Dev Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 zacisk Lucas 4-klockowy słyszałem ze sa dwie odmiany tych klocków w przypadku TRW i jedna z nich może popiskiwac oznaczenia: GDB1162, 1329, 1323, to były chyba te pierwsze, koszt ok 180 zł :shocked:
rtocki Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 myślałem też nad Brembo Max, tyle że z tymi imbecylami (nie ujmując pozytywnym dokonaniom firmy) się nie idzie dogadać w temacie dostępności takich 320 (a dokładnie u nich 321) czy ceny, zresztą np. z upartością osła wciąż mi wmawiają, że S4 B5 ma z tyłu niewentyl. 245mm (w realu 256 wentyl) i takie mam sprzedawać klientom
Dev Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 myślałem też nad Brembo Max, tyle że z tymi imbecylami (nie ujmując pozytywnym dokonaniom firmy) się nie idzie dogadać w temacie dostępności takich 320 (a dokładnie u nich 321) czy ceny, zresztą np. z upartością osła wciąż mi wmawiają, że S4 B5 ma z tyłu niewentyl. 245mm (w realu 256 wentyl) i takie mam sprzedawać klientom tylke Ate robi tylne wentylowane tarcze 256mm brembo, ferodo, trw niestety nie
rtocki Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 TRW/Lucas też robi (u mnie 117,- szt.) błąd jest po prostu w TecDocu (tak mi się wydaje) a pewnie tylko Ate i Lucas jako dostawcy fabrycznych systemów dla Audi sprawdzili u źródła a reszta podpiera się (zresztą w wielu miejscach analnym) TecDoc'iem
staniek Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 np. z upartością osła wciąż mi wmawiają, że S4 B5 ma z tyłu niewentyl. 245mm (w realu 256 wentyl) i takie mam sprzedawać klientom Pierwsze eSki rzeczywiście miały 245/10, ale w realu ciężko taką spotkac. Pozdro
rtocki Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 zgadza się bo pierwsze e-S weszły 10/97 i były do zmiany rocznika modelowego tak wyposażane, tylko oni (Brembo) twierdzą że tak było zawsze i jest to denerwujące bo jednak gros s4 to auta nowsze
Dev Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 mozesz podac mi nr TRW na tarcze 256mm ???
staniek Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 Pewnie nr taki jak tych z aukcji Alledrogo: http://moto.allegro.pl/item842305099_tarcze_trw_tyl_2_szt_audi_a4_s4_quattro_195kw.html Z tym, że Kolega podał sporo lepszą cenę Pozdro
Dev Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 faktycznie w katalogu TRW jest nr 4209 a nastepny jest 4211 a fakt istnienia tego rozmiaru jest niezaprzeczalny, ale dzieki za info, bardzo mi sie przyda
rtocki Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 > deva sprzedałem kilka (nie będę twierdził , że kilkadziesiąt jak niektórzy sprzedawcy bo tylu dbających o esy nie ma w PL ) kompletów takich tarcz i w sumie nikt nie narzeka, ale co tu gadać tył w takiej e-sie jest mało narażony na obciążenia (zasadniczo i tak większe zwłoki wozi się 6 avantem, lub jakimś crafterem)
Dev Opublikowano 3 Stycznia 2010 Opublikowano 3 Stycznia 2010 faktycznie jest w katalogu, musiałem zrobic aktualizację :polew: :polew: ale i tak jest cos z nim popierd.....e, bo nie wybiera z automatu tylko trzeba szukac ręcznie ta sama tarcza jest do passata B5L avant 4motion 2.5Tdi 132kW mój Koles bardzo sie ucieszy
rtocki Opublikowano 3 Stycznia 2010 Opublikowano 3 Stycznia 2010 kilka kompletów sprzedałem to i wiem ..
