Jarol Opublikowano 17 Grudnia 2009 Opublikowano 17 Grudnia 2009 To powiedz jest duża róznica miedzy tym tym co masz teraz a tym z przed korekty softu??? Bo ja też za niedługo będe robił korekte i zastanwiam się jaka będzie różnica.
Blanko Opublikowano 17 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2009 naprawde ciezko mi powiedziec jak duza jest roznica jakas tam jest na plus:) nie mam gdzie sprawdzic bo pogoda nie sprzyja mokro i snieg na drodze wyraznie lepiej w wyzszym zakresie obrotow chodzi od, musialbym porobic jakies filmiki ale.. to dopiero na wiosne jak bedzie sucho
marewel Opublikowano 17 Grudnia 2009 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Ten pierwszy program miales od mastersa?
Rogalotti Opublikowano 18 Grudnia 2009 Opublikowano 18 Grudnia 2009 Ten pierwszy program miales od mastersa? Marewel następnym razem informuj Klientów a Klienci tunerów ze to przerabiane pompki a nie ori AL !! AL od BA różni nie tylko rozmiar końcówki wtrysku, to wtryskiwacz który pracuje na innym BIP. Co za tym idzie do każdego z tych wtrysków jest inny zestaw map w sterowniku a tych map jest mnóstwo (ponad 50) i je zawsze trzeba podegrac pod odpowiedni wtryskiwacz. Ja sie kapnąłem że te wtryski sa przekombinowane dlatego Majcin (wykres na 207PS) wyjechał z takimi mocami ale troche czasu straciłem. W sumie to dobry pomysł z tymi hybrydami BA nigdy jeszcze na AL na podobnych setupach nie wyszło tyle mocy ile w tym Pasztecie. Pozdrawiam.
marewel Opublikowano 18 Grudnia 2009 Opublikowano 18 Grudnia 2009 Marewel następnym razem informuj Klientów a Klienci tunerów ze to przerabiane pompki a nie ori AL !! Ja tylko je montowałem,nie pośredniczyłem w przeróbce AR=>AL,wiec klient był świadomy.
jaro4444 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Opublikowano 20 Grudnia 2009 To czarny parch Majcina tyle wypluł. No no a pamiętam jak miał tylko wirusa Widać zaraziłem go trochę koncepcją na dodanie koksu
Rogalotti Opublikowano 20 Grudnia 2009 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Ten passat chore moce zawsze generował, nawet na seryjnych pompkach. Chyba to zasługa mojego ex orurowania oraz coolera z porzadnym rdzeniem :-) Silnik na świeta na podusi i pod kołderke bym ułożył Pozdrawiam.
Jarol Opublikowano 20 Grudnia 2009 Opublikowano 20 Grudnia 2009 coolera z porzadnym rdzeniem To co tam za IC jest wpakowany??
aw69 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Opublikowano 20 Grudnia 2009 z VOLVO FH12 taki duzy ponad maske wystaje
Trzcina 80 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Opublikowano 26 Stycznia 2010 A może mi ktoś powiedzieć,czy w poznaniu jest jakaś dobra firma i ile to mniej więcej kosztuje,to może też sie zdecyduje
skovroon Opublikowano 26 Stycznia 2010 Opublikowano 26 Stycznia 2010 A może mi ktoś powiedzieć,czy w poznaniu jest jakaś dobra firma i ile to mniej więcej kosztuje,to może też sie zdecyduje Pomylileś kolego tematy.. zapraszamy tutaj ->http://www.a4-klub.pl/smf/dobrzy_chiptunerzy-t9450.0.html
turdzi Opublikowano 26 Stycznia 2010 Opublikowano 26 Stycznia 2010 A może mi ktoś powiedzieć,czy w poznaniu jest jakaś dobra firma i ile to mniej więcej kosztuje,to może też sie zdecyduje a ja moge ci powiedziec ze najpierw to by sie wypadalo przywitac , a dopiero potem zadawac glupie pytania i do tego w nie odpowiednim mejscu
Trzcina 80 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Przepraszam kolego że cie uraziłem przeglądałem dwa tematy i jakoś nie tu poszło
turdzi Opublikowano 26 Stycznia 2010 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Przepraszam kolego że cie uraziłem przeglądałem dwa tematy i jakoś nie tu poszło ale nie ma za co , mam nadzieje ze zrozumiałeś ironie i oczywiście potraktowałeś moja wypowiedz z przymrużeniem oka , jeśli nie to tak właśnie ja potraktuj
Majcin Opublikowano 14 Lutego 2010 Opublikowano 14 Lutego 2010 To czarny parch Majcina tyle wypluł. tylko nie parch , to jest padlina Ten passat chore moce zawsze generował, tak jak właściciel Chyba to zasługa mojego ex orurowania oraz coolera z porzadnym rdzeniem :-) To co tam za IC jest wpakowany?? z VOLVO FH12 połowa tego
cowboy Opublikowano 23 Marca 2010 Opublikowano 23 Marca 2010 Większe wtryski to nie tylko większa moc. Przy tej samej ilości paliwa wtrysk trwa krócej. Paliwo ma więcej czasu na spalenie. Skutkuje to niższym EGT, mniejszą ilością sadzy, większym średnim ciśnieniem pracy w cyklu spalania i najczęściej niższym zużyciem paliwa przy tej samej mocy. Prosty przykład to wtryski .205 mm i .216 mm w VP. Przy okolicach 140 KM .205 pracują już na krańcu swoich możliwości, a .216 w zakresie bliskim optymalnemu. Porównajcie sobie czasy otwarcia przy wtryskach BA i AL np. na mocy 190 KM... Marewel jakie inne mody mechaniczne poza wtryskami? Wtryski przerabia Pan Bogdan Podkowiński z Nadarzyna, ul. Pruszkowska 32g. U niego Cowboy robi te pompki. dokładnie tak, na tych pompkach mozna zrobić tyle co na ALkach bo to ta sama koncówka co w AL czyli 1043 w tym przypadku przyrost ograniczała turbina BRD... mam nadzieje że pompki sie sprawują ps. Robie w nadarzynie ale u mnie cena za regulację i wymiane koncówek w 4 pompkach to 600 PLN - czyli tyle samo co kasuje Bogdan a i terminy krótsze
Rekomendowane odpowiedzi