnej przekladce sprobuje cos innego
wrclaguna Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 piszczenie to nic innego jak drgania masz takie klocki jak powinny byc w zacisku ????? kilka razy zdarzało mi sie ze nie były takie klocki jak powinny byc z czego masz zaciski i jakie masz oznaczenie klocków, to sprawdzimy zacisk dwutloczkowy z A6 a klocki mam pudelko i ozn. WVA 21452 Mialem problem z kupieniem klockow,z tego co pamietam
Artur27 Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 W tych czasach jest coś takiego jak interet na klockach hamulcowych bym raczej nie oszczędzał tu chodzi szczególnie o bezpieczeństwo na pewno znajdziesz aukcje na ebay czi innych stronach z możliwością przesyłki do Polski
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się