irek800223 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Opublikowano 20 Grudnia 2009 witam silnik przy minus 17 nie odpalil, filtry wymienione pare miechów temu olej też ropka na statoil dieselgold a i tak skubany chyba zamarzł co zrobić żeby odżył ps. kręciłem go pare razy ale nie chciał zapalić także aku chyba też ok
GRazny Opublikowano 20 Grudnia 2009 Opublikowano 20 Grudnia 2009 zaraz swój sprawdzę... bo mnie zdenerwowałeś... też mam -17 tylko świece coś szwankują... pchnij go do kogoś do garażu... daj 5zł na prąd i farelka
wrclaguna Opublikowano 20 Grudnia 2009 Opublikowano 20 Grudnia 2009 zaraz swój sprawdzę... bo mnie zdenerwowałeś... też mam -17 tylko świece coś szwankują... pchnij go do kogoś do garażu... daj 5zł na prąd i farelka dobra ta farelka a ja palilem mojego klekota w 2006 roku przy -32 C ( nawet fote zrobilem ) i odpalilem zawsze jestem przygotowny do zimy :> http://viewmorepics.myspace.com/index.cfm?fuseaction=viewImage&friendID=157419098&albumID=89082&imageID=3242959
Daimos Opublikowano 20 Grudnia 2009 Opublikowano 20 Grudnia 2009 do sprawdzenia, filtr, świece, akumulator to na początek paliwa nie podejrzewałbym bo też tankuje dieselgold i jeszcze nikt nie narzekał na jakość, cysterna zawsze przyjeżdża na stacje bezpośrednio z lotosu
wypsiu Opublikowano 20 Grudnia 2009 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Garaż i farelka to bardzo dobry pomysł Kiedyś do Stara lub Jelcza się montowało grzałki w misce olejowej takie na 220v i słynna( wicha) Swieca płomieniowa w kolektor ssący to były czasy
Daimos Opublikowano 20 Grudnia 2009 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Garaż i farelka to bardzo dobry pomysł Kiedyś do Stara lub Jelcza się montowało grzałki w misce olejowej takie na 220v i słynna( wicha) Swieca płomieniowa w kolektor ssący to były czasy dostał trybunę ludu do poczytania to od razu zaskoczył a tak poważnie to sprawdź co jest w filtrze paliwa
stowa50 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Opublikowano 20 Grudnia 2009 mialem ten sam problem kup dwie butelki denaturatu wlej do baku i doslownie 20m min i uruchom silnik i niech sobie pochodzi pomiesza sie z woda i silnik przepali najprostszy sposob u mnie pomoglo
Grzegorz76 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Taaa, jeszcze mu każcie ognisko pod miską olejową rozpalić Kolego, sprawdź świece żarowe, prawdopodobnie są niesprawne.
ksiadz99 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Opublikowano 20 Grudnia 2009 tym paliwem ze statoila sie tak nie jarajcie.. znam przypadek gdzie zimowy ON ze statoila zamarzl rozsadzajac filtr paliwa podczas gdy bajura z Lukoila bez problemu zachowala plynnosc
sołtys85 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Panowie nie zapominajcie o jednej rzeczy ON jest na okresloną temperaturę wyliczaną ze średniej 3 ostatnich dni. Np dziś na BP jak sie tankowałem to ekspedientka pytała informowała, że na dzień dzisiejszy ropa jest na -26*C i dodała, że ich termometra w nocy pokazywał -25*C a więc cienka granica. Na statoilu sprzedają jakieś uzdatniacze do ropy i widziałem jak facetka do mazdy serii 6 lała do baku a samochód wyglądał na jkieś max 3 latka. nie polecam tego specyfiku bo w robocie znajmy dolewał do służbówki i zapomniał o specyfiku i zostawił w śmiegu i rano znalexlismy preparat w konsystencji kaszki!!!!! w stężeniu 100% wieć jak to ma działać!!! w rozcienczeniu. Jak dla mnie to najlepszy sposób to 5l Pb na bak ropy i nie ma problemu z rozruchem.
rookie Opublikowano 20 Grudnia 2009 Opublikowano 20 Grudnia 2009 paliwo jak paliwo może zawieść dlatego warto wlewać dodatki do paliwka w zimie
kris071287 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Opublikowano 20 Grudnia 2009 witam dołącze się do tematu -7 troszkę kręci i odpala,-15 dopoiero za 8 razem pali,kąt ustawiony,filtr powietrza wymieniony aku ładowany 36h,paliwo z bliskiej,i biały dymek z wydechu,co może być nie tak?
spetsnaz Opublikowano 20 Grudnia 2009 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Panowie, podstawą odpalenia auta w tak niskich temperaturach są działające świece żarowe. Żaden z Was (poza Grześkiem) nie sprawdził ich działania, bądź nie napisał, że to zrobił.
kris071287 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Opublikowano 20 Grudnia 2009 ok.Jutro podjadę do elektryka i sprawdzę.
Gość mateoos Opublikowano 20 Grudnia 2009 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Moja A4 także dzisiaj postanowiła się zbuntować. Po trzech kręceniach aku osłabł zupełnie... kupiłem nowy akumulator i silnik zaskoczył na dotyk. Niestety, przy takiej temp. silnik przez pierwsze 30 sekund chodzi na 3 gary, więc tak czy inaczej czeka mnie sprawdzenie świeczek. Jestem już umówiony na wtorek...
Cristoforo Opublikowano 20 Grudnia 2009 Opublikowano 20 Grudnia 2009 podstawa w takich warunkach to: zdrowy akumulator świeczki sporo ON w baku nie dopuszczanie aby w baku była rezerwa paliwa ja mam nowy aku ale jak auto stało dwa dni na -15-18C to odpalił za drugim razem pewnie świeczki mimo, że rok temu wymieniałem na nowe NGK troche dymku poleciało wiec na 100% świeczki u mnie filtr paliwa ori z ASO wymieniony 5000 km temu
aju Opublikowano 20 Grudnia 2009 Opublikowano 20 Grudnia 2009 pewnie świeczki mimo, że rok temu wymieniałem na nowe NGK no ja tak miałem, jak jedna mi nie działała
smajko Opublikowano 21 Grudnia 2009 Opublikowano 21 Grudnia 2009 no i u mnie dzis rano podobna masakra :[ rozrusznik krecil ale przy 3ciej probie juz ledwo ledwo no i ten napis berechen czy cos tam..... zastanawiam sie jak teraz ruszyc auto bo dopchac go nigdzie nie dopcham (pod gorke ma spora) pytanie czy w srode na ktrora zapowiadaja u mnie kolo 0 stopni uda sie odpalic.... pozdr s.m
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się