aju Opublikowano 21 Grudnia 2009 Opublikowano 21 Grudnia 2009 cholowanie jak paliwo zamarzlo to przy ~0*C raczej nie odmarznie
smajko Opublikowano 21 Grudnia 2009 Opublikowano 21 Grudnia 2009 cholowanie jak paliwo zamarzlo to przy ~0*C raczej nie odmarznie eee nie sądze ze to paliwo, raczej aku albo swiece, jak go probowalem odpalic bylo -15, mam nadzieje ze jak bedze kolo 0 da sie go odpalac (wczesniej przy -10 odpalal)
aju Opublikowano 21 Grudnia 2009 Opublikowano 21 Grudnia 2009 1. naładuj aku 2. sprawdź, wymień świece 3. wymień filtr paliwa jak nie wiesz kiedy był zmieniany -15*C to jeszcze nie tak dużo żeby diesel całkiem się poddał, i jeśli aku już padł to sam się nie naładuje nawet przy +30*C na lato, musisz go podpiąć pod prostownik
smajko Opublikowano 21 Grudnia 2009 Opublikowano 21 Grudnia 2009 w jakiej kolejnosci zdjac a pozniej zakladac klemy? beda jakies bledy w kompie po tej operacji? pozdr
K4rol81 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Ja zawsze zdejmuje najpierw "+" później "-",przy zakładaniu odwrotnie - jako pierwszy potem + .
aju Opublikowano 21 Grudnia 2009 Opublikowano 21 Grudnia 2009 raczej nie ma znaczenia w jakiej kolejności to robisz, ale ja np robię to tak jak karol1981
Grzegorz76 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Zawsze najpierw minus (klema masowa)!! Dlaczego? Otóż jeżeli przy odpinaniu + niechcący dotkniemy kluczem masy to można zrobić spięcie i narobić bałaganu
niuniek222 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Opublikowano 21 Grudnia 2009 A czy jak do Ropy doleje Benzynki nic sie nie stanie z autem?
elmo814 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Opublikowano 21 Grudnia 2009 niuniek222 kiedys taka mieszanke stosowano, a moze lepiej denaturat zawsze cos rozmrozi
niuniek222 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Opublikowano 21 Grudnia 2009 No tak stosowano tylko kiedy byly inne silniki. Te silniki co teraz sa roznie moga znosic takie eksperymenty a naprawianie ich jest bardzo kosztowne.
Musashi Opublikowano 21 Grudnia 2009 Opublikowano 21 Grudnia 2009 w jakiej kolejnosci zdjac a pozniej zakladac klemy? beda jakies bledy w kompie po tej operacji? pozdr nie ma znaczenia, nie bedzie bledow, w B6 bedzie palila kontrolka ESP ale zgasnie po kilkudziesieciu metrach. Zawsze najpierw minus (klema masowa)!! Dlaczego? Otóż jeżeli przy odpinaniu + niechcący dotkniemy kluczem masy to można zrobić spięcie i narobić bałaganu podlaczasz kleme do akumulatora czy akumulator do klemy? ni by co sie zewrze jezeli niepodlaczona klema dodatnia dotkniesz do masy???? A czy jak do Ropy doleje Benzynki nic sie nie stanie z autem? rozwalisz pompe wtryskowa lub pompowtryski, podobnie dodanie denaturatu. do tego specjalne depresory, dobrych marek.
kris071287 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Opublikowano 21 Grudnia 2009 A więc tak byłem dzisiaj sprawdzić świece i diagnoza wszystkie są przepalone ,pytali się jakim cudem odpaliłem w takie mrozy jakie polecacie świeczki?
elmo814 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Opublikowano 21 Grudnia 2009 bosch http://moto.allegro.pl/item852795626_swiece_zarowe_vw_audi_skoda_seat_bosch_1_9_tdi.html beru http://moto.allegro.pl/item857603597_swiece_zarowe_vw_audi_skoda_seat_beru_92mm.html ps.u mnie siedza beru
Gość Prometeo Opublikowano 21 Grudnia 2009 Opublikowano 21 Grudnia 2009 w jakiej kolejnosci zdjac a pozniej zakladac klemy? beda jakies bledy w kompie po tej operacji? pozdr nie ma znaczenia, nie bedzie bledow, w B6 bedzie palila kontrolka ESP ale zgasnie po kilkudziesieciu metrach. Zawsze najpierw minus (klema masowa)!! Dlaczego? Otóż jeżeli przy odpinaniu + niechcący dotkniemy kluczem masy to można zrobić spięcie i narobić bałaganu podlaczasz kleme do akumulatora czy akumulator do klemy? ni by co sie zewrze jezeli niepodlaczona klema dodatnia dotkniesz do masy???? Odkąd pamiętam to zawsze słyszałem, że niby nie ma znaczenia....ale najlepiej najpierw odłączyć klemę z masą. Eliminuje to ryzyko przypadkowego zwarcia, także Grzegorz76 miał trochę racji.
smajko Opublikowano 21 Grudnia 2009 Opublikowano 21 Grudnia 2009 musashi - dzieki za odp. Co do swieczek jest jakas metoda na ich sprawdzenie bez jechania do majstra jakiegos?
Musashi Opublikowano 21 Grudnia 2009 Opublikowano 21 Grudnia 2009 ale najlepiej najpierw odłączyć klemę z masą. Eliminuje to ryzyko przypadkowego zwarcia, także Grzegorz76 miał trochę racji. fakt np. ryzyko zrobienia zwarcia np kluczem, ale przy audi trzebabyc akrobata
Gość Trzeniu Opublikowano 21 Grudnia 2009 Opublikowano 21 Grudnia 2009 musashi - dzieki za odp. Co do swieczek jest jakas metoda na ich sprawdzenie bez jechania do majstra jakiegos? kabelek do plusa i na świecę , jak iskrzy to ok
spetsnaz Opublikowano 21 Grudnia 2009 Opublikowano 21 Grudnia 2009 fakt np. ryzyko zrobienia zwarcia np kluczem, ale przy audi trzebabyc akrobata :wink4 Powiedź to Aydaho
Musashi Opublikowano 21 Grudnia 2009 Opublikowano 21 Grudnia 2009 musashi - dzieki za odp. Co do swieczek jest jakas metoda na ich sprawdzenie bez jechania do majstra jakiegos? poszukaj i poczytaj.na forum mnostwo metod. napewno miernik sie przyda. [br]Dopisany: 21 Grudzień 2009, 14:49_________________________________________________ musashi - dzieki za odp. Co do swieczek jest jakas metoda na ich sprawdzenie bez jechania do majstra jakiegos? kabelek do plusa i na świecę , jak iskrzy to ok no a kabelki od plusa dyndajace z aku to juz swietna metoda na zwarcie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się