Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5 AKN] Krótka piłka: ZIMMERMAN CZY ATE? (zestawy tarcze przód + klocki)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

zacisk Lucas 4-klockowy

słyszałem ze sa dwie odmiany tych klocków w przypadku TRW

i jedna z nich może popiskiwac

oznaczenia:

GDB1162, 1329, 1323,

to były chyba te pierwsze, koszt ok 180 zł :shocked: :shocked: :shocked:

Opublikowano

myślałem też nad Brembo Max, tyle że z tymi imbecylami (nie ujmując pozytywnym dokonaniom firmy) się nie idzie dogadać w temacie dostępności takich 320 (a dokładnie u nich 321) czy ceny, zresztą np. z upartością osła wciąż mi wmawiają, że S4 B5 ma z tyłu niewentyl. 245mm (w realu 256 wentyl) i takie mam sprzedawać klientom

Opublikowano

myślałem też nad Brembo Max, tyle że z tymi imbecylami (nie ujmując pozytywnym dokonaniom firmy) się nie idzie dogadać w temacie dostępności takich 320 (a dokładnie u nich 321) czy ceny, zresztą np. z upartością osła wciąż mi wmawiają, że S4 B5 ma z tyłu niewentyl. 245mm (w realu 256 wentyl) i takie mam sprzedawać klientom

tylke Ate robi tylne wentylowane tarcze 256mm

brembo, ferodo, trw niestety nie

Opublikowano

TRW/Lucas też robi (u mnie 117,- szt.) błąd jest po prostu w TecDocu (tak mi się wydaje) a pewnie tylko Ate i Lucas jako dostawcy fabrycznych systemów dla Audi sprawdzili u źródła a reszta podpiera się (zresztą w wielu miejscach analnym) TecDoc'iem

Opublikowano

np. z upartością osła wciąż mi wmawiają, że S4 B5 ma z tyłu niewentyl. 245mm (w realu 256 wentyl) i takie mam sprzedawać klientom

Pierwsze eSki rzeczywiście miały 245/10, ale w realu ciężko taką spotkac.

Pozdro

Opublikowano

zgadza się bo pierwsze e-S weszły 10/97 i były do zmiany rocznika modelowego tak wyposażane, tylko oni (Brembo) twierdzą że tak było zawsze i jest to denerwujące bo jednak gros s4 to auta nowsze

Opublikowano

mozesz podac mi nr TRW na tarcze 256mm ???

Opublikowano

faktycznie :mysli: w katalogu TRW jest nr 4209 a nastepny jest 4211 a fakt istnienia tego rozmiaru jest niezaprzeczalny, ale dzieki za info, bardzo mi sie przyda

Opublikowano

> deva sprzedałem kilka (nie będę twierdził , że kilkadziesiąt jak niektórzy sprzedawcy bo tylu dbających o esy nie ma w PL :polew: ) kompletów takich tarcz i w sumie nikt nie narzeka, ale co tu gadać tył w takiej e-sie jest mało narażony na obciążenia (zasadniczo i tak większe zwłoki wozi się 6 avantem, lub jakimś crafterem)

Opublikowano

faktycznie jest w katalogu, musiałem zrobic aktualizację :polew: :polew: :polew: :polew:

ale i tak jest cos z nim popierd.....e, bo nie wybiera z automatu tylko trzeba szukac ręcznie

ta sama tarcza jest do passata B5L avant 4motion 2.5Tdi 132kW

mój Koles bardzo sie ucieszy

Opublikowano

panowie staje przed zadaniem wymiany klocków i tarcz(kończą się) oczywiście przód w mojej B6 z 2002 roku, silnik 130 PS, i stąd moje pytanko jakie KLOCKI ??? (nie bede szczedzil pieniedzy na klockach wiec zapodac pomysly nawet najdrozsze) i tarcze jakie ??? z tym ze tarcze myślę gładkie wentylowane tylko i żadne tam nawiercane czy nacinane, bo jezdze w zasadzie tylko po miescie a w trase raz za czas :) :) teraz mam gladkie tarcze i zwykle klocki ale nie wiem jakiej firmy bo autko przyjechalo z niemiec a hamuje sie super :)

Opublikowano

panowie staje przed zadaniem wymiany klocków i tarcz(kończą się) oczywiście przód w mojej B6 z 2002 roku, silnik 130 PS, i stąd moje pytanko jakie KLOCKI ??? (nie bede szczedzil pieniedzy na klockach wiec zapodac pomysly nawet najdrozsze) i tarcze jakie ??? z tym ze tarcze myślę gładkie wentylowane tylko i żadne tam nawiercane czy nacinane, bo jezdze w zasadzie tylko po miescie a w trase raz za czas :) :) teraz mam gladkie tarcze i zwykle klocki ale nie wiem jakiej firmy bo autko przyjechalo z niemiec a hamuje sie super :)

postów na ten temat jest na forum mnogo

jakiej średnicy masz tarcze z przodu ????

Opublikowano

dobre pytanie :)

zorientuje sie to napisze

wiem ze postow jest sporo bo je czytalem ale dla mnie jest wazna opinia szczera kogos kto jezdzil na konkretych tarczach i klockach a nie jakies sprzeczki czy te czy tamte poprostu zalezy mi na prawdziwym przetestowaniu jakiegos zestawu i popodwiedzi w wyborze , jedni moga pisac te sa zle ale wogole z nimi nie mieli doczynienia albo od kogos tam zlyszeli i juz nienawidze tej firmy i neguja jej produkty na kazdym kroku , z postow wywnioskowalem ze jest pare osob ktore odpowiadaja konkretnie na pytania bo mieli z tym samym do czynienia

devastation a co to za roznica jezeli chodzi o dobor klockow i tarcz czy one maja 312 mm czy 320 mm przykladowo srednicy ???? jak tarcza bedzie miec 312 mm to klocki np. ATE beda złe a przy 320 mm srednicy tarczy klocki ATE beda dobre ???

pzdr :)

Opublikowano

lukas309 jak nic nie zmieniałes w hamulcach to masz z przodu tarcze 288x25. Jakie klocki byś nie włozył to auto i tak nie bedzie dobrze hamowac bo ma za małe hamulce do swojej masy.

Opublikowano

FDSP z gladkimi tarczami daja rade,

wiadomo im wieksza tarcza tym wieksza skutecznosc

Opublikowano

dzieki za info Jarol, nie zmienialem nic z hamulcami, kupilem klocki FERODO DS i tarcze gładkie oczywiście wentylowane BREMBO efekty zobaczymy :)

Opublikowano

dzieki za info Jarol, nie zmienialem nic z hamulcami, kupilem klocki FERODO DS i tarcze gładkie oczywiście wentylowane BREMBO efekty zobaczymy :)

mogłeś wrzucic również tarcze Ferodo DDF320

w porównaniu z Brembo są o wiele tańsze i moim zdaniem jakosciowo lepsze

ktoś w Sosnowcu tym handluje

Opublikowano

mam

ZIMMERMANy - gładkie ferodo DS i jestem zadowolony. Co do zużycia to nie wiem co o tym sądzić ( wiele ludzi pisze ze szybko padają) bo u mnie na jesień było wszystko ok

Wcześniej miałem ATE tarcze + klocki Lucas

I powiem wam ze zestaw ( Zm + DS) hamuje lepiej, jednak widać to dopiero przy większych prędkościach ( 140 i więcej)

Wcześniejszy zestaw udało mi się zwichrować. Sądzę ze następnym razem tez kupię (Zm+DS)

Brembo ORO to trochę przesada cenowa ( w stosunku do wartości całego samochodu)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...