Krzy0 Opublikowano 19 Grudnia 2009 Opublikowano 19 Grudnia 2009 Witam Mam problem ze zwoim AWX po wymianie wszystkich filtrow w tym paliwowego mam problem,auto stoi w garazu wiec mroz mu nie grozi wczesniej palilo na dotyk a po wymianie mam problemy.Stał 3 dni wsiadam ,a on złapał i zgasł i juz nie dal znaku zycia z 10 min go kreciłem i dopiero zapalił od strzalu,mysle pewnie jeszcze jest zapowietrzony(filtr suchy nie widac na nim ropy).Na drugi dzien poleciałem rano do garazu i pale za pierwszym razem uff mysle jest ok i dzis ja do auta i tak samo jak by zlapal i zgas,kolega stal z tylu i mowil ze nawet zaden dymek nie lecial z wydechu jak go krecilem przez te 10 min,a jak złapal to znowu ładnie rowno.Co mu moze być? filtr paliwa filtron i dałem nowe orinki na ten trójnik co były w komplecie z filtrem ale dzis zmieniłem na inne moze tam lapał powierze.
wrclaguna Opublikowano 19 Grudnia 2009 Opublikowano 19 Grudnia 2009 filtr paliwa filtron i dałem nowe orinki na ten trójnik co były w komplecie z filtrem ale dzis zmieniłem na inne moze tam lapał powierze. tylko nie filtron
spetsnaz Opublikowano 19 Grudnia 2009 Opublikowano 19 Grudnia 2009 Następnym razem o wymianie filtra warto pomyśleć przed mrozami. Przy -12 stopniach guma przewodów nie jest już tak elastyczna jak przy plusowych temperaturach. Wielce prawdopodobna jest nieszczelność układu zasilania paliwem, sprawdź zaciski przewodów. [br]Dopisany: 19 Grudzień 2009, 16:49_________________________________________________ tylko nie filtron Tu się akurat nie zgodzę.
Yaqb Opublikowano 19 Grudnia 2009 Opublikowano 19 Grudnia 2009 sprawdz wszystkie polaczenia przy filtrze a przedewszystkim te oringi na trojniku(wymien na nowe) . najprawdopodobniej paliwo cofa sie zpowrotem do baku stad te problemy z zapalaniem
Krzy0 Opublikowano 19 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2009 Jak stanie mi sie to jeszcze raz po wymianie tych oringów to tam gdzie wchodzi ten trójnik do filtra podlejr ropą i jak ropa zniknie przez noc no to bede wiedział gdzie juz lapie powietrze.
ogar Opublikowano 19 Grudnia 2009 Opublikowano 19 Grudnia 2009 Nie powinno się zapowietrzyć.AWX wyposażone są we wstępną pompę paliwa więc paliwo nie powinno się cofać,nie ma powodu by po wymianie filtra paliwa napełniać go ropą-wymieniałem olej i filtry parę dni temu i nic takiego nie robiłem i wszystko O.K.Szukaj coś innego,a filtr paliwa jak zmienisz co 30tysi to na nasze warunki będzie gitara
zbyszek7791 Opublikowano 19 Grudnia 2009 Opublikowano 19 Grudnia 2009 filtrona wyrzuć i kup coś dobrego np. mann, bo naprawdę nie warto inwestować w to badziewie.