lukas309 Opublikowano 10 Lutego 2010 Opublikowano 10 Lutego 2010 panowie staje przed zadaniem wymiany klocków i tarcz(kończą się) oczywiście przód w mojej B6 z 2002 roku, silnik 130 PS, i stąd moje pytanko jakie KLOCKI ??? (nie bede szczedzil pieniedzy na klockach wiec zapodac pomysly nawet najdrozsze) i tarcze jakie ??? z tym ze tarcze myślę gładkie wentylowane tylko i żadne tam nawiercane czy nacinane, bo jezdze w zasadzie tylko po miescie a w trase raz za czas :) teraz mam gladkie tarcze i zwykle klocki ale nie wiem jakiej firmy bo autko przyjechalo z niemiec a hamuje sie super
Dev Opublikowano 10 Lutego 2010 Opublikowano 10 Lutego 2010 panowie staje przed zadaniem wymiany klocków i tarcz(kończą się) oczywiście przód w mojej B6 z 2002 roku, silnik 130 PS, i stąd moje pytanko jakie KLOCKI ??? (nie bede szczedzil pieniedzy na klockach wiec zapodac pomysly nawet najdrozsze) i tarcze jakie ??? z tym ze tarcze myślę gładkie wentylowane tylko i żadne tam nawiercane czy nacinane, bo jezdze w zasadzie tylko po miescie a w trase raz za czas :) teraz mam gladkie tarcze i zwykle klocki ale nie wiem jakiej firmy bo autko przyjechalo z niemiec a hamuje sie super postów na ten temat jest na forum mnogo jakiej średnicy masz tarcze z przodu ????
lukas309 Opublikowano 10 Lutego 2010 Opublikowano 10 Lutego 2010 dobre pytanie zorientuje sie to napisze wiem ze postow jest sporo bo je czytalem ale dla mnie jest wazna opinia szczera kogos kto jezdzil na konkretych tarczach i klockach a nie jakies sprzeczki czy te czy tamte poprostu zalezy mi na prawdziwym przetestowaniu jakiegos zestawu i popodwiedzi w wyborze , jedni moga pisac te sa zle ale wogole z nimi nie mieli doczynienia albo od kogos tam zlyszeli i juz nienawidze tej firmy i neguja jej produkty na kazdym kroku , z postow wywnioskowalem ze jest pare osob ktore odpowiadaja konkretnie na pytania bo mieli z tym samym do czynienia devastation a co to za roznica jezeli chodzi o dobor klockow i tarcz czy one maja 312 mm czy 320 mm przykladowo srednicy ???? jak tarcza bedzie miec 312 mm to klocki np. ATE beda złe a przy 320 mm srednicy tarczy klocki ATE beda dobre ??? pzdr
Jarol Opublikowano 11 Lutego 2010 Opublikowano 11 Lutego 2010 lukas309 jak nic nie zmieniałes w hamulcach to masz z przodu tarcze 288x25. Jakie klocki byś nie włozył to auto i tak nie bedzie dobrze hamowac bo ma za małe hamulce do swojej masy.
Dev Opublikowano 11 Lutego 2010 Opublikowano 11 Lutego 2010 FDSP z gladkimi tarczami daja rade, wiadomo im wieksza tarcza tym wieksza skutecznosc
lukas309 Opublikowano 11 Lutego 2010 Opublikowano 11 Lutego 2010 dzieki za info Jarol, nie zmienialem nic z hamulcami, kupilem klocki FERODO DS i tarcze gładkie oczywiście wentylowane BREMBO efekty zobaczymy
Dev Opublikowano 13 Lutego 2010 Opublikowano 13 Lutego 2010 dzieki za info Jarol, nie zmienialem nic z hamulcami, kupilem klocki FERODO DS i tarcze gładkie oczywiście wentylowane BREMBO efekty zobaczymy mogłeś wrzucic również tarcze Ferodo DDF320 w porównaniu z Brembo są o wiele tańsze i moim zdaniem jakosciowo lepsze ktoś w Sosnowcu tym handluje
zielony04 Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 mam ZIMMERMANy - gładkie ferodo DS i jestem zadowolony. Co do zużycia to nie wiem co o tym sądzić ( wiele ludzi pisze ze szybko padają) bo u mnie na jesień było wszystko ok Wcześniej miałem ATE tarcze + klocki Lucas I powiem wam ze zestaw ( Zm + DS) hamuje lepiej, jednak widać to dopiero przy większych prędkościach ( 140 i więcej) Wcześniejszy zestaw udało mi się zwichrować. Sądzę ze następnym razem tez kupię (Zm+DS) Brembo ORO to trochę przesada cenowa ( w stosunku do wartości całego samochodu)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się