Krzy0 Opublikowano 5 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2010 Własnie byłem po auto w garazu -4 zapalił od tyku,mam nadzieje ze juz bedzie dobrze.[br]Dopisany: 20 Grudzień 2009, 10:37_________________________________________________ :wallbash: Auto stało trzy dni w garazu i znowu,kręciłem i kręciłem i zaczął łapać i zapalił jadę dzisiaj do aso po nowy filtr razem z origami[br]Dopisany: 04 Styczeń 2010, 07:48_________________________________________________Wczoraj kupiłem nowy filtr paliwa i ten zaworek co na nim siedzi,załozyłem pojezdziłem.Przed chwilą byłem w garażu i znowu to samo za pierwszym tak jak by złapał i zgasł i tyle go widziano,musiałem krecic z 10 min i zapalił.Juz sam nie wiem gdzie szukac moze trzeba jakos go odpowietrzyc,dodam ze podczas tego krecenia zaden dym z rury nie leci.Auto stoi w garazu temp.była -1 to jak by swiece były uszkodzone to by łapał i łapał az by załapał czy sie myle. P.S.nie ma to jak miałem starego dobrego 1Z palił od strzału :wallbash:a tu nie wiadomo co mu dolega
Musashi Opublikowano 5 Stycznia 2010 Opublikowano 5 Stycznia 2010 lapie powietrze, albo sa zle zacisniete opaski, albo zle osadzone uszczelniania zaworka zwrotnego na filtrze (tego niby trojnika), moze uszkadzasz uszczelniacze w czasie montazu. czy wbiles do oporu zaworek zwrotny??? zawleczka zalozona? jezeli nie mozna uruchomic, nie mecz silnika poniewaz zatrzesz pompowtryskiwacze. silnkow z PD sie nie odpowietrza. a kontrolka immobilisera gasnie? filtr zalozyles prawidlowo?
Krzy0 Opublikowano 5 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2010 Opaski są ori.nie zmieniałem,zaworek no on strasznie ciezko wchodzi i ciezko jest zapiąc ta zawlecze(mam nowe oringi z filtra to załoze zaraz na mój stary zaworek i go spowrotem zamontuje) Kontrolka oimo gasnie filtr załozony prawidłowo tak jak stary. Jade odrazu kupic nowe opaski
Musashi Opublikowano 5 Stycznia 2010 Opublikowano 5 Stycznia 2010 pamietaj ze zaworek zwrotny trzeba mocno wcisnac, czy nawet wbic w filtr, zawleczka musi wchodzic swobodnie. pamietaj, kazdorazowo po demontazu zaworka nalezy zalozyc nowe uszczelniacze!!!!!!!!!!!!
marekg Opublikowano 5 Stycznia 2010 Opublikowano 5 Stycznia 2010 pamietaj ze zaworek zwrotny trzeba mocno wcisnac, czy nawet wbic w filtr, zawleczka musi wchodzic swobodnie. pamietaj, kazdorazowo po demontazu zaworka nalezy zalozyc nowe uszczelniacze!!!!!!!!!!!! przesmarować ropą uszczelniacze tuż przed założeniem zaworka i wchodzi bardzo ładnie, nie trzeba na siłę. Na sucho faktycznie wbijać by trzebabyło
Krzy0 Opublikowano 5 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2010 Byłem własnie na garazu założyłem nowe opaski,zaworek tak sie zassał ze nie mogłem go wyjąc ale po 5 min.mocowania wyszedł,załozyłem stary z nowymi oringami.Zobaczym jak nie pomoze to nie wiem gdzie szukac. Dodam ze wtrakcie tego co robiłem była ustawiona farelka prosto na filtr aby wszystko było elastyczne. Mam pytanie jak by tak dalej było to w który wezyk nalac ropy by zapałił bez takiego długo trwałego krecenia?
Iverson Opublikowano 5 Stycznia 2010 Opublikowano 5 Stycznia 2010 moze to wina pompy podwójnej , podpinałeś vaga??
Krzy0 Opublikowano 5 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2010 pierwsze co zrobiłe to vag 0-błędów
Musashi Opublikowano 5 Stycznia 2010 Opublikowano 5 Stycznia 2010 vag o kondycji pompy podwojnej nic nie powie. tylko pomiat cisninia paliwa i ocena szczelnosci pompy pod kontem pekniec
Krzy0 Opublikowano 5 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2010 A gdzie ta pompa jest w baku czy przy silniku?
Daimos Opublikowano 5 Stycznia 2010 Opublikowano 5 Stycznia 2010 A gdzie ta pompa jest w baku czy przy silniku? przy silniku, z tyłu głowicy
Musashi Opublikowano 5 Stycznia 2010 Opublikowano 5 Stycznia 2010 trafisz do niej po wezu paliwowym od filtra paliwa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się